| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
NAČRTOVANJE IN UVAJANJE APLIKACIJE CRM NA PRIMERU ZAVAROVALNICE
Mitja Potočnik, 2014, magistrsko delo

Opis: Zaradi skokovitega razvoja sodobne informacijske tehnologije v zadnjih letih, le-ta podjetju sama po sebi ne prinaša več konkurenčne prednosti. Ker med posameznimi panogami vlada ostra konkurenca, predstavlja usmeritev na odjemalce pomembno konkurenčno prednost podjetja. Eden izmed konceptov, ki to omogoča pa je upravljanje odnosov z odjemalci oziroma krajše CRM. CRM oziroma upravljanje odnosov z odjemalci je poslovna strategija, ki podjetjem pomaga zmanjševati stroške, ter jim obenem povečuje donosnost s tem ko poiskuša predvideti potrebe oziroma zahteve sedanjih in potencialnih strank. Da pa pridemo do natančnih podatkov o naših sedanjih in bodočih odjemalcih pa se le ti zbirajo s pomočjo večih podatkovnih virov saj nam lahko le tako podajo realno sliko o posameznih odjemalcih. Namen magistrskega dela je prikazati kako aplikacijo CRM načrtovati ter jo kasneje uspešno uvesti v zavarovalnico. Zavarovalnice so inštitucije z ogromno strankami in veliki količinami podatkov in ravno zato bi jim moral CRM ustrezati ter jim doprinesti k večji uspešnosti poslovanja. Pri pisanju naloge smo si pomagali s proučevanjem domače in tuje literature, ki je napisana na temo CRM in zavarovalništva. Ker je naloga v večini teoretične narave, smo uporabili deskriptivni pristop. Znotraj le tega pa smo uporabili metodo kompilacije, kar pomeni, da smo povzemali opazovanja in ugotovitve drugih avtorjev. Z metodo analize smo razčlenjevali in proučevali pojave in spoznanja drugih avtorjev. V magistrskem delu se bomo najprej seznanili z natančno opredelitvijo upravljanja odnosov z odjemalci. Nato bomo spoznali, kako se takšna aplikacija načrtuje in uvaja v podjetje, na koncu pa še natančneje spoznali, kako bi se naj koncept CRM uvedel v zavarovalnico. Skozi nalogo sem poiskušali prikazati natančen proces implementacije, ter ugotoviti dejansko uporabnost in koristi, ki jih sistem CRM prinaša zavarovalnici. Na koncu naloge bomo podali sklep in v njem ugotovitve, ki smo jih spoznali skozi celotno nalogo.
Ključne besede: Ključne besede: CRM, analitični CRM, operativni CRM, organizacijski CRM, gradniki CRM, CRM vizija, CRM strategija, CRM informacije, CRM tehnologija, CRM metrike, cilji CRM, implementacija CRM, zavarovalništvo, zgodovina zavarovalništva, pojmi v zavarovalništvu, slovenski zavarovalni trg.
Objavljeno: 23.01.2015; Ogledov: 1145; Prenosov: 196
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

2.
Tehnološka in ekonomska analiza CNC proizvodnega sistema
David Kurečič, 2014, diplomsko delo

Opis: V tem diplomskem delu je iz tehnološkega in ekonomskega vidika raziskan in opisan CNC proizvodni sistem v podjetju Alutec (Mariborska livarna Maribor), pri čemer je podrobno predstavljena mehanska obdelava ohišja menjalnika na CNC obdelovalnem centru. V uvodnih, teoretičnih poglavjih so predstavljene osnove NC in CNC tehnologije, programiranja CNC strojev, CAD/CAM tehnologije ter opredelitev stroškov. V praktičnem delu diplomskega dela je predstavljen izdelek ohišje menjalnika, opisana je avtomatizirana linija za mehansko obdelavo ter vsi procesi, ki so del te linije. Podrobneje je predstavljen CNC obdelovalni center za mehansko obdelavo ter s pomočjo slik opisan proces mehanske obdelave. Zadnje poglavje je namenjeno stroškovni analizi proizvodnje ohišja menjalnika, kjer so našteti in opisani vsi stroški proizvodnje ter narejen izračun mesečnega dobička glede na prodajno ceno izdelka.
Ključne besede: Ključne besede: NC in CNC tehnologija, CNC obdelovalni center, ohišje menjalnika, mehanska obdelava, stroškovna analiza
Objavljeno: 20.11.2014; Ogledov: 1117; Prenosov: 284
.pdf Celotno besedilo (3,45 MB)

3.
VPLIV TEHNOLOGIJE ZASLONOV NA DOTIK NA UČINKOVITOST PODJETIJ V TRGOVINSKI DEJAVNOSTI
Mojca Breznik, 2012, magistrsko delo

Opis: POVZETEK Vpliv tehnologij postaja pri vrednotenju učinkovitosti poslovanja vse pomembnejši. Ima močan vpliv na konkurenčne sposobnosti podjetja, ki jih lahko izboljšamo s pomočjo tehnoloških inovacij. V magistrski nalogi smo proučevali, kako tehnološke inovacije s področja tehnologije zaslonov na dotik vplivajo na učinkovitost poslovanja trgovinskih podjetij. Namen našega magistrskega dela je bil na podlagi razpoložljivih virov in literature, prav tako pa tudi anketnega raziskovanja, ugotoviti, kako pomemben vpliv ima sprejemanje tehnoloških inovacij s področja tehnologije zaslonov na dotik na učinkovitost poslovanja trgovinskih podjetij. Ugotoviti smo želeli, kako pomembna je uporaba te tehnologije pri uspešnejšem in učinkovitejšem poslovanju podjetij v trgovinski dejavnosti, in kako le-te vplivajo na poslovanje. Cilji so bili: - Navesti razloge, zakaj uporabljati zaslone na dotik v poslovanju kot priložnost za povečanje ekonomske učinkovitosti in uspešnosti, - na podlagi izpolnjenih anketnih vprašalnikov opredeliti pomen uvajanja zaslonov na dotik v slovenska podjetja trgovinske dejavnosti, - raziskati, kakšni so razlogi, da se podjetja v trgovinski dejavnosti odločajo za uvajanje aplikacij z zasloni na dotik v poslovanje, - ugotoviti, v kolikšni meri slovenska trgovinska podjetja sledijo trendom uvajanja zaslonov na dotik v tujini, - podati sklep z ugotovitvami in predlogi. V magistrskem delu smo uporabili metodo kompilacije, kjer smo povzemali in navajali ugotovitve ter spoznanja domačih in tujih strokovnjakov s področja novih tehnologij pametnih poslovnih rešitev z zasloni, občutljivimi na dotik. Uporabili smo še metodo komparacije, s katero smo primerjali rezultate (spoznanja) iz literature in virov ter anketnega raziskovanja. Uporabili smo tudi metodo anketiranja. Izvedli smo anketno raziskavo, v kateri so anketiranci lahko podali svoja stališča in prepričanja. V anketno raziskavo smo poleg podjetij v trgovinski dejavnosti vključili tudi ponudnike tovrstnih tehnologij, in na ta način poskušali pridobiti čim več podatkov za analizo trendov uvajanja oziroma uporabe tehnologije zaslonov na dotik v Sloveniji. Pri ugotovitvah smo uporabili metodo indukcije, kjer smo poskušali iz dosedanjih razpoložljivih podatkov izpeljati nove, samostojne sklepe. S pomočjo anketne raziskave smo ugotovili, da je tehnologija zaslonov na dotik v podjetjih trgovinske dejavnosti v Sloveniji sicer že prepoznana v določenih poslovnih okoljih, ni pa še prodrla v večino slovenskih trgovinskih podjetij. Aplikacije omenjene tehnologije predstavljajo v splošnem 20 do 40-odstotno podporo poslovnemu procesu. Večina anketiranih trgovinskih podjetij je v svoje poslovanje že uvedlo interaktivne samopostrežne blagajne in interaktivne terminale z zasloni, občutljivimi na dotik. Uvedli so jih predvsem zaradi številnih priložnosti za učinkovitejše komuniciranje s kupci ter priložnosti učinkovitejšega ter bolj okoljsko naravnanega oglaševanja in promoviranja njihovih izdelkov oziroma storitev. Veliko anketiranih trgovinskih podjetij se je strinjalo, da je s to tehnologijo možno tudi znižati stroške dela. Ugotovili smo, da slovenska trgovinska podjetja že kar v veliki meri sledijo tujim trgovinskim podjetjem pri uvajanju tovrstnih tehnologij. Prav tako smo ugotovili, da predstavljena tehnologija predstavlja priložnosti za pridobitev večjega obsega potencialnih odjemalcev kot klasična »papirna«. Iz rezultatov anketiranih podjetij lahko razberemo, da so slovenska trgovinska podjetja naklonjena uvajanju nove tehnologije z zasloni, občutljivimi na dotik, saj nameravajo v prihodnosti še povečati vlaganja v aplikacije omenjene tehnologije. Raziskava je potrdila, da so tehnološke inovacije pomemben dejavnik tudi v podjetjih trgovinske dejavnosti. Imajo lahko močan vpliv na izboljšanje učinkovitosti poslovanja ter povečevanja konkurenčnih prednosti.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: Tehnološke inovacije, tehnologija zaslonov na dotik, trgovinska podjetja, učinkovitost poslovanja
Objavljeno: 30.01.2013; Ogledov: 1727; Prenosov: 193
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

4.
RAZVOJ IN PREGANJANJE RAČUNALNIŠKEGA KRIMINALA V SLOVENIJI IN NA TUJEM
Darko Ilievski, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sta predstavljena pojem računalniške tehnologije in njegov razvoj, koncept pa razčleni na osnovne komponente, te pa so na kratko opisane. Obenem diplomsko delo opozarja na pomembnost informacijske tehnologije v današnjem času ter postopoma popelje bralca k glavi temi diplomskega dela – računalniškemu kriminalu. V drugem delu diplomsko delo predstavi pojav računalniške kriminalitete in njegova različna pojmovanja in predstavi različne profile računalniškega kriminalca in žrtve. Poleg osnovnih definicij delo z naštevanjem ter kratkim opisom vseh vrst in oblik tovrstnih kaznivih dejanj opozori na širino problema, ki velja danes za najhitreje rastočo obliko kriminala. Tretji del diplomskega dela se nanaša na razvoj računalniškega kriminala v Sloveniji in na tujem. Predstavljeni so začetki računalniškega kriminala, ki se je v zgodnji dobi informacijske tehnologije pojavljal v obliki sabotaž in je kasneje, vzporedno z razvojem tehnologije, napredoval v bolj prefinjene oblike kaznivih dejanj. Četrti del diplomskega dela je namenjen mednarodni in slovenski zakonodaji na področju računalniškega kriminala, ki je podlaga za pregon tovrstnega kriminala. Mednarodna zakonodaja, ki ureja računalniški kriminal, je plod prizadevanj za harmonizacijo prava, ki se dosega z bilateralnimi in multilateralnimi pogodbami držav podpisnic. V tem poglavju je opozorjeno na številne probleme pri harmonizaciji prava, ki se kažejo že v nacionalnih pravnih ureditvah posameznih držav. Tako kot pri mednarodni pravni ureditvi računalniške kriminalitete pa tudi zakonodaja v Sloveniji (še) ni na stopnji, ki bi zagotavljala popolno podlago za zoperstavljanje temu problemu. V poslednjem delu so predstavljeni in opisani postopki pregona računalniškega kriminala, začenši s prijavo kaznivega dejanja, njegovim preiskovanjem s pomočjo računalniške forenzike, in kasneje, če je dovolj dokazov za kazensko ovadbo, tudi fazo kazenskega postopka. Diplomsko delo predstavi različne mednarodne, in kasneje še slovenske inštitucije, ki izvajajo pregon računalniškega kriminala. Na koncu je za boljši prikaz boja zoper kiberkriminalce predstavljena uspešnost pregona, ki je bila narejena na podlagi statističnih podatkov, pridobljenih pri slovenskih in mednarodnih organih pregona.
Ključne besede: Ključne besede: računalniški kriminal, kiberprostor, organ pregona, zakonodaja, informacijska tehnologija, splet
Objavljeno: 14.12.2012; Ogledov: 1341; Prenosov: 173
.pdf Celotno besedilo (864,17 KB)

5.
OPTIMIZACIJA LOGISTIČNIH PROCESOV V PROIZVODNJI INDUSTRIJSKIH NOŽEV V PODJETJU PREVENT TRO D.O.O.
Miloš Haber, 2012, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Danes je konkurenčnost podjetja v veliki meri odvisna od tega, kako zaposleni v podjetju razumejo in obvladujejo pojem logistične dejavnosti kot pomembne komponente proizvodnega procesa. Logistika je ključnega pomena za podjetje tudi v njeni najbolj osnovni obliki - prenosu samega materiala in informacij zlasti med samimi fazami procesa. V današnjem času ima veliko podjetij težave s konkurenčnostjo prav zaradi prevelikih stroškov samega procesa. Z izboljšanjem sistema logistike pa se da proces proizvodnje skrajšati in s tem tudi dejansko znižati strošek dela ter posledično poceniti izdelek. Podjetje Prevent TRO d.o.o. ima sicer dolgoletno tradicijo, malokdo v njem pa sploh razmišlja o raznih izboljšavah, s katerimi bi se dalo logistične procese v navedenem podjetju racionalizirati. Diplomsko delo prikazuje nastanek izdelka - industrijskega noža skozi vse faze proizvodnega procesa. Na osnovi analize proizvodnega procesa smo izpostavili (definirali) logistične probleme, ki se v procesu redno pojavljajo zaradi neustreznih premikov materiala, pa tudi informacij in ustrezne rešitve navedenih problemov. Po uvodu je v teoretičnih osnovah naloge definiran pojem logistike in njen vpliv na proizvodni proces. Tretje poglavje predstavlja podjetje, njegove dejavnosti in analizira slabosti obstoječega sistema. V četrtem poglavju je prikazana ena od možnih rešitev za racionalizacijo proizvodnje, v petem poglavju pa se z izračuni prikažeta ocena teh izboljšav ter pogoji za njihovo izvedbo.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE - optimizacija, - proizvodnja, - delovna operacija, - medfazna logistika, - tehnologija.
Objavljeno: 13.11.2012; Ogledov: 1697; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

6.
PREUREDITEV IN UVEDBA RFID TEHNOLOGIJE V REGALNEM SKLADIŠČU OBRATA HZA (HLADILNO - ZAMRZOVALNI APARATI) V PODJETJU GORENJE D.D.
Rajko Skledar, 2011, diplomsko delo

Opis: Preureditev in uvedba RFID tehnologije v regalnem skladišču obrata HZA (hladilno zamrzovalni aparati) v podjetju Gorenje d. d. V diplomskem delu so predstavljeni logistični procesi materialnega skladišča obrata hladilno-zamrzovalnih aparatov, v podjetju Gorenje d. d.. Predstavljeno je delovanje skladišča, prevzem materiala, kontrola, skladiščenje in sama izdaja materiala v proizvodnjo. Posebej smo poudarili sam način skladiščenja in izdajo materiala, na katerega smo se tudi najbolj osredotočili. V praktičnem delu diplomskega dela smo prikazali vzroke za neučinkovit sistem skladiščenja. Z identifikacijo vseh težav in njihovim odpravljanjem smo zagotovili boljšo ažurnost samega skladišča, hitrejšo oskrbo proizvodnje in lažje delo zaposlenim v skladišču. Predlog rešitve bo vplival na nemoteno delo v proizvodnji, urejenost skladišča, boljšo preglednost nad zalogami in samim materialom, zmanjšali bomo nepotrebne zastoje v proizvodnji ter povečali učinkovitost zaposlenih. Predvideni rezultati bodo pripomogli k hitreje opravljenem delu v skladišču, k učinkovitejšemu načinu skladiščenja, zmanjšala se bo možnost nastanka ozkih grl v procesu oskrbe proizvodnje in posledično se bodo zmanjšali stroški.
Ključne besede: Ključne besede: oskrba, skladiščenje, RFID tehnologija, logistični procesi
Objavljeno: 22.10.2011; Ogledov: 2110; Prenosov: 182
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

7.
ZMANJŠANJE ZALOG V PROGRAMU HLADILNO ZAMRZOVALNIH APARATOV
Boštjan Širovnik, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so predstavljeni logistični procesi, ki se izvajajo v podjetju Gorenje, d. d., program hladilno-zamrzovalnih aparatov. Predstavljeno je delovanje skladišča, notranjega transporta, komisioniranje, izdaja blaga in težave, ki nastajajo zaradi zalog. Osredotočili smo se na zaloge in tokove materiala iz skladišča proti montažnim linijam in tokove materiala iz montažnih linij nazaj v skladišče ter zaloge materiala ob linijah. V praktičnem delu diplomskega dela so prikazani vzroki za visoke zaloge, nastavitve aktivnosti in rešitve za zmanjšanje teh zalog. Z identifikacijo vseh težav in njihovim odpravljanjem smo zagotovili čim boljšo oskrbo vseh uporabnikov in čim lažje delo zaposlenih. Predlog rešitve bo vplival na nemotene procese v proizvodnji, urejenost delovnega mesta, boljšo preglednost, zmanjšanje izmeta in sledljivost materiala ter zaloge v samem programu. Predvideni rezultati bodo pripomogli h tekoči oskrbi delovnih mest, proizvodnja bo bolj učinkovita zaradi tekoče in točne oskrbe z materiali, povečala se bo kakovost sestave izdelkov, zmanjšala se bo možnost nastanka nepredvidljivih situacij in posledično se bodo zmanjšali stroški.
Ključne besede: Ključne besede: skladiščenje, oskrba, zaloge, skladiščni procesi, skladiščna tehnologija
Objavljeno: 16.10.2011; Ogledov: 1481; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

8.
SODOBNE UMETNIŠKE PRAKSE V DELIH BOGDANA SOBANA IN LASTNIH DELIH
David Rebernik, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je opisano in analizirano področje delovanja sodobnih umetniških praks, še posebej tistih, ki se nanašajo na digitalno tehnologijo. V začetnem delu teoretičnega dela diplomske naloge analiziram novodobne umetnostne medije in njihovo medsebojno prepletenost. Osredotočim se na bistvene značilnosti različnih disciplin sodobnih umetniških praks in vlog umetnikov. Nadaljujem s kratko zgodovino računalniških umetnosti in opisom različnih področij, kjer skušam razčleniti in definirati nekaj najpogostejših pojmov povezanih z digitalno umetnostjo. Sledi predstavitev umetniških dogajanj na področju digitalne umetnosti pri nas in po svetu ter opis nekaj izbranih primerov sodobnih digitalnih umetniških praks. Nadalje predstavim umetniške prakse in ustvarjalni koncept slovenskega umetnika Bogdana Sobana in predstavitev njegovega pristopa do generativne umetnosti. V praktičnem delu je predstavljeno lastno umetniško delo oz. projekt, ki se navezuje na postopke digitalne obdelave lastnih slikarskih del. Pri delu sem uporabil računalniški program, razvit z namenom realizacije osnovne ideje uporabe predhodne slike kot barvne palete.
Ključne besede: Ključne besede: digitalna umetnost, generativna umetnost, novi mediji, digitalna tehnologija.
Objavljeno: 14.06.2011; Ogledov: 2273; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (3,66 MB)

9.
ANALIZA TEORETIČNEGA KONCEPTA MENEDŽMENTA ODNOSOV Z ODJEMALCI- CRM
Selvedin Mujagić, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V globalno tržnem okolju se organizacije dnevno srečujejo s problematiko prilagajanja in zadovoljevanja odjemalcev z različnimi zahtevami in nakupnimi navadami. Odjemalci so pri svojih odločitvah nepredvidljivi, saj se vedno znova ne odločajo za izdelke iste blagovne znamke, istega okusa, videza itd. Na njihovo odločitev in s tem na razpolaganje kupne moči pri nastali potrebi, vplivajo številni za organizacijo nepredvidljivi, včasih celo nevarni tržni dejavniki. Funkcija menedžmenta odnosov je tako zmanjšati in obvladovati tovrstne dejavnike, nastale potrebe pa pravočasno predvideti in reagirati v obliki ponudbe pravega izdelka ob pravem času ter, na pravem mestu in s tem poskrbeti za zadovoljstvo odjemalca. Izhodišča koncepta so torej postavljena v osnovni zakona menjalnega odnosa t.j. daj —dam s poudarkom na ustvarjanju t.i. ''win- win'' odnosa. Tovrstno razmerje je možno doseči le v primeru, če obe strani čutita, da sta pri menjavi dobili vsaj toliko kot sta pričakovali ali celo več. V vsakem primeru gre za ustvarjanje obojestranskega zadovoljstva, kar se pri podjetju odraža kot povečanje deleža prihodkov, pri odjemalcu pa kot lojalnost do podjetja. Vzpostavljanje dolgoročnih in dobičkonosnih odnosov z vsemi odjemalci, pa se po izkušnjah mnogih organizacij ne kaže kot najdonosnejša poteza. Prav zato je potrebno pri graditvi odnosov z namenom dolgoročnega sodelovanja, deliti odjemalce na donosne in manj donosne. Namreč, z donosnimi odjemalci bo podjetje sodelovalo in razvijalo odnos temelječ na zaupanju, medtem ko bo manj donosnim oz. nedonosnim posvečalo bistveno manj pozornosti. Podporo pri odločanju in pravilnem vlaganju resursov organizacije nudi pomemben sestavni del CRM- ja t.j. informacijska tehnologija in z njo vse povezane programske rešitve. Informacijska tehnologija s pomočjo podatkovnih baz omogoča analiziranje, obdelavo in pripravo podatkov, s katerimi lahko podjetje prispeva k uspešnejšemu in učinkovitejšemu oblikovanju odnosa in z njim povezanega zadovoljstva s podjetjem. Pri tem je nujno omeniti, da koncept CRM ne gre enačiti s tehnologijo, temveč ga je potrebno opredeljevati kot strategijo ter način razmišljanja in poslovanja, ki gradi konkurenčne prednosti na uspešnem menedžmentu odnosov z odjemalci.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: - Menedžment odnosov z odjemalci - Zadovoljstvo in zvestoba odjemalcev - Donosnost - Informacijska tehnologija - Strategija - Konkurenčne prednosti
Objavljeno: 27.01.2011; Ogledov: 1883; Prenosov: 187
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

10.
Skladiščno poslovanje v informacijskem sistemu SAP
Aleksander Volf, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava skladiščno poslovanje v informacijskem sistemu SAP z uporabo črtne kode. Podana je tudi proučitev možnosti za uvedbo radio frekvenčne identifikacijske (RFID) tehnologije. Na začetku je opisana zgodovina, proizvodni program in trend razvoja podjetja Domel d.d. V nadaljevanju sledijo teoretična izhodišča, kjer so podani splošni pojmi o logistiki, skladišču, informacijskem sistemu SAP, črtni kodi in RFID tehnologiji. Nato je bolj podrobno predstavljeno skladiščno poslovanje z uporabo črtne kode. Na koncu sledi proučitev možnosti skladiščnega poslovanja z uvedbo RFID tehnologije.
Ključne besede: Ključne besede: skladišče, logistika, informacijski sistem SAP, črtna koda, RFID tehnologija;
Objavljeno: 20.01.2011; Ogledov: 2755; Prenosov: 351
.pdf Celotno besedilo (2,21 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici