| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZADOVOLJSTVO UPORABNIKOV TURISTIČNIH STORITEV
Tana Stanonik, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Zadovoljstvo uporabnikov turističnih storitev je eden ključnih dejavnikov za uspešno poslovanje ponudnikov turističnih storitev. V teoretičnem delu diplomske naloge smo na kratko razjasnili glavna pojma turizem ter zadovoljstvo. Opisali smo nekaj dejavnikov, ki vplivajo na zadovoljstvo uporabnikov turističnih storitev. Govorimo o kakovosti storitev v turizmu, nakupnem vedenju turistov ter o lojalnosti turistov. Opisali smo tudi samo merjenje zadovoljstva turistov ter razjasnili kako se v turizmu ravna s pritožbami. V raziskovalnem delu pa smo s pomočjo ankete, ki smo jo uporabili za anketiranje slovenskih turistov, ki so počitnikovali na grškem otoku Kefalonija v poletni sezoni 2013, odgovorili na zastavljena raziskovalna vprašanja. Zanimalo nas je predvsem ali so bili turisti s svojimi počitnicami zadovoljni, katere skupine turistov je lažje zadovoljiti kot druge ter ali so si tisti turisti, ki niso bili zadovoljni, za to krivi sami. Raziskali smo tudi kakšno vlogo ima organizator počitnic pri samem zadovoljstvu svojih uporabnikov ter kako se rešujejo težave, ki nastanejo med počitnicami.
Ključne besede: turizem, zadovoljstvo, turist, Kefalonija
Objavljeno: 09.09.2015; Ogledov: 615; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (2,10 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici