| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA RAZUMEVANJA VSEBIN KOMUNIKACIJSKEGA VMESNIKA ZA SPLETNE POIZVEDOVALNIKE O POTOVANJIH Z JPP "OD VRAT DO VRAT"
Tomaž Borko, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je analizirano razumevanje informacijskega sistema EFA/DIVA, s pomočjo katerega so si uporabniki načrtovali različna potovanja z JPP na območju Maribora. S primerjavo različnih IS se je opazovalo predvsem zanimivosti in pomanjkljivosti, na podlagi katerih so bili narejeni predlogi za izboljšavo programskega paketa DIVA za mesto Maribor. Podrobneje je opisana struktura informacijskega sistema, izpostavljene pa so določene lastnosti sistema, zaradi katerih uporabniki naletijo na težave pri načrtovanju poti. Z nadgradnjo takšnega sistema bi uporabnikom omogočili preprostejšo uporabo JPP na podlagi želenih informacij.
Ključne besede: Ključne besede: javni potniški promet, potovalni informacijski sistem, spletni poizvedovalniki, komunikacijski vmesnik, avtobusna postajališča, »od vrat do vrat«.
Objavljeno: 21.12.2009; Ogledov: 2415; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (2,67 MB)

2.
POSEBNOSTI PROGRAMSKE REŠITVE DATALAB PANTHEON TM ZA RAČUNOVODJE V TURIZMU
Anja Polajžer, 2009, diplomsko delo

Opis: Da bi lahko turistične agencije uspešno zagotavljale in izvajale turistične storitve potnikom, morajo vlagati v osebnost in znanje zaposlenih, ter nenehno posodabljati programski paket, ki ga uporabljajo. V današnjem času, času sprememb je bistveno, da podjetje izbere takšen poslovno-informacijski sistem, ki upošteva inovacije na tržišču in zakonodajo. PANTHEONTM je primeren za vsako dejavnost. Glede na to, da je univerzalen poslovni informacijski sistem, ponuja rešitve tudi za turistične agencije. Zaradi njegove poenostavljene uporabe lahko turistične agencije dosledno vodijo poslovanje, prihranijo tako čas kot tudi znižajo stroške, obenem pa so lahko konkurenčnejši na trgu. Funkcionalnosti izpeljanke Atlantida omogočajo vnos rezervacij (s pomočjo že prej pripravljenih šifrantov), kreiranje lastnih produktov, kjer agencija nastopa kot organizator, pregled prodaje za posamezni produkt, pregled plačila kupcev, kreiranje računov, blagajniških prejemkov/izdatkov iz rezervacije, izpis vseh potrebnih dokumentov (voucher, najavo, pogodbo), omogoča pa tudi podporo za prenos dokumentov v različne formate in pošiljanje le-teh po elektronski pošti. Stroški potovanj in izletov se lahko razdelijo na stroškovne nosilce in tako je mogoče v vsakem trenutku spremljati njihovo gibanje. Na podlagi tega pa ugotoviti kakšna je razlika v ceni. Podatki se v PANTHEONTM vnašajo samo enkrat, polnijo eno podatkovno bazo, ter se avtomatsko prenašajo v pomožne in temeljne računovodske evidence z ustreznimi davčnimi stopnjami, konti in ostalimi podatki za pravilno računovodsko evidentiranje.
Ključne besede: Ključne besede: informacijski sistem, celovite informacijske rešitve (ERP), računovodski informacijski sistemi (AIS), turistična agencija, turizem, modul.
Objavljeno: 15.12.2009; Ogledov: 2620; Prenosov: 377
.pdf Celotno besedilo (465,82 KB)

3.
PRESOJA KAKOVOSTI RAČUNALNIŠKEGA PROGRAMA ZA RAČUNOVODSTVO MCLINE
Mateja Kamenečki, 2010, diplomsko delo

Opis: Za računovodski informacijski sistem je značilna velika količina obdelovanja podatkov, ki sestoji iz zbiranja, obdelave in shranjevanja podatkov ter priprave dokumentov. Večina podjetij uporablja za evidentiranje poslovnih dogodkov in vodenje poslovnih knjig računalniške programe. Namen računalniških programov za računovodstvo je, da poenostavijo obdelavo podatkov in oblikujejo informacije za notranje in zunanje uporabnike. Računovodski računalniški program mora izpolnjevati določene posebne značilnosti, ki jih zahteva stroka. Značilnosti različnih programov, ki se uporabljajo v Sloveniji, so v bistvu enake, saj morajo izpolnjevati zahteve standarda in regulativnih okvirov, t.i. Zakon o gospodarskih družbah, kot enega od temeljnih aktov, ki urejajo to področje in Slovenskimi računovodskimi standardi, kot računovodska pravila, o tem kako morajo podjetja voditi poslovne knjige. Na trgu je veliko računalniških programov za računovodstvo in zato moramo biti pozorni katerega izberemo. V diplomski nalogi je raziskana primernost programa za osnovna sredstva podjetja Mcline d.o.o. za uporabnike. V prvem delu smo prikazali pomen računalniških rešitev, sodila za vrednotenje in kriterije kakovosti dobrih računovodskih računalniških rešitev. V naslednjem delu smo prikazali teoretičen del osnovnih sredstev, ki jih obravnavajo slovenski računovodski standardi. V zadnjem delu pa je na praktičnem primeru raziskana primernost uporabe omenjenega programa. Tako lahko ugotovimo, da je program za osnovna sredstva Mcline d.o.o. primeren za uporabo v računovodstvu. Program omogoča obračun amortizacije za osnovna sredstva in različne načine prevrednotenja. Uporabnikom so na voljo različni izpisi osnovnih sredstev, evidence osnovnih sredstev pa je usklajena z evidenco v glavni knjigi.
Ključne besede: Ključne besede: računovodstvo, računovodski informacijski sistem, računalniški program, osnovna sredstva, slovenski računovodski standardi, standard kakovosti, amortizacija.
Objavljeno: 17.09.2010; Ogledov: 2080; Prenosov: 213
.pdf Celotno besedilo (2,30 MB)

4.
ANALIZA PRIMERNOSTI RAČUNALNIŠKE PODPORE V RAČUNOVODSTVU IZBRANE PROIZVODNJE ORGANIZACIJE
Rebeka Babič, 2010, diplomsko delo

Opis: Vsako podjetje, ki hoče biti v poslovnem svetu uspešno in konkurenčno mora imeti dober informacijski sistem, v okviru tega pa dober računovodski informacijski sistem, s katerim pridobiva pomembne informacije o delovanju, poslovanju in odločanju podjetja. Za uspešno delovanje in pridobitev pravilnih informacij, mora podjetje poskrbeti tudi za notranje kontrole na sistemu, ki preprečujejo napačne informacije in ščitijo informacije pred nepooblaščenimi osebami. V diplomskem seminarju smo spoznali in preučili module računalniške rešitve Sirena v skupini Impol, notranje kontrole v teh modulih in njihovo delovanje. Proučili smo prednosti in slabosti Sirene v modulu glavna knjiga in modulih pomožnih knjig osnovnih sredstev, kupcev in dobaviteljev.
Ključne besede: Ključne besede: informacijski sistem, računovodski informacijski sistem, glavna knjiga, notranje kontrole, pomožne knjige kupcev in dobaviteljev, pomožna knjiga osnovnih sredstev
Objavljeno: 18.11.2010; Ogledov: 1585; Prenosov: 181
.pdf Celotno besedilo (397,21 KB)

5.
Skladiščno poslovanje v informacijskem sistemu SAP
Aleksander Volf, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava skladiščno poslovanje v informacijskem sistemu SAP z uporabo črtne kode. Podana je tudi proučitev možnosti za uvedbo radio frekvenčne identifikacijske (RFID) tehnologije. Na začetku je opisana zgodovina, proizvodni program in trend razvoja podjetja Domel d.d. V nadaljevanju sledijo teoretična izhodišča, kjer so podani splošni pojmi o logistiki, skladišču, informacijskem sistemu SAP, črtni kodi in RFID tehnologiji. Nato je bolj podrobno predstavljeno skladiščno poslovanje z uporabo črtne kode. Na koncu sledi proučitev možnosti skladiščnega poslovanja z uvedbo RFID tehnologije.
Ključne besede: Ključne besede: skladišče, logistika, informacijski sistem SAP, črtna koda, RFID tehnologija;
Objavljeno: 20.01.2011; Ogledov: 2630; Prenosov: 318
.pdf Celotno besedilo (2,21 MB)

6.
ANALIZA VARNOSTI INFORMACIJSKEGA SISTEMA V PODJETJU MLM D.D
Ester Petrič, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je izvedena analiza varnosti informacijskega sistema za podjetje MLM d.d.. Naloga je razdeljena na dva dela, in sicer teoretičnega ter praktičnega. V teoretičnem delu sem opisala osnovne pojme s področja informacijske varnosti, podala opis podjetja ter njegovega informacijskega sistema. Praktični del naloge zajema popis vseh dobrin informacijskega sistema, ocene njihove vrednosti ter stopnje ranljivosti, popis možnih groženj in oceno pogostosti uresničitve ter analizo tveganj, izvedeno po kvalitativni metodi. Na podlagi pridobljenih rezultatov analize tveganj so podani predlogi izboljšav za zmanjšanje tveganj.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE • Informacijski sistem, • varnost informacijskega sistema, • dobrine, • grožnje, • analiza tveganj, • varovalni ukrepi.
Objavljeno: 08.03.2011; Ogledov: 2436; Prenosov: 180
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

7.
MODEL VAROVANJA INFORMACIJSKEGA SISTEMA V SREDNJE VELIKEM PODJETJU
Tadej Horvat, 2012, magistrsko delo

Opis: Mnogi, ko omenimo varovanje informacijskega sistema, pomislijo na varovanje informacijskega sistema pred napadi z raznimi virusi, črvi, trojanskimi konji, vdori. Vendar je to le del varovanja informacijskega sistema, varovanje informacijskega sistema obsega namreč mnogo več. Informacijski sistem je potrebno obvarovati pred raznimi naravnimi katastrofami, nedovoljenimi aktivnostmi uporabnikov, odpovedi strojne opreme, izpadu električne energije, pred nenamerno izgubo podatkov shranjenih na raznih podatkovnih medijih ali drugih mobilnih napravah ipd. Mnogi se tako sploh ne zavedajo kako širok je pojem varovanja informacijskega sistema in nabora dejavnikov, ki lahko to varnost ogrožajo. V nalogi smo se osredotočili na problematiko varovanja IS (informacijskih sistemov) v srednje velikih podjetjih. V začetnih poglavjih splošno opisujemo varnost IS, obravnavan je sodoben način vršenja varnosti IS ter vse nevarnosti, ki grozijo sodobnim informacijskim sistemom. Vsa poglavja v nadaljevanju so usmerjena v IS v srednje velikih podjetjih. V zadnjih poglavjih naloge je obravnavan primer razvoja sistema za varovanje informacij v srednje velikih podjetjih z avtomatiziranimi sodobnimi varnostnimi mehanizmi. Iz primera so povzeta splošna priporočila za varovanje IS v srednje velikih podjetjih.
Ključne besede: Ključne besede: srednje velika podjetja, informacijski sistem, zaščita IS, varnost IS, zanesljivost IS.
Objavljeno: 31.01.2013; Ogledov: 1201; Prenosov: 182
.pdf Celotno besedilo (3,85 MB)

8.
MODELIRANJE ZNANJA ZDRAVSTVENE NEGE ZA POTREBE E - DOKUMENTACIJE
Cvetka Krel, 2013, magistrsko delo

Opis: MODELIRANJE ZNANJA ZN ZA POTREBE E – DOKUMENTACIJE Osnova za elektronsko dokumentiranje podatkov zdravstvene nege je enotna dokumentacija, podatkovni standardi, ustrezno dosegljiva informacijska tehnologija in obstoječa zakonodaja. Pomanjkljivosti na omenjenih področjih so razlog, da se podatki zdravstvene nege še vedno beležijo v papirni in ne v elektronski obliki. V magistrskem delu smo najprej predstavili teorijo zdravstvene nege, ki je osnova za dokumentiranje zdravstvene nege, v nadaljevanju smo predstavili razvoj in obstoječe stanje na področju informatike in dokumentiranja v zdravstveni negi v Sloveniji in na tujem. Osrednji prispevek magistrskega dela predstavlja izdelava in testiranje modela elektronskega zapisa zdravstvene nege na Oddelku za nefrologijo v Univerzitetnem kliničnem centru Maribor. Gre za model elektronskega zapisa zdravstvene nege, ki zajema zbiranje podatkov pri pacientu po temeljnih življenjskih aktivnostih, in obravnavo pacienta po procesni metodi dela, poskusno za tri negovalne diagnoze, s poudarkom na zdravstveni negi nefrološkega pacienta. Prototipno rešitev modela elektronskega zapisa smo testirali v kliničnem okolju s pomočjo mobilnih naprav (tabličnih računalnikov). Na podlagi analize izdelanega modela elektronskega zapisa zdravstvene nege ugotavljamo, da je ta pomembno vplival na komunikacijo, kritično razmišljanje izvajalcev zdravstvene nege, da omogoča pomoč za boljše odločanje pri delu, celostno obravnavo pacienta, ki zajema podatke in obravnavo pacienta po procesu zdravstvene nege in s tem na ustreznejše dokumentiranje zdravstvene nege. Raziskovalno delo odpira številne nove možnosti za nadaljnje razvijanje in izgradnjo enotnega elektronskega zapisa zdravstvene nege v Sloveniji.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: zdravstvena nega, dokumentiranje, informatika, informacijski sistem
Objavljeno: 09.05.2013; Ogledov: 1698; Prenosov: 413
.pdf Celotno besedilo (7,49 MB)

9.
Ekonomski učinki elektronskega poslovanja s carino na gospodarske subjekte
Matjaž Turk, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu bomo predstavili elektronsko poslovanje in komuniciranje slovenskih podjetij s carino v povezavi s carinskim informacijskim sistemom. Analizirali bomo delovanje aplikacij in integracijo baz podatkov ter njihovo funkcionalnost za vse uporabnike. Ocenili bomo problematiko uvedbe elektronskega načina poslovanja, ki je povezano s spremenjenim načinom poslovanja podjetij in carinske službe, z investicijami in izobraževanjem zaposlenih. Analizirali bomo ekonomske učinke, stroške in koristi elektronskega poslovanja za carinsko službo in podjetja. Izpostavili bomo prednosti in kritično oceno slabosti oz. pomanjkljivosti elektronskega načina poslovanja, predvsem z vidika varnosti in ekonomske upravičenosti investicije v informacijski sistem. Merljive ekonomske učinke, koristi in stroške bomo prikazali z izračuni v absolutnem številu. Ostale ekonomske učinke bomo kritično ocenili in analizirali. V zaključku bomo poiskali določene rešitve in navedli predloge, pogoje in možnosti za nadaljnji razvoj elektronskega poslovanja in carinskega informacijskega sistema.
Ključne besede: Ključne besede: elektronsko poslovanje, informacijski sistem, carina, ekonomski učinki
Objavljeno: 18.12.2013; Ogledov: 678; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici