| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 170
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj računalniške igre Planes v ogrodju libGDX z uporabo razširitve KTX : diplomsko delo
Jure Đaković, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so predstavljene platformne igre in razvoj iger v ogrodju libGDX s pomočjo razširitve KTX. V uvodu diplomskega dela je najprej na splošno predstavljen žanr platformnih iger od začetkov do današnjih trendov. Sledi predstavitev ogrodja libGDX in njegovih prednosti. V nadaljevanju je na kratko predstavljen programski jezik Kotlin in nekoliko podrobneje moduli iz razširitve KTX. Na praktičnem primeru igre Planes je prikazano, kako lahko z uporabo programskega jezika Kotlin razvoj 2D platformnih iger poteka na bolj učinkovit način. V zaključku so opisane razlike med razvojem iger v razširitvi KTX in ogrodju libGDX.
Ključne besede: libGDX, KTX, Java, Kotlin, računalniška igra
Objavljeno v DKUM: 04.06.2024; Ogledov: 169; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (1,86 MB)

2.
Razvoj interaktivne predstavitve z uporabo tehnike tlakovanja sveta
Tilen Seršen, 2024, diplomsko delo

Opis: Predstavitev na tabli je že od nekdaj prisotna v vsakdanjem življenju. Že dolgo služi kot predaja znanja med učiteljem in učenci v šolah. V zadnjem času pa se uporablja tudi v pisarnah služb za predstavitev projektov ali idej. V diplomskem delu smo preučili različna orodja za ustvarjanje predstavitev na tabli, in na podlagi tega implementirali svojo rešitev. Napisana je v ogrodju libGDX, uporabniku pa omogoča s pomočjo tlakovanih map ustvarjanje zanimivih in funkcionalnih predstavitev.
Ključne besede: libGDX, Interaktivna predstavitev, Predstavitev na tabli, Tlakovanje sveta, Java
Objavljeno v DKUM: 03.06.2024; Ogledov: 135; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (2,64 MB)

3.
4.
Primerjava orodij in pristopov za ročno in avtomatsko testiranje rešitev v procesu razvoja aplikacij
Saša Vratnik, 2024, diplomsko delo

Opis: V zadnjih letih je na trgu vedno več raznovrstnih aplikacij, kot so mobilne, spletne, namizne, kot tudi se povečuje digitalizacija postopkov, čigar je prav tako posledica razvoj aplikacij. Razvite aplikacije je nato treba testirati, testiranje se je začelo kot ročno, vendar se vedno več podjetij poslužuje avtomatskega testiranja. V diplomskem delu smo opisali orodja s pomočjo katerih smo razvili spletno aplikacijo ter orodja s pomočjo katerih smo to aplikacijo testirali tako ročno kot tudi avtomatsko in s tem smo primerjali katera vrsta testiranja je primernejša v določenem scenariju kot tudi prednosti in slabosti obeh vrst testiranja.
Ključne besede: razvoj aplikacij, ročno testiranje, avtomatsko testiranje, Selenium, Java
Objavljeno v DKUM: 21.03.2024; Ogledov: 385; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (3,53 MB)

5.
Razvoj in implementacija sistema nagrajevanja za opravljeno delo v intralogističnem sistemu : magistrsko delo
Matija Hojsak, 2023, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga obravnava razvoj in implementacijo sistema nagrajevanja v logističnem okolju. Najprej predstavimo teoretično ozadje razpoznavanja govora in osnovne komponente sistema za razpoznavanje govora. Sledi pregled najnovejših trendov v intralogistiki s poudarkom na digitalizaciji. Opisana je integracija razpoznavalnika govora v intralogistične procese. V drugem delu magistrske naloge predstavimo uporabljene tehnologije, ki so osnova za implementacijo sistema nagrajevanja, ki ga v nadaljevanju tudi podrobno opišemo. Rešitev je prilagojena željam strank in se osredotoča na preglednost, prilagodljivost ter pripravljenost za prihodnje razširitve.
Ključne besede: razpoznavanje govora, intralogistika, nagrajevanje, Java, Lydia
Objavljeno v DKUM: 23.11.2023; Ogledov: 348; Prenosov: 0

6.
Pomanjkljivi testni primeri v informacijskih rešitvah : magistrsko delo
Ana Plečko, 2023, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo se osredotočili na pregled pomena in definicije pomanjkljivih testnih primerov. Pregledali smo aktualno literaturo in prepoznali najpogostejše tipe pomanjkljivih testnih primerov, ki se pojavijo v testni kodi. S pomočjo aktualnih digitalnih knjižnic smo opisali in analizirali najpogosteje uporabljena in največkrat omenjena orodja, ki omogočajo prepoznavo pomanjkljivih testnih primerov. Ta smo medsebojno primerjali in opisali njihove glavne funkcionalnosti. V nadaljevanju smo iz celotnega nabora izbrali tri orodja in jih uporabili na izbranem testnem projektu. Za testni projekt smo izbrali Apache Hadoop Common, ki je implementiran v programskem jeziku Java in za testiranje uporablja orodje JUnit, tako kot izbrana orodja. Rezultate, ki smo jih dobili pri zagonu orodij, smo medsebojno primerjali in analizirali večja odstopanja. Cilji magistrskega dela so bili naslednji: prepoznava pomanjkljivih testnih primerov in njihovih najpogostejših tipov, pregled orodij, ki jih lahko prepoznajo, uporaba izbranih orodij na javanskem projektu, beleženje rezultatov ter primerjava natančnosti in analize, ki jih je zabeležilo vsako orodje.
Ključne besede: pomanjkljivi testni primeri, orodja za prepoznavo pomanjkljivih testnih primerov, Java, JUnit, Apache Hadoop
Objavljeno v DKUM: 13.10.2023; Ogledov: 306; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (3,45 MB)

7.
Razvoj mobilne aplikacije za pohodnike : diplomsko delo
Alen Škorjanc, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo ustvarili mobilno aplikacijo za pohodnike. Najprej smo raziskali obstoječe rešitve in jih primerjali. Nato smo opisali tehnologije, ki smo jih uporabili za razvoj zalednega dela in mobilne aplikacije. Zatem smo opisali aplikacijo in kako smo projekt izvedli; potem smo opisali še razvoj zalednega dela in mobilne aplikacije ter njunih komponent. Na koncu smo podali ideje, kako bi aplikacijo v prihodnosti še nadgradili.
Ključne besede: mobilna aplikacija, Android, Kotlin, Java, pohodništvo
Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 406; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (5,70 MB)

8.
Uporaba spletnih komponent pri razvoju knjižnične aplikacije COBISS4 : diplomsko delo
Rene Svenšek, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo opisali uporabo spletnih komponent pri razvoju knjižnične aplikacije COBISS4. Začeli smo z opisom tehnologij in knjižnic, uporabljenih v diplomskem delu. Nato smo opisali obstoječe stanje namizne knjižnične aplikacije COBISS3, v nadaljevanju pa smo opisali novo generacijo knjižnične aplikacije COBISS4, ki je spletna aplikacija. V osrednjem delu smo predstavili osnove spletnih aplikacij, opisali spletne komponente, ogrodje Vaadin in komponente, ki se uporabljajo v ogrodju COBISS4. Opisali smo razvoj lastne spletne komponente za uporabo grafov, za uporabo le-te znotraj ogrodja COBISS4 pa smo izdelali javanski programski vmesnik. Na koncu smo opisali testiranje knjižnične aplikacije.
Ključne besede: HTML, Spletna komponenta, JavaScript, Java, Vaadin
Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 385; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

9.
Proceduralno generiranje sveta v 3D računalniški igri, temelječi na kockah, v ogrodju libGDX : diplomsko delo
Klemen Napast, 2023, diplomsko delo

Opis: Čeprav so računalniki v današnjem času zelo zmogljivi, proceduralno generiranje naključnega sveta v realnem času predstavlja zelo velik izziv, saj brez pravilne optimizacije program ne deluje dovolj hitro, kar lahko vpliva na igralčevo izkušnjo in posledično onemogoči uspešnost njegovega igranja. V diplomskem delu smo preučili metode in rešitve za čim bolj optimalno generiranje na kockah temelječega naključnega sveta. Prav tako pa smo izdelali računalniško igro v ogrodju libGDX, v katerem lahko igralec upravlja z naključno generiranim svetom in ga raziskuje.
Ključne besede: proceduralno generiranje, libGDX, java, računalniške igre
Objavljeno v DKUM: 18.08.2023; Ogledov: 768; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (2,29 MB)

10.
Optimizacija JVM aplikacij z uporabo GraalVM : diplomsko delo
Rene Podnevar, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se osredotoča na uporabo GraalVM-a in izvorne slike pri optimizaciji Javanskih aplikacij in izvedbi analize učinkovitosti teh aplikacij. Namen diplomskega dela je preučiti uporabo GraalVM kot orodja za optimizacijo obstoječih Javanskih aplikacij ter ovrednotiti njegov vpliv na izboljšanje zmogljivosti aplikacij. Poseben poudarek je namenjen primerjavi GraalVM-a z Java Virtual Machine (JVM).
Ključne besede: GraalVM, JVM, Java, izvorna slika
Objavljeno v DKUM: 17.08.2023; Ogledov: 615; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (2,00 MB)

Iskanje izvedeno v 19.37 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici