| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 131
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv vizualne podobe izdelka na nakupne odločitve
Klara Hameršak, 2020, diplomsko delo

Opis: Kaj najprej opazimo pri izdelku? Je to vizualna podoba samega izdelka, njegov dizajn, grafika, barve in material, iz katerega je izdelan ta izdelek? Ob paleti različnih vizualnih podob izdelka, se oko odjemalca v največji meri ustavi na barvitih in zanimivih podobah izdelka. Dejstvo je, da je dobra vizualna podoba tista, ki pripomore, da odjemalec začne o njej razmišljati ter ga motivira k nakupu. V prvem delu diplomskega projekta – teoretičnem delu, smo najprej predstavili, kaj je vizualna podoba, opisali embalažo in jo razvrstili glede na različne funkcije, ki jih opravlja. Prav tako smo opisali, katere vrste embalaže poznamo. Zraven embalaže spadajo tudi njeni komunikacijski elementi kot so barva, material, dizajn in grafika, oblika in dimenzija ter napisi na sami embalaži. Drugi del teorije je zavzela predstavitev nakupnih odločitev. Kašne vrste le teh poznamo, kakšen je njihov potek ter kakšne so njihove ponakupne reakcije. Na koncu teoretičnega dela smo opredelili povezavo med vizualno podobo izdelka in njen vpliv na faze nakupnega odločanja. V drugem delu diplomskega projekta smo izvedli raziskavo, s katero bomo potrdili ali ovrgli postavljene hipoteze. Za pridobitev podatkov smo uporabili metodo anketni vprašalnik, pri katerem sta sodelovala 102 odrasla anketiranca v treh različnih starostnih skupinah. Skozi raziskavo smo anketirancem predstavili tri kategorije izdelkov, med katerimi so morali izbrati en izdelek, ki jih je glede na vizualno podobo privlačil ali so za njegovo izbiro imeli kakšen drugi razlog, ki so ga navedli pod vsako kategorijo izdelkov. Skozi raziskavo smo ugotovili, da je dobra vizualna podoba izdelka pri določenih kategorijah pomembna, pri določenih pa ne.
Ključne besede: odjemalec, izdelek, embalaža, nakupno odločanje, dizajn, vizualna podoba.
Objavljeno: 02.12.2020; Ogledov: 166; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

2.
Vpliv marketinških vidikov embalaže na nakupne odločitve odjemalcev na primeru embalaže izdelkov Mu Ljubljanskih mlekarn
Urška Lorber, 2020, diplomsko delo

Opis: Embalaža je obstajala že v zgodovini, sicer ne v tako različnih oblikah kot danes, ampak predvsem v obliki posod za shranjevanje hrane. Gre torej za nekakšen zavoj oziroma omot, v katerega zavijamo, polnimo in vstavljamo blago, da bi ohranili njegovo vrednost. Spremembe na področju embalažne industrije so zaradi nenehnega spreminjanja nakupnih in potrošniških navad odjemalcev precej pogoste, hkrati pa so te spremembe tudi posledica delovanja družbenih dejavnikov. Spremembe so usmerjene predvsem k znižanju stroškov prevoza, skladiščenja in manipuliranja z izdelki, ter k zmanjšanju števila poškodb na izdelkih in povečanju njihove uporabnosti. Večina avtorjev v grobem deli embalažo glede na material, osnovno funkcijo in trajnost. Embalaža je področje, ki je do danes že dobro raziskano, kljub temu pa je na nekaterih področjih še prostora za nove inovacije in izboljšave. Delo diplomskega projekta je razdeljeno na dva dela, in sicer na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu so podrobneje predstavljeni koncepti: sestavine izdelka, embalaža ter vpliv embalaže na nakupne odločitve. Empirični del se začne s predstavitvijo podjetja Ljubljanske mlekarne in njihove blagovne znamke Mu. Nato smo na primeru blagovne znamke Mu podjetja Ljubljanske mlekarne izvedli raziskavo vpliva marketinških vidikov embalaže in drugih dejavnikov na nakupne odločitve odjemalcev. Cilji dela diplomskega projekta so bili povezani predvsem z opredelitvijo posameznih konceptov povezanih z embalažo in ugotavljanje vpliva marketinških vidikov embalaže na nakupne odločitve odjemalcev na primeru izdelkov blagovne znamke Mu podjetja Ljubljanske mlekarne. Pri raziskavi smo ugotovili, da so vizualni elementi embalaže (barva, oblika, ilustracije) vedno manj pomembni pri nakupu posameznega izdelka, vse večji pomen pa pridobivajo ostali dejavniki embalaže, kot so poreklo in imena sestavin, material, velikost in funkcionalnost embalaže, besedilo na embalaži ter navodila za uporabo.
Ključne besede: embalaža, odjemalci, izdelek, marketinški vidiki embalaže, embalirati
Objavljeno: 16.11.2020; Ogledov: 189; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

3.
Izdelovanje praktičnih izdelkov pri predmetu naravoslovje in tehnika na osnovnih šolah v Slovenskih goricah
Barbara Breznik, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo Izdelovanje praktičnih izdelkov pri predmetu naravoslovje in tehnika na osnovnih šolah v Slovenskih goricah je sestavljeno iz dveh zaključenih celot: teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del je razdeljen v štiri sklope. Psihološki sklop je sklop, v katerem smo se osredotočili na otrokove razvojne sposobnosti in ustvarjalnost otrok. V didaktično-pedagoškem sklopu je opredeljen predmet naravoslovje in tehnika, metode in oblike dela pri pouku ter sovpadanja z mednarodnimi didaktičnimi trendi na področju izobraževanja. V tehnološkem sklopu so predstavljena delovna gradiva, pripomočki in orodja za delo pri pouku, vključno z elementi varnosti pri delu. V geografskem sklopu smo se osredotočili na osnovne šole, ki so sodelovale v anketni raziskavi in projekti, ki se izvajajo na šolah. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati ter podrobna analiza in ugotovitve raziskave. V empiričnem delu so sodelovali učenci 4. in 5. razredov osnovnih šol: J. Hudalesa Jurovski Dol, Lenart, Voličina in Benedikt. Tako je bil glavni namen našega raziskovanja usmerjen v iskanje informacij na kakšen način, s katerimi materiali in orodji učenci izdelujejo praktične izdelke pri pouku naravoslovja in tehnike. Ugotavljamo, da učenci radi izdelujejo praktične izdelke. Pri tem starost in spol ne igrata pomembne vloge. V povprečju se v šolskem letu izdelajo 3-4 tehniški izdelki, kar menim, da je zelo malo in bi učitelji morali več časa posvetiti izdelavi lastnih izdelkov, vzpodbujanju učenčeve ustvarjalnosti, saj učenci praktične izdelke pri pouku izdelujejo največkrat vsi po enakem načrtu, ki pa ga naredi učitelj, ali pa je načrt iz škatle Izotech. Učenci najraje izdelujejo izdelke iz papirja in kartona, pri tem pa največkrat uporabljajo škarje in lepilo.
Ključne besede: naravoslovje in tehnika, tehniška ustvarjalnost, tehniški izdelek, osnovna šola, učenci
Objavljeno: 28.07.2020; Ogledov: 260; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (3,72 MB)

4.
Razvoj modela prevleke nadkolenske in podkolenske proteze
Ana Košutar, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu se ukvarjamo s problematiko dizajna prevlek za proteze spodnjih udov. Ker je mnogo amputiranih oseb tudi mlajše populacije, je povpraševanje po personaliziranem oblikovanju prevlek protez vse večje. Ob sodelovanju z URI Soča in analiziranjem trga bomo s pomočjo 3D-tehnologije ustvarili model prevleke za podkolensko in nadkolensko protezo. Pred tem bomo opravili potrebne preizkuse, s katerimi bomo dokazali trajnost in trpežnost 3D-tiskanih modelov.
Ključne besede: 3D-tehnologija, 3D-tisk, modeliranje, izdelek, preizkusi, amputacije, protetika
Objavljeno: 02.06.2020; Ogledov: 327; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (8,05 MB)

5.
Strateško načrtovanje marketinga za izdelek x
Žiga Lesjak, 2019, diplomsko delo

Opis: Na vse bolj konkurenčnem trgu podjetja ne morejo preživeti, če svoje delo opravljajo zgolj dobro. Iskati morajo poslovne priložnosti in težiti k cilju – biti boljši od neposrednega konkurenta. Prav zato je dobro poznavanje strateškega marketinga ključ do uspeha. V teoretičnem delu je obravnavan proces strateškega marketinga po posameznih fazah: strateška analiza in diagnoza, strateško načrtovanje marketinga ter izvajanje in nadzor strateškega marketinga. V praktičnem delu smo izdelali empirično raziskavo – marketinški načrt za zanimivo podjetje z inovativnim izdelkom. Podjetje Serena s svojo blagovno znamko Cocoa trži čokolado visoke kakovosti, ki se ji zaradi prihodnjih značilnosti trga obeta možnost uspeha. V sklepnem delu so predstavljene ugotovitve, ki lahko kasneje služijo kot izhodišče za izboljšave znotraj izbranega podjetja.
Ključne besede: strateški marketing, strateško načrtovanje marketinga, izdelek, čokolada.
Objavljeno: 18.12.2019; Ogledov: 473; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (993,66 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Raziskava pred uvedbo novega prehrambnega proizvoda na trg
Urška Mikelj, 2019, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga postavlja temelje marketinškega načrta in smernic postavitve novega prehrambnega proizvoda na trg. Vse večji interes slovenskih potrošnikov je, da bi kupovali lokalne izdelke, zato smo raziskali, kako na trgu predstaviti nov lokalni prehrambni produkt. V nalogi raziskujemo, kateri so ključni elementi naše strategije pozicioniranja, kakšne so želje in navade naših kupcev in ciljnih skupin in kakšna je optimalna cenovna in distribucijska politika. S kratkim pregledom teorije smo postavili teoretične okvirje za našo raziskavo. Analizirali smo panogo in prepoznali rastoči trend v segmentu lokalno pridelanih prehrambnih proizvodov. Naredili smo hiter pregled zakonodaje prehrambnega področja, ki nas definira in omejuje. Definirali smo svoje tržišče in ocenili naše potencialne konkurente na trgu. Z analizo smo določili njihove prednosti in slabosti. S SWOT analizo smo pregledali naše prednosti, slabosti, nevarnosti in priložnosti. Glavne prednosti, ki jih imamo, so prav v posebnem okusu, kakovostnih in naravnih sestavinah, lastni blagovni znamki in izkušeni ekipi. V glavnem delu raziskave smo s pomočjo odgovorov, ki smo jih dobili z anketo, analizirali mnenje potrošnikov. V nalogi smo tudi podrobneje analizirali rezultate anket in naredili tudi nekaj navzkrižnih analiz. Definirali smo ciljni trg. Opredelili smo dve največji skupini kupcev in določili tipičnega potrošnika svojih izdelkov. Preučili smo tudi marketinško pot svojega produkta - marmelade Ugotovili smo, da naša ciljna skupina marmelado kupuje v trgovinah z domačimi izdelki in eko/bio trgovinah. Opredelili smo marketinški splet po definiciji 4P in nestandardni okus proizvoda postavili kot del strategije pozicioniranja. Socialna omrežja smo določili kot glavno orodje marketinškega komuniciranja. Kljub priložnostim na tržišču raste tudi številčna konkurenca, zato je ključno dobro poznavanje naših kupcev, našega proizvoda in vzpostavitev pravilnega pozicioniranja na pravi način, skratka oblikovanje dobrega marketinškega načrta. Tako bosta blagovna znamka marmelad in prodaja uspešnejši.
Ključne besede: - marketinška raziskava - lansiranje novega proizvoda - blagovna znamka - marketinški splet - pozicioniranje proizvoda - prehrambni izdelek
Objavljeno: 02.12.2019; Ogledov: 361; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

7.
Uvajanje novega izdelka v podjetju TPV d.o.o.
Tomaž Rojko, 2019, diplomsko delo

Opis: Ideja za opravljanje diplomske naloge je prišla v času opravljanja prakse v podjetju TPV Prikolice d. o. o., kjer sem se vključil v izdelavo dokumentacije v oddelku kakovosti in tehnološkega razvoja. Prav takrat je podjetje Daimler AG poslalo povpraševanje za želen izdelek. Za področje dela diplomske naloge bom načrtoval postopek uvajanja novega izdelka v podjetju. Pri tem bom zajel področja pridobivanja posla, študijo izvedljivosti, posebne zahteve odjemalcev, planiranje kakovosti, vrednotenje, FMEA, zagotavljanje kakovosti, zvezke zahtev, nabavo KMP opreme, sodelovanje z dobavitelji, plan obvladovanja, vhodno kontrolo, kontrolne liste in vpisne liste, avtokontrolo, tekočo kontrolo, statistično obvladovanje procesov, sodelovanje z odjemalci, izdelavo prototipa, začetni vzorec, potrditev vzorca s strani kupca, odobritev delovnega procesa, izmet in reklamacije, obvladovanje in izboljševanje kakovosti, kazalnike kakovosti, presoje in QRCI metodo. Diplomska naloga bo obsegala predpise s strani podjetja in predstavitve mojega dela pri posameznem sklopu.
Ključne besede: Novi izdelek, kupec, dobavitelj, zahteve kakovosti, vzorec, reklamacije.
Objavljeno: 11.11.2019; Ogledov: 330; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (3,50 MB)

8.
Sistem nabave z raziskavo marketinškega spleta v podjetju Fortis Maribor, d.o.o.
Jernej Kozic, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem predstavil nabavno poslovanje in marketinški splet. Praktični del diplomske naloge sem opravil v sodelovanju s podjetjem Fortis Maribor, d. o. o. V praktičnem delu sem opisal sistem nabave v podjetju ter opravil ABC analizo in XYZ analizo za nabavljene materiale v preteklem letu. Dobljene rezultate sem ovrednotil in predlagal možne rešitve. Z opisanim marketinškim spletom podjetja sem opozoril na prednosti in slabosti, ki jih ima podjetje na tem področju.
Ključne besede: nabava, marketinški splet, ABC analiza, XYZ analiza, izdelek, cena, marketinške poti, marketinško komuniciranje, Fortis Maribor, d. o. o.
Objavljeno: 03.09.2019; Ogledov: 382; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

9.
Strategija razvoja novega izdelka v podjetju DH Fashion
Marina Hojnik, 2019, diplomsko delo

Opis: Želje in potrebe odjemalcev, so nas pripeljale do te točke, da živimo v obdobju 'poplave' izdelkov. Ne glede na to, v katero področje izdelkov se zazremo, lahko opazimo ogromne količine podobnih, med seboj zelo konkurenčnih izdelkov. Življenjska doba izdelkov se krajša, potrebe in želje odjemalcev pa povečujejo, kar za podjetja vedno znova predstavlja poslovni izziv. Če hočejo podjetja obstati na trgu in hkrati ostati konkurenčna, se morajo konstantno razvijati in nadgrajevati, saj lahko le na tak način stopijo iz povprečja. Razvoj novih izdelkov je osnova za razvoj in uspeh podjetja. Če želimo, da je izdelek na trgu maksimalno učinkovit, kar pomeni, da je med odjemalci dobro sprejet, dobro prepoznan na trgu in podjetju prinaša dobiček, je potrebno skrbno in natančno izvesti vse stopnje procesa razvoja novega izdelka. Model procesa razvoja obsega osem stopenj razvoja, ki sem jih tudi analizirala v podjetju DH Fashion. DH Fashion je mikropodjetje, ki predstavlja blagovno znamko za unikatno in ročno izdelana oblačila, nakit in modne dodatke. Glavni cilj diplomskega projekta je bil opredeliti in razčleniti stopnje procesa razvoja novega izdelka s teoretičnega vidika in jih kasneje primerjati z razvojem izdelka v izbranem podjetju. Na podlagi dobljenih podatkov sem raziskala, ali podjetje DH Fashion uporablja za razvoj izdelka vse stopnje procesa razvoj novih izdelkov. Na podlagi dobljenih podatkov sem ugotovila, da podjetje DH Fashion za razvoj novih izdelkov ne uporablja vseh faz procesa razvoja izdelka, vendar kljub temu deluje zelo uspešno in se neprestano razvija. Iz rezultatov diplomskega projekta lahko sklepam, da za uspešnost razvoja izdelka ni potrebno izvesti vseh stopenj procesa razvoja izdelka. Sklepam, da na razlog, zakaj podjetje ne uporablja vseh stopenj razvoja, vplivajo različni kriteriji, kot so recimo način prodaje, segment izdelkov, stopnja konkurence, ciljne skupine itd.
Ključne besede: izdelek, nov izdelek, razvoj izdelka in uvedba na trg, unikatnost, DH Fashion.
Objavljeno: 04.07.2019; Ogledov: 467; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

10.
Asortiment v prodajalnah z oblačili
Martina Klobasa, 2018, diplomsko delo

Opis: V svojem diplomskem seminarju sem obravnavala temo asortiment v prodajalnah z oblačili, ki se mi zdi v tem času zelo pomembna, namreč trg je vedno bolj nasičen s prodajalnami ter posledično je tudi konkurenca večja, zato se mi zdi celoten asortiment prodajalne ključnega pomena, da uspemo v današnjem času. Da bi pridobili nove potencialne odjemalce, menim, da je zelo pomemben sam imidž prodajalne ter tudi, sami dejavniki, ki vplivajo na to. Diplomski seminar sem razdelila na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu sledi razlaga pojmov, kaj je to izdelek, blagovna znamka, definicije asortimenta izdelka, opredelitev trgovine, vrste prodajaln z obzirom na specializirane prodajalne, imidž prodajalne ter njeni dejavniki. V empiričnem delu pa sem predstavila podjetje Tinkal d.o.o, kjer sem analizirala njihov asortiment, opredelila njihove dimenzije asortimenta izdelkov ter cene prodajnega asortimenta. Ugotovili smo, da imajo v podjetju ozek, globok in dolg asortiment izdelkov. Končna ugotovitev je tudi, da je konsistentnost asortimenta skladna, saj so, po vseh treh kriterijih, ki smo jih upoštevali, izdelki med seboj povezani. konkurenco podjetju pa predstavljata prodajalni H&M in Zara.
Ključne besede: izdelek, blagovna znamka, asortiment, trgovina, specializirana prodajalna, imidž prodajalne
Objavljeno: 27.11.2018; Ogledov: 489; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

Iskanje izvedeno v 0.29 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici