| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UVEDBE ELEKTRONSKEGA PISARNIŠKEGA POSLOVANJA V DRUŽBI TELEKOM
Barbara Poje, 2011, diplomsko delo

Opis: Razvoj informacijske tehnologije omogoča enostaven način povezovanja ljudi znotraj podjetij in izven njih, zbiranje podatkov o kupcih in dobaviteljih ter interakcijo z njimi, evidenco nad stroški ter poenostavljanje procesov. V vse pore življenja se pospešeno uvaja odprava papirnega poslovanja. Uvaja se elektronsko poslovanje ali e-poslovanje, za kar je nujna uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije, torej informatizacija. Informatizacija poslovanja je usmerjena v zagotavljanje konkurenčne prednosti, torej izboljšanja finančnega rezultata, in k optimizaciji izvajanja poslovnih procesov. Podjetja, ki sledijo tem ciljem, vidijo rešitev v uvedbi elektronskega pisarniškega poslovanja, kjer želijo doseči višjo kakovost storitve ali proizvoda z nižjimi stroški in v krajšem času. V obravnavani družbi je cilj in strategija uvedba e-pisarniškega poslovanja na področju dela z dokumenti v družbi. Pričakovani rezultat projekta je izdelana strategija e-poslovanja, procesna in organizacijska usmeritev e-poslovanja, izdajanje in prejemanje e-dokumentov ali pa v primerih, ko to še ni možno, zakonsko skladna pretvorba dokumentov v e-obliko in povezljivost z zalednimi programi. Pričakovani rezultat je ta, da je večina dokumentov, ki jih družba potrebuje za poslovanje, v e-obliki. Velika pridobitev v procesu upravljanja odnosov z uporabniki storitev je, da je slika dokumenta, ki je začetna točka neke poslovne akcije, vidna v vsakem trenutku tistim, ki imajo pravice vpogleda. Če izhajamo iz ugotovitve, da zajema uvedba elektronskega poslovanja z dokumentarnim gradivom področja reorganizacije, standardizacije in poenostavitve postopkov, ugotovimo, da je v proučevanem primeru reorganizirano področje dela Splošne službe, tajništev in službe za arhiviranje dokumentov. Postavljeni so standardi poslovanja z dokumenti s tem, ko so pripravljene programske rešitve, od uprave družbe potrjeni pravilniki in navodila za delo ter potrjena Notranja pravila pri Arhivu Republike Slovenije, ki so temelj za zakonsko skladno e-poslovanje z dokumenti. Poenostavitev postopkov je predvsem pri skrajšanju procesa potovanja dokumenta, povezljivosti dokumentov in pri iskanju le-teh. Gre za korenito prenovo poslovnega procesa, saj so se pred prenovo podatki iz papirnega dokumenta prepisovali v ustrezne programske aplikacije (SAP, CRM …), sedaj pa se slika in atributni podatki povežejo s povezljivo aplikacijo. Preko povezav se kreira vrstica za opravilo, ki ga razreši referent. Papirni dokumenti so pred prenovo iz drugih lokacij dela do lokacije izvajanja delovnega postopka lahko potovali en dan ali več. Z omogočeno pretvorbo v e-dokument se atributni podatki in slika povežejo do 12.00 ure isti dan.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: - elektronski delovodnik – e-delovodnik, - pisarniško poslovanje, - dokumentarno gradivo.
Objavljeno: 13.01.2012; Ogledov: 1887; Prenosov: 206
.pdf Celotno besedilo (2,20 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici