1. ORGANIZACIJA DELA ZA POMOČ UPORABNIKOM V PODJETJU LOGOS.SIAlenka Jereb, 2016, diplomsko delo/naloga Opis: Obravnavani problem v tej diplomski nalogi je vzpostavitev učinkovitega centra za pomoč uporabnikom v podjetju LOGOS.SI. Naloga centra za pomoč uporabnikom je razdeljevanje informacij v podjetju ter pomoč in podpora uporabnikom pri reševanju težav oziroma njihovih zahtev.
V uvodnem delu smo izpostavili problem, ki se pojavlja v podjetju LOGOS.SI na področju podpore uporabnikom, in predstavili podjetje. Zaposleni v podjetju opravljajo veliko nalog, zato jim primanjkuje časa za kakovostno opravljanje rednega dela in istočasno nalog podpore uporabnikom, in tako se pozna na kakovosti.
V teoretičnem delu naloge predstavljamo parametre za kakovostno izgradnjo centra, npr. pregled obstoječega stanja, postavitev ciljev, definiranje področij podpore, definiranje organizacije zaposlenih, izbira pripomočkov za avtomatizacijo centra itd. Podani so tudi parametri, s katerimi si načrtovalci centra pomagajo pri izbiri zaposlenih, in postopek delovanja službe za podporo uporabnikom. Opisani so nekateri načini za merjenje zmogljivosti delovanja službe: semetrika doseganja ciljev, izpolnjevanje dogovorjenih stopenj podpore, vrednotenje podpore s strani uporabnikov, spremljanje razvoja in prilagajanja osebja ter pregled statistike delovanja sistema. V zaključku teoretičnega dela je opisano še usposabljanje uporabnikov in osebja z namenom vzpostavitve centra za pomoč uporabnikom.
V zaključnem delu naloge predstavljamo rezultate anketnih analiz, strnjenih v povzetku raziskave. Na podlagi pridobljenih podatkov pa predlagamo rešitve, ki jih lahko podjetje uvede ob vzpostavitvi centra za pomoč uporabnikom. Ključne besede: center za pomoč uporabnikom
izobraževanje uporabnikov
prenos informacij
evidenca za vodenje problemov pri uporabnikih Objavljeno v DKUM: 22.11.2016; Ogledov: 1328; Prenosov: 85 Celotno besedilo (1,14 MB) |
2. |
3. VARNOST INFORMACIJSKIH SISTEMOV IN RAČUNALNIŠKE ZLORABETom Erznožnik, 2012, diplomsko delo Opis: Informacijske tehnologije v poslovnem svetu omogočajo hitrejše in bolj kvalitetno poslovanje. Praktično informacijske tehnologije srečujemo na vsakem koraku. Vsaka organizacija pa mora za svoje potrebe izbrati prilagojen IS, glede na njeno velikost, panogo v kateri posluje in njihovo naravo dela. Informatika je v organizaciji pomembna predvsem zaradi hrambe in obdelave velike količine podatkov, na podlagi katerih lahko sprejemajo bolj racionalne odločitve.
IS v organizaciji je zelo pomemben zaradi hitre prilagodljivosti. Danes prihaja v poslovnem svetu do hitrih sprememb na trgu, zato je zelo pomembno, da lahko IS hitro prilagodimo potrebam. IS lahko prav tako zagotavlja ključne prednosti pred konkurenco. IS lahko tudi integriramo s telekomunikacijami, kar nam omogoča boljšo komunikacijo in nadzor znotraj in zunaj organizacije.
Glede na to, da IS upravlja z veliko količino podatkov, je potrebno zagotoviti njihovo varnost. Organizacije se poskušajo zavarovati na različne načine, vendar v večini primerov je dovolj le nekaj nepazljivosti in že lahko pride do izgube podatkov. Izguba podatkov lahko pomeni veliko finančno izgubo, kot tudi izgubo zaupanja strank do organizacije.
S hitrim razvojem informacijsko komunikacijskih tehnologij se je množično razmahnil tudi računalniški kriminal. Računalniški kriminal se pojavlja se v mnogih oblikah, zato ga je zelo težko zajeziti oziroma odkriti. Napadalci lahko praktično izvedejo napad od koderkoli, kjer le imajo dostop do interneta, zato niso omejeni le na eno lokacijo. Prav to otežuje odkrivanje napadalcev. Napadalci se velikokrat odločijo tudi za pridobivanje informacij od zaposlenih. Napadalci se izdajajo za nekoga drugega, da od zaposlenih pridobijo informacije, ki jih potrebujejo za vdor v IS.
Poznamo več orodij in tehnik, ki nam pomagajo pri izboljšanju varnosti IS. Tako kot se pojavljajo nova orodja in tehnike, tako tudi napadalci iščejo vedno nove načine, da pridejo do želenih podatkov, zato je potrebno nenehno posodabljanje programske in strojne opreme. Človek je še vedno ključen dejavnik pri varnosti IS, saj je najbolj nepredvidljiv. Uporabnik mora torej sam paziti, da napadalcu ne omogoči enostavnejšega vdora v informacijski sistem. Ključne besede: Informacijski sistem, Varnost podatkov, Kriptografija, Digitalni podpis, Digitalno potrdilo, Računalniški kriminal, Internetni kriminal, Socialni inženiring, Virus, Črv, Trojanski konj, Prekrivanje identitete, Protivirusna zaščita, Zaščita pred vohunskimi progami, Izobraževanje uporabnikov, Požarni zid. Objavljeno v DKUM: 17.12.2012; Ogledov: 3944; Prenosov: 435 Celotno besedilo (782,99 KB) |
4. E-um izhodišča in E-um načrti v luči odzivov uporabnikovBojan Hvala, Damjan Kobal, Vesna Zmazek, 2008, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci Opis: Ustvarjalci projekta E-um smo pripravili spletni portal s preko 1100 interaktivnimi gradivi iz osnovnošolske in gimnazijske matematike, ki je po 20-mesečni aktivnosti sedaj na voljo uporabnikom. Glavni namen prispevka je komentirati odzive uporabnikov in strokovne javnosti na objavljena gradiva in jih soočiti z začetnimi konceptualnimi izhodišči projekta ter iz njih izpeljati nekatere smernice za nadaljnje izboljšave portala. Posebej opozarjamo na eno od izhodišč, ki se nanaša na skrb za poglobljeno predstavljanje snovi. Ker se matematično izobraževanje pri nas vse bolj zožuje le na pripravo na pisne preizkuse znanja, menimo, da bi prav nekatera naša gradiva lahko odigrala pomembno vlogo v promociji ideje, da je matematika mnogo več kot le reševanje rutinskih nalog. Ključne besede: vzgoja in izobraževanje, e-izobraževanje, matematika, računalnik, osnovna načela, odzivi uporabnikov Objavljeno v DKUM: 07.06.2012; Ogledov: 2255; Prenosov: 57 Povezava na celotno besedilo |