| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
SEJEM KOT ORODJE MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA
Evelin Hertiš, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili sejemsko dejavnost z vidika sejmov in orodij marketinškega komuniciranja. Sejem prav tako uvrščam, kot element pospeševanja prodaje, ne moremo pa ga uvrščati med dva ali tri elemente marketinškega komuniciranja. Povzeli smo vlogo sejmov danes, načrtovanja na sejmu, predstavitev mentorske organizacije Celjski sejem d.d). Ugotovili smo katera orodja marketinškega komuniciranja so najpogosteje uporabljena., tako oglaševanje kot pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi kot tudi sponzoriranje. Podjetje za organizacijo MOS-a uporablja vsa orodja marketinškega komuniciranja .Celjski sejem oglašuje tako v strokovnih revijah, kot tudi na radiu ter televiziji in tudi na panojih. Pri pospeševanju prodaje so pomembni prav popusti, ki jih nudijo tako skupinam kot tudi razstavljavcem, da jim omogočijo nemoteno gibanje po razstavnem prostoru. Posebno pozornost namenjajo zadovoljstvu odjemalcev ter raziskavi katera orodja marketinškega komuniciranja uporabljajo pri drugih sorodnih mednarodno priznanih podjetjih. Analiza zadovoljstva obiskovalcev Mednarodnega obrtnega sejma je dokazala, da je ugodna lokacija sejma pritegnila največ obiskovalcev iz področja Štajerske in Ljubljane z okolico, med obiskovalci je skoraj polovica žensk, večina obiskovalcev ima srednješolsko izobrazbo, največ pa je dijakov in študentov. Obiskovalce najbolj zanima predstavitev novosti in zbiranje koristnih informacij. Med največjimi pomanjkljivostmi pa smo ugotovili predvsem slabo prezračevanje in drag razstavni prostor. Mednarodni obrtni sejem je barometer dogajanj in poslovne uspešnosti ter krepi prepoznavnost Celja in Slovenije.
Ključne besede: Ključne besede: sejem, orodja marketinškega komuniciranja, obiskovalec, razstavljavec
Objavljeno: 17.06.2009; Ogledov: 2435; Prenosov: 633
.pdf Celotno besedilo (6,90 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici