| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MANAGERSKI VIDIKI ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH V PODJETJU TUŠ D.O.O.
Melita Novačan, 2010, diplomsko delo

Opis: Dandanes ni dovolj, da podjetje nudi le konkurenčno uslugo, pač pa so pomembni dejavniki, ki na to vplivajo. Predvsem je pomembno, da se v današnjem času, ko je gospodarska kriza na vrhuncu, podjetje prilagaja spremembam na trgu. Ključ do uspešnega podjetja so motivirani in zadovoljni zaposleni. Tega se zavedajo tudi uspešni slovenski managerji. Visoko motivirani zaposleni so potencialni vir podjetja. Dobri poslovni rezultati, večja produktivnost in zadovoljstvo zaposlenih namreč temeljijo na uspešno vodenem sistemu nagrajevanja in motiviranja zaposlenih. Takšno podjetje bo uspelo zadržati ključne kadre, ki k organizacijskem razvoju in uspešnosti največ pripomorejo. Pripadnost zaposlenih v podjetju dosežemo z zadovoljstvom, namreč če bomo zagotavljali zadovoljstvo pri delu, bodo zaposleni na svojem delovnem mestu uspešni. Ukrepi, ki jih uvajamo za večje zadovoljstvo zaposlenih, za zagotovitev večje uspešnosti in učinkovitosti vedno vplivajo na večjo uspešnost zaposlenih in posledično na večjo uspešnost podjetja. Managerji in zaposleni morajo biti zavezniki. Med njimi namreč mora biti medsebojno sodelovanje. Če vsak od njih prispeva svoje ideje, znanje, prizadevanje, napore, da bi dosegli skupen cilj, pomeni, da skupaj nastopajo kot zavezniki, ki imajo skupen interes in cilj. Takšno sodelovanje sproža zadovoljstvo in omogoča skupen uspeh pri delu. Iz tega lahko sklepamo, da so motivacija, zadovoljstvo zaposlenih in primeren sistem nagrajevanja ključnega pomena za dobro poslovanje podjetja. V podjetju Tuš d.o.o. smo izvedli raziskavo, ki je pokazala, kako so zaposleni zadovoljni s svojim delom in kaj bi želeli spremeniti. V podjetju se zelo zavedajo pomena zadovoljstva zaposlenih, zato jim je omenjena raziskava pripomogla k še boljšemu sodelovanju vodstva in sodelavcev ter s tem še k uspešnejšemu poslovanju podjetja.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: zadovoljstvo pri delu, podjetje, zaposleni, dejavniki zadovoljstva pri delu, motivacija, motivacijske teorije, nagrajevanje, medsebojni odnosi, managerji, uspešnost.
Objavljeno: 13.12.2011; Ogledov: 2367; Prenosov: 223
.pdf Celotno besedilo (3,26 MB)

2.
OSEBNOST POSAMEZNIKOV IN IZBIRA KADROV V OKVIRU UPRAVLJANJA ČLOVEŠKIH VIROV
Branka Krajnc, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Vsaka organizacija bi se morala zavedati, da so zaposleni srce organizacije. Zaposleni so ključni element za uspeh, rast in razvoj organizacije. Zato je potrebno vlagati in razvijati tudi v svoje zaposlene. Potrebno jih je dodatno izobraževati, usposabljati, motivirati, spodbujati ter jih tudi osebno poznati, da vidimo, česa so naši zaposleni sposobni, koliko lahko dokažejo, pokažejo in dosežejo. Za organizacije je seveda najbolj pomembno, da pravilno izberejo svoje zaposlene, potencialne kadre, kateri bodo ključni elementi za organizacijo, da z njimi doseže uspeh in rast organizacije. Seveda je tudi zelo pomembno, da so zaposleni zadovoljni, da delajo s srcem, z veseljem opravljajo naloge organizacije, ki so jim dane. Tako se bodo še hitreje vsi razvijali, bodo uspešni, bolj motivirani in zadovoljni. Razvijala se ne bo samo organizacija, ampak tudi zaposleni v njej, njihova kariera, vsi bodo še bolj uspešni. Naše raziskave so pokazale, da je zelo pomembno, predvsem za tistega, ki izbira, da izbere različne ustrezajoče tehnike, najbolj sebi primerne in tudi primerne za kandidate, da bo dobil ustrezne uporabne rezultate različnih tipov kandidatov.
Ključne besede: Ključne besede: managerji, management človeških virov, osebnost, osebnostni tipi, psihologija, tehnike pridobivanja, izobraževanje, rast in razvoj posameznika in organizacije.
Objavljeno: 25.01.2011; Ogledov: 1673; Prenosov: 185
.pdf Celotno besedilo (24,30 MB)

3.
SLOVENSKI MANAGERJI IN VODENJE PODJETJA V ČASU GOSPODARSKE KRIZE
Katja Mikolič, 2013, magistrsko delo

Opis: Naslov magistrske naloge: »Slovenski managerji in vodenje podjetja v času gospodarske krize« V času gospodarske krize ni lahko biti vodja oz. manager podjetja, saj sodobna podjetniška praksa izkazuje zelo slaba stanja. Stanja kot so: upadanje prodaje, manjša kupna moč, krčenje proizvodnje in/ali storitev, slaba plačilna disciplina, odpuščanje delavcev, slabšanje ugleda podjetja, šibkejša vlaganja v investicije, vstopi mnogih novih konkurenčnih podjetij na naš trg itd. Kljub temu pa bi naj managerjem našteto predstavljalo določen izziv. Vsako takšno gospodarsko stanje je potrebno jemato dovolj resno, da se podjetje ohrani zdravo in se s tem vzdržujejo delovna mesta in ostala pozitiva. Logična posledica bo – narejen velik korak pred konkurenco. Ob pogojih izredno dinamičnega spreminjanja okolja in samega procesa poslovanja, je v ospredju vloga in sposobnost managerja, ki je odločilnega pomena. Manager je tisti, ki mora delovati tako, da podjetje usmerja časovno in prostorsko odprto. Preprosto je potrebno slediti smernicam, ki nam jih narekuje zunanje okolje podjetja in prav tako potrebam v podjetju samem. V nasprotnem primeru nas povozi čas. Velik del, predvsem pa odgovoren del, nosijo managerji. Ti vsekakor niso odgovorni zgolj za dobiček podjetja, opisani izzivi od njih zahtevajo veliko vodstvenih znanj, izkušenj, spretnosti, pozitvnih lastnosti, značilnosti in uporabo managerskih orodij, ki so jim v oporo za lažje premagovanje krize. Naloge, ki jih upravljajo vodje v podjetju, so vse od zaznavanja tržnih trendov, načrtovanja, organiziranja, usmerjanja, kontrole oz. nadziranja, prevzema odgovornosti… Vse z namenom, da se dosežejo ali celo presežejo zastavljeni cilji podjetja. Upravljajo tako s človeškimi kot materialnimi viri v samem podjetju in neizpodbitno dejstvo je, da nova realnost zahteva bistveno nov pogled na svet in vodenje podjetja. Hitre spremembe se ne dajo upravljati s starimi načini vodenja in z rutinerskimi pristopi, zato delo managerja postaja vse bolj zahtevno, predvsem pa nehvaležno. Zakaj nehvaležno? Zato, ker je težko zadovoljiti vse interese udeležencev v podjetju. A tudi temu navkljub, se je potrebno začeti zavedati pomembnosti, da je ravnanje managerjev bistveno, kajti zaposleni oz. podrejeni sledijo nadrejenim. Managerji jim morajo predstavljati dober vzgled, saj bodo zaposleni ravnali v smeri posnemanja managerja. Ambicije in interesi managerjev bi se morale v tem turbolentnem času izražati v ustrezni promociji podjetja ter izdelkov in/ali storitev v njegovem okolju. Pa ne le v smislu oglaševanja, marveč, skozi vodstvo in zaposlene, ki s svojim delovanjem, ustvarja pozitivno sliko oz. podobo podjetja, katero si s tem utrjuje ugled pri zunanjih deležnikih podjetja. Sodobni manager je torej tisti, ki mora slediti uvajanju in izvajanju sprememb. Uspešnost podjetja rezultira delo managerja in vseh zaposlenih, zato bi naj sodobni manager imel čim več vodstvenih lastnosti, značilnosti, znanj in naj bi uporabljal orodja managerja, ki so ključ do uspešnega poslovanja, boljših rezultatov in lažje obvladovanje krize v podjetju. Magistrsko delo je razdeljeno na tri dele in sicer: uvodni del, teoretični in empirični del. Uvodni del zajema opredelitev področja in opis problema, namen in cilje raziskave, temeljne hipoteze, predpostavke in omejitve raziskave ter predvidene metode raziskovanja. Drugi teoretični del zajema štiri poglavja. Prvo poglavje teoretičnega dela opredeljuje krizo v podjetju, razloge za njen razvoj, njene faze in posledice, dobre in slabe strani krize, vrste kriz ter zadnja točka poglavja, kjer se bom navezovala na napake managerja kot ključni notranji vzrok za nastanek krize v podjetju. V tretjem poglavju teoretičnega dela, se bom osredotočila na perečo gospodarsko krizo, na njen nastanek in njene posledice ter značilnosti. Nadalje kakšen vpliv ima gospodarska kriza na mikro nivoju – njen odraz v podjetjih, kjer se kaže v upadu prodaje in prihodkov. V zadnji točki tega poglavja bom govorila o nujnosti ukr
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: slovenski managerji, podjetje, vodenje podjetja, gospodarska kriza, obvladovanje krize, managerska znanja, managerske lastnosti, managerske značilnosti, managerska orodja.
Objavljeno: 22.08.2013; Ogledov: 2337; Prenosov: 324
.pdf Celotno besedilo (3,13 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici