| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 698
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj univerzalne senzorske platforme za zajem in prenos biometričnih podatkov
Matjaž Bogša, 2021, magistrsko delo

Opis: V okviru magistrske naloge smo razvili senzorsko platformo, katere primarni nalogi sta zajem in prenos biometričnih in ostalih podatkov obravnavane osebe do zdravstvene ustanove, bodisi zaradi splošne oskrbe ali nesreče. Na ta način zmanjšamo potrebo po obisku zdravnika ali pa zdravstveno osebje bolje pripravimo na stanje pacienta. Osnovna protokola, okoli katerih je platforma zgrajena, sta Bluetooth in mqtt. Oba sta značilna za aplikacije v okviru interneta stvari. Prvega uporabljamo za komunikacijo med moduli platforme, z drugim pa zbrane podatke v realnem času pošiljamo do uporabnika.
Ključne besede: Internet stvari v zdravstvu, MQTT, biometrični podatki, modularnost
Objavljeno: 07.04.2021; Ogledov: 7; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (2,20 MB)

2.
Zajem in uporaba podatkov z nosljivih naprav s pomočjo uporabe komunikacije TCP/IP
Kevin Preac, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljena večslojna rešitev Interneta stvari, kjer s pomočjo protokolnega sklada TCP/IP upravljamo mikrokrmilnik preko brezžičnega omrežja. V rešitvi se s pomočjo WeMos D1-Mini mikrokrmilnika krmili diode RGB LED-traka. Na začetku so predstavljeni Internet stvari, internetni protokolni sklad TCP/IP ter omrežni protokol HTTP. V nadaljevanju so predstavljene vse strojne komponente končnega izdelka kot tudi vse uporabljene tehnologije za izvedbo programske rešitve naloge. V končnih poglavjih je predstavljena izdelava elektronskega vezja rešitve in izdelava programske arhitekture večslojnega sistema ter povezava posameznih delov rešitve v skupno celoto. S pomočjo izpiskov kode ter diagramov izvajanja posameznih funkcij je opisano delovanje posameznih slojev, rešitve ter medsebojna komunikacija le-teh.
Ključne besede: internet stvari, ESP8266, TCP/IP, LED, mikrokrmilnik
Objavljeno: 26.03.2021; Ogledov: 49; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

3.
Razvoj pametne razsvetljave v pametnem mestu
Zdenko Nikolić, 2021, magistrsko delo

Opis: Problem, ki ga obravnavamo v magistrski nalogi, je razvoj pametne razsvetljave v pametnem mestu. Na začetku smo podrobno analizirali pristope osvetlitve prometne infrastrukture, ter predstavili težave, ki so prisotne pri klasičnih načinih osvetlitve prometne infrastrukture. Da bi odpravili težave takšne osvetlitve, smo se odločili razviti sistem pametne razsvetljave in uporabiti spletno storitev v skladu s konceptom IoT. Problem smo razdelili na več delov. Prvi del je razvoj platforme s senzorji. Platforma tako meri temperaturo, vlago, ocenjuje CO2 v zraku, zaznava požar in gibanje preko tehnologije PIR, vključuje pa tudi gumb za pomoč. Drugi del na platformi je komunikacijski del. Komunikacija od senzorjev se izvaja preko oddajnika, na sprejemni strani pa nato preko sprejemnika LORA do prehoda Raspberry Pi. Podatke prehod nato pošilja preko internetne povezave na spletno storitev ThingsBoard. Uporabniška interakcija z napravami poteka na spletni storitvi ThingsBoard, s pomočjo katere je mogoč tudi ogled podatkov iz senzorjev. Prikaz podatkov lahko uporabnik spremlja preko grafov ali drugih grafičnih ponazoritev. V zadnjem poglavju smo predstavili tudi ekonomsko analizo pametne razsvetljave. V sklepu smo se osredotočili na možne izboljšave in možnosti nadgradnje tovrstnega sistema. 
Ključne besede: internet stvari, pametna mesta, pametna razsvetljava, MQTT, ThingsBoard
Objavljeno: 25.03.2021; Ogledov: 39; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (4,64 MB)

4.
VLOGA IN POMEN MALIH OGLASOV NA INTERNETU
Jernej Založnik, 2011, diplomsko delo

Ključne besede: mali oglasi, oglaševanje, reklame, internet
Objavljeno: 22.02.2021; Ogledov: 119; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

5.
Pametna mesta in domovi
Nina Sagadin, 2020, magistrsko delo

Opis: Z napredkom tehnologije, lahko vsakodnevno spremljamo nove produkte na trgu. V zadnjem času vedno več krat slišimo ali beremo o internetu stvari, pametnih mestih in domovih. Ti pojmi so relativno novi, njihove možnosti uporabe pa so že neštete. V sklopu teoretičnega dela magistrske naloge smo pisali o internetu stvari, pametnih mestih in domovih. Če se za začetek osredotočimo na IoT; ta je v le nekaj letih omogočil svojo uporabo na različnih področjih. Lahko se uporablja v avtomobilski industriji, trgovinah, kmetijstvu, farmaciji, pametnih mestih, tovarnah, pametnih domovih in še bi lahko naštevali. IoT namreč združuje množico tehnologij, ki med seboj povezujejo naprave preko omrežij ali signalov. Bolj podrobneje pa smo IoT opredelili v drugem poglavju. V naslednjem poglavju smo se osredotočili na pametna mesta, ki delujejo na podlagi interneta stvari. Ta mesta namreč sistematično uporabljajo digitalne tehnologije za izboljšanje mesta na področjih kot so energija, konkurenčnost in za izboljšanje življenja prebivalcev. Zadnje teoretično poglavje pa se nanaša na pametne domove, definicijo tega pojma ter uporabo pametnih rešitev za dom. Magistrska naloga pa vsebuje tudi raziskovalni del, kjer smo raziskovali ozaveščenost in uporabo interneta stvari, pametnih mest in pametnih domov med prebivalci Republike Slovenije. Informacije smo pridobili na podlagi anketnega vprašalnika, rezultate smo pa tudi analizirali. Ugotovitve so zelo zanimive, saj kažejo tako poznavanje omenjenih pojmov, kot tudi uporabo pametnih naprav in ozaveščenost o teh pojmih po svetu in v Sloveniji. Cilj magistrske naloge je bil teoretična opredelitev interneta stvari, pametnih mest in pametnih domov ter opredeliti njihovo uporabo, naslednji cilj pa je bil ugotoviti kolikšno je poznavanje in uporaba razsežnosti interneta stvari med prebivalci Slovenije.
Ključne besede: Internet stvari, Pametna mesta, Pametni domovi
Objavljeno: 03.02.2021; Ogledov: 76; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (3,14 MB)

6.
Digital marketing communication in developing countries
Visar Rrustemi, Ganimete Podvorica, Gezim Jusufi, 2020, izvirni znanstveni članek

Opis: Digital marketing has made significant progress in recent years, in all countries, both developed and developing. Many local and international companies have largely placed their marketing activities in the digital environment. Now, the COVID-19 pandemic has made it even more important for many companies and consumers to conduct marketing, buying and selling activities through social media. Like companies, consumers are changing their buying behaviors by focusing more on social media, from which they are providing the necessary and sufficient information about all the products and services that are marketed online. This paper is of particular importance because it addresses the issue of digital marketing activities in the Western Balkans region, specifically the behavior of consumers from countries of this region on social media. From the results of the paper it can be concluded that consumers from these countries are quite engaged in social media, where they receive the necessary information for different products and services, follow the activities of different companies, etc.
Ključne besede: digital marketing, communication, social media, Western Balkans, internet
Objavljeno: 15.01.2021; Ogledov: 112; Prenosov: 0

7.
8.
Vpliv industrije 4.0 na logistiko
Filip Dvorak, 2020, diplomsko delo

Opis: ndustrija 4.0, ki jo poznamo tudi pod imenom četrta industrijska revolucija, je danes neizogibna tema tako v poslovnem svetu kot tudi v vsakdanjem življenju, saj vpliva na celotne panoge ter spreminja način oblikovanja in izdelave produktov, dostave in plačila blaga. Gre za povezovanje digitalnega in fizičnega sveta, ki ga omogočajo nove tehnologije. V vsakdanjem življenju smo tem tehnologijam že izpostavljeni ali pa za njih slišimo preko modnih besed kot so “internet stvari“, “računalništvo v oblaku“, “agumentirana realnost“, “pametne tovarne“ in podobno. Namen diplomskega projekta je predstaviti industrijo 4.0, razumeti njene gradnike ter to smiselno povezati z področjem logistike. Dobavne verige, zaradi vse večjih zahtev potrošnikov, postajajo vedno bolj kompleksne in zahtevnejše za obvladovati in nadzirati. Industirja 4.0 bo imela pozitivne vplive na določene logistične procese, saj bo pravilna uporaba novih tehnologij pripomogla k večji učinkovitosti in optimizaciji vsakdanjih procesov. Posledično pa prinesla večjo dodano vrednost končnim potrošnikom. Videli bomo, da se določena podjetja temu že intenzivno prilagajajo in uživajo v njenih koristih.
Ključne besede: industrija 4.0, internet stvari, digitalizacija, agumentirana realnost, logistika, dobavna veriga
Objavljeno: 02.12.2020; Ogledov: 105; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (2,46 MB)

9.
Primerjava različnih platform socialnih omrežij z vidika dobičkonosnosti
Urška Hacin, 2020, diplomsko delo

Opis: Živimo v dobi interneta, ki nikoli ne spi. Ne samo svoj prosti čas, tudi posel se vse hitreje pomika na splet, zaradi svoje priročnosti in velikega dosega. Še nikoli se ni bilo lažje prebiti na tuji trg kot sedaj. Z razvojem različnih poslovnih strategij se hkrati razvijajo tudi novi poklici. Če bi pred 10 leti nekdo svoje delo opredelil kot influencerstvo, bi ga verjetno gledali postrani. Dandanes pa veljajo za eno izmed najmočnejših marketinških orodij. Na vprašanje, ali se dejansko lahko živi od tega, že poznamo odgovor, tukaj bomo podrobneje pogledali, katera platforma socialnih omrežij je tista, ki velja med influencerji za najbolj dobičkonosno. Primerjali bomo tri gigante, in sicer: Instagram, Facebook in Youtube. Empiričen del bo razdeljen na dva dela, in sicer na sledilce in dejanske ustvarjalce. V prvem delu bomo raziskovali s pomočjo ankete, ključni vprašanji bosta, koliko je naš domači slovenski trg sploh dovzeten za socialna omrežja in kje se najpogosteje zadržujejo, medtem ko se bomo v drugem delu osredotočali na influencerje. Vsakemu bomo preko intervjuja zastavili 5 enakih vprašanj, s katerimi se bomo dokopali do odgovora, katera platforma zagotavlja največ možnosti za dobiček.
Ključne besede: socialna omrežja, Facebook, Instagram, Youtube, influencerji, zaslužek, ustvarjalci, sledilci, internet, marketing, oglaševanje, posel
Objavljeno: 19.11.2020; Ogledov: 144; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (537,41 KB)

10.
Vpliv družabnih omrežij na poslovanje podjetja
Michaelle Letnik, 2020, diplomsko delo

Opis: Na svetu je trenutno več kot 3,5 milijarde uporabnikov družabnih omrežij. Ta številka nam pove, kako zelo je razširjena uporaba družabnih omrežij, hkrati pa lahko s tega razberemo, kako pomembna so družabna omrežja in njihov vsakdanji vpliv na naše življenje. Večina uporabnikov jih uporablja za komuniciranje in spremljanje svojih najljubših znamk. Znamke so podjetja, ki se promovirajo s pomočjo spleta. Dandanes je pomembno, da je podjetje v koraku s časom in da izkoristi družabna omrežja v največjem možnem načinu. Prodaja, oglaševanje, komunikacija in grajenje odnosa s strankami je bistveno za dobro poslovanje podjetja. Če podjetje to opravlja preko družabnih omrežij, bistveno privarčuje pri stroških in hkrati s tem poveča dobiček. Pomembno je torej, da se podjetja vključijo v sodoben način življenja in ugotovijo, kako pomembna so družabna omrežja za dobrobit njihovega podjetja. V prvem delu diplomskega dela smo najprej opredelili družabnega omrežja, predstavili njegovo zgodovino ter osnovne značilnosti. Del naloge smo tudi posvetili različnim tipom družabnih omrežij in trendom v zadnjem letu. Osredotočili smo se tudi na vsesplošno uporabo družabnih omrežij v poslovne namene, ki smo kasneje v nalogi povezali s praktičnim delom. Po opredelitvi družabnih omrežij smo se osredotočili na družabna omrežja v Sloveniji. Omenili smo družabna omrežja, ki so zasegala najboljša mesta uporabnosti v Sloveniji in hkrati pregledali uporabo družabnih omrežij glede na starostne skupine ljudi. V drugem delu smo najprej analizirali picerijo, v kateri smo kasneje ugotavljali vpliv družabnih omrežij. Posvetili smo se dosedanji uporabi družabnih omrežij in izpostavili prednosti in slabosti. S pomočjo anketiranja strank smo pridobili podatke, ki so nam pomagali prikazati dosedanje stanje. V zadnjem delu smo poiskali nove možne rešitve, ki bi pripomogle k boljši poslovni uspešnosti poslovanja podjetja.
Ključne besede: Družabna omrežja, vpliv družabnih omrežij, poslovna uspešnost, Facebook, internet
Objavljeno: 19.11.2020; Ogledov: 397; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (2,57 MB)

Iskanje izvedeno v 0.66 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici