| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Pospeševanje prodaje v PTZ Bistrica
Drago Čož, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je vsebinsko razdeljeno na dva dela. Prvi del je namenjen obravnavi teoretskih izhodišč s področja tržnega komuniciranja in uporabe posameznih metod oziroma trženjsko komunikacijskih orodij. V praktičnem oziroma aplikativnem delu te diplomske naloge sem skušal analizirati obstoječe stanje na področju tržnega komuniciranja v PTZ Bistrica s poudarkom na uporabljenih metodah pospeševanja prodaje in oglaševanja. Na osnovi proučevanja dostopnih in razpoložljivih podatkov ter analize prodajnih aktivnosti in postopkov sem ugotovil, da se je prodaja stanovanj v PTZ Bistrica izvajala povsem rutinsko in v skladu s splošnimi prodajnimi pogoji. Dejstvo je, da podjetje v preteklem obdobju ni imelo praktično nikakršnih težav s prodajo stanovanjskih enot. To je v prvi vrsti posledica dejstva, da je povpraševanje po novozgrajenih stanovanjih na trgu nepremičnin vseskozi presegalo ponudbo novih stanovanj. Stanovanja so bila v celoti prodana že pred samim zaključkom gradnje posameznih stanovanjskih objektov. Iz teh razlogov so podjetju v preteklih letih posamezna tržno komunikacijska orodja razvijali zgolj v simboličnem obsegu. V zaključnem delu naloge sem skladno s končnimi ugotovitvami predlagal nekaj povsem konkretnih smernic in predlogov za spremembe na področju tržnega komuniciranja v podjetju
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: trženjsko komuniciranje, instrumenti tržnega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, osebna prodaja, PTZ Bistrica
Objavljeno: 29.06.2009; Ogledov: 2025; Prenosov: 200
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

2.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU MIP DML D.O.O.
Mateja Flisar, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga je namenjena predstavitvi pospeševanja prodaje kot enega od orodij, ki pridobivajo na pomenu pri trženjskem načrtovanju. Pospeševanje prodaje pokriva pestro število kratkoročnih orodij za spodbujevanje porabniških trgov, trgovine in prodajnega osebja same organizacije. Načrtovanje pospeševanja prodaje zahteva opredelitev ciljev pospeševanja prodaje, izbor orodij, razvoj, vnaprejšnje preizkušnje in samo izvedbo programa pospeševanja prodaje in ovrednotenje rezultatov. V teoretičnem delu diplomske naloge je predstavljeno pospeševanje prodaje, njeni vzroki za nastanek, cilji ter prednosti in slabosti, s katerimi se srečujejo na tržišču. V praktičnem delu pa je prikazano pospeševanje prodaje v podjetju MIP DML d.o.o. MIP DML d.o.o. je podjetje, ki se ukvarja s pospeševanjem izdelkov več blagovnih znamk, kar omogoča, da se pospeševalci prodaje tega podjetja dnevno srečujejo z vsemi mogočimi možnostmi na trgu. Cilj podjetja MIP DML je, da z lastno blagovno znamko ostanejo najpomembnejši slovenski proizvajalec v mesnopredelovalni industriji.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE Pospeševanje prodaje Namen in cilji pospeševanja prodaje Prednosti in slabosti pospeševanja prodaje MIP DML d.o.o. MIP d.d. Pomurka MI d.d. Blagovna znamka
Objavljeno: 05.02.2010; Ogledov: 2583; Prenosov: 402
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

3.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V ZDRAVILIŠČU LAŠKO
Tjaša Horjak, 2009, diplomsko delo

Opis: Skozi diplomsko delo smo lahko spoznali, da je wellness gibanje, ki označuje novo paradigmo zdravja. Izhaja iz človekove samoodgovornosti do svojega zdravja preko uravnotežene zdrave prehrane, telesnega gibanja, duševnih aktivnosti in osebne sprostitve ob pozitivnem odnosu do drugih ljudi in zadostni osveščenosti za okolje. Wellness je v Sloveniji trenutno v fazi rasti, kar pomeni, da se povečuje število ponudnikov wellness storitev. Več pa je ponudnikov zdraviliškega turizma. Glavna nit celotne naloge so bile storitve in njihov način pospeševanja prodaje. Ne moremo se jih dotakniti, jih slišati ali videti… Kako jih torej prodajati, razvijati, izpolnjevati in predvsem, kako jih prodajati? V tem je glavna težava storitev. Marsikdo bi najprej rekel, da je rešitev problema storitev v oglaševanju, propagandi. Pogosto pa sama propaganda ne bo dovolj, da privabimo turiste oziroma, da se bodo turisti z gotovostjo odločili za nakup ponujenega proizvoda ali storitve. To velja predvsem za inozemske goste, ki pogosto ne vedo, kakšna bo kvaliteta vseh ostalih storitev, ki so neposredno ali posredno vezani na sam proizvod. Lahko torej rečemo, da je pospeševanje prodaje v turizmu usmerjeno bodisi v domače turiste, bodisi v inozemske turiste. Medtem ko je glavni namen turistične propagande v ustreznem informiranju tako domačih kot inozemskih turistov, pa je glavni namen pospeševanje prodaje v tem, da kar se da ugodno in v splošno zadovoljstvo domačih in tujih turistov poveča prodajo turističnega proizvoda. Podjetja danes ne tekmujejo več toliko s cenami in kakovostjo izdelkov, temveč se skušajo čim bolj prilagoditi potrebam kupcev. Živimo od kupcev in oni od nas. Kupec postaja čedalje bolj zahteven, kadarkoli lahko gre drugam, vse težje ga je zadovoljiti. Zato se morajo prodajalci toliko bolj potruditi, da jih pridobijo in tudi obdržijo. Zadnje raziskave kažejo, da pri tem postajajo vse pomembnejši dejavniki kot so prijaznost, vljudnost, ustrežljivost, osebni odnos, ne pa več sama kakovost izdelka, saj je ta postala že samoumevna. Tudi cena ni več ključni dejavnik. Kupca ne pritegne boljši, cenejši proizvod, ampak boljše argumentiranje zanj. Ker kupec postaja čedalje bolj pomemben, je potrebna podrobna analiza trga, da vidimo, kaj kupci zares želijo, in kakšne so njihove potrebe. V Thermani se zavedajo, da kupec postaja čedalje pomembnejši in da v tržnem komuniciranju na področju turizma dobiva vse večji pomen direktni marketing ali neposredno trženje (komunikacija med ponudnikom in potrošnikom oz. ponudnikom in poslovnežem), zato želijo na (ključnih) primarnih trgih povečati direktno trženje ter partnersko trženje (pospeševanje prodaje, splošni sejmi, druge aktivnosti). Na (ostalih) sekundarnih trgih planirajo povečanje partnerskega trženja. Neposredno trženje vključujejo preko adresarjev, katalogov, mailing liste, TV prodaje in prodaje preko interneta. Thermana bi morala uvesti nekatere spremembe v način ali metode pospeševanja prodaje, da bi bila prodaja čim večja. Glavna nit je internet, kjer mislim, da je še veliko neizkoriščenega. Podjetje bi moralo izboljšati svojo internetno stran, pošiljati svoje novosti in ponudbe preko elektronske pošte, povečati oglaševanja na internetu… Edina povratna informacija o občutkih bivanja v Thermani je knjiga pohval in pritožb ter kratka hotelska anketa, ki pa je za kakšno podrobno analizo neuporabna, saj iz nje izvemo premalo natančnih podatkov, ki bi služili kot osnova za prihodnje odločitve glede komuniciranja s ciljnim občinstvom.
Ključne besede: Ključne besede: pospeševanje prodaje, Zdravilišče Laško, Thermana, zdraviliški turizem, wellness turizem, osebna prodaja, marketing mix, odnosi z javnostmi, oglaševanje.
Objavljeno: 08.12.2009; Ogledov: 3239; Prenosov: 514
.pdf Celotno besedilo (512,24 KB)

4.
ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV GOSPODINJSKIH APARATOV V PODJETJU GORENJE, D.D. VELENJE
Nina Ledinek, 2009, diplomsko delo

Opis: Zadovoljstvo odjemalcev je za podjetje ključnega pomena. Na tržišču je prisotna močna konkurenca, zato zadovoljiti odjemalce za podjetja predstavlja precej obsežno in zahtevno nalogo. Poznavanje odjemalcev, njihovih želja, potreb, navad in predvsem hitro in učinkovito prilagajanje na spremembe v okolju, predstavljajo v današnjih razmerah na trgu ključ do uspeha. Gorenje, d.d., Velenje je eno izmed najuspešnejših slovenskih podjetij, ki delujejo v panogi bele tehnike in so prisotni tudi na številnih tujih trgih. V diplomskem delu sem predvsem želela ugotoviti stopnjo zadovoljstva odjemalcev s posameznimi dejavniki pri izbiri gospodinjskih aparatov Gorenje ter pomembnost posameznih dejavnikov za odjemalce. Rezultati so pokazali, da so pričakovanja odjemalcev visoka in so anketirani odjemalci na splošno zadovoljni z omenjenimi dejavniki, kar predstavlja dobre temelje za uspešno poslovanje podjetja v prihodnosti. Če povzamemo dejstva, ugotovimo, da je za uspeh podjetja potrebno ujemanje želj in pričakovanj odjemalcev s ponudbo podjetja.
Ključne besede: Ključne besede: prodaja, management prodaje, analiza uspešnosti prodaje, zadovoljstvo odjemalcev, zvestoba odjemalcev, merjenje zadovoljstva, anketni vprašalnik, Gorenje, d.d., Velenje.
Objavljeno: 11.02.2010; Ogledov: 2584; Prenosov: 519
.pdf Celotno besedilo (2,69 MB)

5.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU BIG BANG
Maja Muzel, 2009, diplomsko delo

Opis: Pospeševanje prodaje je obsežen in širok pojav, je sestavni del sodobnega tržnega gospodarstva. Z razcvetom predvsem globalizacije trženja pa postaja še agresivnejše. Vsakodnevno srečujemo nove izdelke in storitve na trgu, ki jih spremljajo močne prodajne akcije. V tem času si prizadevajo le najbolj promovirati njihov izdelek in doseči največji učinek. V diplomski nalogi je prikazano pospeševanje prodaje, kot ga predstavljajo avtorji v strokovni literaturi. Na osnovi teoretičnih spoznanj, pa je predstavljeno pospeševanje prodaje na praktičnem primeru. Pospeševanje prodaje obsega vse ukrepe, ki jih uporabljajo trgovska podjetja, da bi dosegla svoje prodajne cilje, povečanje prodaje in dobička ter zadovoljstvo porabnikov. Pospeševanje prodaje podjetja uporabljajo kot metodo, da bi spodbudila močnejši in hitrejši odziv uporabnikov, poudarjalo prednost pri nakupu njihovih izdelkov ter želelo spodbuditi padajočo prodajo. Učinki pospeševanja prodaje so ponavadi kratkotrajni in ne pripomorejo k dolgoročni naklonjenosti porabnikov do blagovne znamke. Najbolj, pa je rezultat akcije pospeševanja prodaje odvisen od same finančne sposobnosti potrošnikov.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE Pospeševanje prodaje, prodajne akcije, ukrepi pospeševanja prodaje, metode pospeševanja prodaje, učinki pospeševanja prodaje.
Objavljeno: 16.07.2010; Ogledov: 1779; Prenosov: 383
.pdf Celotno besedilo (287,26 KB)

6.
POSPEŠEVANJE PRODAJE NA PRODAJNEM MESTU V TERMAH 3000
Metka Grlec, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Pospeševanje prodaje na prodajnem mestu v Termah 3000 je zgrajeno iz uvoda, teoretičnega in praktičnega dela. V uvodu je opredeljeno področje, ki je predmet raziskave, namen in cilji, osnovne trditve, predpostavke, omejitve raziskave in predvidene metode raziskovanja. V teoretičnem delu smo opredelili pomen pospeševanja prodaje, vodjo prodaje, odnose s strankami ter vrste in orodja pospeševanja prodaje. Opredelili smo tudi direktni marketing in ugotavljanje zadovoljstva porabnikov storitev. V tretjem poglavju smo predstavili načine oglaševanja s katerimi si prizadevamo ustvariti in širiti dober glas o proizvodih oziroma storitvah podjetja. V praktičnem delu smo predstavili družbe Naravni Park Term 3000, filozofijo vizijo in cilje Term 3000, opisali SWOT analizo, predstavili plan aktivnosti za povečanje prodaje ter to tudi prikazali. Zadnji del poglavja pa smo namenili predstavitvi prodajnih mest v Termah 3000 in načine pospeševanja prodaje v Termah 3000.
Ključne besede: Ključne besede: pospeševanje prodaje, merchandising, direktni marketing, oglaševanje, ugotavljanje zadovoljstva porabnikov storitev.
Objavljeno: 27.08.2010; Ogledov: 1623; Prenosov: 197
.pdf Celotno besedilo (812,23 KB)

7.
MOTIVIRANJE IN NAGRAJEVANJE PRODAJALCEV VRTNEGA CENTRA KALIA MARIBOR
Martina Fras, 2010, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Konkurenca je v današnjem času vedno močnejša, zato je toliko bolj pomembno, da se podjetja čim bolj potrudijo zadovoljiti potrebe in želje svojih kupcev ter najti načine za pridobitev novih. Da pa lahko to dosežejo, morajo najprej dobro poskrbeti za svoje zaposlene, še posebej prodajalce, ki imajo neposreden stik s kupci. Dober in zadovoljen prodajalec mora biti primerno motiviran, saj le tako svoje delo opravi najboljše in vanj vloži največ truda, kar v končni obliki prinese podjetju tudi najboljše rezultate. Podjetje ima na razpolago več različnih načinov, kako primerno motivirati svoje prodajalce, pri tem pa ima pomembno vlogo tudi vodja prodajalne, saj le on najbolje pozna vsakega posameznika. Ker se prodajalci med seboj razlikujejo, ni mogoče vsakega motivirati na enak način. Čeprav je najpogostejši motivacijski dejavnik denar, so tudi ostali dejavniki zelo pomembni, kot na primer prijetno delovno okolje in prijazen kolektiv. Podjetja morajo prav tako zagotoviti svojim prodajalcev primerna usposabljanja in izobraževanja, da so primerno pripravljeni za svetovanje in pomoč kupcem, ki postajajo vedno zahtevnejši. Zelo pomemben dejavnik zadovoljnih prodajalcev so tudi nagrade in primeren ter pravičen sistem nagrajevanja. Tudi tukaj prevlada finančna oblika nagrajevanja, torej plačilo posameznikove uspešnosti in dodatek za nadurno delo, šele za tem sledijo priznanja, plakete, prijazni pozdravi, pohvale in razne nagrade v obliki izletov ali večerij. Takšne dodatne stimulacije lahko zelo pozitivno vplivajo na prodajalce, saj bi svoje delo opravili veliko bolje, kot v primeru, kadar takšne nagrade niso na voljo. Prejetje takšne nagrade vsakemu posamezniku tudi različno pomeni. Za nekoga je to potrditev dobrega dela in truda, spet drug razume takšno nagrado kot nek dokaz sebi in ostalim, da je svoje delo uspešno opravil, za nekoga pa je to le nagrada, ki ji ne pripisuje velikega pomena. Našo raziskavo tega področja smo opravili s pomočjo anketnega vprašalnika, ki se je nanašal le na prodajalce Vrtnega centra Kalia Maribor. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kateri so njihovi najpomembnejši motivacijski dejavniki, ali so prodajalci zadovoljni s svojim delom, plačilom in sistemom nagrajevanja ter kakšne oblike nagrad bi najraje prejeli.
Ključne besede: Ključne besede: management prodaje, motivacija, motivacijski dejavniki, plačilo, sistem nagrajevanja, nagrada, prodajalci.
Objavljeno: 04.08.2010; Ogledov: 2072; Prenosov: 222
.pdf Celotno besedilo (610,33 KB)

8.
TRŽNO KOMUNICIRANJE V TRGOVINI NA DROBNO
Staša Kovač, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Tržno komuniciranje je skupek dejavnosti, ki jih podjetja uporabljajo za komuniciranje z obstoječimi in potencialnimi kupci. Tržno komuniciranje sestavljajo oglaševanje, neposredno trženje, osebna prodaja, pospeševanje prodaje ter odnosi z javnostmi, podjetja pa se odločijo ali bodo za doseganje tržnih ciljev in strategij uporabljala eno ali več komunikacijskih orodij oziroma instrumentov. Vsa ostrejša konkurenca, ki se pojavlja na tržišču, sili podjetja, da se za uspešnost poslovanja ne odločajo samo o izdelku, ceni in prodajnih poteh, temveč tudi o pravilni izbiri tržnega komuniciranja. Vloga tržnega komuniciranja danes za podjetja predstavlja pomembno vodilo za uspešnost in postaja za podjetja prava nujnost. Za doseganje dobrih poslovnih rezultatov mora prevladati usmerjenost h kupcem in uporabnikom ter zadovoljevanju njihovih potreb in želja. Pogoj za takšno usmerjenost pa je dobro tržno komuniciranje oziroma instrumenti tržnega komuniciranja, ki so ključnega pomena, saj pomagajo vzpostaviti pristnejši stik med kupci in prodajalci. Ob optimalnem izboru orodij komuniciranja lahko podjetje doseže učinkovito trženjsko komunikacijo, s katero predstavlja svoje izdelke, storitve, znamko in podjetje. V diplomskem seminarju smo predstavili tržno komuniciranje v trgovini na drobno. Diplomski seminar smo razdelili na dva dela in sicer na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo s pomočjo domače in tuje literature opredelili različne poglede in mnenja avtorjev ter prišli do spoznanj in ugotovitev tržnega komuniciranja v trgovini na drobno. Medtem ko so v praktičnem delu z pomočjo pridobljenih znanj in teoretičnih opredelitev predstavili tržno komuniciranje v Skupini Mercator. Tržno komuniciranje v Mercatorju smo predstavili z instrumenti tržnega komuniciranja in sicer z instrumenti, ki jih v podjetju največ uporabljajo; to so oglaševanje, pospeševanje prodaje ter odnosi z javnostmi.
Ključne besede: Ključne besede: komuniciranje, tržno komuniciranje, instrumenti tržnega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, osebna prodaja, trgovina na drobno
Objavljeno: 22.12.2010; Ogledov: 3497; Prenosov: 507
.pdf Celotno besedilo (924,27 KB)

9.
UPORABA METOD USTVARJALNEGA REŠEVANJA PROBLEMOV PRI IZBIRI NAČINOV POSPEŠEVANJA PRODAJE
Urška Vaupotič, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: POVZETEK Delo diplomskega seminarja je razdeljeno na dva dela: teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo predstavili različne tehnike in metode ustvarjalnega razmišljanja in odločanja, s katerimi smo v nadaljevanju reševali problem o načinu pospeševanja prodaje gostinskih storitev podjetja Taker d.o.o. V nadaljevanju smo opredelili vrste in načine pospeševanja prodaje, njihove cilje in namen. Načine pospeševanja prodaje smo razdelili na izbrane in ostale možne načine pospeševanja prodaje in jih nato natančno predstavili. Prodajo gostinskih storitev lahko pospešujemo na več možnih načinov. Načine pospeševanja prodaje lahko v večini primerov tudi združujemo oziroma kombiniramo. Zelo pomembno je, da ciljna skupina zazna in se odzove na izbrani način pospeševanja prodaje. Pri izbiri načina pospeševanje prodaje je prav gotovo potrebno uporabiti domišljijo in tako pridobiti čim več idej, ki jih lahko kasneje koristno uporabimo. S pomočjo pospeševanja prodaje gostinskih storitev želi podjetje Taker d.o.o. prepričati vse potencialne stranke, da se odločijo za obisk lokala Don Caffe. Tako si podjetje Taker d.o.o. želi ohranjati obstoječe in privabljati nove stranke lokala, posledično s tem pa povečati priliv denarja v podjetje. V praktičnem delu dela diplomskega seminarja smo predstavili problem, s katerim se trenutno sooča podjetje Taker d.o.o. Problem izbire načina pospeševanja prodaje smo reševali z različnimi metodami ustvarjalnega razmišljanja. Za večkriterijsko odločanje smo uporabili računalniški program Web-HIPRE, kjer smo upoštevali izbrane kriterije, podkriterije in alternative. Za reševanje določenega problema je med drugimi dobro uporabiti tudi tehniko W, saj z uporabo le-te pridobimo največ idej. S programom Web-HIPRE smo ugotovili, da so v tem primeru akcijske cene pijač najboljši način pospeševanja prodaje. S to alternativo ima podjetje tudi najnižje stroške izvedbe, kar je za podjetje ugodno. Ugotovili smo, da se v gostinstvu vse bolj uporabljajo načini pospeševanja prodaje, saj kratkoročno spodbujajo porabnike. Prav tako si podjetje s pospeševanjem prodaje ustvarja vidne takojšnje odzive strank in posledično le-teh finančne rezultate. Vendar pa ne smemo zanemariti dejstva, da gre za precej drag način spodbujanja porabnikov.
Ključne besede: Ključne besede: pospeševanje prodaje, ideje, tehnike in metode ustvarjalnega razmišljanja in odločanja, Web-HIPRE
Objavljeno: 08.12.2011; Ogledov: 3016; Prenosov: 406
.pdf Celotno besedilo (1,71 MB)

10.
OSEBNA PRODAJA Z VIDIKA VERBALNE IN NEVERBALNE KOMUNIKACIJE
Aleksej Metelko, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi obravnavam osebno prodajo z vidika verbalne in neverbalne komunikacije. V prvem delu, kjer predstavljam teoretično ozadje verbalne in neverbalne komunikacije, se osredotočam na sam proces prodajnega razgovora in psihologijo prodaje. Pri verbalni komunikaciji sem podrobneje predstavil pojme iz nevrolingvističnega programiranja in tehnik spraševanj ter aktivno poslušanje. Pri neverbalni komunikaciji pa sem se poglobil v najosnovnejšo telesno govorico, kot je proksemika, gestika, mimika, ter predstavil tudi mikroekspresije obraza ter fiziognomiko, torej določanje značaja oseb po njenih značilnostih glave in obraza. Opozoril sem tudi na pravila pri branju telesnih znakov in ugotavljanje laži. V drugem, praktičnem delu sem po predstavitvi značilnosti bančnih storitev in uspešnega bančnega tržnika, verbalno in neverbalno komunikacijo predstavil po fazah prodajnega razgovora, ki jih predlaga interaktivni model prodaje. Dotaknil sem se tudi pogajanj in opozoril na pomembnost poprodajnih aktivnosti. Govora je o prodaji bančnih produktov pravni osebi. Zavedel sem pomembnejše dele verbalne in neverbalne komunikacije, ki sem jo opazil pri sogovorniku oziroma jo tekom prodajnega razgovora uporabljal sam. Zanimala me je moč vpliva in sinergije verbalne in neverbalne komunikacije na potek in rezultat prodajnega razgovora. Predpostavke, da obvladovanje veščin osebne prodaje bistveno izboljša rezultat prodajnega razgovora in da je uspešna prodaja odsev skladne uporabe verbalne in neverbalne komunikacije, sem potrdil. Pomembna ugotovitev je, da v osebni prodaji, pa tudi na splošno v prodaji, ni zgolj pomembno prodati, temveč stranki zadovoljiti njene potrebe in želje, posledično sledi uspeh. Verbalno in neverbalno komuniciranje se je mogoče priučiti oziroma izpopolniti, tudi zlorabiti, vendar moramo za dolgoročni odnos ohraniti visoko stopnjo etičnosti. Tudi banke se, tako kot druge tržne organizacije, prilagajajo ostrim gospodarskim razmeram in veščine prodajnika so ključnega pomena za ohranjaje obstoječih strank in pridobivanje novih. Stranke so dandanes vse bolj izobražene in seznanjene tudi z načinom prodaje, tako je uspešen prodajnik tisti, ki je resnično vešč tako v verbalni kot tudi neverbalni komunikaciji in ki pozna različne prodajne tehnike. Prodajnik mora biti sposoben obvladovati inovativne in napredne tehnike, torej poznati teorijo in jo tudi znati prenesti v prakso. S poznavanjem verbalne in neverbalne komunikacije pridobiva pomembne informacije za prodajo in odločanje, kot drugo pa mu ta veščina omogoča uspešnejši lasten nastop. Vsled napisanega lahko rečemo, da se sinergija omenjenih veščin lahko zelo približa formuli za uspeh.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: osebna prodaja, verbalna komunikacija, nevrolingvistično programiranje, interaktivni model prodaje, psihologija prodaje, tehnike spraševanj, neverbalna komunikacija, nebesedna govorica, govorica telesa, mikroekspresije obraza, fiziognomika.
Objavljeno: 29.05.2012; Ogledov: 2589; Prenosov: 717
.pdf Celotno besedilo (8,15 MB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici