| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Problemi nasledstva in vpliv družinskih odnosov na razvoj družinskega podjetja
Maja Poredoš, 2009, diplomsko delo

Opis: V začetnih poglavjih tega diplomskega dela smo predstavili in opisali družinsko podjetje, njegove prednosti in slabosti ter prepletanje družinskega in poslovnega sistema v družinskih podjetjih. Opisali smo tudi družinske odnose, predstavili možne konflikte in rešitve za njihovo odpravljanje ter vpliv družinskih odnosov na razvoj družinskega podjetja. Nadalje smo opisali nasledstvo, nasledstvene možnosti ter proces planiranja nasledstva. Kot praktični primer smo v tem diplomskem delu opisali podjetje X s.p., predstavili zgodovino tega podjetja in trenutno podobo podjetja in družine. Opisali smo odnose med družinskimi člani v podjetju X s.p. in njihov vpliv na razvoj podjetja. Predstavili smo tudi potencialne naslednike tega podjetja in predlagali plan nasledstva za to podjetje. Izbrano podjetje se nahaja v obdobju, ko v podjetju sodelujeta dve generaciji. Zato se nam je zdelo smiselno izpostaviti odnose med družinskimi člani in nasledstvo v tem podjetju kot temeljni problem diplomskega dela. Ugotovili smo, da uravnoteženi odnosi med družinskimi člani bistveno pripomorejo k uspešnem poslovanju in razvoju podjetja, planiranje nasledstva pa je pogoj, ki mora biti izpolnjen za uspešno predajo podjetja v roke naslednika. Na tem mestu si upamo trditi, da smo s proučitvijo družinskih odnosov in nasledstvenih možnosti v podjetju X s.p. ustanovitelju tega podjetja pomagali oziroma mu vsaj nakazali pravo smer razmišljanja o predaji podjetja naslednikom.
Ključne besede: Ključne besede: Družina // podjetje // družinsko podjetje // družinski odnosi // konflikti // nasledstvo // nasledstvene možnosti // planiranje nasledstva // nasledniki // ustanovitelj.
Objavljeno: 19.06.2009; Ogledov: 3311; Prenosov: 859
.pdf Celotno besedilo (417,05 KB)

2.
RAZVOJNO VODENJE PODJETJA GOLTE D.O.O.
Andrejka Suzić, 2009, diplomsko delo

Opis: Razvoj podjetja mora vedno potekati od ideje k uresničitvi. Z upravljalno-vodstvenega vidika mora potekati razvoj podjetja od vizije k politiki podjetja in nato k strategijam ter k taktičnim in operativnim ukrepom za uresničitev razvojnih nalog. Uresničevanje in razreševanje razvoja podjetja mora potekati na vseh ravneh upravljalno-vodstvenega procesa. Uspešno planiranje razvoja podjetja vpliva na njegov bodoči obstoj, kot tudi poslovanje podjetja. Uspešnost poslovanja pa je v veliki meri odvisna od pravilno izbrane in pravilno oblikovane vizije, politike in strategije podjetja. V diplomski nalogi smo predstavili razvoj obstoječega podjetja Golte d.o.o. predstavili smo njegovo vizijo, politiko podjetja in njegove strategije. Skozi teorijo smo pojasnili predvidene metode raziskovanja na ravni politike podjetja, kot na ravni strateškega managementa. Ugotovili smo trenutni položaj podjetja Golte d.o.o. ter planirali njegov razvoj. Predstavili smo dejavnost podjetja, ter njegovo organizacijsko, lastniško in kadrovsko, ter tehnično-tehnološko strukturo. Pri planiranju razvoja na ravni politike podjetja smo predstavili njegovo obstoječo politiko podjetja, njegove vrednote, določili prednosti ter slabosti in proučili okolje podjetja ter njegov vpliv na podjetje. Pri planiranju razvoja na ravni strateškega managementa smo predstavili programsko-tržna področja, iskanje strateških možnosti, predstavili strategije podjetja in strateške potenciale, ki so potrebni za realizacijo strategij. Zaključili smo s programiranjem razvoja.
Ključne besede: Ključne besede: razvoj, planiranje, vizija podjetja, politika podjetja, strateški managemnet, prednosti in slabosti podjetja, možnosti in nevarnosti podjetja.
Objavljeno: 22.12.2009; Ogledov: 2225; Prenosov: 342
.pdf Celotno besedilo (393,18 KB)

3.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA MARJETICA D.D. NA RAVNI POLITIKE PODJETJA IN STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Rok Stegne, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo proučevali podjetje Marjetica, d.d. ki dejansko nastopa na trgu, vendar smo ga zaradi varovanja poslovnih informacij poimenovali z izmišljenim imenom. Marjetica, d.d. je trgovina, ki se ukvarja s prodajo gradbenega materiala tako na drobno kot na debelo. Spada med majhna podjetja. Planirali smo razvoj na ravni politike podjetja in strateškega managementa. Najprej smo se spoznali s podjetjem, z obstoječo politiko podjetja, strategijami in strukturami, da smo kasneje lahko planirali razvoj na ravni politike podjetja in strateškega managementa. Na ravni politike podjetja smo proučili vrednote direktorja podjetja. Proučili smo prednosti in slabosti, z okoljem povezane možnosti in nevarnosti za podjetje ter opredelili prihodnjo politiko podjetja. Pri proučevanju okolja smo predvsem na nabavnem trgu za obravnavano podjetje videli veliko priložnost. Planiranje na ravni politike podjetja je osnova za nadaljnje planiranje na ravni strateškega managementa. Podjetju smo opredelili dva programsko-tržna področja, in sicer maloprodaja (MB) in veleprodaja (SV Slo) ter prišli do zaključka, da bi bilo smiselno, da podjetje obdrži obe programsko-tržni področji. Iskali smo tudi strateške možnosti in strategije ter vrednotili razvojno uspešnost obravnavanega podjetja v obdobju od 1.1.2009 do 31.12.2013, pri čemer smo si pomagali s statičnimi in dinamičnimi kazalniki. Na podlagi teh rezultatov smo podjetju predstavili priporočene razvojne strategije. Zaključili smo s planiranjem razvojnih struktur in s programiranjem razvoja, ki je zaključna faza v obravnavanem procesu planiranja.
Ključne besede: Ključne besede: planiranje, razvoj, vizija podjetja, politika podjetja, vrednote udeležencev, prednosti, slabosti, okolje podjetja, možnosti, nevarnosti, programsko-tržna področja, strateški management, strategija, strateške možnosti, ekonomsko vrednotenje, strukture, program razvoja.
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 2982; Prenosov: 708
.pdf Celotno besedilo (904,06 KB)

4.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA INTERLES D.O.O. NA TEMELJU PROUČEVANJA STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Jožica Štelcar, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo planirali razvoj podjetja Interles d.o.o., katerega osnovna dejavnost je proizvodnja, prodaja in montaža stavbnega pohištva. Podjetje uspešno posluje že od samega začetka leta 1993, ter se hkrati razvija in raste. Pri planiranju razvoja smo izhajali iz obstoječega stanja v podjetju, nato pa smo planirali njihov razvoj na ravni strateškega managementa, kar predstavlja osrednji del tega diplomskega dela. Pri planiranju razvoja na ravni strateškega managementa smo izhajali iz pomembnejših prednosti in slabosti podjetja ter tistih možnosti in nevarnosti, ki bi na njegov razvoj lahko pomembneje vplivale. Najprej smo se osredotočili na iskanje strateških možnosti in strategij, za predhodno opredeljena programsko-tržna področja. Na osnovi ekonomskega vrednotenja razvojne uspešnosti podjetja smo podjetju predlagali po našem mnenju primerne strategije in določili potrebne strateške potenciale za realizacijo izbranih strategij. V zaključni fazi planiranja na ravni strateškega managementa smo izdelali program razvoja podjetja Interles d.o.o. za prihodnjih pet let poslovanja. Na podlagi vrednotenja planirane razvojne uspešnosti proučevanega podjetja smo prišli do zaključka, da bo podjetje tudi v prihodnje uspešno poslovalo. Ugotavljamo, da k uspešnosti podjetja pripomorejo predvsem prednosti podjetja samega, iz okolja izhajajoče možnosti, kakovost proizvedenih izdelkov in storitev montaže, iznajdljivost ter izkušnje, ki so si jih v podjetju Interles d.o.o. z leti pridobili.
Ključne besede: Ključne besede: razvoj, rast, planiranje, politika podjetja, strateški management, strategija, strateški potenciali, program razvoja.
Objavljeno: 27.11.2009; Ogledov: 1698; Prenosov: 220
.pdf Celotno besedilo (729,49 KB)

5.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA INTERLES D.O.O. NA PODLAGI PROUČEVANJA POLITIKE PODJETJA
Andreja Puntner, 2009, diplomsko delo

Opis: Interles d.o.o. je proizvodno in storitveno podjetje, ki se ukvarja predvsem z izdelavo oken, vrat, senčil, zimskih vrtov in podobnih izdelkov. Ustanovljeno je bilo leta 1993. V podjetju se zavedajo, da mora razvoj podjetja vedno potekati od ideje k uresničitvi. Planiranje razvoja podjetja vpliva na njegovo poslovanje, kot tudi na sam obstoj podjetja. Planiranje politike podjetja ima pri planiranju razvoja podjetja temeljni in izhodiščni pomen. Proučevano podjetje ima največ prednosti v svojih zaposlenih in vodstvu, saj so vsi zelo kreativni in prilagodljivi. Izkoriščajo možnosti/priložnosti in se izogibajo nevarnostim. Vrednote ključnih udeležencev podjetja so skladne z izbrano odgovorno politiko podjetja. V diplomskem delu smo v začetni fazi izhajali iz obstoječega stanja proučevanega podjetja Interles d.o.o. in nato planirali njegov razvoj s poudarkom na ravni politike podjetja. Zapisali smo politiko podjetja, za kar smo opredelili vsa potrebna izhodišča ter določili poslanstvo, smotre in temeljne cilje podjetja. Vizija podjetja Interles d.o.o. je usmerjena v rast in razvoj.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: vizija, politika podjetja, dejavniki uspešnosti, prednosti in slabosti, možnosti in nevarnosti, planiranje razvoja podjetja.
Objavljeno: 27.11.2009; Ogledov: 1734; Prenosov: 181
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

6.
RAZVOJNO OBVLADOVANJE PODJETJA V SPREMENJENIH TRŽNIH RAZMERAH: PRIMER PODJETJA DU PONT D.O.O.
Gorazd Podlesnik, 2010, diplomsko delo

Opis: Razvoj podjetja mora vedno potekati od ideje k uresničitvi. Z upravljalno-vodstvenega vidika mora potekati razvoj podjetja od vizije k politiki podjetja in nato k strategijam ter k taktičnim in operativnim ukrepom za uresničitev razvojnih nalog. Vodenje in uresničevanje razvoja podjetja mora potekati na vseh ravneh upravljalno-vodstvenega procesa. Uspešno planiranje razvoja podjetja vpliva na njegov bodoči obstoj kot tudi na poslovanje podjetja. Uspešnost poslovanja pa je v veliki meri odvisna od pravilno izbrane in pravilno oblikovane vizije, politike in strategije podjetja. V diplomski nalogi so predstavljeni razvoj obstoječega podjetja DU PONT d.o.o., njegova vizija, politika podjetja in njegove strategije. Skozi teorijo so pojasnjene predvidene metode raziskovanja na ravni politike podjetja kot na ravni strateškega managementa. Ugotovljen je trenutni položaj podjetja DU PONT d.o.o. ter predlagane spremembe v njegovem razvoju. Predstavljene so dejavnosti podjetja ter njegova organizacijska, lastniška in kadrovska ter tehnično-tehnološka struktura. Pri planiranju razvoja na ravni politike podjetja je predstavljena obstoječa politika podjetja, njegove vrednote, prednosti ter slabosti, proučeno je okolje podjetja ter njegov vpliv na podjetje. Pri planiranju razvoja na ravni strateškega managementa so predstavljeni programsko-tržna področja, iskanje strateških možnosti, strategije podjetja in strateški potenciali, ki so potrebni za realizacijo strategij. Zaključeno je s programiranjem razvoja.
Ključne besede: Ključne besede: razvoj, planiranje, vizija podjetja, politika podjetja, strateški management, prednosti in slabosti podjetja, možnosti in nevarnosti podjetja.
Objavljeno: 20.08.2010; Ogledov: 1887; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (254,10 KB)

7.
SODOBNO ORGANIZACIJSKO UČENJE
Albina Balažek, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Namen magistrskega dela je raziskati definicijo organizacijskega učenja ter njegov pomen za bodočo konkurenčnost in uspešnost poslovanja podjetja. Znanje in informacije, s katerimi razpolaga podjetje, lahko odločilno vplivajo na njegov obstoj. Optimizacija in racionalizacija poslovnih procesov sta kot glavni usmeritvi podjetja že preživeta. Danes postaja za podjetje najpomembnejši človeški dejavnik, zato je nujno, da v podjetju vzpostavimo takšno organizacijsko klimo in kulturo, ki bo krepila idejo organizacijskega učenja z odprto komunikacijo, s skupinskim učenjem, z vključevanjem vodstva, ki bo krepila kreativnost in inovativnost vsakega posameznika. Cilj dela je v prvi vrsti spoznati osnovne prvine organizacijskega učenja ter prek različnih modelov preučiti obseg vsebine, namen in njegov pomen. Eden od ciljev naloge je tudi testirati ustreznost pripravljenega vprašalnika o dejavnikih in usmeritvah organizacijskega učenja. Magistrsko delo je v osnovi zgrajeno iz petih poglavij. Uvodnemu delu sledi poglavje v katerem smo se opredelili na razlago in opredelitev organizacijskega učenja. Kot izhodišče razumevanja smo najprej predstavili učenje in pomen organizacije kot take, izpostavili pomen organizacijske kulture in vpliv vloge vrhnjega managementa. Ker učenje poteka na večih ravneh smo zajeli tudi ta spoznanja. Zadnji trend v razvoju organizacijskega učenja je nastajanje strateških učečih povezav in korporacijskih univerz, zato smo predstavili tudi različne modele organizacijskega učenja. V tretjem poglavju smo predstavili organizacijsko znanje, saj podjetje, ki si prizadeva biti inovativno, mora imeti aktiven odnos do ustvarjanja in razvijanja znanja. V četrtem poglavju smo se lotili razlage in opredelitve Učeče se organizacije, ki ima odprt pristop do zunanjega okolja, politike, socialnih in finančnih vprašanj ter takšno politiko ravnanja z ljudmi pri delu, ki obsega predvsem zaupanje v lastne zaposlene, odgovornost in iniciativnost. Zadnje poglavje temelji na raziskavi o organizacijskem učenju, ki je bila izvedena v podjetju X. Na podlagi opravljene raziskave smo analizirali in ocenili dobljene rezultate ter jih tudi ustrezno interpretirali.
Ključne besede: Ključne besede: izobraževanje, učenje, ravnanje s človeškimi viri, kadrovski management, planiranje človeških virov, metode, učeča se organizacija, kadrovska politika.
Objavljeno: 26.11.2010; Ogledov: 3516; Prenosov: 0

8.
RAST IN RAZVOJ DRUŽINSKEGA PODJETJA: PRIMER PODJETJA AVTOHIŠA PETROVČIČ
Sara Petrovčič, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen primer uspešnega družinskega podjetja in njegove razvojne možnosti. Motiv za izbrano temo je bil, da je podjetje v družinski lasti in da bo diplomska naloga podjetju v korist. Praktični del diplomske naloge je sestavljen na osnovi internih podatkov podjetja Avtohiša Petrovčič. Diplomska naloga je razdeljena na tri dele. V prvem teoretičnem delu, so razloženi pojmi družinsko podjetje, prednosti in slabosti družinskega podjetja in vloga družinskih podjetij v gospodarstvu. Drugi teoretični del, vključuje pojme strateškega planiranja razvoja družinskega podjetja, vizijo in poslanstvo podjetja, razvoj in rast družinskega podjetja, življenjski cikel podjetja, model razvoja družinskega podjetja, družino, kot pomemben dejavnik podjetja in razvojni management podjetja. V tretjem, praktičnem delu, je predstavljeno majhno družinsko podjetje Avtohiša Petrovčič, s.p., z naslednjimi pojmi: analiza okolja podjetja, cilji in strategije razvoja podjetja, projektni plan podjetja, ekonomičnost, eksploatacija in analiza tveganj projekta.
Ključne besede: Ključne besede: družina, podjetje, družinsko podjetje, strateško planiranje, vizija in poslanstvo podjetja, razvoj in rast družinskega podjetja, življenjski cikel podjetja, model razvoja družinskega podjetja, razvojni management.
Objavljeno: 03.02.2011; Ogledov: 3120; Prenosov: 764
.pdf Celotno besedilo (466,31 KB)

9.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA DOMEL, D.O.O.
Mirjam Vrbinc, 2011, diplomsko delo

Opis: Podjetje Domel, d. o. o., je razvojni dobavitelj z vrhunskimi izdelki. V podjetju proizvajajo sesalne enote za suho in mokro sesanje v večstopenjskih izved¬bah, univerzalne kolektorske motorje, eno¬smerne motorje s permanentnimi magneti, asinhronske motorje z zunanjim tekačem, sesal¬ne enote z elektronsko komutacijo, EC-motorje, EC-puhala, EC-ventilatorje, reluktančne sesalne enote, koračne motorje, elektroniko za krmi¬ljenje elektromotorjev, komponente in orodja. Vizija podjetja Domel, d. o. o., je želja po sodobnem, uspešnem in stabilnem podjetju, ki izdeluje visokokakovostne izdelke, hkrati pa je fleksibilno in cenovno ugodno. Podjetje zelo veliko pozornost namenja pripadnosti svojim dobaviteljem, kupcem in zaposlenim. Zavedajo se, da jih k uresničitvi vizije vodi dobro planirana, zasnovana in udejanjena politika. Podjetje svojo vizijo uresničuje neposredno na ravni strateškega menedžmenta, posredno pa na ravni taktičnega in operativnega menedžmenta. V začetnih poglavjih diplomskega dela smo natančno proučili obstoječe stanje v podjetju in okolje, kjer podjetje Domel, d. o. o., posluje. Proučevali smo vrednote ključnih udeležencev podjetja in v nadaljevanju proučili prednosti in slabosti podjetja, raziskali okolje podjetja ter možnosti in nevarnosti za podjetje, ki izhajajo iz okolja. Vse to smo proučevali, da smo lahko prišli do izhodišč, na podlagi katerih smo določili prihodnjo politiko podjetja Domel, d. o. o.. Za uresničevanje razvoja na ravni strateškega menedžmenta smo iskali strateške možnosti, planirali strategije za njihovo uresničevanje in zapisali program razvoja.
Ključne besede: Ključne besede: politika podjetja, vizija, programsko-tržno področje, vrednote ključnih udeležencev podjetja, konkurenca, prednosti in slabosti, razvoj okolja, možnosti in nevarnosti, planiranje razvoja podjetja, strateške razvojne možnosti, strategije podjetja, program razvoja podjetja
Objavljeno: 25.01.2012; Ogledov: 1988; Prenosov: 119
URL Povezava na celotno besedilo

10.
NOTRANJA LOGISTIKA KOT DEL DOBAVNE VERIGE PODJETJA
Janko Stupan, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava področje dobavne verige in njen vpliv na notranje logistično funkcijo v podjetju Flenco, d. o. o. V teoretičnem delu diplomske naloge sem predstavil povezavo notranje logistike z drugimi poslovnimi funkcijami podjetja, skladiščno poslovanje, ter predstavil teoretična izhodišča dobavnih verig. Empirični del diplomskega dela zajema predstavitev podjetja, proizvodno in skladiščno službo podjetja, procese znotraj dobavne verige – planiranje proizvodnje, plan potreb po materialu, proces skladiščenja ter povezavo med poslovnimi funkcijami znotraj podjetja. Dobro organiziran proces toka materiala od prevzema do izdaje končnega izdelka prispeva k nižjim stroškom poslovanja in omogoča nemoten proizvodni proces ter zadovoljstvo kupcev.
Ključne besede: Ključne besede: dobavna veriga, notranja logistika, skladiščno poslovanje, proizvodni procesi, planiranje proizvodnje, tok materiala.
Objavljeno: 29.05.2012; Ogledov: 1093; Prenosov: 211
.pdf Celotno besedilo (1,65 MB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici