| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 25
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
BARBIE KULTURA IN PLASTIČNI SVET INSTAGRAMA
Anja Jurše, 2021, magistrsko delo

Opis: Podobnost med lutko Barbie in spletnimi objavami na Instagramu je ta, da je oboje všečno, urejeno – lahko bi rekli popolno. Lutka Barbie je nastala za to, da bi si deklice predstavljale, da lahko postanejo, karkoli želijo. Njena vizualna komponenta je predstavitev idealizirane podobe, ki, kljub temu da nima nič skupnega z realnostjo, na nek način predstavlja ideal ženskega telesa. Kakšen vpliv imajo na naše življenje idealizirane podobe, ki jih dnevno spremljamo na Instagramu in katerih prenasičenost je postala z družbenimi omrežji tako razširjena, da jim praktično ne moremo ubežati, predstavlja predmet številnih raziskav. Popolne podobe in življenja vzbujajo v uporabnikih željo po posnemanju (na kar kažejo podobnosti med objavami na Instagramu), lahko tudi inspiracijo ter spodbudo kot tudi nezadovoljstvo, slabo samopodobo in obremenjenost. V želji po opozarjanju na neskladje med realnim in idealnim telesom ter boljšim vpogledom na vpliv idealiziranih podob in splošno sprejetih obdelav smo izvedli anketo, ki nam je ob analizi literature pomagala potrditi ali ovreči zastavljene hipoteze.
Ključne besede: lutka Barbie, lepotni ideal, družbena omrežja, Instagram
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 25; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (29,90 MB)

2.
Dojemanje sponzoriranih objav na družbenem omrežju instagram s strani mladih uporabnikov
Miha Rušnik, 2021, diplomsko delo

Opis: Instagram je danes eno največjih družbenih omrežij, njegovi uporabniki so tudi mladostniki, ki nimajo veliko izkušenj z oglaševalskimi taktikami. Mladi uporabniki pogosto sledijo vplivnežem, ki nemalokrat oglašujejo izdelke in storitve, kar v njihovih objavah ni vedno jasno označeno. Zaradi narave družbenih omrežij in velikega števila mladih uporabnikov, ki na teh omrežjih preživijo veliko časa, so le-ta odlično okolje za oglaševanje. Z anketo smo raziskali, kako mladi dojemajo sponzorirane objave vplivnežev in kako se nanje odzivajo ter ugotovili, da znajo prepoznavati tovrstne objave, vendar vplivnežem glede nakupovalnih nasvetov ne zaupajo preveč.
Ključne besede: mladostniki, družbena omrežja, Instagram, vplivneži, oglaševanje
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 19; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

3.
Instagram kot nova oblika samopromocije grafičnih oblikovalcev
Nina Planinšek, 2021, diplomsko delo

Opis: Instagram je hitro rastoče družbeno omrežje, ki postaja vodilno na različnih področjih. Med drugim ga za samopromocijo uporabljajo grafični oblikovalci, ki izkoriščajo predvsem njegove kreativne funkcije. Namen diplomskega dela v teoretičnem delu je s pomočjo deskriptivne in analitične ter komparativne metode dela predstaviti teorijo samopromocije, spletnih družbenih omrežij, natančneje Instagrama in samo delo oblikovalcev v okviru slednjega. V empiričnem delu smo na temeljih teoretičnega dela in izsledkov analize Instagramovih profilov oblikovalcev ustvarili lasten profil na družbenem omrežju Instagram, kjer smo se osredotočali na samopromocijo.
Ključne besede: Instagram, grafični oblikovalci, samopromocija
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 24; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (27,87 MB)

4.
Raba angleškega jezika medijsko izpostavljenih oseb v Sloveniji na družbenem mediju Instagram
Špela Roze, 2021, diplomsko delo

Opis: Instagram je postal, zraven Facebooka in Twitterja, eden od treh najpomembnejših družbenih omrežij današnjega časa. Domnevamo, da se vse več medijsko izpostavljenih oseb odloči za ustvarjanje uporabniškega računa na Instagramu in rabo le-tega v promocijske in privatne namene. Ker Instagram omogoča tudi internacionalni doseg sledilcev, domnevamo, da je raba angleškega jezika vedno pogostejša med medijsko izpostavljenimi osebami tudi na območju Slovenije. Zato bomo v diplomskem delu na podlagi raziskovalnih vprašanj preučili in predstavili rabo angleškega jezika pri objavljanju vsebin medijsko izpostavljenih oseb na območju Slovenije, na družbenem mediju Instagram.
Ključne besede: Instagram, družbeno omrežje, angleški jezik, objavljanje vsebin
Objavljeno: 23.04.2021; Ogledov: 208; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

5.
Facebook in Instagram oglaševanje B2C spletnih trgovin v Sloveniji
Jure Šenveter, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo se osredotoča na Facebook in Instagram oglaševanje spletnih trgovin v Sloveniji, ki prodajajo proizvode ali storitve končnim odjemalcem. Gre za hitro spreminjajoče se področje marketinškega komuniciranja, kar smo poskušali čim bolj aktualno opredeliti in opisati. Magistrsko delo tako zajema teoretično umestitev oglaševanja na družbenih omrežjih v marketing, prakse Facebook in Instagram oglaševalcev slovenskih podjetij in tudi samo izdelavo oglasa. Magistrsko delo je spoznanje, kako kompleksno je oglaševanje na družbenih omrežjih, za katero je treba imeti dosti znanja in dobro pripravljeno strategijo. Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del zajema komuniciranje v marketingu, strategijo digitalnega marketinga, izdelavo spletne strani, zgodovino in opis interneta ter družbenih omrežij, digitalno oglaševanje ter na koncu še izdelavo Facebook in Instagram oglasa. Empirični del raziskuje vprašanja, povezana z oglaševanjem preko Facebook upravitelja oglasov, primerjavo z Google oglaševanjem in ugotavljanje ključnih kazalcev uspešnosti za slovenska podjetja. Pridobljeni podatki nam dajejo odgovore na vprašanja, kam se stekajo sredstva slovenskih digitalnih oglaševalcev, katere cilje Facebook kampanj uporabljajo slovenska podjetja, ali uporabljajo Facebook Pixel ter ali slovenska podjetja uporabljajo ponovno ciljanje občinstva s pomočjo občinstva po meri in s pomočjo kataloške prodaje. Analiza rezultatov je razporejena glede na pojasnjevanje posameznih hipotez in vizualno predstavlja podatke s pomočjo grafov in tabel.
Ključne besede: Facebook, Instagram, družbena omrežja, digitalno oglaševanje, spletna trgovina.
Objavljeno: 13.04.2021; Ogledov: 195; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

6.
Marketinško komuniciranje s podporo digitalnih medijev na primeru znamke Čas za kavo
Anita Tomić, 2020, diplomsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je izjemno pomembna marketinška aktivnost, saj s pomočjo nje vzpostavljamo stik z odjemalci in ostalimi podjetji. Vse bolj pa je razširjena komunikacija s pomočjo digitalnih medijev in uporabo raznih digitalnih kanalov, česar se poslužuje praktično že vsako podjetje. Uporaba družbenih omrežji je postala neizbežna in nujno potrebna za odjemalce. Obravnavana znamka Čas za kavo je digitalnega marketinškega komuniciranja vešča in večinoma uporablja za komunikacijo družbena omrežja. Glavno omrežje, ki ga uporabljajo, je Instagram, ki je kot omrežje pri uporabi med odjemalci v porastu. Znamka redno vzdržuje kontakt s svojimi odjemalci in se od marketinških orodij najbolj poslužuje oglaševanja in pospeševanja prodaje. Izdelke in samo prodajo prilagajajo glede na željo odjemalcev in jih vključujejo v gradnjo znamke od samega začetka. Glavni obraz znamke in mnenjski vodja je ustanoviteljica Nina Štefe, ki je znamko bazirala in ustvarila na bazi Instagram profila.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, digitalni mediji, družbena omrežja, Instagram, Čas za kavo.
Objavljeno: 01.12.2020; Ogledov: 376; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (968,26 KB)

7.
Primerjava različnih platform socialnih omrežij z vidika dobičkonosnosti
Urška Hacin, 2020, diplomsko delo

Opis: Živimo v dobi interneta, ki nikoli ne spi. Ne samo svoj prosti čas, tudi posel se vse hitreje pomika na splet, zaradi svoje priročnosti in velikega dosega. Še nikoli se ni bilo lažje prebiti na tuji trg kot sedaj. Z razvojem različnih poslovnih strategij se hkrati razvijajo tudi novi poklici. Če bi pred 10 leti nekdo svoje delo opredelil kot influencerstvo, bi ga verjetno gledali postrani. Dandanes pa veljajo za eno izmed najmočnejših marketinških orodij. Na vprašanje, ali se dejansko lahko živi od tega, že poznamo odgovor, tukaj bomo podrobneje pogledali, katera platforma socialnih omrežij je tista, ki velja med influencerji za najbolj dobičkonosno. Primerjali bomo tri gigante, in sicer: Instagram, Facebook in Youtube. Empiričen del bo razdeljen na dva dela, in sicer na sledilce in dejanske ustvarjalce. V prvem delu bomo raziskovali s pomočjo ankete, ključni vprašanji bosta, koliko je naš domači slovenski trg sploh dovzeten za socialna omrežja in kje se najpogosteje zadržujejo, medtem ko se bomo v drugem delu osredotočali na influencerje. Vsakemu bomo preko intervjuja zastavili 5 enakih vprašanj, s katerimi se bomo dokopali do odgovora, katera platforma zagotavlja največ možnosti za dobiček.
Ključne besede: socialna omrežja, Facebook, Instagram, Youtube, influencerji, zaslužek, ustvarjalci, sledilci, internet, marketing, oglaševanje, posel
Objavljeno: 19.11.2020; Ogledov: 278; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (537,41 KB)

8.
Pomen Instagrama influencerjev za spletni marketing
Tina Marn, 2020, diplomsko delo

Opis: S pomočjo literature in raziskovalnega dela smo proučili idejo o vplivu in pomenu prizadevanj za prodajo v družbi ter kako pomemben je vplivnostni marketing. Skušali smo ugotoviti, kakšno mero zaupanja imajo posamezniki do nakupa izdelkov, ki jih promovirajo vplivneži. Vpliv je ena od besed, ki se veliko omenja v družbenih omrežjih in socialnih medijih, toda vpliv je vnaprej določen s tehnologijami in sega vse od začetka trgovanja. V zadnjih tridesetih letih oglaševalska industrija izbira zvezdnike za promocijo izdelkov. Razlog za to je, da ima prepoznavnost velik vpliv na množico ljudi. Namen je bil z raziskavo ugotoviti, od česa je odvisno, da se ljudje odločijo za nakup določenih izdelkov, ki jih promovirajo vplivneži, ter v kolikšni meri zaupajo oglasom na Instagramu. Med drugim nas je zanimalo tudi, katere vsebine ljudje največkrat uporabljajo. Naloga je razdeljena na dva dela, in sicer na teoretičnega in raziskovalnega. V teoretičnem delu smo opredelili trženjsko komuniciranje, njegov proces in načrtovanje. V nadaljevanju pa smo razložili pojem in trende spletnega marketinga in njegov vpliv na družbenih omrežjih. Podrobneje smo opisali tudi vpliv marketinga ter oglaševanje s pomočjo vplivnežev in navedli prednosti in slabosti tovrstnega marketinga. V raziskovalnem delu nas je zanimalo, od česa je odvisno, da se ljudje odločijo za nakup izdelkov in v kolikšni meri zaupajo vplivnežem.
Ključne besede: spletni marketing, vplivnež, Instagram, vplivnostni marketing
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 292; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (609,88 KB)

9.
Vizualno komuniciranje z obogateno resničnostjo na družbenih omrežjih
Teja Kovačič, 2020, diplomsko delo

Opis: Glavni cilj diplomske naloge je bil izdelati filter AR (angl. Augmented Reality – obogatena resničnost) v programu Spark AR Studio za namen vizualnega komuniciranja z obogateno resničnostjo na družbenih omrežjih. Z uporabo deskriptivne metode smo raziskali področja vizualne komunikacije, obogatene resničnosti in družbenih omrežij. S pomočjo primerjalne analize smo primerjali podatke, pridobljene iz različnih virov. Na osnovi teoretičnega dela smo oblikovali lasten filter AR, ki smo ga objavili na družbenem omrežju Instagram. Z uporabo standardiziranega UEQ vprašalnika smo s pomočjo anketirancev določili oceno uspešnosti našega produkta. Ugotovili smo, da se filtri AR uspešno uporabljajo na družbenih omrežjih, kakršen je Instagram.
Ključne besede: vizualna komunikacija, obogatena resničnost, družbena omrežja, Instagram, filter AR
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 189; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (972,02 KB)

10.
Uporaba družbenih omrežij v modelih e-poslovanja
Tina Dvornik, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu se osredotočamo na oglaševanje na družbenih omrežjih Facebook in Instagram. Delo je sestavljeno iz dveh delov – prvi del je teoretični in je povzet po slovenskih in angleških virih in literaturi. Drugi del pa je empirični, kjer je slikovno prikazano, kako se ustvarjajo oglasi na omenjenih dveh družbenih kanalih. V prvem delu diplomskega projekta je teoretično prikazano, kako se je splet razvijal, kakšne so napovedi za razvoj spleta, kaj vsebinsko pomeni Internet of Things oziroma internet vsega, ter kaj je e-poslovanje in katere modele poznamo. Vsebinsko je razloženo tudi, kaj so družbena omrežja in za kaj je katero omrežje namenjeno. Predstavljeno je tudi, zakaj je oglaševanje na internetu za podjetja pomembno in hkrati priročno. Da pa je oglaševanje na splošno razumljivo, pa mora podjetje, ki želi ustvarjati oglase na Facebook-u in Instagramu, razumeti, kaj pomeni marketing miks in katere so njegove sestavine. Ko se podjetje odloči za oglaševanje na spletu in na družbenih omrežjih, se mora odločiti tudi, kakšno obliko oglaševanja bo izbralo ter na katerih kanalih bo oglaševalo. V drugem oziroma v empiričnem delu diplomskega projekta je po korakih nazorno prikazano, kako se ustvarjajo oglasi na kanalu Facebook in Instagram. Slikovno je prikazano, kako se oglas ustvarja in katere vse podatke moramo izpolniti. Za oglaševanje na omenjenih družbenih omrežjih, mora podjetje imeti ustvarjen Facebook profil, preko katerega se oglas ustvari in kasneje oglašuje. Kreiranje oglasov se ureja v Facebook-ovih nastavitvah oziroma na Facebook-ovi strani ˝Upravitelj oglasov˝.
Ključne besede: E-poslovanje, oglaševanje na spletu, družbena omrežja, Facebook, Instagram.
Objavljeno: 28.09.2020; Ogledov: 264; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (2,25 MB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici