| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 159
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Mobilna aplikacija za sledenje pošiljk
Tim Simonič, 2022, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je bil izdelati mobilno aplikacijo za sledenje pošiljk. Skozi razvoj mobilne aplikacije smo naredili pomožni program, s pomočjo katerega smo lažje vnašali podatke v podatkovno bazo, postavili podatkovno bazo, v katero smo shranjevali podatke in procedure, napisali API in uporabili programsko orodje ngrok ter naredili mobilno aplikacijo.
Ključne besede: C#, Java, SQL, procedure, API.
Objavljeno v DKUM: 08.11.2022; Ogledov: 165; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (2,14 MB)

2.
Razvoj sistema za digitalno podpisovanje dokumentov : diplomsko delo
Marcel Iskrač, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi predstavimo postopek razvoja TRONsign sistema, ki omogoča podpisovanje izdanih dokumentov s pomočjo ERP sistema. Najprej predstavimo tehnologije in orodja, med katere spada platforma Android, platforma Firebase, ogrodje Angular in orodje Postman. Nato sledi opis razvoja spletnega vmesnika in podatkovne baze s pomočjo PostgreSQL. Sledi opis razvoja mobilne aplikacije in uporaba potisnih sporočil za njeno delovanje ter opis razvoja spletne aplikacije z ogrodjem Angular. Sledi integracija rešitve v TRONInterCenter ERP sistem. Na koncu primerjamo obstoječe rešitve z našo.
Ključne besede: Android, Android Studio, Java, Angular, PostgreSQL, potisna sporočila, digitalno podpisovanje
Objavljeno v DKUM: 25.10.2022; Ogledov: 93; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (2,02 MB)

3.
Razvoj računalniške kolutne igre : diplomsko delo
Nejc Planinšek, 2022, diplomsko delo

Opis: V tem diplomskem delu, opišemo implementacijo mobilne kolutne igre. Opišemo osnovne pojme s katerimi se srečujemo in kako delujejo kolutne igre. Prav tako opišemo orodja, ki smo jih uporabljal pri izdelavi. Na koncu opišemo vso delo, ki smo ga opravil med implementacijo in predstavimo končni produkt kolutne igre.
Ključne besede: razvoj računalniške igre, računalniška kolutna igra, libGDX, Android Studio, Java
Objavljeno v DKUM: 24.10.2022; Ogledov: 103; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (3,88 MB)

4.
Razvoj mobilne aplikacije Moj klub : diplomsko delo
Žan Plahuta, 2022, diplomsko delo

Opis: Osrednji cilj diplomske naloge je povezati sodobne tehnologije in razviti mobilno aplikacijo za digitalizacijo poslovanja manjših klubov in društev. Pred razvojem aplikacije smo najprej preučili trg in že obstoječe aplikacije ter njihove funkcionalnosti. Lastna aplikacija bo nudila urejanje dogodkov, inventarja, rezultatov in uporabnikov. Tekom naloge pa smo preučili in opredelili prednosti in slabosti uporabljenih tehnologij.
Ključne besede: Android, Firebase, mobilna aplikacija, Java
Objavljeno v DKUM: 17.10.2022; Ogledov: 63; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (3,02 MB)

5.
Razvoj spletne aplikacije mojportal : diplomsko delo
Matjaž Centrih, 2022, diplomsko delo

Opis: Zaradi vse večje potrebe po čim lažjem pridobivanju informacij in komunikaciji med podjetjem ter zaposlenim sem se odločil, da za svojo diplomsko delo s pomočjo podjetja Bass d. o. o., Celje izdelam spletno aplikacijo »MojPortal«. Namen aplikacije je pridobivanje podatkov iz ostalih BASS programov in vizualizacijo le-teh, obenem pa tudi za olajševanje komunikacije med zaposlenim in upravo podjetja. Aplikacija je izdelana po načrtu vseh ostalih aplikacij omenjenega podjetja v jeziku Java s pomočjo platforme Vaadin.
Ključne besede: Osebni portal, Java, Vaadin, Payara, spletne aplikacije, spletni servisi, masovni podatki, zaposleni, podjetje in komunikacija
Objavljeno v DKUM: 04.08.2022; Ogledov: 367; Prenosov: 0

6.
Pametni pomočnik za vožnjo po dirkaški stezi na operacijskem sistemu Android : diplomsko delo
Marko Watzak, 2021, diplomsko delo

Opis: Že vse odkar se je človek trudil naučiti stroj določenih veščin predvidevanja in lastne inteligence, je tukaj prisotno strojno učenje. Nemalo kdo je že velikokrat poprej prišel na misel, da bi lahko z uporabo strojnega učenja izboljšali različne športe, med drugim tudi avtomobilske. V tem diplomskem delu smo podali namen, kjer lahko skupaj s strojnim učenjem poskusimo izboljšati vožnjo posameznika na dirkaški stezi in to uspešno zabeležiti ter predstaviti na človeku razumljiv način. V našem delu smo opisali načine za reševanje problema, podali razvojna okolja in tehnologijo ter prikazali izsledke. Analizo vožnje je bilo mogoče uspešno izvesti in uspešno interpretirati dobljene rezultate v različnih scenarijih.
Ključne besede: OBD, OBD II, strojno učenje, Java, Android
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 381; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (2,37 MB)

7.
Razvoj računalniške igre Geometry : diplomsko delo
Peter Urbanč, 2021, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bil razviti večplatformno igro, ki jo lahko igramo na več operacijskih sistemih, kot so Windows, Linux in Android, delujočo računalniško igro, katere ideja še nima podobnega principa na tržišču. Narejena je s pomočjo elementov, ki smo jih obravnavali pri predmetu RRI, in sicer so to libGDX, GIMP Inkscape, Tiled Map Editor, Box2D in OpenGL. V igri lahko z značajem raziskujemo po mapi, izvedemo simulacijo bitke med nami in AI ter igramo mini igro kliker.
Ključne besede: računalniška igra, libGDX, JAVA, OpenGL
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 342; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (3,79 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Razvoj mobilne aplikacije Herbal4All : diplomsko delo
Dalibor Veselinović, 2021, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je digitalizacija podatkov o zeliščih in njihovi uporabi v aplikaciji Herbal4All. Aplikacija služi kot vmesnik med uporabnikom in podatkovno bazo, kamor vnašamo simptome bolezni, ta pa nam vrne podatke o ustreznih zeliščih za rešitev le-teh. V diplomski nalogi smo prav tako preučili storitve Firebase ter primerjali uporabo različnih storitev, natančneje, primerjali smo tipe podatkovnih baz ter argumentirali, kateri tip je za naš projekt primernejši.
Ključne besede: Android, Firebase, Java
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 292; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

9.
Ocenitev voznosti vozil Box2D na naključno generiranem terenu v ogrodju libGDX : diplomsko delo
Janko Gruden, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo izdelali aplikacijo za simuliranje vožnje po 2D terenu. Z aplikacijo smo preverili vpliv različnih pogojev na vožnjo vozila po naključno generiranem terenu. Pregledali smo tudi podobna dela na tem področju in preučili fizikalne pogone, ogrodje libGDX in knjižnico Box2D. Aplikacijo smo razvili v programskem jeziku Java, zaganjali pa smo jo s pomočjo PowerShell skript. Rezultate smo predstavili v tabelah in grafih.
Ključne besede: fizikalni pogoni, Box2D, libGDX, simulacija vožnje, Java
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 327; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (762,39 KB)

10.
Funkcionalnost programskega jezika Java iz vidika uporabniških izkušenj
Sara Vidovič, 2021, magistrsko delo

Opis: Funkcionalnost programskega jezika Java bi lahko opredelili na več načinov, ki so podkrepljeni z mnogimi uporabniškimi izkušnjami. Zagotovo pa je potrebno pričeti pri samem začetku Jave in tesni povezanosti tega jezika z objektno usmerjenostjo. V to delo so zato zajeti začetki in definicije koncepta »objekt« ter objektne usmerjenosti, predstavljen je tudi glavni temelj vseh objektno usmerjenih jezikov – programski jezik Simula. Magistrsko delo je namenjeno spoznavanju programskega jezika Java in njegove funkcionalnosti. Spoznamo vzrok za nastanek obravnavanega jezika, ki obstaja med drugim tudi v prenosljivosti določenega programa. Magistrsko delo cilja predvsem na funkcionalnost Jave na različnih področjih. Ta zajemajo med drugim poslovno inteligenco, umetno inteligenco, spletne rešitve in Android platformo. Cilj naloge je določiti tisti problem in tisto prednost programskega jezika Java, ki bosta z vidika teorije kot tudi z vidika empiričnega dela najbolj izstopala. Kmalu spoznamo, da uporabniki kot problem Jave predstavljajo svoje pogoste težave pri razvijanju Android aplikacij. Ugotovimo še, da je razlog za nastanek tega jezika v bistvu tudi ključna prednost v očeh mnogih razvijalcev in inženirjev.
Ključne besede: objekt, Java, objektna usmerjenost, programiranje, uporabniška izkušnja
Objavljeno v DKUM: 13.04.2021; Ogledov: 541; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (1,95 MB)

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici