| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MERJENJE UČINKOVITOSTI INVENTIVNO-INOVATIVNEGA MANAGEMENTA IDEJ V SLOVENSKIH PODJETJIH
Franc Slavič, 2009, diplomsko delo

Opis: Inovativnost je danes glavna konkurenčna prednost podjetij. Lahko trdimo, da je predpogoj za uspešnost podjetij v današnji družbi znanja. V razmerah današnje negotovosti, pogostosti in kompleksnosti sprememb se lahko podjetje obdrži samo, če je usmerjeno k iskanju sprememb. Te pa izhajajo iz percepcije sprememb kot priložnosti in ne kot svarila in nevarnosti. Poslovno okolje od vsakega podjetja zahteva inovacijsko dejavnost, kot predpogoj za uspešnost, ki mora biti dobro organizirano pod okriljem managementa idej. To pa zahteva strateško razmišljanje, ki ne sme biti samo želja posameznikov v podjetju. Zato je potrebno vzpostaviti ugodne razmere, ki omogočajo inovacijsko dejavnost v vseh poslovnih segmentih podjetja. Danes, ko se krči obseg klasičnih fizičnih in ponavljajočih se opravil, se hkrati pojavlja vedno več nalog, kjer morajo zaposleni ustvarjalno delovati. To pa pomembno spreminja strukturo in vlogo zaposlenih. Od teh se danes pričakuje predvsem dejavno poseganje v prilagajanje vsebine dela in hkrati vplivanje na spremembo dejavnikov novega izziva. Za uspešno delovanje organizacije je zelo pomembno komuniciranje navzgor. Če hočemo doseči visoke delovne cilje, moramo vse moči podrediti odkritemu sodelovanju vseh akterjev v družbi. Za to pa morajo biti le-ti pripravljeni sodelovati, biti usposobljeni in zaupati ter verjeti v uspeh. In pomembno vlogo za uspeh in povezavo vseh dejavnosti ima v družbi management idej. Inovacijska dejavnost je torej danes ena temeljnih aktivnosti podjetja, ki omogoča hitrejše uvajanje novih produktov/storitev kot ostala konkurenca. Za vzpostavitev omenjene dejavnosti v družbi pa čarobnega recepta ne moremo ponuditi. Rezultati jasno kažejo pot, po kateri mora podjetje stopati, kot tudi pomembne vidike managementa idej. Prvi korak je gotovo odločitev vodilnih in jasna strategija inovativnosti v podjetju. Nadaljnji koraki so povezani z izgradnjo ustrezne inovativne kulture in klime. Potrebno je izvesti vrsto aktivnosti, med katerimi je gotovo najpomembnejša dvig ustvarjalnosti z uporabo različnih orodij in tehnik, ter izobraževanje in usposabljanje zaposlenih. Prepričan sem, da je ustvarjalna miselnost v povezavi z znanjem in odločnostjo najpomembnejši dejavnik pri dvigovanju inovativnosti v slovenskih podjetjih.
Ključne besede: Ključne besede: Inovacije, inovacijska politika, konkurenčnost, konkurenca, spremembe, management idej, inovacijski procesi, inventno-inovativni procesi
Objavljeno: 30.11.2009; Ogledov: 2612; Prenosov: 320
.pdf Celotno besedilo (929,05 KB)

2.
POSLOVANJE V OFFSHORE DRUŽBAH IN ŠKODLJIVA DAVČNA KONKURENCA
Mojca Cvetko, 2009, diplomsko delo

Opis: Globalizacija in tehnološki napredek sta v svetu povzročila veliko zanimanje za offshore centre, ki predstavljajo veliko konkurenco tradicionalnim davčnim sistemom. Zanimanje je največje predvsem pri davčnih načrtovalcih, katerih ključna naloga je zniževanje stroškov, katerih velik del predstavljajo prav davki. Nižji davki omogočajo podjetjem boljše poslovne rezultate in večjo konkurenčnost na svetovnem trgu. Vse več podjetij in bogatih posameznikov se pri optimiziranju svoje davčne politike odloča za ustanavljanje podjetij v offshore centrih, kar jim omogoča plačevanje nižjih davkov, ki v povprečju znašajo le od 3-5% letno, kar je bistveno manj kot v ostalih onshore državah. Anonimnost je zraven nizkih davčnih stopenj pomembna značilnost offshore centrov. Prav ta omogoča, da so offshore centri uporabljeni za pranje denarja, ki izvira iz ilegalnih dejavnosti. Mednarodna organizacija za ekonomsko sodelovanje in razvoj (OECD) zahteva od offshore centrov večjo izmenjavo podatkov in ukinjanje anonimnosti, s čimer skušajo omejiti možnosti nezakonite trgovine in pranja denarja. Posamezniki in družbe, ki offshore centre uporabljajo za zniževanje davkov, bodo le-te uporabljali tudi v prihodnje. Z ukinitvijo anonimnosti pa bodo offshore centri postali manj zanimivi za pranje umazanega denarja.
Ključne besede: Ključne besede: offshore centri, davčno načrtovanje, škodljiva davčna konkurenca, sporazum o izogibanju dvojnega obdavčevanja, davčna utaja, tanka kapitalizacija, prenosne cene, pranje denarja, davek od dohodka pravnih oseb.
Objavljeno: 15.12.2009; Ogledov: 2356; Prenosov: 359
.pdf Celotno besedilo (506,13 KB)

3.
MARKETING ŠPORTNIH ORGANIZACIJ
Jure Fideršek, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju sem se najprej osredotočil na predstavitev teorije marketinga in športnih organizacij. Poleg športnega trga, menjalnega procesa v športu in ciljnih skupin športnih organizacij, sem se podrobneje osredotočil na marketinški splet v športu ter marketinško komuniciranje kot del tega. V nadaljevanju sem pridobljeno znanje uporabil še na praktičnem primeru in prikazal delovanje marketinga v rokometnem klubu Celje Pivovarna Laško. Zdravo življenje pridobiva na pomenu, z njim pa dobiva šport pomembno vlogo v družbi. Za zadovoljitev potreb po športu so nastali številni izdelki in storitve, ki nam omogočajo aktivno sodelovanje v njem. Zaradi teh potreb, pa so nastale številne nove organizacije, ki so v športu videle možnost dobrega zaslužka. Športne organizacije, kot so klubi, društva, so z željo po dobrem zaslužku razvile številne marketinške metode in tehnike. Dobro načrtovani cilji in metode jim omogočajo pridobitev različnih finančnih sredstev. Zavedajo se namreč, da bi brez njih le s težavo normalno delovale. Večino finančnih sredstev dobijo od sponzoriranja in oglaševanja drugih organizacij. Vse to, pa je odvisno od uspešnosti športne organizacije in njenih rezultatov. Ob dobri igri bodo deležni velike pozornosti gledalcev (preko televizije, s tribun) pri tem pa bo vedno več sponzorjev pripravljeno sponzorirati klub, saj želijo z oglasi pritegniti določeno ciljno skupino. Odjemalci športne organizacije (gledalci, navijači, kupci) so dandanes že zelo zahtevni in imajo različne želje. Pri tem jih je zelo težko zadovoljiti in popolno ugoditi njihovim željam, saj je na trgu prisotnih že zelo veliko različnih izdelkov in ponudb. Tako je potrebno skrbno analizirati in raziskati ciljne trge, ciljne skupine, analizirati okolje organizacije, da bomo lahko zadovoljili njihove potrebe. Odjemalci od športnih organizacij ne pričakujejo zgolj tekmo kot tekmo, ampak si želijo doživetja. Le tako se bodo radi vračali nazaj in si z veseljem ogledali tekmo. Rokometni klub Celje Pivovarna Laško je slovensko in evropsko poznan klub. Njegovi izdelki in storitve so primerljivi z ostalimi slovenskimi klubi. Z dobro igro in vzdušjem privablja na svoje tekme številne gledalce. K dodani vrednosti kluba pomembno vpliva mesto Celje, kjer se klub tudi nahaja. Poleg športnega vzdušja je pomembno regijsko, zgodovinsko, kulturno, sejemsko in izobraževalno središče. Klub ima dobro načrtovano marketinško komuniciranje, obenem pa je aktiven na vzgojno-izobraževalnem in sociokulturnem področju.
Ključne besede: Ključne besede: šport, športna organizacija, rokometni klub, sponzoriranje, oglaševanje, odnosi z javnostmi, izdelek, cena, ciljne skupine, marketing v športu, marketinško komuniciranje, marketinški splet, konkurenca, okolje, ponudba, povpraševanje.
Objavljeno: 21.12.2010; Ogledov: 1840; Prenosov: 276
.pdf Celotno besedilo (895,71 KB)

4.
ZLORABA PREVLADUJOČEGA POLOŽAJA:ANALIZA KONKRETNEGA PRIMERA
Jure Ozimič, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava področje konkurenčnega prava, natančneje zlorabo prevladujočega položaja, pri čemer se opira na analizo konkretnega primera. V izhodišču so predstavljeni nekateri temeljni ekonomski in pravni koncepti, teorije in pravila, na katerih temeljijo namen, usmeritve in cilji konkurenčnega prava in so temeljnega pomena za ustrezno razumevanje in uporabo pravil, ki urejajo zlorabo prevladujočega položaja v praksi. V drugem delu diplomsko delo na konkretnem primeru, na podlagi odločbe Urada Republike Slovenije za varstvo konkurence št. 3073-9/02-4 z dne 4. maj 2004, osvetljuje ugotavljanje zlorabe prevladujočega položaja v praksi, pri čemer se osredotoča na vprašanja v zvezi z določitvijo upoštevnega trga, vezano prodajo ter omejevalnimi učinki, kakor so v obravnavanem primeru, kot posledica ravnanja podjetja Telekom d.d., ki je imelo prevladujoč položaj na trgu govorne telefonije, nastali na povezanem trgu storitev dostopa do interneta. Pri tem se diplomsko delo, izhajajoč iz dejstva, da slovenska konkurenčnopravna ureditev temelji na ureditvi EU, v pretežnem delu navezuje in opira na prakso institucij Evropske unije, to je Sodišča Evropske unije in Evropske komisije.
Ključne besede: Ključne besede: konkurenca, konkurenčno pravo, omejevanje konkurence, zloraba prevladujočega položaja, upoštevni trg, vezana prodaja, povezani trgi, diskriminiranje konkurentov.
Objavljeno: 08.10.2010; Ogledov: 2497; Prenosov: 371
.pdf Celotno besedilo (706,61 KB)

5.
TEMELJNI CILJI PODJETJA KOT DEL POLITIKE PODJETJA NA PRIMERU IZBRANEGA PODJETJA PRINT-DIVISION D.O.O.
Nina Salapura, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: POVZETEK Dan danes je v Sloveniji vedno več majhnih in srednje velikih podjetij. Proučevano podjetje spada med srednje velika podjetja, ki se ukvarjajo z digitalnim tiskom. Zaradi konkurence, ki ga ima podjetje, mora svoje znanje in izkušnje nadgrajevati, da bo ves čas v prednosti pred konkurenco. Podjetje bo lahko uspešno poslovalo, če bo imelo dobro zastavljeno vizijo predvsem pa dobro oblikovano politiko podjetja. Diplomski seminar smo pričeli z opredelitvijo teoretičnih izhodišč o tem, kaj je politika podjetja, torej kaj je poslanstvo, smotri, izhodiščni, vmesni in končni ali temeljni cilji. Prav tako smo v prvem delu teoretično proučevali interese zunanjih in notranjih udeležencev ter interesno usklajevanje in izbiro politike podjetja. Nadaljevali smo s kratko predstavitvijo podjetja in njegovo zgodovino. Sledila je ugotovitev in analiza temeljnih ciljev proučevanega podjetja. V zadnjem delu pa smo predstavili predloge za izboljšanje temeljnih ciljev. Ti predlogi so zadrževanje kvalitet, izboljšave na področju logistike in nabave, povečanje prometa podjetja pri obstoječih naročnikih doma in v tujini in pridobivanje novih naročnikov. Podjetju bodo omogočili, da bo uspešno poslovalo in bo vedno korak pred konkurenco. S tem smo tudi prišli do spoznanja, da je dobro oblikovana politika podjetja ključnega pomena za dobro poslovanje proučevanega podjetja. Politika proučevanega podjetja pa vsebuje poslanstvo, temeljne cilije in smotre, ki izhajajo iz vizije tega podjetja.
Ključne besede: Ključne besede: • POLITIKA PODJETJA • POSLANSTVO • SMOTRI • TEMELJNI CILJI • VIZIJA • KONKURENCA • PREDNOSTI IN SLABOSTI • MOŽNOSTI IN NEVARNOSTI • MALA IN SREDNJE VELIKA PODJETJA • IZBOLJŠANJE TEMELJNIH CILJEV
Objavljeno: 08.11.2011; Ogledov: 2480; Prenosov: 381
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

6.
DAVČNE OAZE
Goran Knežević, 2011, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je predstaviti vrste davčnih oaz in njihove značilnosti, ter možne načine legalnega izogibanja plačevanja davčnih obveznosti na globalni ravni in pri nas. Predstavil sem nekatere vrste davčnih oaz, ter podkrepil njihove značilnosti s primeri najzanimivejših držav, ki veljajo za davčne oaze. Prav zaradi tega sem izpostavil dejavnike, zaradi katerih se odločajo za izbiro posamezne davčne oaze. Pri izboru prihaja do pozitivnih in negativnih učinkov predvsem pri poslovanju. Še posebej sem izpostavil zlorabe davčnih oaz. Da ne bi prihajalo do zlorab, ter prevelikega vpliva na delovanje davčnih oaz, sem opisal še ukrepe Evropske unije in drugih organizacij, ki delujejo v ta namen. Če sem se v teoretičnem delu osredotočil na davčne oaze na splošno, ter na elemente, ki so povezani z davčnimi oazami bolj na globalni ravni, sem v empiričnem delu opisal delovanje davčnih oaz v povezavi s slovenskimi podjetji ter slovenskim gospodarskim prostorom. Želel sem predstaviti nekatere primere slovenskih podjetij in vplivnih ljudi iz slovenskega gospodarstva, ki so povezani z delovanjem v davčnih oazah po svetu.
Ključne besede: Ključne besede: Davčne oaze, vrste davčnih oaz, offshore podjetja, davčna konkurenca, pranje denarja, dvojno obdavčevanje.
Objavljeno: 19.01.2012; Ogledov: 4223; Prenosov: 853
.pdf Celotno besedilo (334,15 KB)

7.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA DOMEL, D.O.O.
Mirjam Vrbinc, 2011, diplomsko delo

Opis: Podjetje Domel, d. o. o., je razvojni dobavitelj z vrhunskimi izdelki. V podjetju proizvajajo sesalne enote za suho in mokro sesanje v večstopenjskih izved¬bah, univerzalne kolektorske motorje, eno¬smerne motorje s permanentnimi magneti, asinhronske motorje z zunanjim tekačem, sesal¬ne enote z elektronsko komutacijo, EC-motorje, EC-puhala, EC-ventilatorje, reluktančne sesalne enote, koračne motorje, elektroniko za krmi¬ljenje elektromotorjev, komponente in orodja. Vizija podjetja Domel, d. o. o., je želja po sodobnem, uspešnem in stabilnem podjetju, ki izdeluje visokokakovostne izdelke, hkrati pa je fleksibilno in cenovno ugodno. Podjetje zelo veliko pozornost namenja pripadnosti svojim dobaviteljem, kupcem in zaposlenim. Zavedajo se, da jih k uresničitvi vizije vodi dobro planirana, zasnovana in udejanjena politika. Podjetje svojo vizijo uresničuje neposredno na ravni strateškega menedžmenta, posredno pa na ravni taktičnega in operativnega menedžmenta. V začetnih poglavjih diplomskega dela smo natančno proučili obstoječe stanje v podjetju in okolje, kjer podjetje Domel, d. o. o., posluje. Proučevali smo vrednote ključnih udeležencev podjetja in v nadaljevanju proučili prednosti in slabosti podjetja, raziskali okolje podjetja ter možnosti in nevarnosti za podjetje, ki izhajajo iz okolja. Vse to smo proučevali, da smo lahko prišli do izhodišč, na podlagi katerih smo določili prihodnjo politiko podjetja Domel, d. o. o.. Za uresničevanje razvoja na ravni strateškega menedžmenta smo iskali strateške možnosti, planirali strategije za njihovo uresničevanje in zapisali program razvoja.
Ključne besede: Ključne besede: politika podjetja, vizija, programsko-tržno področje, vrednote ključnih udeležencev podjetja, konkurenca, prednosti in slabosti, razvoj okolja, možnosti in nevarnosti, planiranje razvoja podjetja, strateške razvojne možnosti, strategije podjetja, program razvoja podjetja
Objavljeno: 25.01.2012; Ogledov: 1978; Prenosov: 117
URL Povezava na celotno besedilo

8.
Organizacija transportnih storitev v podjetju Hart d.o.o.
Katja Berglez, 2013, diplomsko delo

Opis: Organizacija transportnih storitev v podjetju Hart d.o.o. V diplomski nalogi smo se osredotočili na organizacijo transportnih storitev. V prvem delu smo podali nekaj, z našo temo diplomskega dela relevantnih, teoretičnih osnov, kjer nas je zanimala mednarodna logistika in mednarodni transport. Sledila je špediterska dejavnost, pri kateri smo opisali dejavnost špedicije, vlogo špedicije in kako mora biti le-ta organizirana. Prav tako smo podrobneje proučili opisali špedicijo in špediterja ter opisali špediterske storitve. V drugem delu naloge smo predstavili problem s katerim se srečuje podjetje Hart d.o.o., to je konkurenca. Naredili smo analizo obstoječega stanja v podjetju ter opisali njihovo poslovanje, s pomočjo kritične analize pa smo ugotavljali pomanjkljivosti podjetja v primerjavi s konkurenco. Nato smo glede na pomanjkljivosti, ki smo jih ugotovili s SWOT-analizo podali nekaj predlogov, kako izboljšati poslovanje in na tak način pridobiti tudi nekaj konkurenčnih prednosti pred ostalimi organizatorji podobnih transportnih storitev. Ključne besede: logistika, transport, mednarodna špedicija, špedicija, špediter, konkurenca. Organization of transport services in the company Hart d.o.o.
Ključne besede: Ključne besede: logistika, transport, mednarodna špedicija, špedicija, špediter, konkurenca.
Objavljeno: 22.10.2013; Ogledov: 1264; Prenosov: 111
.pdf Celotno besedilo (607,71 KB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici