SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
TIMSKO DELO MED ZDRAVSTVENIMI DELAVCI V BOLNIŠNICI GOLNIK
Anis Mehić, 2012, diplomsko delo

Opis: Živimo v času, ko je tehnologija tako napredovala, da en sam človek ne zmore obvladovati vsega potrebnega znanja za uspešno delovanje organizacije. Tako je tudi v zdravstvu. Medicina iz leta v leto napreduje. Izpopolnjujejo se metode zdravljenja, napreduje zdravstveni management, medicinska tehnologija se razvija tako, da je za uspešno poslovanje oziroma zdravljenje timsko delo skoraj nuja. Lahko trdimo, da je za posameznika skoraj nemogoče doseči tako visok nivo kakovosti, kot ga lahko doseže skupina. Prvi del diplomske naloge zajema predstavitev teoretičnih osnov timskega dela. Opisano je, kako skupina posameznikov postane tim, predstavljene so prednosti in slabosti dela v timu, prav tako je opisano timsko vodenje ter dejavniki, na katerih temelji timsko delo. Drugi, raziskovalni, del diplomske naloge vsebuje analizo podatkov, ki smo jih dobili z raziskavo med zdravstvenimi delavci v Kliniki Golnik. Raziskava je pokazala, da zdravniki dajejo večji pomen timskemu delu kot medicinske sestre, vendar smo spoznali, da so medicinske sestre enako pripravljene sprejemati nasvete in kritike kot zdravniki ter tudi enako zaupajo zdravnikom. Glede na rezultate raziskave smo prišli do zaključka, da obstaja še dovolj prostora za napredek in razvoj timskega dela v organizaciji.
Ključne besede: skupina, timsko delo, zdravstvo, vodenje, Klinika Golnik
Objavljeno: 12.03.2013; Ogledov: 909; Prenosov: 197
.pdf Celotno besedilo (1,53 MB)

2.
Analiza sistema e-Naročanja na specialistične ambulantne preglede v Univerzitetni kliniki za pljučne bolezni in alergijo Golnik
Anže Jerman, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Slovenija je v letu 2017 področju zdravstva uvedla enotno informacijsko rešitev, ki jo predstavljata e-Napotnica in sistem e-Naročanja. Z e-Napotnico bolnikom ni več treba pošiljati papirnatih zelenih obrazcev, zdravstvenim delavcem v službah za naročanje pa informacij iz napotne listine ni več potrebno ročno vnašati v bolnišnični informacijski sistem, saj so vsi pomembni podatki že vključeni vanjo. Za ustrezno komunikacijo in »posredovanje« e-Napotnice je vzpostavljen še sistem e-Naročanja, ki pacientom na podlagi seznama izvajalcev zdravstvenih storitev in čakalnih vrst omogoča enostavno naročilo na zdravstveno storitev zgolj z uporabo številke e-Napotnice. Ker sta navedeni storitvi povsem novi, smo želeli uporabo sistema e-Naročanja v letu 2017 preveriti v praksi in sicer na področju Pulmološke ambulante Klinike Golnik. Ugotovili smo, da je bilo v letu 2017 skupno prejetih 8000 naročil, od tega jih je bilo slabih pet odstotkov izvedenih preko sistema e-Naročanja. V uporabi sistema e-Naročanja so predvladovali moški. Povprečna starost moškega, ki je uporabil e-Naročanje, je bila 48 let, ženske pa 44 let. Povezave med dnevi čakanja in tipom naročila nismo uspeli potrditi. V splošnem se je uporaba e-Naročanja med letom povečevala, njeno rast pa pričakujemo tudi v prihodnosti. V čakalnici klinike je bila pacientom razdeljen tudi anketni vprašalnik s pomočjo katerega smo želeli ugotoviti njihovo percepcijo sistema e-Naročanja. 69 % vprašanih je pritrdilo, da so bili pred naročilom v ambulanto seznanjeni z e-Naročanjem, največkrat pa jih je s tem seznanil napotujoči zdravnik.
Ključne besede: e-Naročanje, e-Zdravje, e-Napotnica, Klinika Golnik
Objavljeno: 04.12.2018; Ogledov: 72; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (3,06 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici