| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 17
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Odnos mladostnikov do hitre prehrane
Rezarta Veliu, 2013, diplomsko delo

Opis: Teoretična izhodišča: Mladostniki, ki so podvrženi hitremu načinu življenja ter hitremu prehranjevanju, so hkrati žrtve sodobnega časa. Diplomsko delo obravnava odnos mladostnikov do hitre prehrane, vlogo družine, družbe in medijev pri izbiri hrane mladostnika. Predstavljena je zdrava prehrana, smernice zdravega prehranjevanja in preventivna vloga medicinske sestre ter njeno zdravstveno-vzgojno delo. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kakšen odnos imajo mladostniki do hitre hrane, in ali mladostniki vedo, kaj je zdravo prehranjevanje. Raziskovalna metodologija: Uporabljena je deskriptivna metoda dela. Kot raziskovalni instrument smo za zbiranje podatkov uporabili anketni vprašalnik. Anketo smo izvedli med polnoletnimi dijaki v enem izmed parkov v Mariboru. Dobljene podatke smo statistično obdelali s pomočjo računalniškega programa Microsoft Excel, ter rezultate ponazorili v obliki grafov. Rezultati: Ugotovili smo, da mladostniki zelo radi uživajo hitro prehrano kljub temu, da se zavedajo, da ni zdrava za njihov razvoj. Večinoma se ne držijo smernic zdravega prehranjevanja. Ugotovili smo tudi, da so medicinske sestre nosilke odgovornega dela. Z zdravstveno-vzgojnim delom širijo pojem zdrave prehrane in nevarnosti hitre, nezdrave hrane. Sklep: Mladostnike je potrebno o zdravi prehrani poučiti, potrebno jim je razložiti, kako hitra hrana vpliva na njihov razvoj in da hitra prehrana ni najboljša izbira za njih. Nezdrave prehranjevalne navade mladostnikov, zlasti neprimerna izbira živil in neredno prehranjevanje lahko povzročijo slabo počutje ter hkrati vplivajo na odpornost organizma. Vloga medicinske sestre je, da mladostnike in starše poučuje o zdravi prehrani in zdravem načinu življenja. Je samostojna na svojem področju ter mora imeti veliko strokovnega znanja in izkušenj.
Ključne besede: Ključne besede: mladostnik, hitra prehrana, družina, družba, mediji, medicinska sestra, zdravstvena vzgoja
Objavljeno: 11.12.2013; Ogledov: 2449; Prenosov: 431
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

2.
VLOGA FILMA KOT MEDIJSKA SREDSTVA PRI POUKU SLOVENŠČINE
Andrej Cifer, 2013, diplomsko delo

Opis: Film kot medijsko sredstvo je s svojo prisotnostjo v šoli kot učni medij že danes zelo pomemben člen pri poučevanju slovenščine. Ker je pričakovati, da se bo njegova vloga v prihodnje le še krepila, je pomembno ugotoviti njegovo uporabo in priljubljenost v vzgoji in izobraževanju že danes. Namen tega skupnega diplomskega dela je opredeliti vlogo filma kot medijskega sredstva pri pouku slovenščine, vpliv in vlogo medijev na družbo in šolo, predvsem pa možnosti in načine njegove uporabe pri pouku slovenščine. Namen teoretičnega dela diplomskega dela je poleg tega pokazati tudi na določene cilje in učinke, ki jih takšen način dela v razredu nudi tako učencem kot učiteljem. V empiričnem delu pa ugotavljamo dejansko prisotnost filma kot medijskega sredstva pri pouku slovenščine, načine ter oblike njegove uporabe v konkretnih tipih oziroma posameznih delih zgradbe učne ure ter zadovoljstvo oziroma težave učiteljev slovenščine z njegovo uporabo. Zanimali so nas predvsem pozitivni učinki uporabe filma kot medijskega sredstva pri pouku slovenščine na učence, vsekakor pa izkušnje, predlogi in konkretni problemi učiteljev slovenščine, ki tovrstni način dela pri pouku slovenščine, povprečno na mesečni ravni, tudi izvajajo.
Ključne besede: Ključne besede: mediji, IKT, učni mediji, film v šoli, učna ura, slovenščina, pedagogika.
Objavljeno: 23.05.2013; Ogledov: 1678; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

3.
VPLIV SOCIALNIH MREŽ NA INTERNETNO POSLOVANJE NA SVETOVNEM SPLETU
Jože Aristovnik, 2012, diplomsko delo

Opis: Dandanes se vsi trudimo, da naše poslovne ideje čim uspešnejše predstavimo potencialnim kupcem. Eden od pogosto rabljenih vzvodov je svetovni internet. Vendar zaradi velike konkurence ni več dovolj zgolj odlična internetna stran z vsemi informacijami, ki jih potencialni kupci potrebujejo, če ne najdejo do nje. Google in njemu podobni iskalniki krojijo poslovno uspešnost mnogim podjetjem širom sveta. Torej lahko govorimo v pravem boju za prikaz na prvi strani vseh zadetkov. Ravno za to je potrebno izkoristiti vse načine, katere nam omogoča napredek v tehnologiji. Eden od teh načinov so socialni mediji, katere je potrebno sistematično vpeljati v našo stran. Govorimo o socialnih medijih kot so: Facebook, Youtube, Flicker, Twitter in še bi lahko naštevali. Ti se nenehno razvijajo in rastejo. Poslovanje pa praviloma raste vzporedno z njimi, če jim le namenimo dovolj pozornosti. Pri sami optimizaciji s socialnimi mediji pa se je potrebno držati nekateri pravil, da dosežemo želeni učinek. Predvsem pa je potreben čas in veliko potrpežljivosti. Ob upoštevanju vseh smernic, kako uspešno vplesti uporabnike v samo zgodbo, uspeh prav gotovo ne bo izostal!
Ključne besede: socialni mediji, Facebook, Twitter, Flicker, Youtube, blog, vrste blogov, Google, spletni forum, strategije, optimizacija spletnih strani, spletni pajek, ključne besede, promocija, marketinško komuniciranje, Hubspot, razvoj socialnih omrežij, strategija spremljanja, organsko iskanje, razvrščanje zadetkov
Objavljeno: 07.12.2012; Ogledov: 1970; Prenosov: 154
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

4.
MEDIJI V ŽIVLJENJU OTROK
Tina Pušnik Breznik, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo Mediji v življenju otrok je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Znotraj tega smo v teoretičnem delu opisali, kako različni mediji ob prekomerni in nekontrolirani uporabi slabo vplivajo na otroke. Zanimala nas je prisotnost medijev v življenju otrok, koliko časa otroci namenijo medijem, kakšen dostop imajo do njih in kako mediji na njih vplivajo. To smo v empiričnem delu tudi raziskali. Mediji so prisotni povsod in se jim ne moremo izogniti. Otroci so zato brez nadzora vse prevečkrat izpostavljeni medijskim vsebinam, ki zanje niso primerne. Na žalost pa premalo časa namenimo medijski vzgoji in otrokom omogočimo spremljanje neprimernih vsebin. Vzamemo si premalo časa za pogovor o tem, kar otroci vidijo in slišijo v medijih. Odrasli imamo možnost, da z usmerjanjem omogočimo otrokom spremljanje pozitivnih in poučnih vsebin. V empiričnem delu diplomske naloge smo uporabili deskriptivno metodo pedagoškega raziskovanja. V raziskovalni vzorec smo zajeli starše otrok drugega starostnega obdobja. Podatke smo zbrali s pomočjo anketnega vprašalnika. Analiza rezultatov je pokazala, da se starši zavedajo negativnega vpliva, ki ga lahko imajo mediji na otroke. Ugotovili smo, da se starši zavedajo, da vse vsebine niso primerne za otroke. Pri uporabi medijev postavljajo otrokom pravila in se o medijskih vsebinah pogovarjajo z otroci. Rezultati so potrdili strinjanje o tem, da mediji otrokom ne dajejo prave predstave o realnosti in da so otroci preveč izpostavljeni medijem, ki so lahko zavajajoči.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: predšolski otroci, drugo starostno obdobje, mediji, medijska vzgoja, nasilje v medijih, množični mediji, vpliv medijev na otroke, zdravje otrok, oglaševanje, socializacija, zasvojenost, samopodoba.
Objavljeno: 28.11.2012; Ogledov: 3771; Prenosov: 1315
.pdf Celotno besedilo (798,39 KB)

5.
Med literarnim delom in filmsko priredbo: primer Petelinji zajtrk
Lucija Mestnik, 2012, diplomsko delo

Opis: Pričujoče delo najprej prikaže razvoj slovenske kinematografije in njeno navezanost na literaturo. Prvo temeljito študijo o povezavi slovenskega filma in literature je opravil Stanko Šimenc, svoje ugotovitve pa je predstavil v delu Slovensko slovstvo v filmu (1996). Ugotovil je, da je bilo od skupaj 83 celovečernih filmov, ki so nastali med letoma 1948 in 1982, kar 35 takih, ki so nastali po literarni predlogi. Samo Rugelj (2007) pa ugotavlja, da so filmske priredbe v osemdesetih letih zamrle, v zadnjem obdobju pa prevladujejo priredbe sodobnih del, medtem ko so v prvih desetletjih slovenskega filma režiserji posegali predvsem po že uveljavljenih, klasičnih delih. V pričujočem delu so zbrane vse filmske priredbe od leta 1948 do julija 2011. Naloga nato preide na teorijo, in sicer na literarno in filmsko, ki sta bili podlaga za primerjalno analizo Lainščkovega romana Petelinji zajtrk in istoimenske filmske uspešnice, nastale po scenariju Marka Naberšnika. Obstaja več principov filmske analize; v tem delu sem se največ opirala na predloge nemškega medijskega teoretika Wernerja Faulsticha. Sledi primerjava literarne predloge in filma, pri čemer sem se opirala tako na Naberšnikov scenarij kot na film. Dokumentirala sem vse podobnosti oz. razlike med njimi, ki so razvrščene v štiri skupine, kakor to v osnovnem modelu filmske analize predlaga Werner Faulstich, in sicer zgodba, osebe, zgradba in interpretacija. Osnovno pomagalo pri analizi je bila knjižna izdaja scenarija, ob njem pa je bil v pomoč še posnetek filma. Najopaznejša razlika med literarno predlogo in filmom je sprememba kraja dogajanja iz okolice Murske Sobote v Gornjo Radgono, sicer pa je največ razlik v sami zgodbi. Režiser je romaneskno dogajanje zgostil in se osredotočil na osnovno ljubezensko zgodbo, medtem ko je stranske (razen Zobarjeve) izpustil.
Ključne besede: Ključne besede: Petelinji zajtrk, literatura in mediji, literarna predloga, filmska priredba
Objavljeno: 17.05.2012; Ogledov: 2400; Prenosov: 474
.pdf Celotno besedilo (813,56 KB)

6.
Spolni stereotipi v oddaji Big Brother slavnih 2010
Marina Mlinarič, 2011, diplomsko delo

Opis: V poznih osemdesetih in začetku devetdesetih let prejšnjega stoletja so ustvarjalci televizijskih programov iskali nekaj novega, nekaj razburljivega in nekaj, kar bo pritegnilo množico ljudi pred televizijskimi ekrani. Tako se je rodila resničnostna televizija, žanr, ki je sestavljen iz vseh drugih televizijskih žanrov in zato ga imenujemo hibrid. Televizija ni samo pomemben vir informacij o dogajanjih doma in po svetu, ampak gledalcu s svojo ažurnostjo in slikovitostjo daje občutek soudeleženosti v dogajanju. Poleg posredovanja informacij televizija opravlja tudi izobraževalno in zabavno funkcijo. Pomembno je poudariti še njeno socializacijsko funkcijo. Tako je televizija poleg družine, šole in vrstniških skupin pomemben dejavnik v procesu oblikovanja človeške osebnosti. Mediji nas dolgoročno učijo, kdo je v družbi večvreden in kdo manj, kakšen je splošno sprejet vzorec obnašanja do drugačnih ljudi, kot so etične in socialne manjšine, kako naj se obnašamo kot moški in ženske. V diplomski nalogi sem z analizo resničnostnega šova Big Brother slavnih opazovala prikaz spolnih stereotipov. V prvem delu je podan teoretični okvir, kjer sem povzela stereotipe in predsodke, vezane na spol, ter osnovne značilnosti resničnostnega šova. V empiričnem delu sem ugotavljala, kako in v kolikšni meri se kažejo spolni stereotipi v analiziranih oddajah resničnostnega šova.
Ključne besede: Ključne besede: spolni stereotipi, množični mediji, analiza oddaj, resničnostni šov, Big Brother.
Objavljeno: 18.11.2011; Ogledov: 2125; Prenosov: 447
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

7.
IZDELAVA FACEBOOK FAN STRANI ZA PODJETJE SAFE INVEST- MREŽA D.O.O.
Domen Zavec, 2011, diplomsko delo

Opis: Družbena omrežja postajajo vse pomembnejši del nastopa in predstavitve podjetij na internetu. S pojavom družbenih omrežij se je organizacijam in njihovim blagovnim znamkam ponudila priložnost, da uberejo nov kanal komuniciranja z obstoječimi in potencialnimi kupci / strankami. Danes si skorajda več ne predstavljamo, da ne bi imeli interneta in bili del družbenih omrežij. Tako so družbena omrežja postala nekaj vsakdanjega v našem življenju. Prav to so začela izkoriščati podjetja, saj lahko pridejo na zelo enostaven način do komunikacije z svojimi strankami. Danes poznamo zelo različna družbena omrežja, ki se pojavljajo na internetu. Skozi diplomsko nalogo sem opisal in razložil kaj so družbeni mediji in katera družbena omrežja se pojavljajo na njih. Zelo podrobno sem se posvetil družbenemu omrežju Facebook, saj je najbolj razširjen v Sloveniji in prav tako v svetu. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnih in praktičnih ciljev. Najprej sem se posvetil teoretičnemu delu diplomskega dela, v katerem opisujem nastanek spleta 2.0. Prav tako sem predstavil družbene medije in družbena omrežja,ki so del nastanka spleta 2.0. Preučil sem katere so glavne prednosti in slabosti družbenih omrežij za podjetja, ki se pojavljajo na njih. V praktičnem delu diplomskega dela sem se posvetil družbenemu omrežju Facebook. Razložil sem kako se naredi Fan stran za podjetje, ki se hoče predstaviti na Facebooku. Prav tako praktični del temelji na analizo marketinškega komuniciranja podjetja Safe Invest Mreže na družbenih omrežjih. Izdelal sem lastno Fan stran in naredil strategijo oglaševanja in komuniciranja za podjetje. Na koncu diplomskega dela sem naredil analizo pet mesečnega delovanja Fan strani in opisal prednosti, ki jih je podjetje pridobilo.
Ključne besede: Ključne besede: splet 2.0, družbeni mediji, zavarovalniški produkti, Fan stran, Safe Invest Mreža.
Objavljeno: 09.09.2011; Ogledov: 2417; Prenosov: 214
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

8.
SODOBNE UMETNIŠKE PRAKSE V DELIH BOGDANA SOBANA IN LASTNIH DELIH
David Rebernik, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je opisano in analizirano področje delovanja sodobnih umetniških praks, še posebej tistih, ki se nanašajo na digitalno tehnologijo. V začetnem delu teoretičnega dela diplomske naloge analiziram novodobne umetnostne medije in njihovo medsebojno prepletenost. Osredotočim se na bistvene značilnosti različnih disciplin sodobnih umetniških praks in vlog umetnikov. Nadaljujem s kratko zgodovino računalniških umetnosti in opisom različnih področij, kjer skušam razčleniti in definirati nekaj najpogostejših pojmov povezanih z digitalno umetnostjo. Sledi predstavitev umetniških dogajanj na področju digitalne umetnosti pri nas in po svetu ter opis nekaj izbranih primerov sodobnih digitalnih umetniških praks. Nadalje predstavim umetniške prakse in ustvarjalni koncept slovenskega umetnika Bogdana Sobana in predstavitev njegovega pristopa do generativne umetnosti. V praktičnem delu je predstavljeno lastno umetniško delo oz. projekt, ki se navezuje na postopke digitalne obdelave lastnih slikarskih del. Pri delu sem uporabil računalniški program, razvit z namenom realizacije osnovne ideje uporabe predhodne slike kot barvne palete.
Ključne besede: Ključne besede: digitalna umetnost, generativna umetnost, novi mediji, digitalna tehnologija.
Objavljeno: 14.06.2011; Ogledov: 2296; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (3,66 MB)

9.
OTROCI IN MEDIJI
Martina Jelšek, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so v teoretičnem delu predstavljeni mediji in njihov vpliv na otroke. Nadalje je definirana medijska pismenost kot zmožnost dostopa in proizvodnje sporočil v najrazličnejših oblikah ter medijska vzgoja, katere glavna naloga je, da se otroci medijsko opismenijo in razvijajo svoj odnos do medijev. Sledi pregled vsebin vzgoje za medije v osnovnošolskih učnih načrtih. V empiričnem delu je predstavljena raziskava o pogostosti, količini in kakovosti uporabe ter priljubljenosti različnih medijev, tako v učenčevem domačem kot šolskem okolju. Raziskava je bila izvedena v tretjem in petem razredu osnovne šole in nam je dala vpogled v odnose med otroci in mediji ter v obstoječe razlike med učenci različnega spola in starosti. Ugotavljamo, da učenci vsakodnevno uporabljajo medije v domačem okolju in bi si želeli več uporabe medijev pri pouku. Učenci so med mediji (televizija, internet, radio, tisk) za najpomembnejšega izbrali internet.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: otroci, mediji, množična kultura, medijska pismenost, medijska vzgoja, elementarna stopnja
Objavljeno: 18.02.2011; Ogledov: 2955; Prenosov: 480
.pdf Celotno besedilo (580,62 KB)

10.
NAČRTOVANJE MEDIJEV
Nejra Dedić, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Mediji so del našega vsakdanjika in življenja brez medijev si ne bi mogli več predstavljati, še posebej je to pomembno za podjetja. Tako kot vsaka druga stvar imajo tudi mediji pozitivno in negativno stran.
Ključne besede: Ključne besede: načrtovanje, mediji, marketinško komuniciranje, oglaševanje.
Objavljeno: 20.01.2011; Ogledov: 1822; Prenosov: 168
.pdf Celotno besedilo (844,39 KB)

Iskanje izvedeno v 0.33 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici