| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ŠPORTNA AKTIVNOST NOSEČNIC IN MAMIC Z DOJENČKI
Breda Slovenc, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem želela ugotoviti, koliko mamic je bilo športno aktivnih pred nosečnostjo, med nosečnostjo in po porodu, koliko mamic izvaja vadbo z dojenčki ter kakšen odnos imajo mamice do tovrstne športne aktivnosti V teoretičnem delu sem s pomočjo izbrane literature opisala pomen športne dejavnosti med nosečnostjo, vrste športne dejavnosti, športno dejavnost v poporodnem obdobju, vadbo mamic z dojenčki, ter opisala vaje, ki so primerne tako za nosečnice, kot tudi za mamice z dojenčki. V empiričnem delu sem s pomočjo anketnega vprašalnika za mamice želela ugotoviti, koliko mamic je bilo aktivnih pred porodom, med nosečnostjo, ter če obiskujejo oziroma so obiskovale vadbo z dojenčkom. Zanimalo me je tudi, s katero obliko športne dejavnosti se največkrat ukvarjajo, koliko se jim zdi športna aktivnost pomembna in kako vpliva na otroka in njihovo počutje. S pomočjo anketnih vprašalnikov sem ugotovila, da je veliko mamic športno aktivnih pred nosečnostjo, med nosečnostjo manj, po nosečnosti pa se spet začnejo rekreativno ukvarjati s športom. Vadbo z dojenčkom obiskuje manj anketiranih mamic. Tako vadbe med nosečnostjo kakor vadbe z dojenčki bi se udeleževalo več mamic, če bi bila takšna vadba bolje organizirana.
Ključne besede: Ključne besede: športna vadba nosečnic, športna vadba z dojenčki, motorične sposobnosti dojenčka, dojenčkov motorični razvoj.
Objavljeno: 18.03.2009; Ogledov: 3020; Prenosov: 418
.pdf Celotno besedilo (3,15 MB)

2.
ANALIZA MOTORIČNIH SPOSOBNOSTI IN MORFOLOŠKIH ZNAČILNOSTI PET DO ŠEST LET STARIH OTROK ORMOŠKIH VRTCEV
Franja Grof Štumberger, 2009, diplomsko delo

Opis: V svojem diplomskem delu z naslovom Analiza motoričnih sposobnosti in morfoloških značilnosti pet do šest let starih otrok ormoških vrtcev smo skušali prikazati razlike v rezultatih, ki so jih dosegli pri testiranju otroci v starosti od pet do šest let. Otroke smo testirali s pomočjo osmih motoričnih testov (Rajtmajer, 1997), s katerimi smo ugotavljali razvitost ravnotežja, koordinacije, eksplozivno moč, agilnost in vzdržljivost kot funkcionalno sposobnost. Raziskovalni problem so predstavljale razlike med posameznimi starostnimi kategorijami otrok, razlike med spoloma in razlike v motoričnih sposobnostih ter morfoloških značilnostih v obdobju štirih mesecev. Vsa testiranja so bila opravljena v mesecu januarju in maju 2008, v šestih enotah VIZ Ormož. V teoretičnem delu je predstavljen gibalni razvoj otroka. V nadaljevanju so podrobno opisane motorične in funkcionalne sposobnosti predšolskih otrok ter njihove morfološke značilnosti. Na podlagi dobljenih povprečnih rezultatov ugotavljamo, da v povprečju starejši predšolski otroci dosegajo boljše rezultate kot mlajši. Med spoloma ni bilo večjih razlik v povprečnih rezultatih. V obdobju štirih mesecev tudi ni bistvene razlike v motoričnih sposobnostih in morfoloških značilnostih, in sicer ne med dečki in ne med deklicami, kakor tudi ne v starostni razliki. Menimo, da je obdobje štirih mesecev prekratek čas, da bi se ob redni gibalno-športni aktivnosti v vrtcu pokazale bistvene razlike v motoričnih sposobnostih in morfoloških značilnostih pet do šest let starih otrok.
Ključne besede: Ključne besede: motorične sposobnosti, morfološke značilnosti, predšolski otrok, testiranje.
Objavljeno: 22.04.2009; Ogledov: 3652; Prenosov: 952
.pdf Celotno besedilo (369,68 KB)

3.
RAZVIJANJE MOTORIČNIH SPOSOBNOSTI OTROK S POMOČJO ELEMENTARNIH IGER
Lidija Toš, 2009, diplomsko delo

Opis: POVZETEK V diplomski nalogi »Razvijanje motoričnih sposobnosti otrok s pomočjo elementarnih iger« je v teoretičnem delu posebna pozornost posvečena opisu motoričnih sposobnosti, ki smo jih testirali pri otrocih, starih od štiri do pet let, motoričnemu razvoju otroka v predšolskem obdobju, naravnim oblikam gibanja, njihovi uporabi in namenu ter elementarnim igram, ki so jih izvajali kot vodeno gibalno-športno dejavnost otroci eksperimentalne skupine v obdobju dveh mesecev. V empiričnem delu so predstavljene razlike v rezultatih testiranja motoričnih sposobnosti otrok, ki so bili deležni dodatne gibalno-športne dejavnosti v obliki elementarnih iger, ter otrok, ki teh dejavnosti niso bili deležni. Rezultati raziskave kažejo, da so otroci, ki so v času dveh mesecev v okviru redne gibalno-športne dejavnosti imeli načrtovane in strokovno vodene elementarne igre, dosegli boljše rezultate pri testiranju motoričnih sposobnosti od otrok, ki v tem času niso imeli posebnega poudarka na elementarnih igrah.
Ključne besede: Ključne besede: predšolski otrok, elementarne igre, motorične sposobnosti, motorični testi
Objavljeno: 23.07.2009; Ogledov: 8762; Prenosov: 3037
.pdf Celotno besedilo (444,22 KB)

4.
VLOGA STARŠEV PRI GIBALNO-ŠPORTNI DEJAVNOSTI OTROK PTUJSKIH VRTCEV
Vanja Hotko, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Vloga staršev pri gibalno-športni dejavnosti otrok ptujskih vrtcev je sestavljeno iz dveh delov: teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili motorični razvoj otroka, vlogo in pomen družine pri motoričnem razvoju otroka, koliko časa namenijo odrasli športnim aktivnostim in kako zelo je pomemben vpliv staršev na motorični razvoj otroka. Empirični del diplomskega dela zajema ugotovitve raziskave, ki smo jih zbrali s pomočjo anketnega vprašalnika na vzorcu 105 staršev otrok ptujskih vrtcev. Namen raziskave je bil ugotoviti, kakšen vpliv in kakšno vlogo imajo starši pri motoričnem razvoju otroka glede na njihov spol, starost, poklic, izobrazbo in okolje, v katerem živijo. Pri obdelavi podatkov smo prišli do naslednjih ugotovitev: starši nimajo dovolj časa za gibalno-športne aktivnosti skupaj z otrokom; ukvarjanje z gibalno-športnimi dejavnostmi staršev skupaj z otroki je odvisno od stopnje izobrazbe in deloma od starosti staršev; otroci staršev, kateri so ali so bili sami športno aktivni, niso bolj športno aktivni kot otroci, katerih starši se niso ukvarjali s športom; otroci, ki živijo v mestu, so več gibalno-športno aktivni kot otroci, ki živijo na podeželju; starši so športno aktivni zaradi boljšega počutja in vzdrževanja telesne kondicije; očetje niso pogosteje športno aktivni z otroki kot mame; najpogostejši razlog staršev za neukvarjanje s športom je pomanjkanje časa.
Ključne besede: Ključne besede: predšolski otrok, motorične sposobnosti otroka, družina in šport
Objavljeno: 23.07.2009; Ogledov: 3068; Prenosov: 738
.pdf Celotno besedilo (570,97 KB)

5.
ANALIZA MOTORIČNIH SPOSOBNOSTI IN MORFOLOŠKIH ZNAČILNOSTI 5-6 LET STARIH OTROK PTUJSKIH VRTCEV
Nataša Vindiš, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Analiza motoričnih sposobnosti in morfoloških značilnosti 5-6 let starih otrok ptujskih vrtcev, je sestavljeno iz dveh delov, teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu je predstavljen pomen gibalnih dejavnosti otrok, motorične sposobnosti in razvijanje le teh pri predšolskih otrocih, ter morfološke sposobnosti in značilnosti predšolskih otrok. V empiričnem delu smo prikazali razlike v rezultatih motoričnih sposobnosti med dečki in deklicami, glede na sposobnost regulacije energije in sposobnost regulacije gibanja, ter rezultate glede na indeks telesne mase. Otroke smo testirali s pomočjo osmih motoričnih testov, s katerim smo ugotavljali razvitost ravnotežja, koordinacije, agilnost, eksplozivno moč in vzdržljivostno moč. Na osnovi obdelanih rezultatov ugotavljamo, da dečki na testih motoričnih sposobnostih, ki so odgovorne za regulacijo energije, dosegajo boljše rezultate od deklic in da so deklice boljše od dečkov v motoričnih sposobnostih, ki regulirajo gibanja. Dečki z višjim indeksom telesne mase so dosegli slabše rezultate od dečkov z nižjim indeksom telesne mase na testih motoričnih sposobnosti. Med deklicami z višjim in nižjim indeksom telesne mase ni bilo razlik v testiranju motoričnih sposobnosti.
Ključne besede: Ključne besede: predšolski otrok, motorične sposobnosti, morfološke značilnosti, regulacija energije, regulacija gibanja, indeks telesne mase
Objavljeno: 17.11.2009; Ogledov: 3115; Prenosov: 606
.pdf Celotno besedilo (368,74 KB)

6.
RAZVIJANJE KOORDINACIJE S POMOČJO NARAVNIH OBLIK GIBANJA PRI PET DO ŠET LET STARIH OTROCIH
Špelca Kološa, 2010, diplomsko delo

Opis: Z diplomsko nalogo smo želeli ugotoviti ali lahko vplivamo na razvoj koordinacije in ostalih motoričnih sposobnosti z načrtovano, sistematično in redno gibalno športno dejavnostjo, ki temelji predvsem na naravnih oblikah gibanja. Rezultate, ki smo jih pridobili na inicialnem in finalnem testiranju smo analizirali in primerjali med eksperimentalno skupino, ki je bila v času dveh mesecev deležna načrtovane in redne gibalno športne dejavnosti ter kontrolno skupino, ki teh dejavnosti ni bila deležna. V teoretičnem delu so najprej predstavljene motorične sposobnosti, in sicer njihova delitev in sredstva za njihov razvoj. V nadaljevanju so predstavljene naravne oblike gibanja, kjer so podrobno opisane posamezne oblike. Rezultati raziskave kažejo, da so otroci, ki so bili v času dveh mesecev deležni načrtovane, sistematične in redne gibalno športne dejavnosti dosegli boljše rezultate pri finalnem testiranju od otrok, ki teh dejavnosti niso bili deležni. Med spoloma je prišlo do manjših razlik, saj so dečki v povprečju dosegli boljše rezultate od deklic. Prav tako so se pojavile razlike med otroki z višjim in nižjim indeksom telesne mase, saj so slednji dosegli boljše rezultate.
Ključne besede: Ključne besede: koordinacija, naravne oblike gibanja, motorične sposobnosti, motorični testi, otrok v vrtcu
Objavljeno: 06.07.2010; Ogledov: 4042; Prenosov: 1446
.pdf Celotno besedilo (504,43 KB)

7.
Kondicijska priprava članskega moštva
Žiga Kljajić, 2011, diplomsko delo

Opis: Z diplomsko nalogo želim predstaviti pojem kondicije, pojem načina kondicijske priprave moštva, sestavine kondicijske priprave in kaj vse je za kondicijsko pripravo pomembno. Z upoštevanjem vseh navedenih, a pomembnih sestavin za kondicijsko pripravo, bodo lahko bralci diplomske naloge in igralci prišli do dobrega poznavanja načina kondicijske pripravljenosti. Predstavljeni so tudi sezonski, mesečni in tedenski načrt dela in skica treninga, brez katerih si današnjega procesa treninga ne moremo zamisliti. V diplomski nalogi sem uporabil gradivo in priprave trenerja UEFA PRO Marijana Pušnika pri treniranju ekipe FC Damash v Iranu, ki nastopa v 1. iranski ligi. Prav tako pa sem uporabil izkušnje, ki sem jih pridobival skozi učni proces na Pedagoški fakulteti Maribor ter kot igralec slovenske reprezentance v nogometu v času igranja od 15. do 21. leta starosti.
Ključne besede: Ključne besede: kondicija, kondicijska priprava, motorične sposobnosti, ciklizacija, vrste priprav.
Objavljeno: 18.11.2011; Ogledov: 2086; Prenosov: 569
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

8.
KONDICIJSKA PRIPRAVA MLADIH NOGOMETAŠEV
Darjan Slavic, 2011, diplomsko delo

Opis: IZVLEČEK Vzporedno z razvojem nogometa (hitrost in dinamika nogometne igre ter tehnično-taktične zahteve) je rasla pomembnost kondicijskega treninga. Vloga kondicijske priprave je postala v nogometu zelo pomembna – kot nekakšen predpogoj za doseganje vrhunskega športnega rezultata v nogometu. Diplomsko delo je napisano v štirih vsebinskih sklopih, v katerih bo predstavljena tematika dela. V uvodu je na kratko predstavljena pomembnost kondicijske priprave v nogometu. V drugem poglavju sem opredelil kondicijsko pripravo nogometašev (opredelitev pojma, cilji in naloge, vrste, načela …), strukturo, vrste in osnovna načela in metode kondicijske priprave, ter analiziral kondicijo nogometaša. V tretjem poglavju sem podrobnejše opisal lastnosti in značilnosti pri kondicijski pripravi mladih ter razvoj osnovnih motoričnih (hitrost, koordinacija, gibljivost, natančnost in moč) in funkcionalnih sposobnosti (vzdržljivost) pri mladih nogometaših. Glavni cilj diplomske naloge je bil teoretična predstavitev kondicijske priprave v nogometu ter pomembnosti biološkega razvoja mladih za lažje razumevanje kondicijskega treninga v različnih starostnih kategorijah mladih nogometašev, predstavitev značilnosti kondicijskega treninga mladih, njihovih specifičnih pogojev po starostnih kategorijah in osnovne metode treninga motoričnih in funkcionalnih sposobnosti mladih nogometašev. Pri osnovnih metodah treninga so predstavljene tudi vaje za vsako motorično in funkcionalno sposobnost posebej.
Ključne besede: Ključne besede: nogomet, mladi, kondicijska priprava, razvoj, motorične sposobnosti, funkcionalne sposobnosti, trening, vaje KONDICIJSKA PRIPRAVA MLADIH NOGOMETAŠEV DARJAN SLAVIC UNIVERZA V MARIBORU, PEDAGOŠKA FAKULTETA, 2011 ŠPORTNO TRENIRANJE, TEHNIKA IN TAKTIKA NOGOMETA 103 STRANI; 64 SLIK; 3 VIRI; 3 SHEME.
Objavljeno: 26.10.2011; Ogledov: 6847; Prenosov: 1362
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici