SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MAJHNE ROKE TKEJO VEZI S PRETEKLOSTJO
Urška Kejžar, 2009, diplomsko delo

Opis: V današnjem času otroci veliko časa preživijo ob računalniku in televiziji, ki siromašita njihov domišljijski svet. Zmaji, vile in škrati zanje živijo le v tujih filmih in v prevedenih zgodbah, ne poznajo pa bogatega ljudskega izročila iz domačega okolja. V diplomskem delu je predstavljen projekt Kranjskih vrtcev o ljudskem izročilu v domačem okolju. Obsega teoretični in empirični del. V teoretičnem delu je predstavljeno, kaj je ljudsko izročilo, kaj zajema, in opis projektnega dela. V empiričnem delu pa so predstavljeni rezultati raziskave, ki smo jih dobili s pomočjo anketnega vprašalnika. Namen raziskave je bil ugotoviti, kako pomembno je staršem iz vrtca Čebelica ohranjanje ljudskega izročila in koliko so se otroci naučili preko dejavnosti.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: ljudsko izročilo, projektno delo, ljudska pesem, ljudska pravljica, ljudski godci, muzej.
Objavljeno: 13.01.2010; Ogledov: 2461; Prenosov: 476
.pdf Celotno besedilo (6,35 MB)

2.
LIKOVNOPEDAGOŠKE DELAVNICE V MUZEJU NARODNE OSVOBODITVE MARIBOR
Lucija Žitnik, 2011, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Diplomsko delo z naslovom »Likovno pedagoške delavnice v Muzeju narodne osvoboditve Maribor« je sestavljeno iz teoretičnega in iz praktičnega dela. V teoretičnem delu naloge predstavljam teoretične osnove likovno pedagoškega dela, kjer posegam tudi na področje muzejske pedagogike za vzgojno-izobraževalno delo v muzeju. Predstavila bom pedagoške aktivnosti v Muzeju narodne osvoboditve Maribor. Hkrati bom predstavila tudi didaktične pripomočke in likovne naloge, ki so se uporabili za delo z različno starimi otroki, ki so obiskovali te likovne delavnice. Navedeni didaktični pripomočki so se uporabljali za različne starostne skupine otrok, ki so dobili pripomočke, prilagojene njihovi starosti in stopnji razvoja, glede na njihove individualne in specifične lastnosti. Opisala bom tudi oblike in metode dela, ki so primerni za delo v muzeju. Pomen muzejev kot izobraževalnih institucij postaja vse večji. Izobraževalno delo naj bi bilo tam čimbolj pestro in zanimivo, da bi motiviralo in pritegnilo male obiskovalce, ki bi preko takšne komunikacije z razstavljenimi eksponati doživljali bolj polne in izkustveno bogatejše obiske muzejev in razstav.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: IZOBRAŽEVANJE V MUZEJU, MUZEJSKA PEDAGOGIKA, LIKOVNE DELAVNICE, MUZEJ, ORIGAMI
Objavljeno: 07.04.2011; Ogledov: 1689; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (5,36 MB)

3.
ARHEOLOG STANE GABROVEC - BIO-BIBLIOGRAFIJA
Vesna Erjavec, 2012, diplomsko delo

Opis: Akademik prof. dr. Stane Gabrovec se je rodil 18. aprila 1920 v Kamniku. Čeprav je bila izobrazba takrat velik prestiž, je bil Stane Gabrovec deležen odličnega šolanja. Po končani osnovni šoli je obiskoval škofijsko gimnazijo v Šentvidu, leta 1948 pa je diplomiral iz klasične filologije na ljubljanski univerzi. Po diplomi je postal kustos za prazgodovino v Narodnem muzeju v Ljubljani. Odlična izobrazba in krščanska vzgoja sta ga spodbujali k temu, da je postal pomemben slovenski arheolog, filolog, muzealec, univerzitetni učitelj, mislec in akademik. Njegova strokovnost in sposobnost pri terenskem delu se je pokazala že pri prvih izkopavanjih na Bledu, še bolj pa se je izkazal pri izkopavanjih v Stični oz. Viru pri Stični. Njegova bibliografija obsega več kot 300 naslovov, za svoje delo pa je prejel tudi številne nagrade, med katerimi je treba omeniti predvsem Zoisovo nagrado za življenjsko delo na področju arheologije, ki jo je prejel leta 2000.
Ključne besede: Ključne besede: arheološka obdobja, arheologija, Stična, bibliografija, Stane Gabrovec, Narodni muzej Slovenije
Objavljeno: 13.04.2012; Ogledov: 1522; Prenosov: 145
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

4.
Vloga muzeja v izobraževalnem procesu: načrtovanje učnih aktivnosti v muzeju Velenje
Mojca Petkovšek, 2018, magistrsko delo

Opis: Kako pri učencih spodbuditi samostojno in kritično mišljenje, vedoželjnost, opazovanje predmetov in pojavov? Kako učencem predstaviti preteklost, ki je za njih nepredstavljiva? Vse to lahko razvijamo tako, da jih seznanjamo s konkretnimi predmeti in jim omogočimo izkušnjo z njimi, saj le-te pripomorejo, da se jim pridobljeno znanje vtisne v spomin. Te izkušnje lahko učenci najlažje pridobijo v muzejih, v katerih se s konkretnimi predmeti tudi srečujejo. Veliko učencev se prvič odpravi v muzej ravno s šolo. Z magistrskim delom smo raziskovali vlogo muzeja v izobraževanju in načrtovali učne aktivnosti v Muzeju Velenje za učence 1., 3., in 5. razreda osnovne šole. V teoretičnem delu smo najprej opredelili pojme za samo razumevanje dela, kot so opredelitev muzeja, vrste muzeja ter kdo je muzejski delavec in kustos. V nadaljevanju smo predstavili izobraževalno vlogo muzeja, tuje in domače primere dobre prakse vključevanja muzejskega dela v izobraževanje. V zadnjem teoretičnem poglavju smo predstavili še Muzej Velenje na splošno in njegove razstave ter zbirke. V empiričnem delu smo zapisali priporočene učne aktivnosti iz potrjenih priročnikov za učence od 1. do 5. razreda osnovne šole pri predmetu Spoznavanje okolja in pri predmetu Družba, ki so nam bile v pomoč pri načrtovanju učnih aktivnosti v Muzeju Velenje, le-te pa smo zapisali v praktičnem delu v obliki učne priprave s pripravljenimi prilogami. Učne aktivnosti smo zgolj načrtovali.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: Muzej, izobraževalna vloga muzeja, muzejska pedagogika, kustos pedagog, Muzej Velenje, učne aktivnosti
Objavljeno: 08.01.2019; Ogledov: 57; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (3,66 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici