| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
OPTIMIZACIJA DELA NA DELOVNEM MESTU LANSERJA V PODJETJU ODELO PREBOLD
Andrej Priteržnik, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: POVZETEK Podjetja morajo stalno izboljševati svoje procese, če želijo ostati konkurenčna na globalnem trgu. To je proces, ki se nikoli ne konča. V nalogi smo se lotili izboljševanja na konkretnem primeru, in sicer smo raziskali možnosti za optimizacijo dela lanserjev v podjetju Odelo Slovenija. Predstavili smo okolje, v katerem lanser deluje, in naloge, ki jih izvaja. Razvili smo metodo, ki lanserje ovrednoti, in tako določili obremenjenost posameznega lanserja. Na podlagi teh rezultatov smo ugotovili, kateri lanserji so preveč in kateri premalo obremenjeni. Predlagali smo drugačno razporeditev lanserjev, ki bi delo med lanserje razporedila glede na njihovo obremenjenost in ne glede na to, kateremu timu pripadajo. S tem bi bilo delo optimalneje razporejeno in tako ne bi bili eni lanserji preveč in drugi premalo obremenjeni.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: ̶ notranji transport – logistika, ̶ celica – proizvodna linija, ̶ lanser, ̶ obremenjenost, ̶ kanban, ̶ oskrbovanje.
Objavljeno v DKUM: 11.11.2016; Ogledov: 2124; Prenosov: 205
.pdf Celotno besedilo (911,04 KB)

2.
PROCES LIBERALIZACIJE ZRAČNEGA TRANSPORTA V EU IN V DRŽAVAH SKANDINAVIJE
Danijel Kociper, 2012, diplomsko delo

Opis: V začetnih fazah liberalizacije so na trgu letalskih storitev nastale spremembe: velikost in struktura omrežja letalskih linij sta se spremenila, prišlo je do znižanja cen, ker se je sprostil sistem oblikovanja cen, nastanek močnejšega razlikovanja storitev in uvedba novih storitev, nekatera podjetja so se specializirala za prevoze na daljših relacijah z uvedbo žariščnih letališč in njihovimi povezavami z obrobnimi letališči. Liberalizacija je ugodno vplivala na poslovanje prevoznikov. Pri nalogi upoštevamo različna izhodišča glede izvedbe procesa liberalizacije zračnega transporta v EU in v ZDA. Leta 1997 je odbor za civilno zrakoplovstvo začel odpravljati ovire v zračnem transportu ter dovolil popuste tudi na rednih linijah. Na nekaterih progah so zaradi morebitnega umika prevoznikov z majhnih trgov dovolili vstop in izstop prevoznikov. Vlada je sprožila reformo zračnega transporta, ki jo je ameriški kongres leta 1978 podprl in sprejel Zakon o deregulaciji zračnega prevoza. ZDA so bile prva država, ki je deregulirala zračni transport in kasneje so ji sledile tudi druge države. V osrednjem poglavju smo analizirali zračnega prevoznika SAS. Najprej smo predstavili prevoznika SAS, ugotovili smo, kakšni so cilji organizacije in kakšen je dolgoročni cilj prevoznika ter opisali smo poslovni področji prevoznika. Nato smo orisali razvoj prevoznika, od njegovih začetnih let do leta 2005. Pri notranji analizi smo prikazali mejnike v razvoju prevoznika, od leta 1940, do leta 2000. V nadaljevanju je opisana strategija prevoznika, kjer smo med drugim opisali tri segmente uporabnikov. Prav tako smo omenili SWOT analizo, ki pomeni prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti prevoznika. Omenili smo tudi pozicioniranje prevoznika s specifičnimi strategijami za znamko SAS in ''Snowflake''. Temu sledi opis marketinškega spleta in nov poslovni model prevoznika SAS. Pri analizi zračnega prevoznika SAS, smo odkrili, da se potrošniki večinoma odločajo za vozovnice različnih razredov predvsem na podlagi cene in točnosti, ki sta zanje najpomembnejša dejavnika. V manjši meri vpliva na odločitev za nakup vozovnic udobnost potovanja. Konkurenčna prednost prevoznika SAS je, da je najbolj točen prevoznik v Evropi. Poslovni segment je sicer v upadanju, vendar se povečujejo potovanja na turistične destinacije. Morali bi obuditi blagovno znamko ''Snowflake'' s predstavitvijo nove identitete znamke, in sicer s sloganom: biti mlad in moderen, kar bi lahko dosegli s predstavitvijo pozicioniranja nove spletne strani Snowflake.com.
Ključne besede: Ključne besede: Liberalizacija zračnega transporta v EU, deregulacija zračnega transporta v ZDA, analiza zračnega prevoznika SAS, GATS in zračni transport, novi poslovni model prevoznika SAS.
Objavljeno v DKUM: 04.08.2014; Ogledov: 1475; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

3.
Organizacija transportnih storitev v podjetju Hart d.o.o.
Katja Berglez, 2013, diplomsko delo

Opis: Organizacija transportnih storitev v podjetju Hart d.o.o. V diplomski nalogi smo se osredotočili na organizacijo transportnih storitev. V prvem delu smo podali nekaj, z našo temo diplomskega dela relevantnih, teoretičnih osnov, kjer nas je zanimala mednarodna logistika in mednarodni transport. Sledila je špediterska dejavnost, pri kateri smo opisali dejavnost špedicije, vlogo špedicije in kako mora biti le-ta organizirana. Prav tako smo podrobneje proučili opisali špedicijo in špediterja ter opisali špediterske storitve. V drugem delu naloge smo predstavili problem s katerim se srečuje podjetje Hart d.o.o., to je konkurenca. Naredili smo analizo obstoječega stanja v podjetju ter opisali njihovo poslovanje, s pomočjo kritične analize pa smo ugotavljali pomanjkljivosti podjetja v primerjavi s konkurenco. Nato smo glede na pomanjkljivosti, ki smo jih ugotovili s SWOT-analizo podali nekaj predlogov, kako izboljšati poslovanje in na tak način pridobiti tudi nekaj konkurenčnih prednosti pred ostalimi organizatorji podobnih transportnih storitev. Ključne besede: logistika, transport, mednarodna špedicija, špedicija, špediter, konkurenca. Organization of transport services in the company Hart d.o.o.
Ključne besede: Ključne besede: logistika, transport, mednarodna špedicija, špedicija, špediter, konkurenca.
Objavljeno v DKUM: 22.10.2013; Ogledov: 3471; Prenosov: 267
.pdf Celotno besedilo (607,71 KB)

4.
Mednarodni transport v podjetju Transport Stojnšek, Darko Stojnšek s.p.
Blaška Pecigos, 2013, diplomsko delo

Opis: V nalogi je zajeta problematika stroškov prevoza, komunikacije v podjetju, porabe goriva in terjatve plačila opravljenega prevoza. V prvem delu naloge so opredeljene teoretične osnove same logistike, njenih ciljev, stroškov ter terjatve v logistiki. Prav tako sta teoretično opredeljena špedicija in naloge špediterja ter transport in mednarodni transport. Sledi ugotavljanje trenutnega stanja in kritična analiza problemov v mednarodnem prometu. V zadnjem delu naloge so predstavljeni predlogi izboljšav in predlogi rešitev problemov, ki smo jih navedli. Podali smo tudi predloge za nadaljnji razvoj podjetja.
Ključne besede: Ključne besede: logistika, transport, mednarodni transport, špedicija, stroški, gorivo, komunikacija, terjatve.
Objavljeno v DKUM: 12.04.2013; Ogledov: 2627; Prenosov: 456
.pdf Celotno besedilo (2,14 MB)

5.
LOGISTIČNA ANALIZA OSKRBE PLINSKIH JEKLENK PODJETJA INPLAN, D.O.O.
Rebeka Smolinger, 2012, diplomsko delo

Opis: Podjetje Inplan d.o.o. se ukvarja z oskrbo gospodinjskih in tehničnih plinov na domu, s prodajo dodatne opreme in s servisom. Zaradi velikega povpraševanja se je podjetje začelo širiti tudi v notranjost Slovenije, kar pa je podjetje postavilo pred vprašanje, ali imeti samostojno centralno skladišče ali več decentraliziranih. Analizirati je bilo potrebno stroške skladiščenja in na drugi strani velike stroške transporta ter poiskati optimalno rešitev za dostavo plinskih jeklenk. V diplomskem delu je bil uporabljen konkretni primer v podjetju ter analizirane prednosti centraliziranih in decentraliziranih skladišč. Cilj diplomskega dela je, predstaviti obstoječe stanje v podjetju ter opredeliti skladiščne procese v njem. S pomočjo metode analiza in sinteza smo prišli do najugodnejše rešitve tako za podjetje kot tudi za potrošnike. Na osnovi rezultatov analize in diskusije smo ugotovili, da je za podjetje smotrnejša uporaba skladišča v okolici mesta Ljubljane kot pa vsakodnevna vožnja tja oz. v oddaljene kraje.
Ključne besede: Ključne besede: skladiščenje, oskrba blaga, transport, centralizacija in decentralizacija skladišča.
Objavljeno v DKUM: 07.09.2012; Ogledov: 1964; Prenosov: 272
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

6.
POMEN INOVACIJ V ZRAČNEM TRANSPORTU
Anja Senčar, 2011, diplomsko delo

Opis: Razvoj zračnega potniškega prevoza je potekal hitro in zaznamovale so ga številne inovacije; nekatere izmed njih opisujem v diplomskem delu. Tehnično-tehnološke inovacije v zračnem transportu, ki sem jih prikazala, so: • tlačna kabina letala in izboljšave materialov pri gradnji letal, • črna skrinjica na letalu oz. zapisovalnik podatkov o letu, • aerodinamično oblikovane konice kril ali krilca letala, • potniški most za varnejše in hitrejše vkrcavanje na letalo, • informacijsko - komunikacijska tehnologija za učinkovitejše poslovanje letalskih družb. Pri organizacijskih inovacijah v zračnem transportu sem orisala: • uporabo žariščnih in obrobnih letališč, • način poslovanja z zunanjo oskrbo, • nizkocenovne prevoze letalskih družb. V nalogi orišem tudi nekatere pričakovane novosti na področju zračnega transporta. Letala bodo grajena iz lažjih, vendar trpežnih kompozitnih materialov, njihovi motorji bodo uporabljali biogoriva. Ustanovili bodo t. i. hibridne letalske družbe, ki bodo zadovoljevale potrebe uporabnikov v linijskem in nelinijskem transportu.
Ključne besede: Ključne besede: letalski potniški prevoz, zgodovina razvoja letalstva, inovacije v zračnem transportu, energetski viri in zračni transport, nizkocenovni letalski prevozi, napovedi v zračnem transportu.
Objavljeno v DKUM: 15.06.2012; Ogledov: 2290; Prenosov: 197
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

7.
VLOGA ZAVAROVALNIŠTVA V LOGISTIKI
Albina Urbanč, 2012, diplomsko delo

Opis: Transportno zavarovanje je ena najstarejših vrst zavarovanja. Namen diplomskega dela je predstavitev te vrste zavarovanja v cestnem prometu in prikazati obstoječe stanje. Glede na razvitost in obseg transporta in logističnih storitev predvidevamo, da je zavarovanje prevoza tovora pomembna zaščita in finančna varnost pred nevarnostmi, katerim je tovor med logističnimi operacijami in transportom izpostavljen. V prvem delu diplomskega dela smo predstavili transport in njegov pomen skozi vso zgodovinsko obdobje. V osrednjem delu diplomskega dela smo predstavili kargo zavarovanje, zavarovanje prevozniške odgovornosti in zavarovanje špediterske odgovornosti. Predstavili smo pomembne elemente zavarovalne pogodbe, zavarovalne police in pogoje zavarovanja ter pravne podlage.V zadnjem delu diplomskega dela smo prikazali obstoječe stanje transportnih zavarovanj v cestnem prometu v zavarovalni družbi Adriatic Slovenica, d. d., obseg transportnih zavarovanj pri ostalih zavarovalnicah v Sloveniji in svetu. Podatke smo zajemali s pomočjo sektorja za statistiko in aktuariat v zavarovalni družbi Adriatic Slovenica, d. d., podatkov zavarovalnega združenja, podatkov Generalne Policijske Uprave Republike Slovenije, letnih poročil posameznih zavarovalnic in s pomočjo pripravljene ankete. Podrobnejših podatkov v zvezi s transportnim zavarovanjem tovora in o škodah pri prevozih tovora zaradi konkurenčnosti ni mogoče pridobiti. Zelo pomembno je, kako smo prepoznavni na trgu in kako stranki kakovostno in razumljivo predstavimo zavarovanje, da bomo kljub trenutni gospodarski krizi uspešnejši.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: Transport, Transportno zavarovanje, Kargo zavarovanje, Prevozniška odgovornost, Riziko
Objavljeno v DKUM: 06.05.2012; Ogledov: 2745; Prenosov: 351
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

8.
POMORSKI KONTEJNERSKI TRANSPORT V SEVERNOJADRANSKIH LUKAH
Mihaela Fras, 2011, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Razvoj transportne tehnologije stremi k oblikovanju večjih tovornih enot in unitiziranju tovora, kar prinaša racionalizacijo transportnega procesa. Unitiziranje je poenotenje tovora z uporabo standardnih transportnih in manipulacijskih enot (kontejnerjev in palet) (Ogorelc 2004, 77). Pomorski kontejnerski transport igra pomembno vlogo v svetovni trgovini. Cilji kontejnerizacije so: • Združevanje kosovnega tovora v večje transportne enote, ki omogočajo transport od »vrat do vrat« (brez razformiranja tovora). • Varna, hitra in racionalna manipulacija in transport tovora. • Optimizacija izkoristka transportne infrastrukture in suprastrukture. • Povečanje tehničnih, tehnoloških in ekonomskih učinkov pri izvajanju transportnih storitev. Najpomembnejše ugotovitve diplomske naloge so: • Severnojadranske luke imajo dober geografski položaj, vendar manj razvito zaledno transportno infrastrukturo. • Pretovor kontejnerjev v vseh izbranih lukah narašča, upad je le v letu 2009, zaradi zmanjšanja gospodarske aktivnosti. • Luka Koper je leta 2010 v pretovoru kontejnerjev prevzela vodilno mesto med severnojadranskimi lukami. • Zmanjšana gospodarska aktivnost je v letu 2009 nekoliko bolj prizadela velike severnoevropske luke. • V opazovanem obdobju (od 2005 do 2010) je skupni pretovor severnojadranskih luk v primerjavi s severnoevropskimi hitreje naraščal.
Ključne besede: Ključne besede: kontejnerizacija, kontejnerske ladje, pomorski kontejnerski transport, pretovor kontejnerjev v severnojadranskih lukah, pretovor kontejnerjev v Luki Koper.
Objavljeno v DKUM: 25.01.2012; Ogledov: 2732; Prenosov: 501
.pdf Celotno besedilo (551,85 KB)

9.
REORGANIZACIJA SKLADIŠČENJA V PODJETJU LJUBLJANSKE MLEKARNE, D.D.
Luka Janežič, 2011, diplomsko delo

Opis: Ljubljanske mlekarne, d. d., so vodilno podjetje v Sloveniji na področju predelave mleka in proizvodnje mlečnih izdelkov, tako za domači kot tudi tuji trg. V diplomskem delu je predstavljen obrat v Ljubljani, ki zajema proizvodnjo, skladiščne prostore in distribucijski center. Osredotočili smo se na transport TSE z gotovimi izdelki od proizvodnje do skladiščnih mest. Predstavili smo način transporta ter vse omejitve in probleme, ki zavirajo optimalen medskladiščni transport. Neoptimalna ureditev medskladiščnega transporta predstavlja stroške, možnost poškodb izdelkov. S preučitvijo obstoječega stanja in celotnega problema smo prišli do rešitev, ki bi izboljšale transport in pripomogle k velikim prihrankom. Predlagana rešitev je izgradnja novega transportnega mostu in s tem povezava proizvodnje s skladiščnim prostorom »šotor« ter komisionirnico s sistemom avtomatskega transporta. Tako bi zmanjšali število potrebnih manipulacij, ki so potrebne za transport TSE z gotovimi izdelki, prav tako pa bi bilo manj zaposlenih. Predlagana rešitev omogoča tudi nadaljnjo avtomatizacijo transporta, uskladiščenja in izdaje.
Ključne besede: Ključne besede: medskladiščni transport, nova transportna linija, zmanjšanje števila manipulacij, manj zaposlenih.
Objavljeno v DKUM: 27.10.2011; Ogledov: 2824; Prenosov: 244
.pdf Celotno besedilo (4,42 MB)

10.
ANALIZA MEDNARODNEGA TRANSPORTA Z OPRTNIM VLAKOM
Tanja Ajdnik, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem predstavila oprtni transportni sistem cesta — železnica. Analizirala sem tehnološki proces oprtnega vlaka, ki ga SŽ skupaj s podjetjem Adria Kombi in avstrijskim podjetjem Ökombi izvajajo na progi Maribor-Tezno — Wels. Terminal Maribor-Tezno leži neposredno na V. Panevropskem koridorju, kar mu omogoča možnosti nadaljnjega razvoja in vključevanje v evropske transportne tokove. Oprtni oziroma t. i. »nespremljani« transportni sistem združuje prednosti cestnega in železniškega prevoza. Eden od glavnih razlogov za uveljavljanje kombiniranega transportnega sistema cesta — železnica je povečanje izkoriščenosti železniških zmogljivosti in hkrati razbremenitev v cestnem transportu. Da pa se lahko izvede takšen način prevoza, je potrebno imeti ustrezna cestna vozila, železniške vagone in terminale s pretovorno mehanizacijo. Glavne ugotovitve diplomskega dela so: - kombinirani transport je okolju prijaznejši način transporta, - v okviru transportnega sistema države EU posebej spodbujajo razvoj kombiniranega transporta cesta — železnica (tehnologija A), - največji del kombiniranega transporta predstavljajo prevozi kontejnerjev, - Panevropski transportni koridorji omogočajo učinkovite transportne povezave na območju celotne Evrope, - največji del tovornega transporta v Sloveniji predstavljajo mednarodni prevozi, - za uspešno izvajanje oprtnega transport mora Slovenija posodobiti železniško infrastrukturo.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: kombinirani transport cesta – železnica, Panevropsko transportno omrežje, oprtni transport na Slovenskih železnicah, oprtni vlak na relaciji Maribor-Tezno – Wels.
Objavljeno v DKUM: 11.02.2011; Ogledov: 3248; Prenosov: 493
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici