SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA KONSOLIDIRANIH RAČUNOVODSKIH IZKAZOV SKUPINE PERUTNINA PTUJ D.D.
Martina Vogrinec, 2009, diplomsko delo

Opis: Konsolidiranje je proces združevanja posameznih računovodskih postavk, ki so sestavina posameznih računovodskih izkazov različnih podjetij, ki so vključena v skupino podjetij in so zato vključena v KRI. Področje konsolidiranja urejajo in obravnavajo posamezni zakoni, standardi in smernice. V diplomski nalogi prikazujemo področja, ki jih obravnavajo in določajo Zakon o gospodarskih družbah, Slovenski računovodski standardi in od vstopa Slovenije v Evropsko unijo tudi 7. smernica Evropske zveze. Kadar pa so v skupino vključena mednarodna podjetja, pa tudi Mednarodne računovodske standarde in Mednarodne standarde računovodskega poročanja. Temeljni namen diplomske naloge je bil proučiti različne metode konsolidiranja in posamezne korake pri sestavljanju konsolidiranih računovodskih izkazih ter podrobneje analizirati konsolidirane računovodske izkaze Skupine Perutnine Ptuj d.d. v obdobju 2004 - 2006. S tem smo prišli do zaključka, da proces konsolidiranja zahteva znanje o podjetjih v skupini, kdaj sestavljati konsolidirane računovodske izkaze in kdaj ne, katera poročila so poleg konsolidirane bilance stanja, konsolidiranega izkaza finančnega in poslovnega izida, še potrebna. Katerih metod vrednotenja se obvladujoče podjetje lahko poslužuje ter kdaj vključiti odvisno podjetje v konsolidirane računovodske izkaze. Za vsa vprašanja, ki se ob tem pojavljajo, najdemo odgovore v zakonskih in strokovnih podlagah, ki veljajo v neki državi.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: konsolidacija, skupina, obvladujoče podjetje, odvisno podjetje, teorije, metode, postopki, konsolidirani računovodski izkazi, konsolidirano letno poročilo, Zakon o gospodarskih družbah, Slovenski računovodski standardi, Sedma smernica Sveta Evropske zveze, Skupina Perutnina Ptuj.
Objavljeno: 22.12.2009; Ogledov: 2751; Prenosov: 472
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

2.
UGOTAVLJANJE OSEBNIH, SKUPINSKIH IN ORGANIZACIJSKIH POTREB V PODJETJU PIKAPOKA D.O.O.
Maja Hren, 2009, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Okolje, v katerem se nahajajo današnja podjetja, je vedno bolj nepredvidljivo, edino, kar je predvidljivo, so spremembe. Na trgu se nenehno pojavlja nova konkurenca, ki skuša bolje zadovoljiti potrebe odjemalcev. Da bi se podjetje lahko uspešno spoprijelo s konkurenco in spremembami, ki se nenehno pojavljajo na trgu, mora najprej obvladati svoje notranje okolje – to so njeni zaposleni. Kar danes ločuje uspešne organizacije od neuspešnih, niso izdelki, storitve ali vrhunska tehnologija, ampak dejavnik, iz katerega vse našteto izvira, to so motivirani in lojalni zaposleni. Dobri poslovni rezultati temeljijo na uspešno vodenem sistemu motiviranja in nagrajevanja zaposlenih. Podjetja, ki se tega sistema poslužujejo, so sposobna zadržati ključne kadre, ki k organizacijskemu razvoju in uspešnosti največ pripomorejo. Da bi podjetje lahko uspešno obvladovalo svoje zaposlene, pa mora poznati njihove potrebe, predvsem tiste, ki jih najbolj motivirajo pri njihovem delu. Obstaja mnogo motivacijskih teorij, ki na različne načine opredeljujejo potrebe ljudi, podjetje pa mora najti tisti model, ki mu glede na profil zaposlenih najbolj ustreza. Kot sem že omenila, sem v omenjenem podjetju tudi sama zaposlena, moje delo je na področju kadrovanja, zato je bila raziskava narejena zaradi osebnega zanimanja, kakšna je splošna stopnja zadovoljstva zaposlenih v podjetju Pikapoka d.o.o. Namen izvedene raziskave je bil predvsem ugotoviti potrebe zaposlenih ter stopnjo njihove zadovoljenosti. Rezultati raziskave so pokazali, da so potrebe zaposlenih v omenjenem podjetju v povprečju enake, kot so potrebe zaposlenih v drugih slovenskih podjetjih. Potrebe, ki so v podjetju najmanj zadovoljene, so plača, sistem finančnega nagrajevanja (stimulacije) in komuniciranje med zaposlenimi ter vodstvom podjetja. Zaposleni so zraven tega manj zadovoljni tudi z možnostjo napredovanja. Kljub temu pa so zaposleni v splošnem zadovoljni z dobrimi delovnimi odnosi med sodelavci na delovnem mestu in dobro delovno klimo.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: zaposleni, potrebe, motivacijske teorije, zadovoljstvo zaposlenih, delovni odnosi, delovna klima, motiviranje.
Objavljeno: 26.02.2010; Ogledov: 2519; Prenosov: 256
.pdf Celotno besedilo (865,55 KB)

3.
NAJPOMEMBNEJŠE SOCIOLOŠKE TEORIJE IN NJIHOV PRISPEVEK H KRIMINOLOGIJI
Manja Saletinger, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem skušala podrobneje predstaviti najpomembnejše sociološke teorije, ki so se ukvarjale z vzročnostjo kriminalitete in ki so imele pomemben vpliv na razvoj kriminološke znanosti. Sociološke teorije, sicer vsaka z drugačnim metodološkim pristopom k preučevanju kriminalitete, kot vzroke oziroma dejavnike kriminalitete naštevajo predvsem dejavnike, ki izvirajo iz družbe kot skupine posameznikov in ne iz posameznika samega, in sicer so to: slaba izobrazba, revščina, razbite družine, delikventni vrstniki, slabo starševstvo, družinske težave, neustrezno bivanje in neustrezna socializacija ter kriminogeno družbeno okolje, ki na nek način prisilijo posameznika v kriminalno udejstvovanje, saj posameznik po socioloških teorijah sam nima moči, da bi preprečil oziroma odvrnil delovanje teh dejavnikov, kajti ti dejavniki so zunaj posameznika in so del družbenega okolja. Kljub temu, da sociološke teorije ne pokrivajo celotnega spektra kriminologije, ampak zgolj eno od ključnih vprašanj, in sicer, kaj povzroča kriminaliteto oziroma odklonskost, na kar ne moremo podati definitivnih odgovorov, pa lahko trdimo, da so sociološke teorije o vzrokih kriminalitete imele oziroma še vedno imajo močan vpliv tako na razvoj kriminologije kot tudi na razlago kriminalitete, predvsem z vidika vpliva družbenih dejavnikov na posameznika in na njegovo delovanje in vedenje.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE Sociološke teorije, kriminologija, kriminaliteta, družba in družbene skupine, družbeni dejavniki, konflikt, socializacija, subkultura, anomija, etiketa (stigma).
Objavljeno: 15.07.2010; Ogledov: 2829; Prenosov: 983
.pdf Celotno besedilo (544,20 KB)

4.
MANAGERSKI VIDIKI ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH V PODJETJU TUŠ D.O.O.
Melita Novačan, 2010, diplomsko delo

Opis: Dandanes ni dovolj, da podjetje nudi le konkurenčno uslugo, pač pa so pomembni dejavniki, ki na to vplivajo. Predvsem je pomembno, da se v današnjem času, ko je gospodarska kriza na vrhuncu, podjetje prilagaja spremembam na trgu. Ključ do uspešnega podjetja so motivirani in zadovoljni zaposleni. Tega se zavedajo tudi uspešni slovenski managerji. Visoko motivirani zaposleni so potencialni vir podjetja. Dobri poslovni rezultati, večja produktivnost in zadovoljstvo zaposlenih namreč temeljijo na uspešno vodenem sistemu nagrajevanja in motiviranja zaposlenih. Takšno podjetje bo uspelo zadržati ključne kadre, ki k organizacijskem razvoju in uspešnosti največ pripomorejo. Pripadnost zaposlenih v podjetju dosežemo z zadovoljstvom, namreč če bomo zagotavljali zadovoljstvo pri delu, bodo zaposleni na svojem delovnem mestu uspešni. Ukrepi, ki jih uvajamo za večje zadovoljstvo zaposlenih, za zagotovitev večje uspešnosti in učinkovitosti vedno vplivajo na večjo uspešnost zaposlenih in posledično na večjo uspešnost podjetja. Managerji in zaposleni morajo biti zavezniki. Med njimi namreč mora biti medsebojno sodelovanje. Če vsak od njih prispeva svoje ideje, znanje, prizadevanje, napore, da bi dosegli skupen cilj, pomeni, da skupaj nastopajo kot zavezniki, ki imajo skupen interes in cilj. Takšno sodelovanje sproža zadovoljstvo in omogoča skupen uspeh pri delu. Iz tega lahko sklepamo, da so motivacija, zadovoljstvo zaposlenih in primeren sistem nagrajevanja ključnega pomena za dobro poslovanje podjetja. V podjetju Tuš d.o.o. smo izvedli raziskavo, ki je pokazala, kako so zaposleni zadovoljni s svojim delom in kaj bi želeli spremeniti. V podjetju se zelo zavedajo pomena zadovoljstva zaposlenih, zato jim je omenjena raziskava pripomogla k še boljšemu sodelovanju vodstva in sodelavcev ter s tem še k uspešnejšemu poslovanju podjetja.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: zadovoljstvo pri delu, podjetje, zaposleni, dejavniki zadovoljstva pri delu, motivacija, motivacijske teorije, nagrajevanje, medsebojni odnosi, managerji, uspešnost.
Objavljeno: 13.12.2011; Ogledov: 2330; Prenosov: 222
.pdf Celotno besedilo (3,26 MB)

5.
MOTIVACIJA ZAPOSLENIH ŠTUDENTOV ZA ŠTUDIJ
Petra Fijavž, 2011, diplomsko delo

Opis: Glavna tema diplomskega dela je motivacija zaposlenih študentov za študij. Predpostavili smo, da so motivi za študij različni pri anketirani populaciji študentov, ki poleg tega, da študirajo, tudi opravljajo različna dela preko študentskega servisa. Z raziskavo želimo pridobiti podatke o tem, kaj zaposlene študente motivira za študij in zakaj poleg študija opravljajo še študentsko delo. Ali temu botrujejo socialni problemi, kot je denarna stiska, ali pa družbeni dejavniki, kot so statusni simboli, ugled, samostojnost in samospoštovanje. Vsak človek je individuum s svojimi specifičnimi lastnostmi in takšna je tudi njegova motivacija, individualna in enkratna. S tem problemom se bomo ukvarjali v diplomski nalogi, in sicer, ali je študentom, ki delajo, primarni cilj čim hitrejše uspešno dokončanje študija ali pa so se na fakulteto vpisali zaradi ugodnosti, ki jih prinaša status študenta. V Sloveniji traja povprečen študij 7 let, v tem času pa diplomira samo 50 % vpisanih študentov. Domnevamo, da je eden izmed vzrokov tudi študentsko delo. S pomočjo programa za statistično analizo podatkov (SPSS) smo uspeli dokazati, da količina študentskega dela negativno vpliva na uspešnost študija, kar ima za posledico pomanjkanje časa za študija in podaljšanje študija zaradi ponavljanja, pavziranja. Hipotezo, da študentsko delo podaljšuje čas trajanja študija, smo uspeli dokazati, zavrniti pa smo jo morali na osnovi delitve na način študija, saj nismo uspeli potrditi hipoteze, da izredni študentje dokončajo študij prej kot redni. Zavrnili smo tudi hipotezo, da prevladujejo materialni motivi pred nematerialnimi. Hipotezo, da so motivi različno vrednoteni na način študija, smo sprejeli samo pri motivih, da je močneje vrednoten motiv pri rednih študentih zaradi ohranitve štipendije in večjega ugleda v družbi, za ostale trditve pa hipoteze nismo uspeli potrditi.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE - motivacija - motivacijske teorije - dejavniki uspešnega študija - študentsko delo
Objavljeno: 18.07.2011; Ogledov: 2283; Prenosov: 205
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

6.
VZORCI POTROŠNEGA OBNAŠANJA IN ZADOLŽEVANJA GOSPODINJSTEV V DRŽAVAH EVROPSKE UNIJE S POUDARKOM NA SLOVENIJI
Katja Babič, 2014, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je predstaviti ter primerjati potrošnjo in zadolženost gospodinjstev držav Evropske unije v primerjavi s Slovenijo pred in med gospodarsko krizo. Skozi diplomsko delo opredeljujemo gospodinjstva, njihov pomen za narodno gospodarstvo ter opredelitev teoretičnih izhodišč potrošnje. V nadaljevanju sledi analitični del merjenja makroekonomske aktivnosti gospodarske rasti, brezposelnosti in inflacije. Pri analiziranju najema hipotekarnih kreditov gospodinjstev pa dajemo poudarek analizi obrestnih mer. V glavnem delu analize potrošnje in zadolževanja gospodinjstev si pomagamo s podatki Statističnega Urada Republike Slovenije, kjer podatke pridobivajo z anketami o porabi gospodinjstev (APG) ter anketami o življenjskih pogojih (EU-SILC), Eurostatom, poročili Banke Slovenije ter s poročili Urada za makroekonomske analize in razvoj. Analize pretežno zajemajo obdobje od leta 2000 do leta 2012.
Ključne besede: Ključne besede: Gospodinjstva, potrošnja, teorije potrošnje, zadolževanje.
Objavljeno: 27.06.2014; Ogledov: 618; Prenosov: 184
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

7.
Zadovoljstvo in motivacija zaposlenih po Herzbergovi teoriji motivacijskih dejavnikov v Cankarjevem domu
Dragica Šobot, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Za uspešno organizacijo so potrebni motivirani zaposleni, pozitivna organizacijska kultura, nenehna vlaganja za izgradnjo tima in timskega dela ter zaupanje zaposlenih v vodstvo in upravljanje organizacije. Organizacija je bolj uspešna, če pozna svoje zaposlene, njihove prednosti in slabosti ter konstantno išče rešitve za poboljšanja v organizaciji, skupinskem zaupanju in motivu zadovoljstva s ciljem doseganja skupnega interesa. Dober partnerski odnos med zaposlenimi in vodstvom, motiviranost kadra ter tehnološka podpora in usposabljane so pogoji za doseganje ciljev organizacije. Tema magistrskega dela se nanaša na motivacijo in zadovoljstvo zaposlenih v kulturno-kongresnem javnem zavodu Cankarjev dom. Na podlagi Herzbergove dvofaktorske motivacijske teorije skušamo ugotoviti splošno stanje zadovoljstva in motiviranosti zaposlenih ter ali Herzbergova teorija v našem primeru drži. Poleg tega nas zanima, s katerimi dejavniki Herzbergove teorije so zaposleni najmanj zadovoljni. Na osnovi rezultatov nato podamo priporočilo za odpravo nezadovoljstva in izboljšanje stanja. V magistrskem delu na kratko predstavimo okolje, probleme, namene in cilje, povezane z motivacijo in zadovoljstvom zaposlenih v javnem zavodu Cankarjev dom. V teoretičnem delu na kratko predstavimo različne teorije motiviranja zaposlenih, zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu in obravnavano okolje. V empiričnem delu na podlagi zastavljenih trditev o motivaciji in zadovoljstvu, hipotez ter anketne raziskave, izvedene v javnem zavodu Cankarjev dom, podamo ugotovitve in predloge za odpravo obravnavanih težav.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: - motivacija, - motivacijske teorije, - Herzbergovi motivacijski dejavniki.
Objavljeno: 05.07.2018; Ogledov: 221; Prenosov: 0

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici