| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vključevanje naravnega spomenika Jovsi v turistično ponudbo lokalnega okolja
Barbara Sirk, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga z naslovom Vključevanje naravnega spomenika Jovsi v turistično ponudbo lokalnega okolja se ukvarja z vprašanjem, kako in na kakšne načine vključiti krajinski park v turistično ponudbo ter s kakšnimi načini pristopiti k problemu slabe promocije. Diplomsko delo natančno predstavi vključevanje naravnega spomenika Jovsi v turistično ponudbo ter išče povezave med cilji in praktičnimi dejstvi, ki smo jih pridobili na terenu s pomočjo intervjuvanja posameznikov ter ključnih institucij. Ugotovitve so predstavljene posamezno, tako s strani posameznikov kot institucij. Nato so predstavljene še skupne ugotovitve v analizi SWOT. Po narejeni analizi tako lahko zaključimo, da ima naravni spomenik Jovsi veliko že obstoječe, kakor tudi potencialne turistične ponudbe, ki jo je mogoče ob učinkoviti ter zadostni promociji uspešno vpeti v turistično ponudbo ter tudi tržiti.
Ključne besede: turistična ponudba, promocija, naravni spomenik, Jovsi
Objavljeno v DKUM: 05.10.2017; Ogledov: 1085; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

2.
Z OTROKI SPOZNAVAMO DOBRAVO IN JOVSE
Alenka Petelinc, 2013, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela Z otroki spoznavamo Dobravo in Jovse je, prikazati možnosti dela v naravnem okolju v povezavi z možnostmi dela v igralnici in predstaviti učni poti za v naslovu omenjeni območji kot izkustveno metodo dela s predšolskimi otroki. Pričujoče diplomsko delo je teoretično, uporabili smo deskriptivno metodo pedagoškega raziskovanja ob primarnih, sekundarnih in terciarnih virih. Na začetku smo predstavili izkustveno učenje kot metodo dela s predšolskimi otroki, pomen in namen učnih poti ter opisali območji Dobrava in Jovsi. V drugem delu smo opisali obe učni poti, na katerih smo teoretično postavili dvakrat po tri opazovalna mesta. Vsaka postaja je podrobneje opisana, ob njej pa so podani tudi predlogi z možnostmi dela v igralnici in v naravi. Diplomsko delo je oblikovano kot priročnik za vzgojitelje, v njem so navedeni konkretni primeri zaposlitve otrok s cilji, metodami in oblikami dela v naravnem okolju in v igralnici ob obravnavi naslovne teme.
Ključne besede: izkustveno učenje, učna pot, Dobrava, Jovsi, predšolski otrok
Objavljeno v DKUM: 08.07.2013; Ogledov: 1442; Prenosov: 199
.pdf Celotno besedilo (4,47 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici