SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VARNOST ELEKTRONSKEGA BANČNIŠTVA ZA POTROŠNIKE PRI NOVI LJUBLJANSKI BANKI IN NOVI KREDITNI BANKI MARIBOR
Teja Imperl, 2010, diplomsko delo

Opis: Tehnološki napredek in vse hitrejši življenjski stil potrošnikov sta pripravila banke do tega, da uvajajo v svojo ponudbo storitev elektronsko poslovanje. Komitentom je poleg udobja prihranjenega ogromno časa, banke pa na ta način razbremenijo svoje uslužbence na bančnih okencih, ki se lahko bolj posvetijo posameznim strankam. Vse več ljudi se poslužuje opravljanja bančnih storitev preko elektronskega bačništva. Pri uporabi elektronskega bančništva se kažejo naslednji pozitivni učinki: • zmanjšanje stroškov bančnega poslovanja, • prihranek strankinega časa, • primerljivost informacij, • odpiranje novih trgov • itd. Spletno bančništvo je izpostavljeno različnim tveganjem. Rešitve elektronskega bančništva morajo zato zagotavljati visoko varnost. Podatki morajo biti tajni, prebere jih lahko le tisti, kateremu so namenjeni. Prav tako mora biti onemogočeno spreminjanje podatkov ob prenosu, prejemniku mora biti omogočeno ugotavljanje identifikacije osebe, ki je poslal podatke, prejemniku mora biti tudi omogočeno preverjanje pristnosti spletnega mesta. To omogočajo različni varnostni ukrepi, kot sta npr. šifriranje, elektronski podpis, overjanje itd. V prvem delu diplomskega dela smo se osredotočili na teoretično predstavitev elektronskega bančništva, zakonodaje in varnosti elektronskega poslovanja. V drugem delu pa smo predstavili elektronsko bančništvo ter varnost le-tega na primeru dveh največjih slovenskih bank, in sicer NLB, ki ima za potrošnike elektronsko banko imenovano NLB Klik in NKBM, ki uporablja Bank@Net, ter primerjava obeh. Banke se zavedajo vseh nevarnosti v sodobnem svetu oz. svetu interneta in skušajo po svojih najboljših močeh uporabnike obvarovati pred le-temi.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: elektronsko bačništvo, varnost elektronskega bačništva, NLB Klik, Bank@Net, ZEPEP
Objavljeno: 15.02.2011; Ogledov: 1389; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici