| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MODEL DEJAVNIKOV ORGANIZACIJSKE KLIME V ZDRAVSTVENIH ORGANIZACIJAH
Andreja Cvikl, 2014, magistrsko delo

Opis: Teoretična izhodišča. V nalogi smo se osredotočili na spoznavanje pojma organizacijske klime in kulture ter ju merili v izbrani regijski bolnišnici. V organizacijah, kamor spadajo tudi bolnišnice, je pojem organizacijske klime bistven, saj je konkurenca med bolnišnicami vedno večja, saj organizacijska klima ključno vpliva na uspešnost in učinkovitost organizacij. Organizacijska klima vsebuje značilnosti, ki so skupne večini zaposlenih posamezne organizacije in vplivajo na uspešnost in zadovoljstvo zaposlenih. Le zadovoljni zaposleni so lahko tudi uspešni in prispevajo h kakovosti svojega dela v organizaciji. Namen in cilj. Namen magistrske naloge je prikazati kompleksen problem organizacijske klime in ustvariti model dejavnikov, ki pozitivno vplivajo na organizacijsko klimo v zdravstvenih organizacijah na podlagi podanih teoretičnih prispevkov s teh področij ter empirično preveriti določena teoretična vprašanja na primeru zaposlenih v izbrani regijski bolnišnici. Raziskovalna metodologija. V magistrski nalogi je bila uporabljena deskriptivna in analitična metoda. S pomočjo strokovne literature smo pridobili podatke, ki smo jih uporabili pri izvedbi analitičnega dela, da smo jih lahko s pomočjo raziskovalnega dela potrdili oziroma ovrgli. Na podlagi analize smo želeli dobiti odgovore na postavljene hipoteze. Raziskava je temeljila na kvantitativni metodologiji. Dobljene podatke smo obdelali in vizualizirali s pomočjo računalniških programov Microsoft Office Excel, Microsoft Office Word, program EpiData ter s programom SPSS. Rezultati. Iz analize podatkov smo ugotovili, da med zaposlenimi v izbrani regijski bolnišnici prevladuje zadovoljiva organizacijska klima. Izkazalo se je tudi, da dobri medsebojni odnosi, ki jih meri dimenzija kvaliteta odnosov statistično značilno pozitivno vplivajo na prav vse dimenzije organizacijske klime. Preverili smo tudi povezanost dimenzij organizacijske klime in izkazalo se je, da je večina dimenzij med seboj statistično značilno pozitivno povezanih ter vplivajo na oceno organizacijske klime. Sklep. Dobra organizacijska klima v organizacijah omogoča delovanje na individualni in skupinski ravni, spodbuja uspešnost in ustvarjalnost posameznika kot tudi skupine zaposlenih v organizaciji. Dolgoročni uspeh organizacij je mogoče zagotavljati, kjer je organizacijska klima ugodna in je v nenehnem izboljševanju.
Ključne besede: Ključne besede: organizacijska klima, organizacijska kultura, uspešnost, zadovoljstvo, zdravstvena nega, organizacije, zaposleni.
Objavljeno: 02.04.2014; Ogledov: 1510; Prenosov: 245
.pdf Celotno besedilo (1,77 MB)

2.
ORGANIZACIJSKA KLIMA V PODJETJU ARCONT IP
Vanja Korošak, 2012, magistrsko delo

Opis: Ne glede na to, kje smo, se vedno nahajamo v klimi, ki je ugodna ali manj ugodna. Kadar bomo čutili ugodno klimo, bo naše počutje boljše, čutili bomo sprejetje, naklonjenost in nasploh bomo bolj pozitivno naravnani. Podobno se dogaja v organizacijah, med zaposlenimi, kjer delavci lažje gredo na delo ob misli na dobro počutje, ki jih kljub napornemu delu čaka. Ugodna klima pozitivno deluje na vse zaposlene in je pomembna za vsakogar. V naši magistrski nalogi smo se posvetili organizacijski klimi v podjetju Arcont IP. V teoretičnemu delu smo se osredotočili na opredelitev organizacijske klime, napisali smo njene funkcije in lastnosti. Našteli smo vse tiste pomembne vidike, ki jih prinaša ugodna organizacijska klima. Vključili smo zadovoljstvo zaposlenih pri delu, kjer smo nekaj besed namenili tudi dejavnikom, ki prispevajo k večjemu zadovoljstvu zaposlenih. V naslednjem bolj obširnem poglavju smo kar nekaj strani namenili ključnim dimenzijam: notranjim odnosom, vodenju, nagrajevanju, notranjem komuniciranju in informiranju, motiviranosti in zavzetosti, pripadnosti organizaciji in še organiziranosti. Za vsako dimenzijo smo razložili njen pomen ter napisali nekaj ključnih stvari o njej. Vključili smo tudi podpoglavje o merjenju in ukrepih za vzpostavitev spodbudne organizacijske klime. Praktični del obsega osnovno predstavitev podjetja Arcont IP. Sledi predstavitev raziskave in sama analiza raziskave, kjer smo si pomagali s statističnim programom SPSS in z Microsoft Office Excel-om. Po opravljeni raziskavi smo napisali nekaj predlogov in ukrepov, ki bi lahko podjetju pomagali do bolj ugodne klime in do večjega zadovoljstva zaposlenih pri delu.
Ključne besede: Ključne besede: organizacijska klima, notranji odnosi, vodenje, nagrajevanje, notranje komuniciranje in informiranje, motiviranost in zavzetost, pripadnost organizaciji, organiziranost, zadovoljstvo pri delu.
Objavljeno: 23.08.2012; Ogledov: 1813; Prenosov: 285
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

3.
UGOTAVLJANJE ORGANIZACIJSKE KLIME IN ZADOVOLJSTVA MEDICINSKIH SESTER V SPLOŠNI BOLNIŠNICI
Samo Sedmak, 2011, diplomsko delo

Opis: Organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih sta pomembna dejavnika v vsaki organizaciji. Je kot atmosfera delovnega okolja medicinskih sester, ki vključuje menedžerske ukrepe oziroma prakso, politiko in postopke, samo delo, podporo, zadostne vire, odnose, vrednote organizacije, družbeno okolje in pričakovanja. Raziskovanje organizacijske klime omogoča vodstvu vpogled v delovno okolje, v pogoje dela in zadovoljstvo zaposlenih. Zavedati se moramo, da zadovoljstvo zaposlenih prinaša večjo uspešnost organizacije. Namen diplomske naloge je ugotoviti dejavnike, ki vplivajo na organizacijsko klimo v Splošni bolnišnici Slovenj Gradec in vpliv organizacijske klime na zadovoljstvo zaposlenih v zdravstveni negi. Ugotoviti želimo zadovoljstvo medicinskih sester z delom v bolnišnici, pozitivne in negativne motivacijske faktorje za kakovostno opravljanje dela, vrednote zaposlenih in ukrepe za izboljšanje ugotovljenega stanja, ter prikazati kako pomemben dejavnik je raziskovanje organizacijske klime in zadovoljstva zaposlenih. V empiričnem delu diplomskega dela smo za zbiranje podatkov in ugotavljanje obstoječega stanja uporabili anketni vprašalnik. Rezultate smo statistično in grafično prikazali. Raziskava je pokazala, da imajo klimatske dimenzije organizacijske klime in zadovoljstva pri delu različen vpliv na organizacijsko klimo v splošni bolnišnici, od pozitivnega pa do negativnega. Na osnovi rezultatov raziskave smo podali predloge za izboljšanje zadovoljstva zaposlenih, saj je zadovoljen zaposleni eden izmed ključnih dejavnikov uspeha posamezne delovne organizacije.
Ključne besede: Ključne besede: organizacijska klima, organizacijska kultura, zadovoljstvo zaposlenih, zdravstvena nega, merjenje organizacijske klime …
Objavljeno: 27.09.2011; Ogledov: 3393; Prenosov: 558
.pdf Celotno besedilo (4,84 MB)

4.
STRES NA DELOVNEM MESTU V OSNOVNIH ŠOLAH
Marinka Troha, 2010, diplomsko delo

Opis: Meseci pred zaključkom študija so stresni. Potrebno je opraviti še zadnji izpit, izbrati temo diplomske naloge, napisati dispozicijo in diplomsko nalogo ter jo tudi uspešno zagovarjati. In če smo že v stresu, smo se odločili, da bomo tudi pisali o stresu, ki ga kot mehanizem preživetja že tisočletja prenašamo iz roda v rod, saj nam omogoča, da se ustrezno in učinkovito prilagajamo spremembam. Je preprosto naraven del nas. In imamo tudi moč, da ta mehanizem obvladujemo. V diplomski nalogi bomo predstavili Osnovne šole na Notranjskem, na kakšen način se tam zaposlene učiteljice in učitelji vsakodnevno srečujejo s stresnimi situacijami in kako v teh situacijah reagirajo. Pri opravljanju določenih del v eni šoli, v enem razredu so zaposleni izpostavljeni enim vrstam stresnih obremenitev, drugod pa so soočeni z drugačnimi, manj stresnimi elementi. V delovnem okolju lahko povzročajo stres pri zaposlenih različni dejavniki. Napake in napačne odločitve, ki jih delajo zaposleni pod vplivom stresa, stanejo mnogo več kot sama bolezen; zato je potrebno dobro razmisliti, kaj nam povzroča stres, kaj lahko naredimo, da preprečimo stres in kako se soočiti z njim, ko se pojavi. Znanstveni dosežki nam dandanes že omogočajo, da z ohranjenim nadzorom nad lastnimi odzivi uravnavamo negativne posledice stresa in ohranjamo vse pozitivne stresne spodbujevalce. Poleg opisa osnovnih šol in stresa na splošno, smo predstavili tudi dve anketi, ki smo ju opravili med zaposlenimi na osnovnih šolah, rezultate pa podkrepili s tabelami in grafi. Prvi je anketni vprašalnik o stresu na delovnem mestu, drugi pa o organizacijski klimi in zadovoljstvu zaposlenih v podjetju. Slednjega bomo primerjali s povprečjem zadovoljstva zaposlenih v preko 600 slovenskih in hrvaških podjetjih ter nenazadnje skušali izluščiti vzroke za nastanek stresa pri učiteljih na osnovnih šolah. Za zaključek pa smo našteli še učinke raziskovalnega dela in možnosti za nadaljnje še uspešnejše premagovanje tega družbenega zla.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE stres organizacijska klima čustva zdravje osnovna šola zaposleni
Objavljeno: 24.01.2011; Ogledov: 2144; Prenosov: 217
.pdf Celotno besedilo (531,28 KB)

5.
OBVLADOVANJE KONFLIKTOV V ORGANIZACIJI
Branka Kragelj, 2010, diplomsko delo

Opis: V delovnem okolju prihaja do različnih pogledov, ciljev in interesov posameznikov, ki so si marsikdaj v nasprotju. Konflikti se v organizaciji pojavljajo vsakodnevno, vodstvo podjetja pa jih mora z zaposlenimi ustrezno reševati. Nepravilno postopanje v primeru konfliktov lahko pripelje do cele vrste negativnih posledic, nerešen konflikt se bo kopičil in povzročil še močnejšo konfrontacijo. Vplival bo na slabšanje organizacijske klime, nižanje ravni motivacije in nezadovoljstvo. Pogled na konflikte se je skozi čas spreminjal. Danes vemo, da ima konflikt tudi pozitivne lastnosti in zavedati bi se morali predvsem teh. Konflikt je nujen in koristen, kjer je organizacija postala statična, nedovzetna za spremembe in brez inovacij. Za zaposlene pomeni gonilo, da pričnejo aktivneje sodelovati pri poslovanju, razmišljati o novih načinih dela, omogočajo, da bolje spoznamo sebe in drugega ter poglobimo in obogatimo odnos. Pomembna je miselnost, da je vsak konflikt mogoče rešiti, ne glede, kje je nastal, med kom poteka ter kako intenziven je postal. Za uspešno obvladovanje konfliktov je potrebno razvijati sposobnost prepoznavanja konfliktov ter sposobnost konstruktivnega delovanja v konstruktivni situacijah, kot tudi uporabne tehnike za soočanje s konflikti. Dobri medsebojni odnosi so ključnega pomena za uspešnost organizacije in zadovoljstvo zaposlenih.
Ključne besede: Ključne besede: konflikti, preprečevanje konfliktov, medosebni odnosi, organizacijska klima, komuniciranje, obvladovanje konfliktov, reševanje konfliktov.
Objavljeno: 04.08.2010; Ogledov: 2383; Prenosov: 445
.pdf Celotno besedilo (461,93 KB)

6.
ORGANIZACIJSKA KLIMA IN ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH
Tanja Klarić, 2009, diplomsko delo

Opis: Organizacijska klima je prisotna v vsakem podjetju oziroma v vsaki organizaciji, ne glede na njeno velikost oziroma dejavnost, s katero se ukvarja. Dobra klima ustvarja ozračje enotnosti, lojalnosti in dobre volje med zaposlenimi ter se pozitivno kaže tudi v odnosu s strankami. Vpliva na zadovoljstvo zaposlenih, na njihovo produktivnost, prizadevnost, ustvarjalnost, njihov obstoj v organizaciji ter posledično na učinkovitost in uspešnost celotne organizacije. V diplomski nalogi smo predstavili in analizirali organizacijsko klimo in zadovoljstvo zaposlenih v Vrtcu Kočevje – enota Ostržek. V teoretičnem delu smo podrobneje predstavili organizacijo klimo in njene dimenzije. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kakšna je organizacijska klima v izbrani organizaciji. Predvsem nas je zanimalo, kako zaposleni ocenjujejo posamezne dimenzije organizacijske klime in zadovoljstvo zaposlenih z različnimi vidiki dela. Raziskavo smo izvedli s pomočjo Vprašalnika za ugotavljanje organizacijske klime, ki ga sestavljajo trditve, pri katerih so zaposleni s pomočjo priložene lestvice podali svoje strinjanje oziroma nestrinjanje s posamezno trditvijo. Ugotovili smo, da so zaposleni dobro ocenili posamezne dimenzije in da je organizacijska klima v Vrtcu Kočevje – enota Ostržek dobra. Prav tako smo ugotovili, da so zaposleni zadovoljni pri opravljanju svojega dela. Pri raziskavi se je pokazalo, da so zaposleni zelo pripadni svoji organizaciji in da prevladujejo dobri medsebojni odnosi tako z vodstvom kot med samimi zaposlenimi. Na podlagi opravljene raziskave lahko rečemo, da se v vrtcu zavedajo pomembnosti organizacijske klime in njenega vpliva na zaposlene in uspešnost poslovanja organizacije.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: - Organizacijska klima - Zadovoljstvo pri delu - Zaposleni
Objavljeno: 20.07.2009; Ogledov: 3934; Prenosov: 772
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici