| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RAZVOJ GIBALNO-ŠPORTNE VZGOJE V SLOVENSKIH VRTCIH PO LETU 1945
Zorica Petrović, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi Razvoj gibalno-športne vzgoje v slovenskih vrtcih od leta 1945 je bil moj namen predstaviti učne načrte in kurikule, ki so krojili razvoj gibalno-športne vzgoje v slovenskih vrtcih po letu 1945. Ker so temu botrovale tako družbene spremembe kot razvoj na področju poznavanja motorike otroka v predšolskem obdobju, sem učne načrte raziskovala v razumevanju širšega družbenega konteksta, obenem pa sem iskala predvsem podobnosti in razlike v konkretnih ciljih, načelih, metodah in vsebinah gibalno-športne vzgoje predšolskih otrok. Za poglavitno metodo sem uporabila zgodovinsko metodo preučevanja bližnje in daljne preteklosti. Tu sem skušala predvsem ugotoviti, koliko so se avtorji starejših del opirali na sokolsko tradicijo pristopa k gibalno-športni vzgoji, in kako so svoj pristop skozi čas nadgrajevali z novimi spoznanji na področju športa in motorike predšolskega otroka sploh. Obenem sem posebno pozornost posvetila tranzicijskemu obdobju, ki je tudi na področju predšolske vzgoje s kurikularno prenovo prineslo precejšnje spremembe. Prišla sem do ugotovitve, da so vse do leta 1980 razvoj predšolske in gibalno-športne vzgoje v vrtcih formalno določale predvsem smernice Zavoda za šolstvo, ki pa so bile v glavnem rezultat takratnih potreb in posebnosti družbenega razvoja. Pri podrobnejšem pregledu literature sem prišla do zaključka, da sama zakonodaja pri predšolski vzgoji gibalno-športne vzgoje ni konkretizirala v njihovih oblikah in vsebinah, marveč se je pretežno omejila na splošne cilje in metode pedagoškega dela, ki so bile v določenem obdobju aktualne. Šele Vzgojni program za vzgojo in varstvo predšolskih otrok (1980) in Kurikulum za vrtce (1999) sta v tem pogledu prinesla določene spremembe.
Ključne besede: Ključne besede: gibalno-športna vzgoja, kurikulum, učne vsebine, razvoj, zgodovina
Objavljeno: 12.07.2010; Ogledov: 2841; Prenosov: 366
.pdf Celotno besedilo (409,55 KB)

2.
PREDLOG MODELA USPOSABLJANJA STROKOVNIH KADROV NA PODROČJU REKREATIVNE GIMNASTIKE
Karmen Grabar, 2009, diplomsko delo

Opis: POVZETEK V pričujočem diplomskem delu je predstavljen predlog modela usposabljanja za naziv Vaditelj rekreativne gimnastike. Gimnastika velja za eno temeljnih športnih panog, ki koristi razvoju otrok in jim ponuja razvijanje sposobnosti, ki jim bodo prišle prav tudi pri drugih športih in vsakdanjem življenju. Gimnastična zveza Slovenije izvaja na številnih osnovnih šolah po Sloveniji projekt »Gimnastika v osnovni šoli« in s tem pomaga omogočiti gimnastično udejstvovanje učencem prvega triletja v vseh slovenskih regijah. V diplomskem delu so bile uporabljene predvsem metode zbiranja podatkov. Temeljni inštrument zbiranja pomembnih podatkov je bila obsežna literatura (Zakon o športu, Pravilnik o usposabljanju strokovnih delavcev v športu, Statut Gimnastične zveze Slovenije, Poročilo regionalizacije GZS 2005–2008 in program dela za 2009 …), ki je bila natančno in kritično prebrana in selekcionirana. Glavni namen in cilj naloge sta bila pripraviti predlog modela usposabljanja za naziv Vaditelj rekreativne gimnastike, ki bi bil v skladu s Pravilnikom o usposabljanju strokovnih delavcev v športu, saj Gimnastična zveza Slovenije trenutno nima ustreznega potrjenega programa za vaditelje rekreativne gimnastike. Takšen model usposabljanja bo v prihodnje Gimnastični zvezi Slovenije omogočil povečati število usposobljenih strokovnih kadrov, posledično se bo povečalo število vadečih, ki se vključujejo v gimnastično vadbo. Diplomsko delo natančno opredeljuje pogoje, vsebine in postopke za pridobitev strokovnega naziva Vaditelj rekreativne gimnastike ter ponuja široko paleto teoretičnega in praktičnega znanja, ki ga bomo poskušali prenesti v realno gimnastično okolje.
Ključne besede: Ključne besede: športna vzgoja, prvo triletje, gimnastika, usposabljanje, program
Objavljeno: 06.07.2009; Ogledov: 2362; Prenosov: 232
.pdf Celotno besedilo (412,90 KB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici