| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
KAKOVOST DELA ZDRAVNIKOV ZAPOSLENIH V JAVNEM ZAVODU IN ZDRAVNIKOV S KONCESIJO
Sanela Svrtan, 2009, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomske naloge je bil z anketami v zdravstvenih domovih raziskati mnenja pacientov in zdravnikov o kakovosti dela zdravnikov zaposlenih v javnem zavodu in zdravnikov s koncesijo in poiskati bistvene razlike med njima (prednosti in slabosti). Predvsem pa so nas zanimali tudi njihovi predlogi za izboljšanje kakovosti v zdravstvu. Anketiranje pacientov je potekalo v zdravstvenih domovih. Anketiranih je bilo 284 pacientov, od tega jih je 90 pacientov zdravnikov s koncesijo in 194 pacientov zdravnikov zaposlenih v javnem zavodu. Anketo za zdravnike je izpolnilo 21 zdravnikov, od tega jih je 5 zdravnikov s koncesijo in 16 zdravnikov zaposlenih v javnem zavodu. Pacienti so s kakovostjo dela svojega zdravnika v večini zadovoljni, nikakor pa niso zadovoljni s čakalnimi vrstami. Večinoma so mnenja, da je potrebno povečati število zdravnikov in čas posvečanja pacientu. Zdravniki se v večini odločajo za koncesijo zaradi finančne neodvisnosti in samostojnosti. V javnem zavodu nekateri zdravniki ostanejo, ker koncesije niso dobili ali ne dobijo ambulanto v najem v zdravstvenem domu oziroma se ne želijo ukvarjati z drugimi obveznostmi, če bi se odločili za koncesijo. V zdravstvu bi bilo potrebno zaposliti več zdravnikov, razbremeniti tiste, ki delajo preveč in obremeniti tiste z manj dela. Zdravniki bi bili manj obremenjeni in bi se lahko bolj posvečali svojim pacienom, predvsem pa bi bili tudi bolj prijazni. Zmanjšati bi bilo potrebno čakalne vrste ter zmanjšati število storitev, ki jih je potrebno doplačevati.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: kakovost v zdravstvu, zdravnik zaposlen v javnem zavodu, zdravnik s koncesijo, pacient.
Objavljeno: 22.07.2009; Ogledov: 2176; Prenosov: 409
.pdf Celotno besedilo (384,36 KB)

2.
PRIPRAVA NA UVEDBO STANDARDA ISO 9001 NA KLINIČNI ODDELEK ZA BOLEZNI ŽIVČEVJA, UNIVERZITETNEGA KLINIČNEGA CENTRA LJUBLJANA
Zdenko Garašević, 2011, diplomsko delo

Opis: POVZETEK V letu 2011 se je vodstvo Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana (UKCL) odločilo za vpeljavo sistema managementa kakovosti po standardu ISO 9001:2008. Tako mora klinični oddelek za bolezni živčevja (KOBŽ), ki je del UKCL-ja, tudi izpolniti zahteve standarda ISO 9001:2008. V diplomskem delu je podrobneje predstavljen standard managementa kakovosti ISO 9001:2008, njegove zahteve in dokumentacija. Identificirani so procesi, ki se odvijajo na KOBŽ, katere je potrebno popisati pred uvedbo omenjenega sistema managementa kakovosti. Opisane so smernice za implementacijo standarda ISO 9001:2008, ki so razdeljene na šest korakov: identifikacija procesov, popis procesov, pregled popisov ter vpeljava morebitnih izboljšav trenutnih procesov, določitev protokolov za posamezne aktivnosti, izdelava »priročnika kakovosti«, vpeljava notranjih presoj. Ključnega pomena so se izkazale klinične poti in klinične smernice, ki bi lahko nudile podlago za popis in lastništvo procesov ter hkrati način izvajanja procesov. Predstavljena je analiza trenutnega stanja in primerjava z zahtevami standarda ISO 9001:2008. Kjer so ugotovljena neskladja z zahtevami so pripravljeni ukrepi za odpravo neskladij s pomočjo smernic za uvajanje standarda ISO 9001 v zdravstvo, IWA1.
Ključne besede: Ključne besede: • management kakovost; • sistem managementa kakovosti v zdravstvu; • ISO 9001:2008; • IWA 1; • klinične poti; • klinične smernice.
Objavljeno: 08.11.2011; Ogledov: 2457; Prenosov: 687
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici