| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POJAV IN REŠEVANJE KONFLIKTA V ORGANIZACIJI
Nataša Kerčmar, 2009, diplomsko delo

Opis: Današnje razmere v državi in soočenje s kriznimi razmerami, se v organizacijah še lažje lahko izvaja konflikt. Zato je zelo pomembno, da znamo obvladovati konfliktne situacije in njihove načine - metode za razrešitev le teh. Za pozitivno razrešitev konfliktov je potrebno le dvoje: razumeti, kako nastane konflikt in ustvariti nato vzdušje, ki poudarja pozitivno lastnost konflikta; saj navsezadnje konflikt nastane vedno zaradi potreb ali želja posameznikov, ki jim pač nekdo preprečuje uresničitev le tega. Ker je konflikt resna preizkušnja naših sposobnosti v medsebojnih odnosih, zlasti spretnosti sporazumevanja v najtežjih okoliščinah, moramo biti pri izbiri strategije reševanja konflikta zelo odgovorni. Dobri odnosi med zaposlenimi pozitivno vplivajo na delo zaposlenih in delovanje organizacije. V današnjih organizacijah mogoče primanjkuje ozračja, ki bi omogočalo razvoj odkritih in humanih medosebnih odnosov. Kot povzetek vsega bi rekla, da je komunikacija zelo pomembna, saj je sestavni del našega vsakdanjega življenja; tako privatnega kot službenega. Komunikacija je nedvomno vir vsakega uspeha, in hkrati tudi vzrok za neuspeh; in z učinkovito komunikacijo lahko dosežemo bistveno več in s tem uresničujemo svoje zastavljene cilje, naj so to v osebnem ali poslovnem življenju. In skozi celo diplomsko delo lahko vidimo, da se konflikt in komunikacija povezujeta oziroma sta kot nerazdružljiva, saj lahko medsebojna komunikacija pripelje do rešitve konfliktne situacije, lahko pa jo tudi ustvari.
Ključne besede: Ključne besede: konflikt, konflikti v skupini, konflikti med skupinami, strategije, posledice konfliktov, komunikacija, medosebni odnosi, zaupanje, organiziranost, informiranost.
Objavljeno: 25.05.2010; Ogledov: 2221; Prenosov: 381
.pdf Celotno besedilo (665,55 KB)

2.
LAJŠANJE BOLEČINE Z AKUPUNKTURO
Tanja Pesjak, 2011, diplomsko delo

Opis: Bolečina predstavlja velik problem, tako samemu bolniku, kot zdravstvenemu osebju. V človeškem organizmu lahko sproži vrsto dogajanj, ki lahko človeku škodijo ali pa imajo nanj pozitiven učinek. Zdravljenje bolečine je timsko delo, ki zahteva širok krog sodelavcev. Poznamo fizikalne metode zdravljenja, farmakološko zdravljenja, od alternativnih oblik zdravljenja pa je v uporabi akupunktura. Akupunktura je v medicini dokaj mlada metoda zdravljenja, ki je pri ljudeh vedno bolj priljubljena, saj praktično nima stranskih učinkov. Uporabljamo jo predvsem za lajšanje bolečin.
Ključne besede: Ključne besede: lajšanje bolečine, akupunktura, informiranost bolnikov, vloga medicinske sestre, zdravljenje, promocija, kakovost življenja;
Objavljeno: 14.06.2011; Ogledov: 2569; Prenosov: 285
.pdf Celotno besedilo (902,08 KB)

3.
INFORMIRANOST PACIENTOV OB NAPOTITVI NA ENDOSKOPSKI POSEG
Anja Trbežnik, 2015, magistrsko delo

Opis: Pacienti običajno le stežka zatajijo svoje negativne občutke pred preiskavo, kot je endoskopska preiskava zgornjih prebavil. Velika večina se takšne preiskave boji, ker ne vedo, kaj lahko pričakujejo. Ne poznajo poteka, morebiti tudi zaradi napačno posredovanih informacij s strani ljudi, ki so takšno preiskavo (verjetno) že opravili. Za vse člane zdravstveno-negovalnega tima je pomembno izobraževanje na področju komuniciranja in podajanja informacij pacientu. Pisno soglasje pacienta za izvedbo medicinskega posega ali preiskave (Zakon o pacientovih pravicah) igra v današnjem času pomembno vlogo. Metodologija raziskovanja V raziskavi smo uporabili kvantitativno metodologijo zbiranja podatkov z uporabo delno strukturiranega vprašalnika. V raziskovalni vzorec smo vključili 50 pacientov, ki so bili napoteni na pregled zgornjih prebavil (gastroskopijo). Raziskava je poteka v Splošni bolnišnici Celje. Rezultati Raziskava je pokazala, da je večino anketirancev na preiskavo poslal osebni zdravnik, največji delež je gastroskopijo opravljal prvič. Anketiranci so bili seznanjeni, da bodo na endoskopsko preiskavo pripravljeni izključno z vodenimi dihalnimi vajami. Največ informacij o endoskopski preiskavi so dobili od zdravnika, dodatne informacije so dobili še ustno v pogovoru z zdravnikom ali medicinsko sestro. Anketiranci- vsi 2/3 so mnenja, da je bil strah pred preiskavo utemeljen in večina anketirancev je mnenja, da je imela medicinska sestra za njih dovolj časa. Sklep Pri informiranosti pacientov ob napotitvi na endoskopski poseg, ugotavljamo, da so pacienti dobro seznanjeni s postopkom priprave na endoskopsko preiskavo, ki vključuje zgolj vodeno dihalno tehniko. S prijaznostjo medicinskih sester so anketiranci v večini zelo zadovoljni, mnenja so, da imajo medicinske sestre večinoma dovolj časa za individualno delo s pacienti. Pri premagovanju strahu pred preiskavo pacientom najbolj pomaga ravno pozitiven odnos medicinske sestre.
Ključne besede: Ključne besede: informiranost, endoskopija – gastroskopija, etični pristop medicinske sestre, pojasnilna dolžnost.
Objavljeno: 12.06.2015; Ogledov: 919; Prenosov: 162
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici