SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZUNANJI VIDEZ, KLJUČ DO POSLOVNEGA USPEHA
Urška Šubert, 2009, magistrsko delo

Opis: POVZETEK V današnjem času se vedno bolj potrjuje pregovor »Obleka naredi človeka«. Človek se prvotno predstavi z obleko in urejenostjo, kar mnogokrat pove več kot dobro premišljen in vnaprej pripravljen govor. Poslovna urejenost pa je tudi osrednja problematika, na katero se osredotočam v svojem magistrskem delu. Pri ustvarjanju prvega vtisa osebni videz in govorica telesa pomenita kar 55-odstotni delež. Od tega sta lahko odvisni posameznikova finančna in karierna prihodnost. Danes v poslovnem svetu ni časa niti prostora za druge priložnosti. Prepričati, prodati in uspeti moramo že v prvo. S primernim poslovnim oblačenjem in vedenjem prispevamo k poslovni podobi ter večji učinkovitosti in uspešnosti nekega podjetja ali organizacije. Poglavitno vprašanje oz. osrednja naloga raziskovalnega dela je raziskati vejo neverbalne komunikacije, oblike neverbalnega komuniciranja, področja poslovnega bontona in kulture ter opredeliti pomen oz. vpliv le-teh na poslovno uspešnost posameznega osebnega finančnega svetovalca oz. svetovalke za lizing (v nadaljevanju: svetovalec). Posledično temu se kaže vpliv na splošno vzdušje med sodelavci in poslovno uspešnost celotnega podjetja oz. finančne družbe. Raziskovalne metode vključujejo prvotni teoretični del, kjer so pojasnjeni osnovni pojmi, vrste, načini in pa oblike komunikacije. Natančneje je predstavljena osnovna zunanja podoba poslovne ženske in moškega. Opredelila pa sem tudi osnovna teoretična načela in pravila uporabe poslovnega bontona ter kulture. V drugem, raziskovalnem delu sem na samem začetku postavila 5 hipotez: 1) Med zunanjim videzom svetovalca in ugledom, ki ga uživa med svojimi sodelavci, obstaja povezanost. 2) Med zunanjim videzom svetovalca in njegovim uspehom obstaja povezanost. 3) Med ugledom svetovalca, ki ga uživa med sodelavci in njegovim poslovnim uspehom obstaja povezanost. 4) Med posameznimi elementi zunanjega videza in zunanjim videzom obstaja povezanost 5) Med upoštevanjem pravil poslovnega bontona in poslovno uspešnostjo posameznega svetovalca obstaja povezanost. Vprašanja anketnega vprašalnika se nanašajo na ugled svetovalca med sodelavci, na poznavanje in upoštevanje kodeksa poslovnega oblačenja, na zunanji izgled posameznega svetovalca, na poznavanje in upoštevanje poslovnega bontona ter poslovno uspešnost vsakega posameznika. Prejete odgovore sem obdelala s pomočjo grafov in tabel. V analizo sem vključila Pearsonov koeficient korelacije, ki mi je omogočal potrditi oz. ovreči zastavljene hipoteze. Ocenjevala sem povezanost med zunanjim izgledom in ugledom, med zunanjim videzom in poslovnim uspehom, med ugledom in poslovnim uspehom, med zunanjim videzom in posameznimi elementi zunanjega videza in korelacijo med upoštevanjem pravil poslovnega bontona ter poslovno uspešnostjo posameznega svetovalca. Upoštevajoč rezultate sem prišla do ugotovitve, da neverbalni komunikaciji v poslovnem svetu pripisujemo pomembno mesto. Njena uporaba v poslovnem okolju je izrednega pomena za uspešnost posameznega svetovalca kot tudi za podjetje oz. finančno družbo, ki jo le-ta zastopa. Tudi pomena poslovnega bontona ne gre zanemariti, saj ima prav tako vplivno moč na uspešnost poslovanja.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE • poslovna podoba svetovalca • poslovni uspeh • poslovni ugled • poslovni bonton
Objavljeno: 19.06.2009; Ogledov: 6000; Prenosov: 1076
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

2.
PODOBA PODJETJA PANVITA IN NJENIH BLAGOVNIH ZNAMK PRI UPORABNIKIH
Dani Smej, 2009, diplomsko delo

Opis: Podoba (imidž) je ena izmed najpomembnejših stvari, za katero mora skrbeti podjetje. Podoba izraža sliko, ki si jo javnost ustvari o neki organizaciji. Podoba podjetja sicer v sebi nosi neko značilnost trajnosti in stabilnosti, vendar je vseeno možno nanjo vplivati in jo na ta način spreminjati (na slabše ali na boljše). Zato je pomembno, da podjetje skrbno izbira sredstva komuniciranja, s katerimi vpliva na podobo podjetja in podobo lastne blagovne znamke. V teoretičnem delu diplomske naloge sem predstavil in povzel ugotovitve in spoznanja, tako slovenskih kot tudi tujih avtorjev na področju podobe podjetja. Praktični del je bil namenjen raziskavi dejanskega stanja podobe podjetja Panvita, kot ga vidijo uporabniki. V ta namen sem izvedel anketni vprašalnik, da bi si zagotovil čim boljše in kvalitetnejše podatke. Zaključek samega diplomskega dela pa je bil namenjen prikazu rezultatov anketnega vprašalnika in predlogom, ki so izhajali iz ugotovitev raziskave.
Ključne besede: Ključne besede: podoba (imidž), blagovna znamka, podjetje Panvita, uporabniki, organizacije, raziskava, predlogi, ugotovitve.
Objavljeno: 21.05.2010; Ogledov: 1873; Prenosov: 183
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

3.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA PODJETJA ŽIHER, d.o.o.
Danijela Vesenjak, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje celostno grafično podobo v podjetju Žiher d.o.o. Bistvo vsebine je: - predstaviti bistvo referenčnega trikotnika - opredeliti celostno grafično podobo - analizirati nastanek celostne grafične podobe podjetja Žiher - ugotoviti kakšno mnenje ima ciljna skupina o celostni grafični podobi podjetja Žiher Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. V prvem delu diplomske naloge sem napisala uvod. V drugem delu sem predstavila celostno grafično podobo s teoretičnega vidika. V tretjem delu pa sem predstavila podjetje Žiher d.o.o. V današnjem času se mora sodobno podjetje zavedati, da je celostna grafična podoba zelo pomembna v vsakem podjetju. S prodorno celostno grafično podobo je podjetje bolj prepoznavno na trgu in ima prednost pred konkurenco.
Ključne besede: Ključne besede: referenčni trikotnik, identiteta podjetja, imidž podjetja, simbolni identitetni sistem, poslanstvo in vizija podjetja, simbol in logotip, celostna grafična podoba, priročnik celostne grafične podobe.
Objavljeno: 19.08.2010; Ogledov: 2314; Prenosov: 1137
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

4.
ANALIZA LIKOVNE PODOBE VZGOJNO-VARSTVENEGA ZAVODA SLOVENJ GRADEC
Matic Škrlovnik, 2013, diplomsko delo

Opis: V empiričnem diplomskem delu Analiza likovne podobe Vzgojno-varstvenega zavoda Slovenj Gradec smo v teoretičnem delu predstavili izhodišča otroškega likovno-ustvarjalnega razvoja, ki so pomembna za izbrano temo, pomembne segmente Kurikuluma za vrtce, pomen kakovostne likovne podobe otrokovega okolja, vlogo barve v prostoru ter Vzgojno-varstveni zavod Slovenj Gradec, ki ga analiziramo v empiričnem delu. V empiričnem delu naloge smo podali rezultate raziskave in njihovo interpretacijo, nalogo pa smo zaključili s sklepom. V nalogi smo si zadali cilj, da karseda poljudno predstavimo pomembnost likovne podobe otrokovega bivanjskega okolja, v našem primeru vrtca. Z analizo smo želeli preveriti, v kolikšni meri je likovna podoba izbranega vrtca urejena v skladu z likovno-didaktično teorijo. Analizirali smo vseh sedem enot vrtca oziroma dvaindvajset oddelkov od dvainštiridesetih. Zbrali smo fotografski material zunanjosti in predvsem notranjosti enot vrtca ter na podlagi opazovanja in preučevanja fotografskega materiala izpolnili obrazec za oceno kvalitete likovne podobe vrtca. Rezultate iz obrazca smo predstavili v empiričnem delu. Ugotovili smo, da likovna podoba Vzgojno-varstvenega zavoda Slovenj Gradec delno ustreza strokovnim smernicam likovno-didaktične teorije.
Ključne besede: Ključne besede: - predšolska vzgoja, - likovna podoba vrtca, - likovno-ustvarjalni razvoj otroka, - Kurikulum za vrtce, - vloga barve v prostoru, - Vzgojno-varstveni zavod Slovenj Gradec.
Objavljeno: 22.05.2013; Ogledov: 997; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (36,34 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici