| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MARKETING ŠPORTNIH ORGANIZACIJ
Jure Fideršek, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju sem se najprej osredotočil na predstavitev teorije marketinga in športnih organizacij. Poleg športnega trga, menjalnega procesa v športu in ciljnih skupin športnih organizacij, sem se podrobneje osredotočil na marketinški splet v športu ter marketinško komuniciranje kot del tega. V nadaljevanju sem pridobljeno znanje uporabil še na praktičnem primeru in prikazal delovanje marketinga v rokometnem klubu Celje Pivovarna Laško. Zdravo življenje pridobiva na pomenu, z njim pa dobiva šport pomembno vlogo v družbi. Za zadovoljitev potreb po športu so nastali številni izdelki in storitve, ki nam omogočajo aktivno sodelovanje v njem. Zaradi teh potreb, pa so nastale številne nove organizacije, ki so v športu videle možnost dobrega zaslužka. Športne organizacije, kot so klubi, društva, so z željo po dobrem zaslužku razvile številne marketinške metode in tehnike. Dobro načrtovani cilji in metode jim omogočajo pridobitev različnih finančnih sredstev. Zavedajo se namreč, da bi brez njih le s težavo normalno delovale. Večino finančnih sredstev dobijo od sponzoriranja in oglaševanja drugih organizacij. Vse to, pa je odvisno od uspešnosti športne organizacije in njenih rezultatov. Ob dobri igri bodo deležni velike pozornosti gledalcev (preko televizije, s tribun) pri tem pa bo vedno več sponzorjev pripravljeno sponzorirati klub, saj želijo z oglasi pritegniti določeno ciljno skupino. Odjemalci športne organizacije (gledalci, navijači, kupci) so dandanes že zelo zahtevni in imajo različne želje. Pri tem jih je zelo težko zadovoljiti in popolno ugoditi njihovim željam, saj je na trgu prisotnih že zelo veliko različnih izdelkov in ponudb. Tako je potrebno skrbno analizirati in raziskati ciljne trge, ciljne skupine, analizirati okolje organizacije, da bomo lahko zadovoljili njihove potrebe. Odjemalci od športnih organizacij ne pričakujejo zgolj tekmo kot tekmo, ampak si želijo doživetja. Le tako se bodo radi vračali nazaj in si z veseljem ogledali tekmo. Rokometni klub Celje Pivovarna Laško je slovensko in evropsko poznan klub. Njegovi izdelki in storitve so primerljivi z ostalimi slovenskimi klubi. Z dobro igro in vzdušjem privablja na svoje tekme številne gledalce. K dodani vrednosti kluba pomembno vpliva mesto Celje, kjer se klub tudi nahaja. Poleg športnega vzdušja je pomembno regijsko, zgodovinsko, kulturno, sejemsko in izobraževalno središče. Klub ima dobro načrtovano marketinško komuniciranje, obenem pa je aktiven na vzgojno-izobraževalnem in sociokulturnem področju.
Ključne besede: Ključne besede: šport, športna organizacija, rokometni klub, sponzoriranje, oglaševanje, odnosi z javnostmi, izdelek, cena, ciljne skupine, marketing v športu, marketinško komuniciranje, marketinški splet, konkurenca, okolje, ponudba, povpraševanje.
Objavljeno: 21.12.2010; Ogledov: 1806; Prenosov: 264
.pdf Celotno besedilo (895,71 KB)

2.
ANALIZA ASORTIMENTA ORGANIZACIJE MAKITA CORPORATION
Sara Druškovič, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Glavni namen diplomskega seminarja je bil analizirati asortiment podjetja Makita Corporation. V prvih treh poglavjih teoretičnega dela diplomskega seminarja sem se najprej osredotočila na teme povezane z izdelkom, managementom izdelkov ter odločitvah o izdelkih. Nadaljevala sem z opredelitvijo pojma asortiment, opisom dimenzij, ravni, konsistentnosti in strategij asortimenta ter nazadnje predstavila teoretična spoznanja o metodah v podporo odločanju o asortimentu. Največji del predstavitve le teh zajema BCG model, ki sem ga uporabila v empiričnem delu seminarja. V empiričnem delu sem najprej predstavila podjetje Makita Corporation, nato pa sem spoznanja iz teoretičnega dela prenesla na praktični primer analize asortimenta. Prikazala sem SWOT analizo podjetja, nato opredelila dimenzije asortimenta, podala oceno konsistentnosti asortimenta s treh vidikov, nato pa podala subjektivno oceno cenovne in kakovostne ravni asortimenta. Nazadnje je sledila izdelava BCG matrike, s katero sem potrdila hipotezo, da je asortiment podjetja uravnotežen. Na koncu sem v sklepu povzela ključne ugotovitve.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: izdelek, management izdelka, asortiment, življenjski cikel izdelka, SWOT analiza, portfolio modeli, BCG matrika, Makita.
Objavljeno: 23.12.2010; Ogledov: 2016; Prenosov: 326
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

3.
PRAVNI VIDIKI MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA
Iris Furjan, 2010, diplomsko delo

Opis: V Evropi je več kot 490 milijonov potrošnikov in njihova poraba predstavlja več kot polovico v bruto domačem proizvodu EU. In prav potrošniki so ključnega pomena za ekonomsko rast in oblikovanje delovnih mest. Organizacije in posamezniki vsakodnevno komunicirajo z različnimi javnostmi. Komuniciranje ni le zaželeno, temveč je pogoj za njihovo uspešno delovanje, razvoj in obstoj na trgu, nekatere oblike komuniciranja (predvsem za pravne osebe) pa so tudi zakonsko predpisane. Po Ustavi Republike Slovenije je komuniciranje svobodno, saj je »zagotovljena svoboda izražanja misli, govora in javnega nastopanja, tiska in drugih oblik javnega obveščanja in izražanja. Vsakdo lahko svobodno zbira, sprejema in širi vesti in mnenja. Vsakdo ima pravico dobiti informacijo javnega značaja, za katero ima v zakonu utemeljen pravni interes, razen v primerih, ki jih določa zakon. « Vsakdo, ki komunicira, mora poznati in upoštevati vsaj temeljna komunikacijska načela. Prav z upoštevanjem temeljnih pravnih načel in logičnim razmišljanjem lahko predvsem postavimo prava vprašanja v pravem trenutku- torej še pred morebitnimi nezaželenimi posledicami.
Ključne besede: Ključne besede: izdelek, komuniciranje, pravna ureditev, varstvo potrošnikov, pravo EU
Objavljeno: 14.12.2010; Ogledov: 1545; Prenosov: 91
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici