| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 62
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Razvoj kadrov v podjetju Četrta pot : diplomsko delo univerzitetnega študija
Lidija Hafner, 2007, diplomsko delo

Ključne besede: kadrovanje, izobraževanje, motivacija
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 2118; Prenosov: 177
.pdf Celotno besedilo (463,25 KB)

4.
5.
INTERVJU KOT METODA ZA PRIDOBITEV NOVOZAPOSLENIH
Vesna Zorko, 2009, diplomsko delo

Opis: Podjetja se dandanes srečujejo na trgu z veliko konkurenco. Neprestano se borijo za prodor in obstoj izdelkov in storitev, ki jih ponujajo. Skoraj popolnoma enake stvari ponuja konkurenčno podjetje, zato se morajo truditi biti boljši, inovativni ter se morajo hitro prilagajati spreminjajočim tržnim razmeram. Za podjetja pomeni velika konkurenčna prednost pravilno izbran kader, ki izpolnjuje njihove zahteve, ki je fleksibilen in inovativen. Organizacije, ki razpisujejo nova delovna mesta, morajo poznati kadrovski proces, s pomočjo katerega bodo pridobile nove delavce, in metode, ki jim bodo pri tem v pomoč. Nov kader pomeni za podjetje nov veter, ki prinaša nove, sveže ideje, katerih v podjetju do sedaj še ni bilo. S tem se odpirajo za podjetje nove možnosti na trgu in možnosti novih dohodkov, ki jih bodo ustvarjali novo zaposleni s svojimi novostmi. Ljudje so v podjetju ključni dejavnik uspeha, so gonilna sila in razlog za obstoj, zato jim je potrebno posvetiti dovolj pozornosti, jih načrtovati in planirati ter povezovati z dolgoročnim razvojem ter vizijo podjetja v prihodnosti. Podjetja naj nikar ne pozabljajo na svoje zaposlene, saj so vir idej in s tem vir dobička.
Ključne besede: kadrovanje, planiranje kadrov, metode pridobivanja kadrov, metode izbire kadrov, intervju
Objavljeno: 13.07.2009; Ogledov: 2674; Prenosov: 786
.pdf Celotno besedilo (629,04 KB)

6.
7.
RAZVOJ KADROV V AGROMEHANIKI D.D.
Marjana Belehar, 2009, diplomsko delo

Opis: POVZETEK V kolikor želi biti podjetje v današnjem svetu uspešno, se mora zavedati hude konkurence in nepredvidljivega, ter hitro spreminjajočega se okolja. Prepoznavanje poslovnih priložnosti in spreten odziv nanje so pomembna postavka uspešnega podjetja. Predvsem mora podjetje uporabiti raznovrstne ukrepe, če želi uspešno poslovati. Uspešnost podjetja je odvisna od smotrnega usklajevanja in razvijanja različnih virov, to je od kadrovskih, finančnih, tržnih in tehnoloških virov, kar pa je odvisno od začrtanih ciljev. Kadrovski viri oziroma človek so postali vedno bolj konkurenčna prednost današnjih podjetij. Marsikatero podjetje se še tega ne zaveda dovolj. Prav zato ostajajo nedojemljiva za spremembe in ukrepe na tem področju, ter ne izrabljajo in ne razvijajo zmožnosti zaposlenih. Omenjena problematika nas je vodila v raziskavo kadrovskih problemov v podjetju Agromehanika d.d. Diplomsko delo je sestavljeno iz treh delov. V prvem delu smo teoretično predstavili pomen razvoja kadrov in podjetje. V drugem delu smo prikazali rezultate ankete izvedene v podjetju. Poudarek je na primerjavi mnenj med delničarji podjetja in ostalimi zaposlenimi glede kadrovske politike podjetja in razvoja kadrov. V zaključku podajamo predloge, za katere menimo, da bi jih v podjetju kazalo upoštevati. obsega predlagano rešitev
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE · Kadrovanje · Razvoj kadrov · izobraževanje
Objavljeno: 16.07.2009; Ogledov: 1934; Prenosov: 193
.pdf Celotno besedilo (424,84 KB)

8.
RAZVOJ KADROV V PODJETJU NOVEM CAR INTERIOR DESIGN, D. O. O.
Silva Levc, 2009, diplomsko delo

Opis: Kadrovanje je uspešno takrat, kadar so v procesu kadrovanja pravočasno izpopolnjeni pogoji pridobivanja kadrov, pridobivanje potrebnega števila kadrov, pridobivanje in spremljanje ustreznih kadrov za predvidena delovna mesta ter razvijanje kadrov v pozitivni smeri za čim boljšo rast podjetja. Uspešnost podjetja je odvisna tudi od razvoja kadrov, ki naj bi pripeljal do optimalne usposobljenosti za delo. Hkrati pa naj bi poudarjal tudi občutek pripadnosti podjetju. Temelji na predpostavki, da imajo ljudje dovolj časa in volje, da se usposobijo in razvijejo svoje talente. Med planiranjem kadrov in njihovim razvojem mora obstajati tesna povezanost, to naj bi se zagotovilo z ustreznimi kadrovskimi načrti. Temeljna naloga razvoja kadrov je, da zagotavlja optimalno poklicno, izobraževalno in kvalifikacijsko strukturo vseh zaposlenih glede na sedanjo razvitost in strateške cilje organizacije. Instrumenti razvoja kadrov so med seboj povezani in prepleteni sistemi spremljanja, razmeščanja, napredovanja in izobraževanja kadrov. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in raziskovalni del. V teoretičnem delu smo predstavili kadrovanje, kadrovsko politiko, vse pristope procesa kadrovanja, v nadaljevanju pa smo se osredotočili na razvoj kadrov. Opisali smo kaj razvoj kadrov pomeni za podjetje ter kakšne metode so na voljo. V raziskovalnem delu smo izvedli anketo o uvajanju in matriki usposobljenosti, ki jo uporabljajo v podjetju Novem car interior design, d.o.o. Ugotovili smo, kako pomembna se zdi matrika usposobljenosti proizvodnim delavcem in vodjam izmen, kakšen vpliv ima na njihovo delo. Ugotovili smo tudi kakšne so prednosti in slabosti matrike usposobljenosti, ki se pojavljajo ob spremljanju usposobljenosti pri vodij izmen in pri proizvodnih delavcih. V zaključnem delu diplomske naloge so podani predlogi, za katere menimo, da bi jih kazalo v podjetju Novem car interior design, d.o.o. upoštevati in bi lahko še povečali zadovoljstvo delavcev in uspešnost podjetja.
Ključne besede: • Kadrovanje. • Razvoj kadrov. • Uvajanje. • Usposobljenost.
Objavljeno: 20.07.2009; Ogledov: 3827; Prenosov: 551
.pdf Celotno besedilo (2,51 MB)

9.
NAČRTOVANJE IN IZBIRANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU RUDIS MONT D.O.O.
Lucija Jež, 2009, diplomsko delo

Opis: Med najpomembnejše dejavnosti vsakega uspešnega podjetja lahko štejemo načrtovanje in izbiranje zaposlenih. Če smo zaposlili prave ljudi, se bo to odražalo v rezultatih podjetja, posledično pa bo boljša tudi delovna klima v podjetju. Pravilno izbrani kadri lahko v pravilno sestavljenem timu delajo čudeže. Ti čudeži pa pomenijo dobro tržno pozicijo za podjetje.Še preden pa podjetje sploh začne s pridobivanjem zaposelnih, mora preučiti potrebe po odprtju novega delovnega mesta. Ali je delovno mesto zares potrebno, ali bi kdo od že zaposlenih ustrezal razpisanemu delovnemu mestu, sta vprašanji, ki si ju velja zastaviti. Pri iskanju novih sodelavcev se večrat poslužujemo sredstev javnega obveščanja in raznih zaposlitvenih agencij oziroma zavoda za zaposlovanje, ki namesto nas poiščejo primerne kandidate. To so kandidati, ki ustrezajo naših razpisanim zahtevam. Nato sledi najzahtevnejši korak, ki od nas zahteva tudi ogromno časa. Gre namreč za postopek izbire novih sodelavcev. Kandidate je potrebno dobro spoznati in ugotoviti ali lahko funkcionirajo v našem podjetju. Z vsakim kandidatom opravimo intervju in z najboljšimi tudi testiranje v praksi. Po opravljenem testiranju se moramo skozi ocenjevanje posameznega kandidata odločiti, kateri kandidat je oziroma so najprimernejši za naše podjetje. Pri ocenjevanju je potrebno upoštevati vse točke oziroma lastnosti in znanja, ki smo jih navedli že v samem razpisu za delovno mesto. Sledi zaposlitev izbranega kandidata oziroma kandidatov.
Ključne besede: Kadri, ljudje, kandidati, zaposleni, načrtovanje zaposlenih, izbiranje zaposlenih, sodelavci, intervju, testi, kadrovanje
Objavljeno: 25.09.2009; Ogledov: 4027; Prenosov: 235
.pdf Celotno besedilo (461,77 KB)

10.
NAČINI PRIDOBIVANJA KADROV V ORGANIZACIJAH
Bojana Gričnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Okolje in razmere, v katerih poslujejo podjetja, jih delajo vse bolj odvisne, ne samo od materialnih, finančnih virov, tehnologije ampak tudi od dobrih, sposobnih in izobraženih zaposlenih. Zaradi tega se morajo podjetja vse bolj prilagajati spremembam v okolju ter potrebam sodobnega poslovanja. Eden ključnih dejavnikov za uspešnost podjetja je ustrezno usposobljen in kvaliteten kader. Zaradi tega podjetja veliko pozornost v današnjih težkih časih namenjajo pridobivanju kadrov. Kader morajo izbirati na ustrezen in preudaren način, saj se zavedajo, koliko jih lahko stane, v kolikor je kader neustrezen. Izbor neustreznega kadra jih ne samo ogromno stane, lahko tudi ogrozi uspešnost poslovanja podjetja. Zaradi tega se podjetja pri izboru kadra, vse bolj poslužujejo različnih načinov pridobivanja kadrov, saj le tako pridobijo najustreznejši kader. Za pridobivanje vodilnega in visokokvalificiranega kadra se vse bolj poslužujejo storitev zasebnih kadrovskih agencij, saj so določene posebej specializirane za to vrsto kadra. Strokovno usposobljen kader za posamezna področja lahko pridobijo na zaposlitvenih sejmih, še posebej sejmih, ki jih organizirajo posamezne fakultete. Ti sejmi tudi omogočajo, da se podjetje predstavi kot delodajalec, in vzbudijo zanimanje za to vrstno izobraževanje. Za pridobitev ustreznega kadra, se podjetja zadnjih nekaj let vse bolj poslužujejo interneta. E-kadrovanje, kot ga imenujemo, zajema, pridobivanje kadrov preko zaposlitvenih portalov, lastnih kadrovskih portalov posameznega podjetja, spletnega portala Zavoda Republike Slovenije za zaposlovanje. Prednosti pridobivanja kadrov z e-kadrovanjem so v bistveno manjših stroških v primerjavi z ostalimi oblikami kadrovanja, prihranku časa, zaradi hitrejšega pretoka informacij med podjetjem in iskalci zaposlitve, ter administrativnih nalog.
Ključne besede: kader, načini pridobivanja kadrov, e-kadrovanje, zasebne kadrovske agencije, zaposlitveni sejmi
Objavljeno: 09.12.2009; Ogledov: 2321; Prenosov: 605
.pdf Celotno besedilo (476,48 KB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici