| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
TRŽNE POTI PRIDELKOV NA EKOLOŠKI KMETIJI ČERNELIČ
Nina Petrov, 2010, diplomsko delo

Opis: Ekološko kmetijstvo, gledano v svetovnem in državnem merilu, povečuje svoj ugled in pomembnost svojega poslanstva za celotno človeštvo. Zaradi ozaveščenosti ljudi in njihove skrbi za zdravje se povpraševanje po ekoloških pridelkih v Sloveniji povečuje. Mnogi kupci so pripravljeni za ekološko pridelano hrano plačati višjo ceno. EU in naša država izdatno podpirata razvoj ekološkega kmetovanja, saj to omogoča bolj zdravo pridelano hrano in ohranjanje kulturne krajine. Trženje z ekološkimi pridelki in izdelki je kljub potrebnemu prilagajanju tržnim razmeram vedno obsežnejše, njihova ponudba na trgu pa bogatejša in pestrejša. V diplomski nalogi bomo opisali teorijo trženja in trženje ekoloških pridelkov, v nadaljevanju predstavili stanje ekološkega kmetijstva v Sloveniji in se osredotočili na analizo stanja tržnih poti ekoloških pridelkov. Skušali bomo najti spodbude za ekološke pridelovalce ter podati nekaj rešitev za tržne poti in njihovo učinkovitejšo organiziranost. Obenem bomo predlagali tudi ustrezne tržne poti za kmetijo Černelič . Do sklepov bomo prišli s pomočjo kvantitativne metode raziskovanja; pomagali si bomo tudi s sekundarnimi podatki (prebiranje literature, poročila raznih organizacij in združenj ekoloških kmetov, vladnih organizacij in podobno).
Ključne besede: Ključne besede: trženje, raziskava trga, tržne poti, prepoznavanje ekoživil, združevanje pridelovalcev.
Objavljeno: 10.01.2011; Ogledov: 1725; Prenosov: 291
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

2.
RAZISKOVANJE TRŽNEGA POTENCIALA AGENCIJE SMILJAN MORI D.O.O.
Urška Domicelj, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Raziskava trga je instrument marketinga, ki nam omogoča, da še pred plasiranjem nekega novega izdelka oz. storitve na trg ugotovimo dejanske potrebe in želje potencialnih odjemalcev, obstoječe stanje, način oblikovanja svoje ponudbe, ugotoviti kako si bo mogoče zagotoviti ustrezen položaj na trgu, ter kakšen bo odziv potencialnih konkurentov in odjemalcev, ki ga bomo sprožili s vstopom v poslovno okolje. V današnjih razmerah, je okolje izredno dinamično in spremenljivo ter polno konkurentov, zato je še posebej pomembna natančna raziskava trga preden uvedemo izdelek na tržišče, kot tudi kasneje, ko odjemalci izdelek sprejmejo, ko prodaja narašča, tudi takrat moramo opraviti natančno analizo trga. V diplomskem seminarju smo najprej teoretično opredelili pojem raziskave trga, njen namen ter celotni postopek raziskave trga. Nato smo opredelili še tržni potencial določenega izdelka v določeni panogi, ter kako je to lahko pomembno, da vidimo kako uspešni smo glede na našo konkurenco. V našem diplomskem seminarju je to bilo življenjsko zavarovanje zavarovalnice Merkur d.d., katere je zastopnik Agencija Smiljan Mori d.o.o.. Podjetje mora ves čas tudi proučevati kako se določen izdelek na trgu ponuja ter kakšen tržni delež dosega saj je to instrument raziskave in na ta način vemo kako lahko ustrezno prilagodimo trženjske strategije. Delali smo na praktičnem primeru, predstavili smo produkte podjetja Smiljan Mori d.o.o.predvsem pa ugotoviti kakšen tržen položaj dosega življenjsko zavarovanje zavarovalnice Merkur. Ugotavljali smo, kakšen pomen imajo raziskave trga za omenjeno podjetje. S pomočjo diplomskega seminarja sem spoznala, da je zelo pomembno, da poznamo želje naših potrošnikov. Predvsem pri storitvenih podjetjih je pomembno, da bomo našo staro oziroma potencialno stranko čimbolj zadovoljili. Ker je zavarovalniški trg zelo nasičen se morajo tudi zavarovalnice truditi, da bodo s svojo ponudbo pridobile čimveč novih odjemalcev oziroma strank.
Ključne besede: Ključne besede: Raziskava trga, tržni potencial, tržni delež, prodajni delež, trženje.
Objavljeno: 07.11.2011; Ogledov: 1750; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

3.
RAZISKAVA TRŽIŠČA ZA UVAJANJE NOVE STORITVE
Niko Pajančič, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Tematika raziskave tržišča spada na področje marketinga, poudarek raziskave je na raziskovanju potencialnih odjemalcev, katere smo omejili na geografsko področje Maribora, z ožjo okolico. Raziskovali smo navade potrošnikov v zvezi s pranjem in čiščenjem perila. Ugotavljali smo kakšen odnos do dela v zvezi s pranjem, likanjem in sušenjem imajo potencialni uporabniki, ter koliko sredstev porabijo za čistilnico in pralnico. Selekcionirali smo posamezne kose perila, ki jih perejo oziroma čistijo, ter kako pogosto. Ugotovili, koliko bi bili pripravljeni plačati za storitev od doma do doma. Kar pomeni zgolj prevzem na domu in povratno dostavo na dom. Storitev je drugačna od ostalih na tem področju in si bo v prihodnosti zagotovo ustvarila prostor na trgu. Saj smernice načina življenja kažejo, da rutinska dela, katera so včasih opravljali doma, danes več ne. Najemajmo strokovnjake zaradi strokovne zahtevnosti dela, katera več nismo sposobni opraviti sami. Zaradi preobremenitve postajajo gospodinjska dela breme in zmanjkuje časa za dela v lastnem domu. Hiter in stresen način življenja spreminja naše navade in s tem potrebo po novih in drugačnih storitvah. Raziskava je ovrgla dve trditvi in sicer, odstotek anketirancev katerim je delo v zvezi s pranjem, sušenjem in likanje perila nezaželeno je 50%. Predvidevali smo, da bo odstotek višji in sicer 75%. Kljub temu pridobljeni podatki kažejo, da je polovica takšnih, kateri bi bili pripravljeni pod določenimi pogoji sprejeti našo storitev, saj bi s tem olajšali svoje delo. Druga ovržena trditev se nanaša na odstotek pranja v pralnici. Predvidevali smo, da 25 % anketirancev že uporabljal pralnico perila. Rezultati so pokazali, da samo 6% gospodinjstev, delno pere perilo v pralnici, ostalih 94% pa se poslužuje pranja perila doma. Raziskava je potrdila tretjo trditev. Potencialnim uporabnikom so najpomembnejši dejavniki kakovost, cena ter hitrost opravljene storitve. Prav tako med pomembne dejavnike spada vonj čistega perila, ter storitev od doma do doma. Popolnoma nepomembnih dejavnikov nismo odkrili, lahko pa trdimo, da na odločitev o uporabi naše storitve v najmanjši meri vpliva embalaža za prevzem in oddaja, ter ekološko pranje perila. Na podlagi pridobljenih rezultatov lahko predpostavljamo dvoje: 1. Na trgu ni možnosti uvedbe pralnice perila, saj ljudje perejo zgolj doma 2. Na trgu je prostor za novo storitev, saj jo ljudje še ne uporabljajo in z njo niso seznanjeni.
Ključne besede: Ključne besede: marketing, pralnica, čistilnica, raziskava trga, nova storitev, uvajanje nove storitve.
Objavljeno: 09.11.2011; Ogledov: 1386; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (910,01 KB)

4.
USPEŠEN SPLETNI NASTOP KOT REZULTAT UČINKOVITE STRATEGIJE SPLETNEGA MARKETINGA
Vesna Krajačić, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili strategijo spletnega marketinga ter s tem preučili celoten proces načrtovanja in izdelave uspešne spletne strani s teoretičnega in praktičnega vidika. Spletnega nastopa se moramo lotiti postopoma. Kot najprej moramo raziskati spletni trg in tako ugotoviti velikost tržišča ter moč in velikost konkurence. Na podlagi tega določimo tudi najbolj donosne ključne besede za našo spletno stran. Ko je spletna stran postavljena, je potrebno poskrbeti za njeno promocijo. Le tako bodo uporabniki na spletu našli našo spletno stran. Pri tem lahko uporabimo optimizacijo spletne strani, s katero dosežemo, da se naša spletna stran uvrsti med prve zadetke na spletnih iskalnikih. Uporabniki spletnih iskalnikov bodo tako ob vpisani določeni ključni besedi prišli v stik prav z našo spletno stranjo in jo tudi obiskali. Sledi monetizacija spletne strani. To pomeni da spletno stran, ki že prejema zadovoljivo število obiskovalcev, želimo uporabiti za prodajo svojih izdelkov, izdelkov drugih ponudnikov ali prodajo oglasnega prostora. Monetizacija spletne strani torej pomeni, da s spletno stranjo želimo tudi nekaj zaslužiti. Da pa bi obiskovalce čim bolj prepričali v nakup ali druge zastavljene cilje, kot je klik na oglas ali oddaja e-poštnega naslova, moramo vedeti, katere so tiste stvari, ki jih pritegnejo k izvršitvi določenega cilja. Podjetje SEPI s.p. je pri postavljanju spletne strani Brunarice.org uporabilo strategijo spletnega marketinga, ki je sestavljena iz raziskave trga, promocije spletne strani s pomočjo optimizacije spletne strani, monetizacije in konverzije. Z analizo uspešnosti spletne strani smo ugotovili, ali je strategija spletnega marketinga učinkovita in ali spletna stran dosega želene rezultate.
Ključne besede: strategija spletnega marketinga, spletni nastop, raziskava spletnega trga, ključne besede, promocija, optimizacija spletne strani, konverzija, monetizacija, SEPI s.p., Brunarice.org
Objavljeno: 28.05.2012; Ogledov: 1886; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

5.
RAZISKAVA SLOVENSKEGA TRGA NARAVNE KOZMETIKE
Natalija Bračko, 2013, diplomsko delo

Opis: Slovenski trg naravne kozmetike je majhen, na njem pa je prisotnih več kot 50 tujih blagovnih znamk certificiranih naravnih kozmetičnih izdelkov. Svojega proizvajalca, ki bi proizvajal naravne kozmetične izdelke, ki bi bili potrjeni z ustreznim certifikatom, zaenkrat še nimamo. Tuje blagovne znamke najdejo pot v Slovenijo preko slovenskih podjetij, ki te blagovne znamke tudi zastopajo in prodajajo na različnih prodajnih mestih po celotni Sloveniji. Certificirani naravni kozmetičnih izdelki so na voljo tudi preko spleta. Podatke o uporabi naravnih kozmetičnih izdelkov smo pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika. Rezultati so pokazali, da imajo med anketiranimi največjo prepoznavnost nemške blagovne znamke, kot so Alverde, Weleda in Dr. Hauschka.
Ključne besede: Ključne besede: raziskava trga, naravna kozmetika, blagovne znamke, certifikati.
Objavljeno: 14.10.2013; Ogledov: 3040; Prenosov: 803
.pdf Celotno besedilo (649,60 KB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici