| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 31
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
INOVATIVNOST IN EKOLOŠKA USMERJENOST PODJETIJ
Urška Lackovič, 2010, diplomsko delo

Opis: Inovacije so gibalo razvoja vsake družbe. Preden pa lahko slovenski inovatorji ponudijo inovacijo na trgu, se soočajo z velikimi težavami. Največjo težavo v inovacijskem procesu jim zaradi pomanjkanja finančnih sredstev predstavlja faza inovacije. Z raziskavo smo ugotovili, da podjetja niso dovolj aktivna pri iskanju raznovrstnih podpor, ki jih v Sloveniji ponuja vrsta organizacij. Prav tako smo izvedeli, da se velik delež podjetnikov ne zaveda prednosti, ki jih prinaša ekološka usmerjenost podjetij. Za rešitev in izboljšanje problematike inovatorjev bi bilo potrebno izpeljati nadaljnje raziskave, ki se nanašajo na učinkovitost in doslednost izvajanja institucionalne podpore za inovativne ter ekološke dejavnosti. V raziskavi o učinkovitosti izvajanja podpore za ekološke dejavnosti bi bilo potrebno podrobno preučiti, kako se izvaja ukrep ozaveščanja o prednostih in pomenu ekološke naravnanosti inovatorjev in inovativnih podjetij.
Ključne besede: Inovacija, Inovacijski proces, Inovativno podjetje, Ekološko usmerjeno podjetje, Ekološki izdelek
Objavljeno: 17.11.2010; Ogledov: 2168; Prenosov: 186
.pdf Celotno besedilo (651,85 KB)

9.
INOVACIJE PODJETJA HENKEL SLOVENIJA D.O.O.
Marko Balant, 2010, diplomsko delo

Opis: Podjetja v današnjem času morajo ves čas biti usmerjana v nenehen razvoj, saj z razvojem nenehno inovirajo, ter so dovzetna za inovacije. Zato samo zares inovativno podjetje z inovativnim poslovanjem ima dolgoročne možnosti za uspeh na zahtevnem trgu z izdelki, procesi ali storitvami, ki jih trži. Imeti mora primerno zasnovano inovacijsko strategijo. Nastanek in razvoj inovacij ni enostaven. V podjetju morajo težiti k ustvarjalnosti svojih zaposlenih ter morajo ustvariti ustvarjalno in inovativno delovno okolje za nastajanje novih zamisli in zajemati invencije in jih spreminjati v inovacije. Na koncu pa inovacije tudi uvajati na trg, ter jih spremljati, da pridobijo informacije ali tržni udeleženci sprejmejo ali zavrnejo inovacije. Inovativni proizvodi, inovativne tehnologije, organizacijske izboljšave in tržne inovacije so konkurenčna prednost, s katero podjetje ustvari večje dobičke od tekmecev, kar mu omogoči boljšo pozicijo na trgu, večjo prepoznavnost … Motiv za in koristi od svojega početja morata imeti tako inovator, kot podjetje.
Ključne besede: invencija, inovacija, inovativno poslovanje, inovativno podjetje, življenjski cikel inovacije, Henkel Slovenija
Objavljeno: 14.12.2010; Ogledov: 2228; Prenosov: 297
.pdf Celotno besedilo (940,91 KB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici