| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 150
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Funkcionalnost programskega jezika Java iz vidika uporabniških izkušenj
Sara Vidovič, 2021, magistrsko delo

Opis: Funkcionalnost programskega jezika Java bi lahko opredelili na več načinov, ki so podkrepljeni z mnogimi uporabniškimi izkušnjami. Zagotovo pa je potrebno pričeti pri samem začetku Jave in tesni povezanosti tega jezika z objektno usmerjenostjo. V to delo so zato zajeti začetki in definicije koncepta »objekt« ter objektne usmerjenosti, predstavljen je tudi glavni temelj vseh objektno usmerjenih jezikov – programski jezik Simula. Magistrsko delo je namenjeno spoznavanju programskega jezika Java in njegove funkcionalnosti. Spoznamo vzrok za nastanek obravnavanega jezika, ki obstaja med drugim tudi v prenosljivosti določenega programa. Magistrsko delo cilja predvsem na funkcionalnost Jave na različnih področjih. Ta zajemajo med drugim poslovno inteligenco, umetno inteligenco, spletne rešitve in Android platformo. Cilj naloge je določiti tisti problem in tisto prednost programskega jezika Java, ki bosta z vidika teorije kot tudi z vidika empiričnega dela najbolj izstopala. Kmalu spoznamo, da uporabniki kot problem Jave predstavljajo svoje pogoste težave pri razvijanju Android aplikacij. Ugotovimo še, da je razlog za nastanek tega jezika v bistvu tudi ključna prednost v očeh mnogih razvijalcev in inženirjev.
Ključne besede: objekt, Java, objektna usmerjenost, programiranje, uporabniška izkušnja
Objavljeno: 13.04.2021; Ogledov: 142; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (1,95 MB)

2.
DALJINSKO UPRAVLJANJE S PAMETNO VTIČNICO S POMOČJO APLIKACIJE ZA MOBILNE NAPRAVE Z OPERACIJSKIM SISTEMOM ANDROID
Bojan Kseneman, 2012, diplomsko delo

Opis: V delu je opisana zgradba in delovanje sistema pametne vtičnice, ki ga je razvilo podjetje Margento R&D ter seveda aplikacije same. Naloga sistema pametne vtičnice je omogočitev informativnega merjenje električne napetosti, toka, delovne, jalove in navidezne moči, faktorja moči - cos(φ) porabnika, ki je nanjo priključen ter temperature okolice. Namenjen je uporabi v domačih gospodinjstvih. Aplikacija pa omogoča dostop in pregled nad temi podatki ter kontrolo nad posamezno vtičnico s pomočjo pametnega telefona, ki ima nameščen operacijski sistem Android. Opisani so vsi programski jeziki, ki so bili potrebni za izdelavo aplikacije ter programska okolja s katerimi smo to dosegli.
Ključne besede: Android, pametna vtičnica, Java, aktivnost, strežnik
Objavljeno: 22.03.2021; Ogledov: 177; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Izdelava androidne aplikacije za popis osnovnih sredstev
Jurij Konovšek, 2020, diplomsko delo

Opis: V tem diplomskem delu smo avtomatizirali proces popisa osnovnih sredstev. Ustvarili smo androidno aplikacijo za mobilne naprave, ki omogoča skeniranje črtnih kod s pomočjo laserskih čitalcev. Povezali smo jo z informacijskim sistemom podjetja, kjer lahko uvozimo prebrane podatke. Dodali smo tudi nekaj funkcionalnosti, ki za naše podjetje predstavljajo nadgradnjo vseh mobilnih rešitev, ki jih ponujamo.
Ključne besede: Popis inventure, čitalci, androidna aplikacija, java, XML, JSON
Objavljeno: 26.11.2020; Ogledov: 466; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Primerjava razvoja mobilnih aplikacij s programskima jezikoma Kotlin in Java
Teodora Grneva, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava predstavitev razvoja mobilne aplikacije s programskima jezikoma Java in Kotlin ter njuno razširjenost v industriji za razvoj mobilne aplikacije. Najprej so predstavljene njune lastnosti in značilnosti, potem pa so predstavljene in analizirane njune prednosti ter slabosti. Na koncu so z uporabo okolja za razvoj Android aplikacije uspešno implementirane mobilne aplikacije v oba programska jezika in ugotovljene razlike v razvoju, implementaciji in delovanju mobilnih aplikacij na primeru testne aplikacije, izdelane v obeh programskih jezikih, s pomočjo izvedene komparativne analize.
Ključne besede: Android, mobilne aplikacije, Java, Kotlin, programski jeziki
Objavljeno: 12.11.2020; Ogledov: 453; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

5.
Razvoj arkadne igre Ujemi vodno kapljico
Filip Simić, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo izdelali spletno in mobilno arkadno igro Ujemi vodno kapljico, ki je tematsko in vsebinsko povezana s podjetjem Mariborski vodovod. Pridobili smo nova znanja in izkušnje pri izdelovanju spletnih in mobilnih iger, pri delu s storitvami Googlove trgovine in programskim jezikom Java. Poskrbeli smo za optimizacijo igre in dobro uporabniško izkušnjo. Kot rezultat diplomskega dela smo dobili končano igro, ki je sestavljena z ogrodjem LibGDX na podlagi programskega jezika Java.
Ključne besede: arkadna igra, Ujemi vodno kapljico, ogrodje LibGDX, Java
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 183; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (2,49 MB)

6.
Izdelava računalniško vodenega igralca na primeru igre Bomberman
Andrej Toplak, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sta predstavljeni ogrodje za izdelavo računalniških iger LibGDX, ogrodje za implementacijo umetne inteligence v igre GdxAi, ter poskus izdelave namizne aplikacije za igro Bomberman z uporabo teh dveh ogrodij. Igra vsebuje računalniško vodenega igralca z nastavljivo stopnjo težavnosti. Za izdelavo računalniško vodenega igralca je uporabljen sistem končnih avtomatov.
Ključne besede: igra, umetna inteligenca, java, iskanj poti
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 108; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

7.
Razvoj domorodnih mobilnih aplikacij za Android s programskim jezikom Kotlin
Verica Zagoranski, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo raziskovali programski jezik Kotlin in opisali njegove osnovne koncepte in posebnosti. V raziskavi smo se osredotočili na mobilne aplikacije za operacijski sistem Android. V namen raziskave smo implementirali dve enaki aplikaciji s pomočjo jezikov Kotlin in Java. V namen primerjave smo izvedli testiranje obeh aplikacij. Po postopku testiranja aplikacij smo izvedli primerjalno analizo uspešnosti aplikacij in primerjalno analizo značilnosti Kotlina in Jave. Na koncu diplomskega dela smo predstavili rezultate analize in povzeli prednosti ter slabosti Kotlina.
Ključne besede: Android, Kotlin, Java, mobilna aplikacija
Objavljeno: 03.07.2020; Ogledov: 540; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

8.
Primerjava in vrednotenje programskih ogrodij za razvoj zalednih rešitev arhitekturnega stila rest
Denis Čemerika, 2019, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo predstavili aktualne in relevantne informacije o zmogljivosti in razlikah med programskih ogrodij za izdelavo spletnih strežnikov arhitekturnega stila REST. Uporabili smo raziskovalni metodi izvedbo eksperimenta in analizo pridobljenih podatkov na programskih ogrodij .NET Core, Express, Lumen, Spring in Django. Na podlagi pregleda dokumentacije smo izpostavili posebnosti in razlike vsakega ogrodja ter prednosti in pomanjkljivosti med njimi. Za vsako posamezno ogrodje je predstavljena implementacija storitev REST, bila pa sta izvedena tudi obremenitvena testa, s katerima smo prikazali zmogljivost vsakega ogrodja. S pomočjo primerjalne analize in obremenitvenih testov smo ugotovili, da je na podlagi teoretičnega modela najboljšo oceno pridobilo ogrodje Node.js Express
Ključne besede: rest, api, spletni strežnik, primerjava, vrednotenje, Node.js, Express, Java, Spring, PHP, Lumen, Python, Django, .Net Core
Objavljeno: 23.12.2019; Ogledov: 486; Prenosov: 91
.pdf Celotno besedilo (1,66 MB)

9.
Primerjava in migracija aplikacij iz ogrodja Vaadin v platformo Vaadin Flow
Nejc Zagrušovcem, 2019, diplomsko delo

Opis: Svet razvoja spletnih aplikacij se razvija in nadgrajuje iz dneva v dan, zato se proces učenja nikoli ne konča. Z nadgradnjami je potrebno novo znanje ter tudi osveževanje kode starih aplikacij. V diplomskem delu bomo razvili aplikacijo v ogrodju Vaadin ter aplikacijo migrirali v platformo Vaadin Flow, nato bomo naredili primerjavo obeh aplikacij ter izluščili prednosti, slabosti in razlike med razvojem aplikacij v ogrodju Vaadin in platformi Vaadin Flow.
Ključne besede: Vaadin, Vaadin Flow, spletne aplikacije, migracija spletne aplikacije, programski jezik Java.
Objavljeno: 13.11.2019; Ogledov: 363; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (693,80 KB)

10.
Ogrodje za razvoj geolokacijsko usmerjenih mobilnih aplikacij s programskim jezikom Java
Rene Vučko, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je podrobneje podan pregled delovanja troslojne arhitekture, ki je izvedena z vmesnikom JPA in orodjem MySQL Workbench. S programskim jezikom Java so zgrajeni razredi in dodani servisi, ki so omogočili gradnjo aplikacije, ki je postala temelj oziroma ogrodje za nadaljnji razvoj. Z ustvarjenim ogrodjem je bila oblikovana aplikacija, ki je v primarni vlogi prejemala koordinate, na podlagi katerih je uporabnikom po telefonu izrisovala lokacije navideznih kriptovalut.
Ključne besede: geolokacijsko usmerjene rešitve, gradnja temeljnega strežnika, programski jezik Java.
Objavljeno: 19.08.2019; Ogledov: 627; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici