| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UČENJE NA PROSTEM NA PRIMERU UČNE POTI OB RIBNIKU VRBJE V PETEM RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Jerneja Žagar, 2010, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge Učenje na prostem na primeru učne poti ob ribniku Vrbje v petem razredu osnovne šole je predstaviti pomen neposrednega izkustvenega učenja in raziskovanja domače pokrajine za učence v petem razredu devetletne osnovne šole na primeru konkretne geografske učne poti. Analizirali smo učni načrt Družba ter Naravoslovje in tehnika s pomočjo deskriptivne metode in izbrali ter oblikovali učne cilje za vzpodbujanje izkustvenega učenja na osnovi terenskega dela. Na podlagi analize strokovne geografske literature smo proučili izbrane geografske značilnosti ribnika Vrbje in naselja Vrbje. Na osnovi preprostih učnih metod terenskega dela smo oblikovali geografsko učno pot ter izdelali pedagoško dokumentacijo, h kateri štejemo izdelavo učne priprave za učitelja, primere učnih listov za učence, ki smo jih upoštevali pri sestavi učne poti ob ribniku Vrbje. Izbrani so bili kriteriji, ki omogočajo učencem usvojitev znanja s pomočjo izkustvenega učenja. Takšen način pridobivanja znanja je bila osnova za oblikovanje učnih listov, s pomočjo katerih učenci na konkretnih primerih raziskujejo in spoznajo svojo domačo okolico oziroma ribnik in naselje Vrbje.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: geografska učna pot, geografske značilnosti KS Vrbje, družbeno geografske značilnosti KS Vrbje, terensko delo, učni načrt, učenci, peti razred devetletne osnovne šole.
Objavljeno: 05.05.2010; Ogledov: 2776; Prenosov: 262
.pdf Celotno besedilo (906,61 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici