| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Osebna prodaja osebnih zavarovanj v Zavarovalni družbi Adriatic Slovenica d.d.
Janja Balažic, 2009, diplomsko delo

Opis: Zavarovalna družba Adriatic Slovenica d.d. se je dve leti po združitvi Zavarovalne družbe Adriatic d.d. in Zavarovalniške hiše Slovenica d.d. še bolj utrdila na visokem drugem mestu med zavarovalnicami na slovenskem trgu in dosegla 14,2-odstotni tržni delež. Za opravljanje svoje dejavnosti ima poslovanje organizirano na sedežu družbe v Kopru ter na devetih poslovnih enotah, ki so postavljene v vseh slovenskih regijah. Nenehno izboljšujejo ponudbo zavarovanj in se lotevajo vrste projektov za izboljšanje delovanja in poslovanja podjetja. V središče postavljajo zadovoljstvo zavarovanca in zaposlenih. Pomembno je tudi, da jo stranke poznajo kot prijazno zavarovalno družbo s sodobnimi storitvami. Celoten prodajni proces zavarovanj je usmerjen v osebno prodajo, saj se večina osebnih zavarovanj sklene preko le-te, ampak pri tem drugi instrumenti v podjetju niso zanemarljivi. Veliko pozornost namenjajo zaposlenim, saj jih stalno izobražujejo, motivirajo in nadgrajujejo komunikacijo. Njihovo znanje in delo pa prispevata k razvoju in dobrim poslovnim rezultatom. S skupnim delom, znanjem in prizadevanji bodo povečali trdnost in varnost podjetja ter ohranili in poglobili zaupanje zavarovancev in poslovnih partnerjev.
Ključne besede: Ključne besede: osebna prodaja, marketinško komuniciranje, osebna zavarovanja, zavarovalni zastopnik, zavarovalništvo.
Objavljeno: 17.06.2009; Ogledov: 2969; Prenosov: 429
.pdf Celotno besedilo (596,24 KB)

2.
Pospeševanje prodaje v PTZ Bistrica
Drago Čož, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je vsebinsko razdeljeno na dva dela. Prvi del je namenjen obravnavi teoretskih izhodišč s področja tržnega komuniciranja in uporabe posameznih metod oziroma trženjsko komunikacijskih orodij. V praktičnem oziroma aplikativnem delu te diplomske naloge sem skušal analizirati obstoječe stanje na področju tržnega komuniciranja v PTZ Bistrica s poudarkom na uporabljenih metodah pospeševanja prodaje in oglaševanja. Na osnovi proučevanja dostopnih in razpoložljivih podatkov ter analize prodajnih aktivnosti in postopkov sem ugotovil, da se je prodaja stanovanj v PTZ Bistrica izvajala povsem rutinsko in v skladu s splošnimi prodajnimi pogoji. Dejstvo je, da podjetje v preteklem obdobju ni imelo praktično nikakršnih težav s prodajo stanovanjskih enot. To je v prvi vrsti posledica dejstva, da je povpraševanje po novozgrajenih stanovanjih na trgu nepremičnin vseskozi presegalo ponudbo novih stanovanj. Stanovanja so bila v celoti prodana že pred samim zaključkom gradnje posameznih stanovanjskih objektov. Iz teh razlogov so podjetju v preteklih letih posamezna tržno komunikacijska orodja razvijali zgolj v simboličnem obsegu. V zaključnem delu naloge sem skladno s končnimi ugotovitvami predlagal nekaj povsem konkretnih smernic in predlogov za spremembe na področju tržnega komuniciranja v podjetju
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: trženjsko komuniciranje, instrumenti tržnega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, osebna prodaja, PTZ Bistrica
Objavljeno: 29.06.2009; Ogledov: 2040; Prenosov: 201
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

3.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V ZDRAVILIŠČU LAŠKO
Tjaša Horjak, 2009, diplomsko delo

Opis: Skozi diplomsko delo smo lahko spoznali, da je wellness gibanje, ki označuje novo paradigmo zdravja. Izhaja iz človekove samoodgovornosti do svojega zdravja preko uravnotežene zdrave prehrane, telesnega gibanja, duševnih aktivnosti in osebne sprostitve ob pozitivnem odnosu do drugih ljudi in zadostni osveščenosti za okolje. Wellness je v Sloveniji trenutno v fazi rasti, kar pomeni, da se povečuje število ponudnikov wellness storitev. Več pa je ponudnikov zdraviliškega turizma. Glavna nit celotne naloge so bile storitve in njihov način pospeševanja prodaje. Ne moremo se jih dotakniti, jih slišati ali videti… Kako jih torej prodajati, razvijati, izpolnjevati in predvsem, kako jih prodajati? V tem je glavna težava storitev. Marsikdo bi najprej rekel, da je rešitev problema storitev v oglaševanju, propagandi. Pogosto pa sama propaganda ne bo dovolj, da privabimo turiste oziroma, da se bodo turisti z gotovostjo odločili za nakup ponujenega proizvoda ali storitve. To velja predvsem za inozemske goste, ki pogosto ne vedo, kakšna bo kvaliteta vseh ostalih storitev, ki so neposredno ali posredno vezani na sam proizvod. Lahko torej rečemo, da je pospeševanje prodaje v turizmu usmerjeno bodisi v domače turiste, bodisi v inozemske turiste. Medtem ko je glavni namen turistične propagande v ustreznem informiranju tako domačih kot inozemskih turistov, pa je glavni namen pospeševanje prodaje v tem, da kar se da ugodno in v splošno zadovoljstvo domačih in tujih turistov poveča prodajo turističnega proizvoda. Podjetja danes ne tekmujejo več toliko s cenami in kakovostjo izdelkov, temveč se skušajo čim bolj prilagoditi potrebam kupcev. Živimo od kupcev in oni od nas. Kupec postaja čedalje bolj zahteven, kadarkoli lahko gre drugam, vse težje ga je zadovoljiti. Zato se morajo prodajalci toliko bolj potruditi, da jih pridobijo in tudi obdržijo. Zadnje raziskave kažejo, da pri tem postajajo vse pomembnejši dejavniki kot so prijaznost, vljudnost, ustrežljivost, osebni odnos, ne pa več sama kakovost izdelka, saj je ta postala že samoumevna. Tudi cena ni več ključni dejavnik. Kupca ne pritegne boljši, cenejši proizvod, ampak boljše argumentiranje zanj. Ker kupec postaja čedalje bolj pomemben, je potrebna podrobna analiza trga, da vidimo, kaj kupci zares želijo, in kakšne so njihove potrebe. V Thermani se zavedajo, da kupec postaja čedalje pomembnejši in da v tržnem komuniciranju na področju turizma dobiva vse večji pomen direktni marketing ali neposredno trženje (komunikacija med ponudnikom in potrošnikom oz. ponudnikom in poslovnežem), zato želijo na (ključnih) primarnih trgih povečati direktno trženje ter partnersko trženje (pospeševanje prodaje, splošni sejmi, druge aktivnosti). Na (ostalih) sekundarnih trgih planirajo povečanje partnerskega trženja. Neposredno trženje vključujejo preko adresarjev, katalogov, mailing liste, TV prodaje in prodaje preko interneta. Thermana bi morala uvesti nekatere spremembe v način ali metode pospeševanja prodaje, da bi bila prodaja čim večja. Glavna nit je internet, kjer mislim, da je še veliko neizkoriščenega. Podjetje bi moralo izboljšati svojo internetno stran, pošiljati svoje novosti in ponudbe preko elektronske pošte, povečati oglaševanja na internetu… Edina povratna informacija o občutkih bivanja v Thermani je knjiga pohval in pritožb ter kratka hotelska anketa, ki pa je za kakšno podrobno analizo neuporabna, saj iz nje izvemo premalo natančnih podatkov, ki bi služili kot osnova za prihodnje odločitve glede komuniciranja s ciljnim občinstvom.
Ključne besede: Ključne besede: pospeševanje prodaje, Zdravilišče Laško, Thermana, zdraviliški turizem, wellness turizem, osebna prodaja, marketing mix, odnosi z javnostmi, oglaševanje.
Objavljeno: 08.12.2009; Ogledov: 3278; Prenosov: 519
.pdf Celotno besedilo (512,24 KB)

4.
ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV GOSPODINJSKIH APARATOV V PODJETJU GORENJE, D.D. VELENJE
Nina Ledinek, 2009, diplomsko delo

Opis: Zadovoljstvo odjemalcev je za podjetje ključnega pomena. Na tržišču je prisotna močna konkurenca, zato zadovoljiti odjemalce za podjetja predstavlja precej obsežno in zahtevno nalogo. Poznavanje odjemalcev, njihovih želja, potreb, navad in predvsem hitro in učinkovito prilagajanje na spremembe v okolju, predstavljajo v današnjih razmerah na trgu ključ do uspeha. Gorenje, d.d., Velenje je eno izmed najuspešnejših slovenskih podjetij, ki delujejo v panogi bele tehnike in so prisotni tudi na številnih tujih trgih. V diplomskem delu sem predvsem želela ugotoviti stopnjo zadovoljstva odjemalcev s posameznimi dejavniki pri izbiri gospodinjskih aparatov Gorenje ter pomembnost posameznih dejavnikov za odjemalce. Rezultati so pokazali, da so pričakovanja odjemalcev visoka in so anketirani odjemalci na splošno zadovoljni z omenjenimi dejavniki, kar predstavlja dobre temelje za uspešno poslovanje podjetja v prihodnosti. Če povzamemo dejstva, ugotovimo, da je za uspeh podjetja potrebno ujemanje želj in pričakovanj odjemalcev s ponudbo podjetja.
Ključne besede: Ključne besede: prodaja, management prodaje, analiza uspešnosti prodaje, zadovoljstvo odjemalcev, zvestoba odjemalcev, merjenje zadovoljstva, anketni vprašalnik, Gorenje, d.d., Velenje.
Objavljeno: 11.02.2010; Ogledov: 2612; Prenosov: 523
.pdf Celotno besedilo (2,69 MB)

5.
NAČRT TRŽENJA KOT ORODJE ZA USPEŠNO PLASIRANJE NOVEGA IZDELKA NA TRG V PODJETJU SITULA NOVA D.O.O.
Karmen Vede, 2009, diplomsko delo

Opis: V današnjem svetu se podjetja pogosto zaženejo na trg, ne da bi preverila ali za zamišljen produkt in storitev obstaja poslovna priložnost. V ta namen je potrebno najprej preveriti samo idejo, raziskati in analizirati trg, načrtovati, določiti cilje ter nenazadnje premisliti o pasteh. Le tista podjetja, ki se bodo hitro prilagodila novo nastalim tržnim razmeram in nove projekte uspešno načrtovala, ter se pri tem posluževala ustreznih raziskav in analiz trga, ki bodo pomagale določiti pravi pristop za nastop na trgu, bodo v prihodnosti uspešno poslovala. Najpomembnejši del vsakega poslovnega načrta je nedvomno načrt trženja, saj predstavlja osrednji instrument za vodenje in usklajevanje trženjskega napora. Prav tako je trženje ena izmed najpomembnejših funkcij v vsakem podjetju, saj je od uspešnosti le te v veliki meri odvisna tudi uspešnost celotnega podjetja. Podjetja morajo upoštevati dejstvo, da naj dobro trženje temelji na osredotočenju na kupca, razmišljanju na dolgi rok in ustreznih trženjskih informacijah, kajti kupec danes odloča o tem, ali ima podjetje odlično tržno strategijo ali pa je bilo slepo za priložnosti in spremembe. V sodobnem svetu vse bolj narašča pomen tržnega komuniciranja, katerega je potrebno uporabljati kot sredstvo za uspešno trženje ter za obojestransko izmenjavo informacij. Pomembno je, da podjetja uporabljajo nova tržna orodja in komunikacijske pristope, ki bodo posledično prinašali povečanje prodaje, prepoznavnost blagovne znamke ter določeno prednost pred konkurenco. V prihodnosti bodo podjetja uspešno poslovala le, če bodo osebno prodajo vključila v svoj tržno komunikacijski splet kot njegovo osrednjo in najpomembnejšo sestavino. Prav tako naj v podjetju predstavlja osebna prodaja osnovni in neizogibni instrument komuniciranja, kateri je podprt tudi s preostalimi komunikacijskimi orodji. Podjetja si naj obvezno prizadevajo za kakovostno osebno prodajo, katera zahteva veliko komunikacijskih in strokovnih znanj ter tehnik, saj je dejstvo, da bo v prihodnosti osebno prodajo obvladovalo vse manjše število dobro usposobljenih prodajnih strokovnjakov. Predlogi in praktični primer podjetja Situla Nova d.o.o. v diplomskem delu sta napisana iz lastnih izkušenj ter v sodelovanju s podjetjem. Na ta način smo izpolnili vse cilje, s katerimi smo dokazali izjemno vlogo in pomen načrta trženja kot orodje za uspešno plasiranje novega izdelka na trg.
Ključne besede: Ključne besede: tržna raziskava in analiza, načrt trženja, trženjski splet, tržno komuniciranje, osebna prodaja.
Objavljeno: 01.07.2010; Ogledov: 6055; Prenosov: 1060
.pdf Celotno besedilo (422,50 KB)

6.
TRŽNO KOMUNICIRANJE V TRGOVINI NA DROBNO
Staša Kovač, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Tržno komuniciranje je skupek dejavnosti, ki jih podjetja uporabljajo za komuniciranje z obstoječimi in potencialnimi kupci. Tržno komuniciranje sestavljajo oglaševanje, neposredno trženje, osebna prodaja, pospeševanje prodaje ter odnosi z javnostmi, podjetja pa se odločijo ali bodo za doseganje tržnih ciljev in strategij uporabljala eno ali več komunikacijskih orodij oziroma instrumentov. Vsa ostrejša konkurenca, ki se pojavlja na tržišču, sili podjetja, da se za uspešnost poslovanja ne odločajo samo o izdelku, ceni in prodajnih poteh, temveč tudi o pravilni izbiri tržnega komuniciranja. Vloga tržnega komuniciranja danes za podjetja predstavlja pomembno vodilo za uspešnost in postaja za podjetja prava nujnost. Za doseganje dobrih poslovnih rezultatov mora prevladati usmerjenost h kupcem in uporabnikom ter zadovoljevanju njihovih potreb in želja. Pogoj za takšno usmerjenost pa je dobro tržno komuniciranje oziroma instrumenti tržnega komuniciranja, ki so ključnega pomena, saj pomagajo vzpostaviti pristnejši stik med kupci in prodajalci. Ob optimalnem izboru orodij komuniciranja lahko podjetje doseže učinkovito trženjsko komunikacijo, s katero predstavlja svoje izdelke, storitve, znamko in podjetje. V diplomskem seminarju smo predstavili tržno komuniciranje v trgovini na drobno. Diplomski seminar smo razdelili na dva dela in sicer na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo s pomočjo domače in tuje literature opredelili različne poglede in mnenja avtorjev ter prišli do spoznanj in ugotovitev tržnega komuniciranja v trgovini na drobno. Medtem ko so v praktičnem delu z pomočjo pridobljenih znanj in teoretičnih opredelitev predstavili tržno komuniciranje v Skupini Mercator. Tržno komuniciranje v Mercatorju smo predstavili z instrumenti tržnega komuniciranja in sicer z instrumenti, ki jih v podjetju največ uporabljajo; to so oglaševanje, pospeševanje prodaje ter odnosi z javnostmi.
Ključne besede: Ključne besede: komuniciranje, tržno komuniciranje, instrumenti tržnega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, osebna prodaja, trgovina na drobno
Objavljeno: 22.12.2010; Ogledov: 3521; Prenosov: 516
.pdf Celotno besedilo (924,27 KB)

7.
ZLORABA PREVLADUJOČEGA POLOŽAJA:ANALIZA KONKRETNEGA PRIMERA
Jure Ozimič, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava področje konkurenčnega prava, natančneje zlorabo prevladujočega položaja, pri čemer se opira na analizo konkretnega primera. V izhodišču so predstavljeni nekateri temeljni ekonomski in pravni koncepti, teorije in pravila, na katerih temeljijo namen, usmeritve in cilji konkurenčnega prava in so temeljnega pomena za ustrezno razumevanje in uporabo pravil, ki urejajo zlorabo prevladujočega položaja v praksi. V drugem delu diplomsko delo na konkretnem primeru, na podlagi odločbe Urada Republike Slovenije za varstvo konkurence št. 3073-9/02-4 z dne 4. maj 2004, osvetljuje ugotavljanje zlorabe prevladujočega položaja v praksi, pri čemer se osredotoča na vprašanja v zvezi z določitvijo upoštevnega trga, vezano prodajo ter omejevalnimi učinki, kakor so v obravnavanem primeru, kot posledica ravnanja podjetja Telekom d.d., ki je imelo prevladujoč položaj na trgu govorne telefonije, nastali na povezanem trgu storitev dostopa do interneta. Pri tem se diplomsko delo, izhajajoč iz dejstva, da slovenska konkurenčnopravna ureditev temelji na ureditvi EU, v pretežnem delu navezuje in opira na prakso institucij Evropske unije, to je Sodišča Evropske unije in Evropske komisije.
Ključne besede: Ključne besede: konkurenca, konkurenčno pravo, omejevanje konkurence, zloraba prevladujočega položaja, upoštevni trg, vezana prodaja, povezani trgi, diskriminiranje konkurentov.
Objavljeno: 08.10.2010; Ogledov: 2511; Prenosov: 374
.pdf Celotno besedilo (706,61 KB)

8.
UVEDBA SPLETNE TRGOVINE V MALO PODJETJE
Anja Pregl, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Med številne ugodnosti, ki jih je splet prinesel v naše življenje, sodi tudi uvedba elektronskega trgovanja, ki je bil pogoj za pojav prvih spletnih trgovin. Te postajajo danes glavni vir globalnega trgovanja. Spletno prodajo vse pogosteje uvajajo v podjetjih, ki želijo uspešno poslovati. Za uspešno spletno prodajo nista dovolj zgolj objava spletne strani podjetja in pričakovanje, da se bodo izdelki samodejno prodajali prek spleta. Za uspeh morajo podjetja korenito spremeniti poslovne procese in poznati vse dejavnike, ki vplivajo na učinkovito spletno prodajo. Spletna prodaja malim podjetjem omogoča poslovanje na novih trgih, kjer lahko pridobijo stranke in dobavitelje, ki jih s klasičnim poslovanjem ne bi uspela doseči. Magistrsko delo obravnava spletne trgovine kot nov pristop k trženju izdelkov in storitev v malih podjetjih. Z nalogo želimo poudariti velik pomen, ki ga spletno trgovanje pridobiva v današnjem času, in se osredotočiti na pozitivne vidike uvedbe spletne trgovine v malo podjetje. Izpostavila sem koristi, ki jih podjetje pridobi ob uvedbi spletne trgovine. Te so prepoznavnost, konkurenčnost in povečanje prodaje. Cilj naloge je bil podrobneje predstaviti kriterije, ki jih morajo v podjetjih ob uvedbi spletne trgovine dobro analizirati, saj neposredno vplivajo na uspešnost in smotrnost projekta. V teoretičnem delu so predstavljena teoretična spoznanja o spletnem trgovanju, malih podjetjih in njihovem elektronskem poslovanju. V praktičnem delu na primeru podjetja Ets Pregl d.o.o. predstavljamo način uvedbe spletne trgovine v malo podjetje. V analizi primera podrobneje obravnavamo kriterije, ki jih mora vsako podjetje pred uvedbo spletne trgovine dobro poznati in z njihovo analizo ugotoviti kakšne so možnosti za uspeh ob trenutnem stanju v podjetju. Magistrsko delo zaključim s predstavitvijo sklepnih ugotovitev iz teoretičnega dela in vsebine analize primera.
Ključne besede: Ključne besede: elektronsko poslovanje, spletna prodaja, mala podjetja, uvajanje spletne trgovine v malo podjetje
Objavljeno: 11.05.2011; Ogledov: 1955; Prenosov: 290
.pdf Celotno besedilo (862,11 KB)

9.
IZOBRAŽEVANJE OSEBNIH BANČNIKOV
Helena Uzar, 2011, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Diplomska naloga je nastala na podlagi raziskave, s katero smo ugotavljali potrebo po osebnih bančnikih. Ideologija osebnega bančništva je ponuditi boljše storitve, ki bi imele osebno in individualno noto. Raziskovali smo, kakšne so obstoječe navade poslovanja strank z banko, čemu dajejo stranke prednost in v kateri smeri lahko banka ponudbo nadgradi. Rezultat raziskave kaže željo strank po poslovanju z osebnim bančnikom. Ta mora zbujati zaupanje, biti ustrežljiv, komunikativen in strokoven. Na podlagi rezultatov anketnega vprašalnika smo diplomsko nalogo razdelili na dva sklopa. V prvem delu so predstavljene osnove komunikacije, med katere sodi tudi poslovna urejenost, stisk roke, mimika in obnašanje. Vse to pripomore k temu, da na stranko naredimo prvi vtis, ki ne bo le pozitiven, temveč tudi dolgotrajen. Prvi vtis je temelj za dobro in uspešno poslovno sodelovanje ter za sklenitev poslovanja nasploh. V drugem delu pa smo se podrobno dotaknili navzkrižne prodaje. Stranko moramo poznati in zaznati njene potrebe, da ji lahko pravilno svetujemo, katere bančne produkte naj uporabi in zakaj. Stranka zaupa pravi argumentaciji in posledično verjame v našo presojo.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE Bančne storitve, osebni bančnik, raziskava, analiza SWOT, navzkrižna prodaja
Objavljeno: 05.08.2011; Ogledov: 1091; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (642,59 KB)

10.
OSEBNA PRODAJA Z VIDIKA VERBALNE IN NEVERBALNE KOMUNIKACIJE
Aleksej Metelko, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi obravnavam osebno prodajo z vidika verbalne in neverbalne komunikacije. V prvem delu, kjer predstavljam teoretično ozadje verbalne in neverbalne komunikacije, se osredotočam na sam proces prodajnega razgovora in psihologijo prodaje. Pri verbalni komunikaciji sem podrobneje predstavil pojme iz nevrolingvističnega programiranja in tehnik spraševanj ter aktivno poslušanje. Pri neverbalni komunikaciji pa sem se poglobil v najosnovnejšo telesno govorico, kot je proksemika, gestika, mimika, ter predstavil tudi mikroekspresije obraza ter fiziognomiko, torej določanje značaja oseb po njenih značilnostih glave in obraza. Opozoril sem tudi na pravila pri branju telesnih znakov in ugotavljanje laži. V drugem, praktičnem delu sem po predstavitvi značilnosti bančnih storitev in uspešnega bančnega tržnika, verbalno in neverbalno komunikacijo predstavil po fazah prodajnega razgovora, ki jih predlaga interaktivni model prodaje. Dotaknil sem se tudi pogajanj in opozoril na pomembnost poprodajnih aktivnosti. Govora je o prodaji bančnih produktov pravni osebi. Zavedel sem pomembnejše dele verbalne in neverbalne komunikacije, ki sem jo opazil pri sogovorniku oziroma jo tekom prodajnega razgovora uporabljal sam. Zanimala me je moč vpliva in sinergije verbalne in neverbalne komunikacije na potek in rezultat prodajnega razgovora. Predpostavke, da obvladovanje veščin osebne prodaje bistveno izboljša rezultat prodajnega razgovora in da je uspešna prodaja odsev skladne uporabe verbalne in neverbalne komunikacije, sem potrdil. Pomembna ugotovitev je, da v osebni prodaji, pa tudi na splošno v prodaji, ni zgolj pomembno prodati, temveč stranki zadovoljiti njene potrebe in želje, posledično sledi uspeh. Verbalno in neverbalno komuniciranje se je mogoče priučiti oziroma izpopolniti, tudi zlorabiti, vendar moramo za dolgoročni odnos ohraniti visoko stopnjo etičnosti. Tudi banke se, tako kot druge tržne organizacije, prilagajajo ostrim gospodarskim razmeram in veščine prodajnika so ključnega pomena za ohranjaje obstoječih strank in pridobivanje novih. Stranke so dandanes vse bolj izobražene in seznanjene tudi z načinom prodaje, tako je uspešen prodajnik tisti, ki je resnično vešč tako v verbalni kot tudi neverbalni komunikaciji in ki pozna različne prodajne tehnike. Prodajnik mora biti sposoben obvladovati inovativne in napredne tehnike, torej poznati teorijo in jo tudi znati prenesti v prakso. S poznavanjem verbalne in neverbalne komunikacije pridobiva pomembne informacije za prodajo in odločanje, kot drugo pa mu ta veščina omogoča uspešnejši lasten nastop. Vsled napisanega lahko rečemo, da se sinergija omenjenih veščin lahko zelo približa formuli za uspeh.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: osebna prodaja, verbalna komunikacija, nevrolingvistično programiranje, interaktivni model prodaje, psihologija prodaje, tehnike spraševanj, neverbalna komunikacija, nebesedna govorica, govorica telesa, mikroekspresije obraza, fiziognomika.
Objavljeno: 29.05.2012; Ogledov: 2644; Prenosov: 730
.pdf Celotno besedilo (8,15 MB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici