| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA VIZUALNE EMBALAŽE (ČOKOLADA, VODA)
Aljaž Hriberšek, 2014, diplomsko delo

Opis: Pri izdelkih najrazličnejših blagovnih znamk predstavlja vizualno podobo embalaža, ki je »prodajalec s police«. Embalaža tako predstavlja komunikacijsko sredstvo podjetja, ki je lahko odločilnega pomena v procesu potrošnikove nakupne odločitve. V teoretskem delu naloge je predstavljeno ozadje oblikovanja blagovne znamke, njene podobe, identitete in ostalih ključnih značilnosti, ki so pomembne za razumevanje posameznega izdelka s poudarkom na celostni grafični podobi, ki je ključnega pomena za razumevanje vizualne podobe posameznih izdelkov. V nadaljevanju je predstavljen koncept embalaže in procesa embaliranja ter izhodišča za analizo vizualne podobe posamezne embalaže; sporočilnost, oblika, dimenzije, besedilo, ilustracije, barve, etiketa, tipografija in druge posebnosti. Vključen je tudi psihološki vidik zaznavanja barv in drugih pomembnih vizualnih elementov. V empiričnem delu je narejena analiza vizualnih elementov embalaže dveh kategorij izdelkov: čokolad (Milka, Gorenjka, Lindt in Kinder) in ustekleničene vode (Zala, Oda, Dana in Evian). Osnovno hipotezo naloge, da vizualne podobe embalaž posameznih izdelkov vsebujejo vse ključne elemente dobre embalaže smo potrdili. Prav tako smo potrdili, da med embalažami posameznih proizvajalcev obstajajo opazne razlike v različnih segmentih vizualnih podob. Pri tem smo predvidevali, da imata embalaži izdelkov Milka pri čokoladah in Evian pri vodah bolj dodelano, celovito in sporočilno podobo izdelka, saj obstajata na tržišču dlje in sta širše znani. Zadnjo hipotezo smo le delno potrdili, saj izstopata le pri nekaterih elementih, v osnovi pa se po ključnih značilnostih ne razlikujeta bistveno od ostalih. V zaključku so navedeni predlogi, na kaj naj bo pozoren novi potencialni ponudnik obeh kategorij izdelkov, da bo njegova embalaža vsebovala vse ključne elemente dobre embalaže, a hkrati izražala unikatnost blagovne znamke.
Ključne besede: Ključne besede: embalaža, vizualna komunikacija, čokolada, ustekleničena voda.
Objavljeno v DKUM: 01.12.2014; Ogledov: 2492; Prenosov: 331
.pdf Celotno besedilo (753,16 KB)

2.
POMEN PAKIRANJA ZA PROCES POSLOVNE LOGISTIKE V CINKARNI CELJE, D.D., OBRAT ZA PROIZVODNJO GRADBENIH MAS
Elza Erak, 2010, diplomsko delo

Opis: Pakiranje izdelkov je pomembna faza toka logističnih procesov v podjetju. Če želimo izdelke, ki smo jih v procesu proizvodnje natančno izdelali, nepoškodovane dobaviti kupcu, jih moramo zapakirati tako, da se v procesu distribucije ne bodo poškodovali. Embalaža ščiti proizvod pred najrazličnejšimi zunanjimi vplivi, poškodbami in ohranja obliko izdelka. Močna in učinkovita embalaža je integralni del marketinškega spleta. Namen diplomskega dela je bil preučiti pomen pakiranja za potekanje logističnih procesov v podjetju Cinkarna Celje, d.d. V teoretičnem delu smo najprej opredelili logistiko: njene cilje, razvoj, organiziranje logističnih dejavnosti v podjetju ter stroške v logistiki. Nato smo opredelili embalažo in pakiranje, funkcije embalaže ter vrste in oblike embalaže. V drugem delu diplomskega dela smo opisali, kako rešujejo problem pakiranja v podjetju Cinkarna Celje, d.d. Opredelili smo vrste embalaže, ki jo uporabljajo, kako v podjetju poteka pakiranje, skladiščenje in prevoz blaga. Podjetje mora izbrati ustrezno embalažo ter optimalni način pakiranja blaga. Primerna embalaža predstavlja za podjetje tudi učinkovit in varen prevoz.
Ključne besede: Ključne besede: poslovna logistika, embalaža, pakiranje, skladiščenje, prevoz izdelkov, stroški prevoza izdelkov.
Objavljeno v DKUM: 20.09.2010; Ogledov: 2972; Prenosov: 24

3.
OBLIKOVANJE IN PREOBLIKOVANJE OBSTOJEČE EMBALAŽE V OKVIRU PROJEKTNEGA DELA V VZGOJNIH ZAVODIH
Bernarda Hrovat, 2009, diplomsko delo

Opis: Temo, izbrano v okviru predmeta didaktika tehnične vzgoje, sem teoretično in praktično obdelala na primeru oblikovanja in preoblikovanja iz obstoječe embalaže. Otrokom sem želela skozi izdelavo uporabnega izdelka – ptičje krmilnice iz odpadne embalaže pokazati, da lahko različno embalažo še koristno uporabimo, preden jo zavržemo, in s tem naredimo nekaj dobrega za okolje. To je hkrati tudi odličen način za spodbujanje otrokove ustvarjalnosti. V teoretičnem delu diplomske naloge sem predstavila projektno učno delo na splošno in na področju tehnike in tehnologije, povezanost tehnike in tehnologije z ostalimi področji ter otrokov razvoj in razvoj otrokove ustvarjalnosti. Predstavila sem tudi material, ki smo ga uporabili pri praktičnem delu, tj. odpadno embalažo. V empiričnem delu sem predstavila razvojne hipoteze in interpretacijo podatkov, ki sem jih dobila na podlagi opazovanj. Na primeru projektne naloge je predstavljen koncept dela za izdelovanje uporabnega predmeta.
Ključne besede: Ključne besede: tehnika in tehnologija v vrtcu, projektna naloga, odpadna embalaža, ptičja krmilnica.
Objavljeno v DKUM: 08.07.2009; Ogledov: 3000; Prenosov: 705
.pdf Celotno besedilo (5,88 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici