| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 23
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
KOMUNICIRANJE S STROKOVNIMI JAVNOSTMI: PRIMER KONFERENCE EUROBANKING
Staša Perkuš, 2009, diplomsko delo

Opis: Običajno se ne zavedamo pomena, ki ga ima komuniciranje v vsakdanjem družbenem in pa tudi v gospodarskem življenju, saj je tako razširjeno in integrirano v naše življenje, da je samo po sebi umevno. Pomembno je, da organizacije strateško in organizirano upravljajo odnose s skupinami v okolju in da se zavedajo, da lahko le tako preživijo v okolju drugih organizacij, saj je vedno bolj občutiti tudi pritiske konkurence. Naloga odnosov z javnostmi je razvoj vzajemno koristnih odnosov med organizacijo in njenimi javnostmi, do njih morajo čutiti odgovornost. Ta naj se kaže v odgovornem ravnanju in komuniciranju do zaposlenih, s pomočjo katerih soustvarjajo, do trga, na katerem nastopajo, do lastnikov kapitala, s katerim upravljajo, do naravnega okolja, na katerega vplivajo s svojim delovanjem, in do družbe, ki jim daje dovoljenje za delovanje. Če se bo organizacija vsega tega zavedala in tako tudi ravnala, potem sta ugled in nenazadnje povečan profit za njo dodatna nagrada. Bistvo dobrih odnosov z javnostmi je torej uspešno in učinkovito komuniciranje z različnimi javnostmi, saj komuniciranje tvori bistvo upravljanja in vodenja. Podjetja morajo biti neprestano inovativna, kreativna in prilagodljiva, da bi svoje ključne javnosti obdržala. V zadnjem času je v porastu prirejanje dogodkov kot orodje komuniciranja z javnostmi. Dogodki pa niso le kulturni, športni, zabavni, ampak so vedno bolj v ospredju izobraževalni, saj podjetja postajajo odgovorna do svojih javnosti, tako širših in strokovnih, in jih izobražujejo. Ponavadi so v obliki konference in primarni namen je vsekakor izobraževalni, ljudje pa se je udeležijo tudi zaradi družabne plati programa, ki omogoča navezovanje stikov. Zato je potrebno zagotoviti oboje. Konec koncev danes nedvomno vemo, da dolgoročno zmagujejo najbolj prilagodljivi, ne pa najmočnejši.
Ključne besede: Ključne besede: komuniciranje, javnosti, odnosi z javnostmi, strokovne javnosti, proaktivno komuniciranje, orodja komuniciranja, dogodek, konferenca
Objavljeno v DKUM: 08.03.2021; Ogledov: 732; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
VPLIV RELIGIJE IN POSLOVNIH OBIČAJEV NA PROCES POGAJANJ PRI IZVOZU OPREME ZA ŽIVILSKO INDUSTRIJO
Andrej Šlebnik, 2016, magistrsko delo

Opis: Namen naloge je bil predstaviti vpliv religije in poslovnih običajev na proces pogajanj pri izvozu opreme za živilsko industrijo. Vsak gospodarski subjekt – podobno kot tudi vsak posameznik – se v svojem življenju in delovanju sreča z različnimi kulturami in religijami. Vsaka izmed njih ima svoj edinstven vpliv na potek procesov v določeni družbi, državi, na celini ali pa kar svetu kot celoti. Nekatere religije imajo močnejši vpliv, spet druge manjšega, odvisno od kulturnih značilnosti, vzgoje, zgodovine, vrednot, načel itd.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: kultura, religija, poslovni običaji, medkulturno komuniciranje, pogajanja, samooskrba s hrano, proizvodnja hrane, krščanstvo, islam, hinduizem
Objavljeno v DKUM: 12.09.2016; Ogledov: 1378; Prenosov: 183
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

3.
POVEZAVA MED KOMUNICIRANJEM NATAKARJEV IN ZADOVOLJSTVOM GOSTOV V HOTELU ŽONTA
Tina Erjavec, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo raziskali povezavo med komuniciranjem natakarjev in zadovoljstvom gostov v hotelu Žonta v Šentjurju. Pred raziskavo smo proučili ustrezno literaturo in vire ter s pomočjo različnih avtorjev spoznali pojem in vrste komuniciranja, pomen povratne informacije ter motnje in ovire v komuniciranju. Podrobneje smo prikazali konflikt in način, kako ga čim uspešneje reševati. Opredelili smo tudi zadovoljstvo gostov ter poskusili poudariti njegov pomen in vir konkurenčne prednosti. Zastavili smo si tudi cilje in hipoteze, ki smo jih preverjali z raziskavo, ki smo jo izvedli s pomočjo anonimnega anketnega vprašalnika. Večina teoretičnih izhodišč se je potrdila tudi v rezultatih empirične raziskave. Natakarji hotela Žonta pri svojem delu z gosti uporabljajo besedno in nebesedno komuniciranje, formalno in neformalno komuniciranje ter interno in eksterno komuniciranje. Za goste so najpomembnejše vrednote prijaznost in ustrežljivost natakarjev, ustrezna komunikacija, skratka profesionalnost in gostoljubnost. Moti pa jih nepozorno poslušanje naročila in natakarjevo drugačno (napačno) razumevanje naročila gosta.
Ključne besede: Ključne besede: komuniciranje, zadovoljstvo, gosti, natakarji, konflikt, izboljšave.
Objavljeno v DKUM: 02.07.2015; Ogledov: 1373; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

4.
VLOGA MANAGERJEV PRI UVAJANJU SPREMEMB V BANKO
Sandra Jordan, 2012, magistrsko delo

Opis: POVZETEK V sodobnih pogojih delovanja se morajo banke prilagajati nenehnim spremembam v okolju, če želijo zagotavljati svoj obstoj in dolgoročni razvoj. Managerji morajo zato svoje delovanje in vedenje prilagoditi novo nastalih razmeram in se preoblikovati iz vodij v celovite mentorje, vzornike in motivatorje svojih zaposlenim. Magistrska naloga obravnava vlogo managerjev pri uvajanju sprememb v izbrani banki. Rezultati sprememb so pomembno odvisni od vključenosti in sodelovanja vseh zaposlenih v njihovo izvajanje, še posebej managerjev. Hkrati pa zaposleni in tudi managerji še ne prepoznavajo v zadostni meri pomena in vloge sprememb za izboljšanje poslovanja banke in se tudi v zadostnem meri ne vključujejo v izvajanje sprememb. Takšno stanje odpira vprašanje, kako na razumevanje sprememb med managerji in strokovnimi delavci vplivajo številni – pogosto tudi nasprotujoči si dejavniki, kot so npr. strah pred spremembami, neustrezna informiranost, slaba informiranost ali kaj drugega. Raziskava je zato usmerjena na obravnavo pomena in vloge managerjev pri izvajanju sprememb, vloge komuniciranja managerjev banke za management sprememb in vloge managementskega komuniciranja v uvajanju sprememb.
Ključne besede: Ključne besede: organizacijske spremembe, management sprememb, kultura managerjev, formalno komuniciranje, neformalno komuniciranje, uvajanje sprememb, komuniciranje managementa.
Objavljeno v DKUM: 31.01.2013; Ogledov: 2146; Prenosov: 475
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

5.
VPLIV SOCIALNIH MREŽ NA INTERNETNO POSLOVANJE NA SVETOVNEM SPLETU
Jože Aristovnik, 2012, diplomsko delo

Opis: Dandanes se vsi trudimo, da naše poslovne ideje čim uspešnejše predstavimo potencialnim kupcem. Eden od pogosto rabljenih vzvodov je svetovni internet. Vendar zaradi velike konkurence ni več dovolj zgolj odlična internetna stran z vsemi informacijami, ki jih potencialni kupci potrebujejo, če ne najdejo do nje. Google in njemu podobni iskalniki krojijo poslovno uspešnost mnogim podjetjem širom sveta. Torej lahko govorimo v pravem boju za prikaz na prvi strani vseh zadetkov. Ravno za to je potrebno izkoristiti vse načine, katere nam omogoča napredek v tehnologiji. Eden od teh načinov so socialni mediji, katere je potrebno sistematično vpeljati v našo stran. Govorimo o socialnih medijih kot so: Facebook, Youtube, Flicker, Twitter in še bi lahko naštevali. Ti se nenehno razvijajo in rastejo. Poslovanje pa praviloma raste vzporedno z njimi, če jim le namenimo dovolj pozornosti. Pri sami optimizaciji s socialnimi mediji pa se je potrebno držati nekateri pravil, da dosežemo želeni učinek. Predvsem pa je potreben čas in veliko potrpežljivosti. Ob upoštevanju vseh smernic, kako uspešno vplesti uporabnike v samo zgodbo, uspeh prav gotovo ne bo izostal!
Ključne besede: socialni mediji, Facebook, Twitter, Flicker, Youtube, blog, vrste blogov, Google, spletni forum, strategije, optimizacija spletnih strani, spletni pajek, ključne besede, promocija, marketinško komuniciranje, Hubspot, razvoj socialnih omrežij, strategija spremljanja, organsko iskanje, razvrščanje zadetkov
Objavljeno v DKUM: 07.12.2012; Ogledov: 2607; Prenosov: 208
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

6.
ORGANIZACIJSKA KLIMA V PODJETJU ARCONT IP
Vanja Korošak, 2012, magistrsko delo

Opis: Ne glede na to, kje smo, se vedno nahajamo v klimi, ki je ugodna ali manj ugodna. Kadar bomo čutili ugodno klimo, bo naše počutje boljše, čutili bomo sprejetje, naklonjenost in nasploh bomo bolj pozitivno naravnani. Podobno se dogaja v organizacijah, med zaposlenimi, kjer delavci lažje gredo na delo ob misli na dobro počutje, ki jih kljub napornemu delu čaka. Ugodna klima pozitivno deluje na vse zaposlene in je pomembna za vsakogar. V naši magistrski nalogi smo se posvetili organizacijski klimi v podjetju Arcont IP. V teoretičnemu delu smo se osredotočili na opredelitev organizacijske klime, napisali smo njene funkcije in lastnosti. Našteli smo vse tiste pomembne vidike, ki jih prinaša ugodna organizacijska klima. Vključili smo zadovoljstvo zaposlenih pri delu, kjer smo nekaj besed namenili tudi dejavnikom, ki prispevajo k večjemu zadovoljstvu zaposlenih. V naslednjem bolj obširnem poglavju smo kar nekaj strani namenili ključnim dimenzijam: notranjim odnosom, vodenju, nagrajevanju, notranjem komuniciranju in informiranju, motiviranosti in zavzetosti, pripadnosti organizaciji in še organiziranosti. Za vsako dimenzijo smo razložili njen pomen ter napisali nekaj ključnih stvari o njej. Vključili smo tudi podpoglavje o merjenju in ukrepih za vzpostavitev spodbudne organizacijske klime. Praktični del obsega osnovno predstavitev podjetja Arcont IP. Sledi predstavitev raziskave in sama analiza raziskave, kjer smo si pomagali s statističnim programom SPSS in z Microsoft Office Excel-om. Po opravljeni raziskavi smo napisali nekaj predlogov in ukrepov, ki bi lahko podjetju pomagali do bolj ugodne klime in do večjega zadovoljstva zaposlenih pri delu.
Ključne besede: Ključne besede: organizacijska klima, notranji odnosi, vodenje, nagrajevanje, notranje komuniciranje in informiranje, motiviranost in zavzetost, pripadnost organizaciji, organiziranost, zadovoljstvo pri delu.
Objavljeno v DKUM: 23.08.2012; Ogledov: 2440; Prenosov: 340
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

7.
VPLIV ORGANIZACIJSKE STRUKTURE NA KOMUNICIRANJE V PODJETJU
Lea Bajželj, 2012, diplomsko delo

Opis: POVZETEK V diplomski nalogi sem preučevala, kako komuniciranje oziroma komunikacija sama vpliva na organizacijsko strukturo v nekem podjetju. Ta dva dejavnika sta medsebojno povezana in tudi zelo pomembna pri doseganju ciljev podjetja. Komunikacija, predvsem poslovna komunikacija, je ena glavnih segmentov poslovanja, saj z njeno pravilno izbiro in pravo ponudbo dosežemo cilj. Tudi na splošno v življenju je komunikacija sredstvo za sporazumevanje, ki omogoča posredovanje misli in podatkov, vendar ne pripelje vedno do cilja, oz. do rešitve konfliktne situacije, ampak jo lahko tudi ustvari. Proces komunikacije pa tudi povezuje poslovne funkcije, kot so nabava, prodaja, finančno-računovodska, kadrovska in ostale. Organizacijska struktura podjetja, je kot sem že omenila, ravno tako pomemben faktor pri doseganju ciljev podjetja, vendar ugotavljam, da je na žalost velikokrat neustrezna in k doseganju ciljev prispeva premalo. Pri izdelovanju diplomske naloge, me je zanimala predvsem ali je vpeljana najboljša možna organizacijska struktura ter možnost za spremembo, oz. preureditev že obstoječe. Ugotovila sem, da ne glede na vrsto organizacije ima vsaka svoje značilnosti in potrebe, hkrati se mora prilagajati vsem notranjim in zunanjim dejavnikom, ki vplivajo na obstoj organizacije same, ti pa določajo najprimernejšo organizacijsko strukturo. Pri oblikovanju organizacije, je zato smotrno upoštevati situacijsko teorijo, ki pravi, da ni ene same najboljše organizacijske strukture, ampak je v konkretnem primeru najboljša tista, ki je v sozvočju z danimi situacijskimi spremenljivkami. Situacijske spremenljivke, pa vplivajo, ne samo na najboljšo možno izbiro organizacijske strukture, temveč tudi na izbiro in potek komuniciranja v organizaciji, problem je le v tem, da se vsi procesi, ki se dogajajo v neki organizaciji, ne morejo spremeniti čez noč, ampak zahtevajo svoj čas, do takrat, ko se spremenijo pa bi bile večkrat že potrebne nove spremembe. Zato so najboljše najbolj fleksibilne in zelo hitro prilagodljive organizacije, te tudi dosegajo več zadanih ciljev, kot pa preveč statične organizacije.
Ključne besede: Ključne besede: • komuniciranje, • delegiranje, • organizacijska struktura, • vloge zaposlenih
Objavljeno v DKUM: 01.08.2012; Ogledov: 1938; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

8.
PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNIH STRANI HOTELOV V SLOVENIJI
Nina Pavletič, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem predstavila spletne strani hotelov v Sloveniji in njihovo uporabnost. V raziskovalnem delu sem se omejila, na osnovi zbranih podatkov, na primerjavo spletnih strani hotelov. V analizi sem predstavila kvaliteto posameznih spletnih strani po kriterijih, ki jih opredeljujejo elementi in njihove lastnosti, ki so značilne za oblikovanje uspešne spletne strani. Internet je sodoben medij, ki ponuja svojim uporabnikom množico storitev v katerih, združuje več različnih klasičnih medijev predvsem pa je na razpolago uporabniku, takrat ko si on to sam želi. Čeprav je spletna stran stara šele dobro desetletje, njena priljubljenost zelo hitro narašča. V današnjem času in prostoru predstavlja svetovni splet storitev, ki je dostopna vsakemu uporabniku, ki ima priključek do spletnega omrežja Spletne strani je treba prilagajati rastočim potrebam uporabnikov in narediti ponudbo atraktivno za vse oblike turistične dejavnosti in to prikazati na prijetnih spletnih straneh, pri čemer nam je v pomoč sodobna informacijska tehnologija. Razvoj in uporaba spletnih strani v našem okolju je predvsem odvisna od stališča in pristopa menedžerjev do uvajanja in izkoriščanja sodobne računalniške tehnologije v svojih sredinah. Informacijska tehnologija in s tem tudi spletne strani so v Sloveniji še vedno odvisna predvsem od prioritet nabave in s tem razporejanja finančnih sredstev posameznega hotela.
Ključne besede: Ključne besede: marketinško komuniciranje, turizem, hotel, internet, spletne strani, kriteriji in lastnosti spletnih strani, analiza
Objavljeno v DKUM: 09.03.2011; Ogledov: 3448; Prenosov: 422
.pdf Celotno besedilo (6,44 MB)

9.
ANALIZA NEKATERIH VIDIKOV KOMUNICIRANJA V DRUŽBI AMIS D.O.O.
Gorazd Verbošt, 2010, diplomsko delo

Opis: Komuniciranje je proces, ki se odvija v vsakdanjem življenju, tako v našem osebnem, kot tudi v poslovnem življenju. Govorimo o dvosmernem procesu, v katerem vsi udeleženci sprejemajo, pošiljajo in interpretirajo sporočila oziroma simbole, ki so povezani z določenim pomenom. Poslovno komuniciranje je ciljna dejavnost, namenjeno je predvsem doseganju za organizacijo koristnih ciljev. Uspešno je le komuniciranje, ki zastavljene cilje tudi uresničuje. Eden izmed bistvenih ciljev poslovnega komuniciranja je doseganje poslovnih rezultatov. Pri poslovnem komuniciranju s stranko je ključnega pomena, da sogovornik razume, kaj mu želimo povedati, zato je potrebno, da govorimo razumljivo in razločno, da vzbudimo njegov interes za določen izdelek oziroma storitev. Ko govorimo o internem komuniciranju, govorimo o izmenjavi informacij in idej znotraj organizacije. Osnovni cilj internega komuniciranja je zgraditi in ohraniti zdrave in pozitivne odnose med zaposlenimi, kar ugodno vpliva na funkcioniranje organizacije. Dobra komunikacija med zaposlenimi v podjetju je bistvenega pomena za uspešnost poslovanja. Cilj vsake organizacije mora biti zadovoljstvo zaposlenih. Zaposleni v organizaciji morajo biti obveščeni o vseh spremembah, saj le na način, da so dovolj informirani lahko svoje delo opravljajo uspešno in učinkovito. Pomembno vlogo dobi interno komuniciranje v času velikih sprememb, ki vplivajo na vse zaposlene v organizaciji. Predvsem v času sprememb se zaposleni sprašujejo, kaj se bo za njih spremenilo in kako bo to vplivalo na njihovo nadaljnje delo, prizadevajo pa si, da bi prispevali k spremembam v organizaciji. Le-te, če želijo uspešno in učinkovito poslovati, se morajo nenehno spreminjati, razvijati in prilagajati razmeram na trgu.
Ključne besede: Ključne besede: komuniciranje, poslovno komuniciranje, interno komuniciranje, zaposleni in organizacija.
Objavljeno v DKUM: 21.02.2011; Ogledov: 1649; Prenosov: 227
.pdf Celotno besedilo (765,38 KB)

10.
NAČRTOVANJE MEDIJEV
Nejra Dedić, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Mediji so del našega vsakdanjika in življenja brez medijev si ne bi mogli več predstavljati, še posebej je to pomembno za podjetja. Tako kot vsaka druga stvar imajo tudi mediji pozitivno in negativno stran.
Ključne besede: Ključne besede: načrtovanje, mediji, marketinško komuniciranje, oglaševanje.
Objavljeno v DKUM: 20.01.2011; Ogledov: 2266; Prenosov: 249
.pdf Celotno besedilo (844,39 KB)

Iskanje izvedeno v 0.33 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici