| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Marketinško komuniciranje in vedenje odjemalcev v podjetju Onlyplants
Ana Tomaž, 2023, magistrsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je sredstvo, s katerim podjetja neposredno ali posredno obveščajo, prepričujejo in opominjajo potrošnike o izdelkih in blagovnih znamkah, ki jih ponujajo na trgu. V okviru tega termina morajo vodje marketinga razumeti osnove komunikologije, modele integriranega marketinškega komuniciranja in instrumente, saj bodo lahko le tako na trgu ustvarili uspešne marketinške strategije. Ker poznavanje marketinških orodji in strategij dandanes ni dovolj, je za uspešno prodajo in rast podjetja nujno poznavanje svojih odjemalcev. Vedenje porabnikov je proces odločanja in fizične aktivnosti, ki se pojavlja pri posamezniku pri vrednotenju, pridobivanju, uporabi in »znebitvi« dobrin in storitev. V teoretičnem delu smo se osredotočili na opredelitev komuniciranja, instrumentov marketinškega komuniciranja, digitalnega marketinga, vedenja odjemalcev in potrošnikov sobnih rastlin. V nadaljevanju smo predstavili podjetje Onylplants ter njihovo ponudbo storitev, izdelkov in pojavljanja na družbenih omrežjih ter spletni strani. Empirični del naloge vsebuje raziskavo, kjer smo na osnovi strukturiranega intervjuja in anketnega vprašalnika raziskovali marketinško komuniciranje in vedenje odjemalcev podjetja Onylplants. Specifično smo se osredotočili na družbena omrežja, starostne skupine in dejavnike, ki vplivajo na odjemalce ter njihovo potrošnjo v podjetju. Ugotovili smo, da je Instagram ključna platforma za pridobivanje odjemalcev ter, da bi podjetje Onylplants večina trenutnih kupcev priporočila drugim. Prav tako lahko potrdimo, da so milenjici najštevilčnejši kupci, ki si bi za dodaten vir informacij želeli platformo TikTok.
Ključne besede: Komuniciranje, marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, sobne rastline, družbena omrežja, vedenje odjemalcev
Objavljeno v DKUM: 20.11.2023; Ogledov: 503; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (2,26 MB)

2.
Marketinško komuniciranje v podjetju CCC
Vanesa Vučko, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V prvem delu bomo najprej predstavili razlago zveze marketinško komuniciranje. Opisali bomo proces komuniciranja, ki je najpomembnejši in neizogiben del našega vsakdana. Pomemben del marketinškega komuniciranja je tudi management, ki sestoji iz različnih procesov, in sicer: določanje ciljnega občinstva, določanje ciljev komuniciranja, oblikovanje sporočil, izbiranje in določanje kanalov komuniciranja, določanje proračuna, izbiranje in merjenje učinkovitosti promocijskih orodij ter na koncu oblikovanje spleta marketinškega komuniciranja. Največji poudarek v našem diplomskem delu pa smo namenili instrumentom marketinškega komuniciranja: oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi in neposredno marketinško komuniciranje. Ta del bomo uporabili tako v teoretičnem kot tudi v empiričnem delu. Slednji se začne z opisom pomembnih podatkov v podjetju CCC. Raziskali bomo skupine izdelkov, ki jih prodaja podjetje tako na spletu kot tudi fizično v trgovini. Na osnovi teorije bomo analizirali instrumente marketinškega komuniciranja v podjetju, ki so osnova za uspešno trgovanje. Analizirali smo tudi trg obutvene industrije, ki sicer ni tako velik, kot je tekstilna industrija, zato bomo podali nekatere smernice in predloge za izboljšanje dejavnosti komuniciranja v marketingu v podjetju CCC. Na koncu bomo diplomsko delo povezali v sklep kot eno celoto.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, podjetje CCC, instrumenti, obutvena industrija, management marketinškega komuniciranja
Objavljeno v DKUM: 16.10.2023; Ogledov: 446; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (2,51 MB)

3.
Marketinško komuniciranje na primeru podjetja Mik celje
Manuel Šibila, 2021, diplomsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je del marketinga in je bistvenega pomena za organizacije. Pravzaprav je način, s katerim se organizacije oblikujejo v očeh odjemalcev, informirajo, in jih nagovarjajo. Opišemo ga lahko tudi kot način, s katerim organizacije prihajajo v stik z zunanjo javnostjo. Brez marketinškega komuniciranja organizacija preprosto ne bo preživela in njen uspeh je močno odvisen od kakovosti ukrepov marketinškega komuniciranja. Zaradi globalizacije, zelo velikega konkuriranja in nasičenosti večine trgov je marketinško komuniciranje način za razlikovanje od konkurence. To počnejo vse organizacije in zato danes ni dovolj le izvajati marketinško komuniciranje, ampak je to treba tudi dobro načrtovati, usklajevati ter izvajati na metodičen in inovativen način. V ospredju morajo biti odjemalci in zadovoljevanje njihov potreb, ker to omogoča dolgoročni uspeh. V diplomskem delu sem v prvi fazi opredelil teoretična izhodišča, v drugi pa podal praktični primer na primeru podjetja MIK Celje. V teoretičnih izhodiščih sem najprej opisal vse, kar je potrebno, da bomo lažje razumeli marketinško komuniciranje in nato še samo področje. V praktičnem delu sem predstavil podjetje MIK Celje ter na podlagi teoretičnih izhodišč pripravil program marketinškega komuniciranja.
Ključne besede: marketing, marketinško komuniciranje, program marketinškega komuniciranja, instrumenti marketinškega komuniciranja.
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 1007; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

4.
Marketinško komuniciranje v Kaviar kozmetiki d.o.o.
Saša Golob, 2016, diplomsko delo

Opis: Komuniciranje je aktivnost prenosa in izmenjave informacij med ljudmi. Podjetja komunicirajo s svojimi ciljnimi javnostmi, z namenom da dosežejo cilje marketinškega komuniciranja. Pri tem pa uporabljajo različne pristope oziroma instrumente. Podjetje Kaviar kozmetika d.o.o., s široko ponudbo izdelkov za nego predvsem zahtevne, zrele in težavne kože, deluje medorganizacijsko. Z izdelki cilja na kozmetične salone in lekarne, ki zaposlujejo ustrezne strokovnjake za delo in uporabo profesionalne kozmetike, v namen njihove ustrezne uporabe pa izvaja usposabljanja. Pri komuniciranju s svojimi ciljnimi skupinami uporablja različne instrumente marketinškega komuniciranja. Veliko pozornost namenja pospeševanju prodaje, največ udeležbi na sejmih, saj jim ti zagotavljajo pridobitev pomembnih kontaktov in sklepanje poslov ter vzdrževanje odnosov s svojimi stalnimi kupci. Na osnovi teh pridobljenih kontaktov izvajajo osebne predstavitve pri potencialnih kupcih, za druge največkrat podporne dejavnosti uporabljajo instrumente neposrednega trženja, kot so telefonsko komuniciranje in komuniciranje s pomočjo elektronske pošte.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, načrtovanje in izvajanje marketinškega komuniciranja, instrumenti marketinškega komuniciranja, pospeševanje prodaje, sejmi
Objavljeno v DKUM: 01.06.2016; Ogledov: 1505; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)

5.
ENERGETSKA IZKAZNICA IN UKREPI ZA IZBOLJŠANJE KAKOVOSTI OVOJA STAVBE TER INSTRUMENTI MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA
Rok Močnik, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava opredelitev in zakonsko podlago energetske izkaznice, primer ukrepov za izboljšanje kakovosti ovoja stavbe ter predstavitev in uporaba instrumentov marketinškega komuniciranja. Glavni cilj diplomskega dela je predstavitev in analiza ukrepov za izboljšanje kakovosti ovoja stavbe Savski breg objekt C. Ukrepe smo simulirali s pomočjo programa URSA 4.0., osredotočili pa smo se na toplotne izgube ter potrebno energijo za ogrevanje stavbe. Izračunano potrebno energijo za ogrevanje smo nato primerjali z vrednostjo pridobljeno iz izdane energetske izkaznice za obravnavano stavbo.
Ključne besede: Energetska izkaznica stavbe, energetska učinkovitost, ukrepi za izboljšanje kakovosti ovoja stavbe, toplotna izolacija stavb, instrumenti marketinškega komuniciranja
Objavljeno v DKUM: 11.07.2014; Ogledov: 1676; Prenosov: 280
.pdf Celotno besedilo (5,00 MB)

6.
MEDORGANIZACIJSKO MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE NA PODROČJU SEJEMSKIH AKTIVNOSTI V PODJETJU TENZOR D.O.O.
Taja Bezjak, 2013, magistrsko delo

Opis: Komuniciranje med organizacijami predstavlja pomemben del marketinga podjetja. Podjetje se mora zavedati nekaterih posebnosti medorganizacijskega marketinga, da bi lahko bilo pri tem še uspešnejše. Kadar podjetje poskuša osvojiti tudi tuje trge, predstavlja sejem kot instrument marketinškega komuniciranja pomembno vlogo. Podjetja imajo različne razloge, zakaj se odločijo za nastop na sejmu, vsekakor je ta eden izmed njih. Učinkovitost nastopa na sejmu se začne že s pripravami in je odvisna od kakovosti sejemskih aktivnosti tako pred sejmom kot med njim in po njem. V magistrski nalogi smo opredelili značilnosti in posebnosti medorganizacijskega komuniciranja ter njegovih instrumentov. Podali smo tudi ključne razlike med komuniciranjem na medorganizacijskih in potrošniških trgih. Prav tako smo opredelili teoretična izhodišča sejma kot instrumenta marketinškega komuniciranja na medorganizacijskem trgu. Analizirali smo sejemske aktivnosti v podjetju Tenzor d.o.o. ter sejemski nastop podjetja na sejmu EuroCIS 2013. Na podlagi analize in ugotovljenih pomanjkljivosti sejemskih aktivnosti v podjetju smo podali nekatere izboljšave na področju sejemskih aktivnosti pred sejmom, med njim in po njem. Predlogi izboljšav bi po našem mnenju pripomogli k učinkovitejšemu nastopu podjetja na sejmih.
Ključne besede: medorganizacijski trgi, medorganizacijsko komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, pospeševanje prodaje, sejem, sejemske aktivnosti
Objavljeno v DKUM: 15.01.2014; Ogledov: 2119; Prenosov: 224
.pdf Celotno besedilo (846,17 KB)

7.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE IN OSEBNA PRODAJA V PODJETJU MONTANA D.O.O.
Žiga Žibret, 2013, magistrsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je sestavni del komunikacije podjetja s tržnimi subjekti. Deli se na več različnih marketinških kanalov kot so; oglaševanje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, neposredno trženje in vedno bolj priljubljena oblika oglaševanja katera se imenuje spletno oglaševanje. Ker se organizacije soočajo z vedno bolj nepredvidljivimi tržnimi situacijami in oteženimi pogoji, se morajo prilagajati in poiskati pravilne tržne pristope in kvalitetno komunikacijo s tržnimi subjekti. Soočajo se z finančnimi zlomi, konjunkturami gospodarskega razvoja, neizprosno konkurenco, zahtevnejšo in vedno bolj ozaveščeno in izobraženo strukturo kupcev kakor ostalimi dejavniki, ki postavljajo delovanje podjetja na preizkušnjo. Prav zaradi tega so primorana spremeniti tradicionalne poslovne prakse in uveljavljati novejše pristope do kupcev. Zaradi tega se organizacije odločajo za uvedbo marketinških komunikacijskih rešitev, katere omogočajo komunikacijo in tudi vpogled v pričakovanja in želje odjemalcev. Velik odstotek neuspešnih uvedb in delovanja marketinških storitev pripisujemo predvsem nejasnim, slabo začrtanim in nedoslednim izvrševanjem začrtanih ciljev podjetja. Definiranje jasnih ciljev, vizije, strategije in obsega razpolagajočih virov, pogojuje dejavnike uspešnega in neuspešnega delovanja marketinškega komuniciranja. Podjetje Montana d.o.o., želi prenoviti obstoječe in vzpostaviti nove marketinške komunikacijske kanale in s tem vzpodbuditi obstoječe in nove odjemalce k večjemu nakupu njihovega materiala. Podjetje ima vizijo in uresničljive cilje, kateri se lahko udejanjijo z dobrim marketinškim delovanjem, pietetnim pristopom in sinergijskemu komuniciranju s kupci. V magistrskem delu želimo predstaviti podjetje, različne vrste marketinških komunikacijskih kanalov in možnosti prenašanja sporočila od pošiljatelja (podjetja) k prejemniku (kupcu). Opravili bomo kvalitativno analizo marketinškega komuniciranja v izbranem podjetju. Rezultate intervjujev bomo analizirali in tako s pomočjo priznanih avtorjev in njihovih teoretičnih aksiomov o marketinškem komuniciranju izpeljali zaključke pri naši raziskavi.
Ključne besede: Komuniciranje, marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, osebna prodaja, oglaševanje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, neposredno trženje in internetno trženje.
Objavljeno v DKUM: 10.01.2014; Ogledov: 3482; Prenosov: 622
.pdf Celotno besedilo (9,18 MB)

8.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE ZA PODROČJE MEDICINSKIH PLINOV IN MEDICINSKE OPREME V PODJETJU MESSER SLOVENIJA D.O.O.
Saška Vodušek, 2013, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo predstavili družbo Messer Slovenija, d. o. o., ki je del mednarodno priznane korporacije Messer Group GmbH in Nemčije, ki posluje na različnih svetovnih trgih. Podjetje Messer Slovenija oskrbuje preko 3.000 kupcev in v Sloveniji pokriva 40 odstotkov potreb slovenskega tržišča za področje tehničnih in specialnih plinov. V magistrskem delu smo se osredotočili na področje medicinskih plinov in medicinske opreme, iz tega izhajajo tudi ključne ugotovitve. Pri preverjanju prve raziskovalne hipoteze smo se osredotočili na instrumente marketinškega komuniciranja, ki se jih poslužuje podjetje Messer Slovenija, ti so: oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi in publiciteta, priporočila in posebne oblike marketinškega komuniciranja. Tako smo skozi prikaz vseh uporabljenih instrumentov za področje medicinskih plinov in medicinske opreme prikazali način marketinškega komuniciranja. Ugotovili smo, da je za podjetje najpomembnejše, da se pri marketinškem komuniciranju osredotoči na udeležence oz. ciljno skupino, ki jih zanima izdelek in storitev, ki ga podjetje ponuja, saj lahko tako usmeri vso delovanje le na njih. V ta namen je bilo za podjetje Messer Slovenija potrebno opredeliti ciljne skupine za medicinske pline in medicinsko opremo. Ugotovili smo, da podjetje Messer Slovenija uspešno izkorišča vsakega od navedenih instrumentov marketinškega komuniciranja, pri čemer daje velik poudarek osebni prodaji. Osebna prodaja velja za podjetje Messer Slovenija za najpomembnejši komunikacijski instrument, kar je predpostavka druge raziskovalne hipoteze. Razlika, ki jo predstavlja osebna prodaja glede na druge instrumente marketinškega komuniciranja, je dvostranska in osebna komunikacija. Na tak način komuniciranja se gradi dolgoročno sodelovanje s strankami in ponudba se prilagodi povpraševanju stranke. Prodajno osebje se lahko z vsako stranko posebej dogovarja o nakupnih pogojih in le tako pridejo do ustrezne rešitve, ki je sprejemljiva za obe strani. Podjetje Messer Slovenija posveča velik pomen izobraževanju prodajnega osebja. To se vsakoletno izobražuje z različnih področij, kot so: vloga prodajalca, različne tehnike prodaje, uspešna komunikacija s strankami, uspešna predstavitev ponudbe, uspešno reševanje ugovorov, ocena konkurence in drugo. Za področje medicinskih plinov in medicinske opreme se prodajno osebje srečuje z medicinskim osebjem, kot so medicinske sestre in zdravniki. Za usmerjanje prodajnega osebja je dobro poznati priporočila, ki zagotavljajo prodajnemu osebju lažjo pot do uspešne prodaje. Kot primer nekaterih napotkov za boljše sodelovanje z zdravniki lahko navedemo naslednje: zdravniki ne potrebujejo poglobljenega informiranja o izdelkih, ampak usmerjeno diskusijo o bolezni oz. terapiji, v pogovoru ne želijo standardnih opisov ali definicij, temveč prilagojene informacije, ki veljajo za njihovo področje dela. Od prodajnega osebja cenijo vse relevantne vire informiranja, prednost pred številom obiskov dajejo njihovi kakovosti. Če predpostavljamo, da ima prodajno osebje določene osebnostne lastnosti, kot so zanesljivost, poštenost, inovativnost, dinamičnost lahko v povezavi z ostalimi znanji, ki jih pridobijo skozi različna izobraževanja, zelo uspešno vodijo prodajni proces. Tako se še enkrat poudarja vloga in pomen osebne prodaje, ki velja za vsa prodajna področja v podjetju Messer Slovenija za najpomembnejši instrument marketinškega komuniciranja. V magistrskem delu smo prav tako prikazali razliko med prodajnima področjema medicinskih plinov in medicinske opreme, hkrati pa smo prikazali tudi njuno povezanost in prekrivanje. Področje medicinskih plinov zajema segment uporabnikov, ki so splošne bolnišnice, psihiatrične bolnišnice, zdravstveni domovi, kirurški centri, veterinarske ambulante in ostali. Za področje prodaje medicinskih plinov se podjetje ne posveča v tako veliki meri instrumentom marketinškega komuniciranja kot za področje medicinske opreme. V našem primeru so medicin
Ključne besede: medicinski plini, medicinska oprema, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi in publiciteta, priporočila, posebne oblike marketinškega komuniciranja, cena, kakovost, garancija, distribucija, blagovna znamka
Objavljeno v DKUM: 08.01.2014; Ogledov: 1815; Prenosov: 133
URL Povezava na celotno besedilo

9.
NAČRT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA V KOROŠKI OSREDNJI KNJIŽNICI DR. FRANCA SUŠNIKA
Marja Mori, 2013, magistrsko delo

Opis: V današnjem času je učinkovit način komuniciranja ključnega pomena pri uvajanju in prepoznavnosti blagovne znamke izdelka in podjetja na trgu. Zato je za podjetje nujno, da na trgu nenehno komunicira s svojimi obstoječimi in potencialnimi kupci, pa tudi z ostalo javnostjo (lokalno skupnostjo, zaposlenimi in drugimi). Pri tem je potrebno poznati instrumente marketinškega komuniciranja in jih dosledno izvajati, skladno z načrtovano strategijo in cilji marketinškega komuniciranja v podjetju. Pomembnosti marketinškega komuniciranja se zavedajo tudi v Koroški osrednji knjižnici dr. Franca Sušnika. Knjižnica je svojo blagovno znamka gradila aktivno vse od svoje ustanovitve v povojnih letih dalje, še posebej do leta 2002, ko je bila ustanovljena kot samostojna knjižnica. Nenehno si prizadeva za ohranjanje zaupanja pri širši javnosti in posledično stremi k pridobivanju novih članov in povečanju obsega storitev pri obstoječih članih. V obravnavani knjižnici je marketinško komuniciranje zasnovano, pa vendar je glede na njene cilje smiselno posamezne aktivnosti tudi strateško načrtovati in jih jasno opredeliti v internih aktih. Tako bodo cilji marketinškega komuniciranja v knjižnici tudi izmerjeni in lahko bomo ugotovili, ali smo bili pri komuniciranju uspešni. Glede na navedeno področje raziskave je magistrska naloga sestavljena iz dveh glavnih delov. To sta: - teoretični del, ki obsega temelje ter proces in načrtovanje marketinškega komuniciranja. Predstavljeni so ključni instrumenti marketinškega komuniciranja; - praktični del, ki je glavna tema magistrske naloge in v katerem smo glede na ključne ugotovitve iz teoretičnega dela predlagali načrt marketinškega komuniciranja v Koroški osrednji knjižnici dr. Franca Sušnika. Pri raziskavi in pisanju magistrske naloge smo zaznali prispevek, ki ga s svojo nalogo lahko podamo obravnavani knjižnici, saj lahko predlagani marketinški instrumenti komuniciranja pomembno vplivajo na rast in razvoj blagovne znamke knjižnice ter pridobivanje novih članov. Seveda bomo s sistematičnim merjenjem odjemalcev knjižnice izvedeli, katere izmed predlaganih instrumentov komuniciranja bi bilo glede na predlagano terminsko opredelitev njihovega izvajanja smotrno še pogosteje načrtovati ali jih nadgraditi.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, načrtovanje marketinškega komuniciranja, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, odnosi z javnostmi, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem.
Objavljeno v DKUM: 19.06.2013; Ogledov: 2278; Prenosov: 448
.pdf Celotno besedilo (1010,88 KB)

10.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE POSLOVNO-KONGRESNEGA TURIZMA V TERMAH MARIBOR: PRIMER HOTELA HABAKUK
Timotej Semenič, 2012, magistrsko delo

Opis: Če želi podjetje v času varčevalnih ukrepov in vse hujše konkurence na trgu ohraniti ali celo povečati svoj tržni delež, je nujno, da zna svojo ponudbo ciljni javnosti kakovostno komunicirati. S potrošniki mora vzpostaviti učinkovit in dolgotrajen dialog, ki bo temeljil na zaupanju ter ustvariti ugled in zgraditi močno blagovno znamko. V magistrskem delu smo preučevali marketinško komuniciranje poslovno-kongresnega turizma v hotelu Habakuk. Natančno smo preučili specifike poslovnega turizma in kongresne dejavnosti ter ugotovili, da ima organizacija kongresov pozitivne ekonomske, družbene, znanstvene in politične učinke, ki se odražajo na celotni turistični destinaciji. Podrobno smo opredelili teoretične postulate marketinga v kongresni dejavnosti in ugotovili, da turistični delavci zaradi specifičnih lastnosti storitev potrošnikom nudijo predvsem doživetja, ki jih morajo posredovati z ustrezno kombinacijo elementov destinacijskega trženjskega spleta. Ključno pri tem je marketinško upravljanje z naravnimi in turističnimi privlačnostmi ter imidžem kraja. Podrobno smo razdelali in preučili program marketinškega komuniciranja v Habakuku in ugotovili, da orodja komunikacijskega spleta uporabljajo koordinirano in med njimi dosegajo sinergijske učinke. Kljub temu smo pri uporabi posameznih instrumentov opozorili na nekatere pomanjkljivosti in predlagali, na kakšen način jih je mogoče odpraviti.
Ključne besede: poslovni turizem, kongresna dejavnost, marketinško komuniciranje, turistična destinacija, marketing v turizmu, marketinški splet, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, Terme Maribor, hotel Habakuk.
Objavljeno v DKUM: 23.08.2012; Ogledov: 2454; Prenosov: 412
.pdf Celotno besedilo (2,02 MB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici