| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
SNOVANJE IZVOZNEGA NAČRTA S POUDARKOM NA FINANČNIH VIDIKIH IZVOZNEGA POSLA
Tine Lamot, 2015, diplomsko delo

Opis: Z rastočo globalizacijo ter informacijsko tehnologijo so mednarodni trgi postali dostopni za marsikatero podjetje, ki želi v mednarodnem okolju širiti svojo gospodarsko dejavnost ali je v to prisiljeno zaradi prenasičenosti domačega trga. Mednarodno okolje lahko predstavlja velike nove poslovne priložnosti, a tudi velike nevarnosti za podjetja, ki želijo delovati na mednarodnem trgu. Zato je ključnega pomena, da so podjetja seznanjena s strateško izdelavo poslovnega izvoznega načrta na podlagi njihovih potreb, z namenom dobre zasnove izvoznih aktivnosti. Na praktičnem primeru nizozemskega podjetja Zonel lahko vidimo motive in opredeljeno strategijo vstopa na indonezijsko tržišče, podkrepljeno s podrobno finančno analizo izvoznih aktivnosti. Z dobro izdelavo poslovnega izvoznega načrta si podjetja lahko zagotovijo bistveno višji uspeh pri vstopanju na tuje trge.
Ključne besede: Snovanje izvoznega načrta, finančna analiza, obnovljivi viri energije, Indonezija, mednarodno poslovanje, izvozne strategije.
Objavljeno: 04.11.2015; Ogledov: 515; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (906,42 KB)

2.
Bračkovi na potovanju
Davor Bračko, 2012

Opis: Bračkovi na potovanju; enoletna družinska pustolovščina okrog sveta
Ključne besede: Malezija, Indonezija, Nepal, Indija, Šrilanka, Singapur, Avstralija, Filipini, Kitajska, Tokio, New York, Kolumbija, Ekvador, Peru, Bolivija, Brazilija, potopisi
Objavljeno: 30.12.2015; Ogledov: 334; Prenosov: 18
URL Povezava na celotno besedilo

3.
PRIMERJALNA ANALIZA POSLOVNEGA OKOLJA IN DEŽELNIH TVEGANJ MEHIKE IN INDONEZIJE
Marko Nipič, 2016, diplomsko delo

Opis: Podjetje, ki načrtuje poslovanje na tujih trgih, se mora najprej seznaniti s splošno stabilnostjo makroekonomskega okolja izbranih držav. Eden izmed najbolj znanih in uporabnih pristopov k raziskovanju poslovnega okolja je PEST-analiza, s katero analiziramo makroekonomske dejavnike, ki mnogokrat vplivajo na uspešnost podjetja pri vstopanju na nepoznan trg. V diplomskem delu smo analizirali poslovno okolje ter deželna tveganja Mehike in Indonezije. V prvem delu smo predstavili pojem poslovnega okolja ter njegove sestavine, PEST-analizo ter pojem deželnega tveganja. V drugem delu smo se osredotočili na podrobnejšo analizo obeh držav in predstavili ekonomsko, politično, družbeno-kulturno in tehnološko okolje obeh držav ter njuna deželna tveganja. V zadnjem delu diplomskega dela smo primerjalno analizirali obe državi iz vidikov dimenzij poslovnega okolja ter deželnih tveganj. S pomočjo sekundarnih podatkov smo preverjali, ali Mehika zaradi svoje razvitejše industrije ponuja več poslovnih priložnosti kot Indonezija, in ali je vstop na indonezijski trg zaradi obsežnejše birokracije zahtevnejši kot vstop na mehiški trg.
Ključne besede: poslovno okolje, PEST analiza, deželno tveganje, Mehika, Indonezija
Objavljeno: 05.09.2016; Ogledov: 555; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici