| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
NADGRADNJA SISTEMA KRMILJENJA IZTISKALNICE V IMPOL PCP, D.O.O.
Damijan Drame, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi obravnavamo razvoj sistema krmiljenja iztiskalnice neposredno preko izdelka. Sistem dopušča popolno kontrolo iztiskanja ter beleži vse posege v proizvodni proces. Predhodno se ni sledilo orodjem iztiskanja oziroma se je za izbrana orodja izpolnjevala kartica orodij.
Ključne besede: nadgradnja sistema krmiljenja, obdelava podatkov, Impol PCP, d.o.o., sistem za avtomatsko delovanje.
Objavljeno: 05.01.2011; Ogledov: 1389; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (2,18 MB)

3.
UPRAVLJANJE VHODNIH ZALOG MATERIALA V PODJETJU IMPOL FT D.O.O.
Tomaž Kocijančič, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga opisuje enega od procesov v podjetju in sicer upravljanje vhodnih zalog. V teoretičnem delu je opisano, kako je potrebno voditi zaloge in gospodariti z njimi, kako določati optimalne količine naročil, kako oceniti stroške, ki jih povzročajo zaloge, predstavljeni pa so tudi modeli upravljanja zalog. Na kratek način je predstavljen še postopek naročila materiala, priprava tega materiala na skladiščenje in način njegovega skladiščenje. V praktičnem delu so izračuni optimalnih količin naročanja, izračunani so približni stroški zalog in nivoji zalog. Na koncu so podani predlogi, ki bi pomagali zmanjšati stroške zalog, ki nastajajo v podjetju.
Ključne besede: zaloge, stroški zalog, optimalne količine naročanja, modeli upravljanja zalog, Impol FT d.o.o.
Objavljeno: 01.10.2010; Ogledov: 2433; Prenosov: 276
.pdf Celotno besedilo (1,75 MB)

4.
TVEGANJA IN ZAVAROVANJA MEDNARODNIH PLAČIL V PODJETJU IMPOL D.O.O.
Bojan Gril, 2011, diplomsko delo

Opis: Neustavljiv vrtinec, v katerem se vrti današnji trg je neusmiljen boj med konkurenco. Zaradi vse večje konkurence in boja med izvozniki so le-ti prisiljeni v nudenje najbolj konkurenčnih pogojev. Da bi zapolnili svojo proizvodnjo zmogljivost in si zagotovili delo in pozicijo na trgu, se morajo dostikrat izpostaviti velikim tveganjem. Ključnega pomena pri sklepanju mednarodnega posla je plačilo, saj je le v primeru prejetega plačila, lahko uspešen. Toda gospodarska kriza v kateri se je znašel svet, je še bolj zaostrila plačilno nedisciplino in povečal tveganja, zato je od vsakega posameznika odvisno, kako bo poskrbel za zaščito plačil pri poslovanju s tujino. Izvoz nudi veliko možnosti pri povečevanju dobička in prodaje, prepoznavanju in povečevanju konkurenčnosti na svetovnem trgu, vendar mnoga podjetja na žalost ne izkoristijo vseh priložnosti. Pri vseh pozitivnih straneh pa se srečujejo tudi z določenim tveganjem predvsem pri plačilih, tečajnih spremembah valut, preverjanju bonitet kupcev. Podjetja so izpostavljena tveganjem pred nepoznavanjem kupcev s katerimi poslujejo. Na trgu poznamo velik različnih zavarovanj, s katerimi se lahko zaščitimo pred neplačili tujih podjetij. Potreba po zaščiti pri poslovanju s tujino je še toliko večja, ker imamo poleg komercialnega tveganja tudi nekomercialno ali deželno tveganje. Slednje predstavljajo tveganja pred nepričakovani dogodki, ki jih podjetje ne more niti predvideti niti nadzirati.. V diplomskem delu smo predstavili podjetje Impol, ki je izrazito mednarodno podjetje, z dolgoletno prakso. Iz predstavljenega lahko razberemo zelo dovršeno in izdelano strategijo poslovanja in zavarovanja pred tveganji v mednarodnem poslovanju. Tako smo s primeri različnih bonitet kupcev želeli približati bralcu fleksibilnost njihovega poslovanja. Zaslugo za učinkovito, usklajeno in uspešno delovanje podjetja na tem področju so vpleteni različni oddelki, ki morajo sodelovati med seboj. Država je z ustanovitvijo Slovenske izvozne družbe (SID) ponudila našim podjetjem veliko podpore. Njena angažiranost pri financiranju in zavarovanju izvoza se je v podjetju Impol pokazala kot zelo zanesljiva možnost za zavarovanje terjatev.
Ključne besede: mednarodno poslovanje, tveganje, zavarovanje pred tveganjem, dokumentarni akreditiv, bančna garancija, SID, Impol.
Objavljeno: 11.07.2011; Ogledov: 1382; Prenosov: 237
.pdf Celotno besedilo (3,07 MB)

5.
MOTIVACIJA PRODAJNEGA OSEBJA V PODJETJU IMPOL D.O.O. KOT ORODJE ZA DVIG KAKOVOSTI DELA
Metka Arzenšek, 2011, diplomsko delo

Opis: Motivacija in zadovoljstvo zaposlenih sta v zadnjem času ena najpomembnejših nalog s katero se ukvarjajo vodje v podjetjih. Z njima je mogoče vplivati na storilnost in boljše rezultate zaposlenih. Motivirani zaposleni so predani svojemu delu, prizadevajo si doseči zastavljene cilje tako, da svoje lastne cilje povezujejo s skupnimi cilji podjetja. Ustrezna motivacija vpliva na povečano produktivnost in zadovoljstvo zaposlenih, zmanjšajo se izostanki z dela, kar posledično vpliva na zmanjšanje stroškov in izboljšanje poslovanja celotnega podjetja. Naloga vodij je torej jasna, za vzpostavitev učinkovitega motivacijskega procesa morajo ugotoviti, kateri so prevladujoči motivacijski dejavniki v podjetju in jih učinkovito uporabiti za povečanje delovne motivacije. Z raziskavo, ki smo jo izpeljali v okviru prodajne funkcije podjetja Impol smo želeli raziskati in predstaviti ključne motivacijske dejavnike in njihov vpliv na kakovost opravljenega dela. Ugotoviti smo želeli, kako se zaposleni počutijo pri opravljanju svojega dela, kateri motivacijski dejavniki jih najbolj motivirajo, s čim so nezadovoljni oz. kaj je tisto, kar bi želeli spremeniti in izboljšati zato, da bi bili pri svojem delu še bolj motivirani. Z raziskavo je bilo ugotovljeno, da prodajnimi referenti v vseh treh komercialah navajajo podobne razloge za delo, in sicer brezskrbno življenje, zadovoljstvo in veselje do dela in boljša prihodnost svojih otrok. Glede na odgovore lahko trdimo, da na kakovost opravljenega dela vplivajo štirje dejavniki v naslednjem vrstnem redu: obseg dela, delovna klima, plača in osebno razpoloženje. Najvišjo povprečno oceno dajejo zaposleni odnosu do kakovosti in do dela, najnižjo pa možnostim razvoja kariere. Najbolj motivirano so, če je njihovo delo zanimivo in ustvarjalno, kadar lahko delajo s prijetnimi ljudmi in ko imajo občutek, da lahko nekaj dosežejo. Plača kot pomemben motivacijski dejavnik je šele na četrtem mestu, kljub temu pa si želijo izboljšav na področju plač in ostalih ugodnosti. Manj zadovoljni so tudi z možnostjo napredovanja obveščenostjo v podjetju in odnosi s sodelavci.
Ključne besede: Motivi, motivacijski dejavniki, demotivatorji, vrednote, vrednote podjetja, delovne vrednote, notranja motivacija, zunanja motivacija, prodajni referenti, Impol d.o.o., prodaja aluminijskih izdelkov, prodajna politika
Objavljeno: 23.01.2012; Ogledov: 2277; Prenosov: 353
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

6.
NAČRTOVANJE PROJEKTA E-POSLOVANJE V PODJETJU IMPOL D.D.
Jasna Hohler, 2012, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu sem opisala teorijo, ki se nanaša na projekt in cilje projekta. Opisala sem tudi, kako načrtovati projekt in njegov življenjski cikel. K temu spadajo: • opredelitev ciljev, • oblikovanje projektnega tima, • načrtovanje projekta, • izvedba projekta, • spremljanje projekta, • kontrola projekta, • predaja projekta investitorju. Posebno poglavje sem namenila e-poslovanju in njegovi zgodovini. V praktičnem delu sem se osredotočila na projekt e-poslovanje in njegovo nadgradnjo v podjetju Impol d.d. Elektronsko poslovanje bo med drugim omogočalo hitrejše in nižje transakcije, nižje administrativne stroške, krajše dobavne poti ter nove tržne priložnosti. Z nadgradnjo e-poslovanja pa bodo komercialisti imeli možnost spremljanja vseh povpraševanj in hitrejše reakcije v primeru pomanjkanja naročil. Elektronsko poslovanje vnaša v podjetje spremembe na vseh področjih. Predvsem so te spremembe izrazite na področju prodaje. Podjetje se zaveda pomembnosti elektronskega poslovanja, saj s tem ohranja konkurenčnost na trgih. Opisala sem, kako kupec pridobi geslo in katere dokumente si lahko izpiše preko sistema e-poslovanja. Sistem pa jim omogoča spremljanje svoje zaloge.
Ključne besede: projekt, načrtovanje projekta, življenjski cikel projekta, planiranje projekta, izvedba projekta, spremljanje projekta, kontrola projekta, e-poslovanje, Impol, povpraševanje, obdelava povpraševanja.
Objavljeno: 16.11.2012; Ogledov: 1659; Prenosov: 182
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

7.
Sprememba sistema upravljanja v gospodarski družbi Impol 2000 d.d., ( Prehod iz dvotirnega v enotirni sistem upravljanja)
Dejan Košir, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Sprememba sistema upravljanja v družbi Impol 2000 d.d., (Prehod iz dvotirnega v enotirni sistem upravljanja) predstavlja bralcu tematiko, kateri se zadnje čase tako v tuji, kot tudi v domači pravni in ekonomski literaturi posveča vedno več pozornosti. Govorimo o korporacijskem upravljanju gospodarskih družb. Od dobrega korporacijskega upravljanja je v veliki meri odvisna uspešnost sleherne gospodarske družbe, saj ji le to zagotavlja obstoj na trgu in možnost razvoja. V diplomskem delu je najprej predstavljen pojem korporacijskega upravljanja, kjer smo ugotovili, da ni enotne opredelitve tega pojma, ter da ta pojem tako tuji, kot domači avtorji opredeljujejo različno. V naslednjem poglavju je predstavljena zakonska podlaga korporacijskega upravljanja v Republiki Sloveniji. Nato sledi predstavitev temeljnih značilnosti enotirnega in dvotirnega sistema upravljanja, predstavitev posameznih organov v enotirnem in v dvotirnem sistemu upravljanja hkrati s predstavitvijo posameznih organov so predstavljena tudi razmerja med njimi, na koncu poglavja so predstavljene prednosti in slabosti obeh sistemov upravljanja. Zatem sledi kratka predstavitev družbe Impol 2000 d.d., analiza obstoječega sistema upravljanja, na koncu pa bralcu predstavimo možnost uvedbe enotirnega sistema upravljanja v družbo Impol 2000 d.d., Pri tem ugotovimo, da družba Impol 2000 d.d., izpolnjuje večino predpostavk na katerih temelji enotirni sistem upravljanja ter, da ima pripravljene ustrezne predloge aktov, ki so potrebni za spremembo sistema upravljanja. To nas privede do zaključka, da bi bila uvedba enotirnega sistema upravljanja v tej družbi smiselna. Saj bi enotirni sistem upravljanja družbi Impol 2000 d.d., prinesel boljše in tesnejše sodelovanje med organom nadzora in organom poslovodstva, kar naj bi izboljšalo pretok informacij med njima in hkrati izboljšalo kakovost dela članov upravnega odbora, ki so odgovorni za poslovodenje, saj boljše in kakovostnejše informacije omogočajo tudi boljši nadzor.
Ključne besede: korporacijsko upravljanje, delniška družba, enotirni sistem upravljanja, dvotirni sistem upravljanja, ZGD-1, Impol 2000 d.d..
Objavljeno: 17.12.2012; Ogledov: 1907; Prenosov: 292
.pdf Celotno besedilo (382,34 KB)

8.
Zunanje in notranje transportne poti v industrijski coni podjetja Impol d.d.
Denis Gojčič, 2014, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo predstavlja logistične težave znotraj industrijske cone podjetja Impol d. d. in pri dostopu do nje, kjer se v delovnem času zaposleni srečujejo s problematiko prometnih konic, ki nastaja zaradi neurejenega prometnega režima znotraj industrijske cone in pomanjkanja prometne signalizacije. V prvem delu diplomskega dela so predstavljena teoretična izhodišča, ki so potrebna za samo razumevanje obravnavane problematike. Osredotočil sem se predvsem na definicijo logistike, zunanjega in notranjega transportnega sistema in opisa sodobnih tehnologij, ki omogočajo boljši nadzor nad prometom. V nadaljevanju je nato predstavljeno obstoječe stanje s kritično analizo, v kateri so podane pomanjkljivosti obstoječega sistema. V tretjem delu naloge so podani predlogi izboljšav, ki bi te pomanjkljivosti odpravili. Predstavljena je tudi osnovna ekonomska analiza učinkovitosti predlogov. Diplomsko delo tako ponuja vpogled v pomanjkljivosti notranjih transportnih poti industrijske cone podjetja Impol d. d. ter poskuša podati ekonomsko učinkovite predloge izboljšav.
Ključne besede: notranja logistika, industrijska cona, Impol, zunanje transportne poti, RFID
Objavljeno: 25.02.2015; Ogledov: 1034; Prenosov: 216
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

9.
PREHOD IZ DVOTIRNEGA V ENOTIRNI SISTEM UPRAVLJANJA V DRUŽBI IMPOL 2000 D.D.
Boris Kos, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo z naslovom Prehod iz dvotirnega v enotirni sistem upravljanja v družbi Impol 2000 d.d. bralcu predstavi tematiko poteka prehoda in značilnosti posameznega sistema upravljanja. V diplomskem delu je najprej predstavljena delniška družba, nato Evropska delniška družba. Predvsem ureditev Evropske delniške družbe je pomembna za razvoj enotirnega sistema upravljanja kapitalskih družb v našem pravnem redu. Nato smiselno sledi predstavitev temeljnih značilnosti enotirnega sistema upravljanja in dvotirnega sistema upravljanja, hkrati s predstavitvijo posameznih organov. Predstavljena so tudi razmerja med organi, ter prednosti in slabosti obeh sistemov. Nazadnje je v diplomskem delu predstavljena družba Impol 2000 d.d., ter družbina nova ureditev, to je uvedba enotirnega sistema upravljanja. Opisan je postopek in dokumenti, ki so bili potrebni za prehod iz dvotirnega sistema upravljanja v enotirni sistem upravljanja. Najpomembnejši dokument je Statut družbe, ki je bil zaradi spremembe sistema upravljanja v večinskem delu tudi spremenjen. Ker družba Impol 2000 d.d. izpolnjuje večino predpostavk za enotirni sistem upravljanja, nas to privede do zaključka, da je bila uvedba enotirnega sistema upravljanja v družbi Impol 2000 d.d. smiselna, saj je doprinesla predvsem boljše sodelovanje med organom nadzora in organom poslovodstva, kar posledično izboljša potek informacij med organoma.
Ključne besede: Delniška družba, enotirni sistem upravljanja, dvotirni sistem upravljanja, ZGD-1, Impol 2000 d.d.
Objavljeno: 26.02.2016; Ogledov: 1173; Prenosov: 156
.pdf Celotno besedilo (721,89 KB)

10.
Vpliv plačilne nediscipline na poslovanje podjetja Impol
Tanja Marguč, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen problem plačilne nediscipline nasploh in njen vpliv na poslovanje podjetja Impol. Impol je veliko podjetje iz Slovenske Bistrice, ki se ukvarja s predelavo aluminija in nastopa tako na slovenskem kot tudi na tujem trgu. V nalogi je podrobno opisan Zakon o preprečevanju zamud pri plačilih (ZPreZP), ki naj bi odpravil oziroma omejil plačilno nedisciplino, vendar žal ni prinesel želenih rezultatov. Naloga zajema tudi večstranski pobot ter rezultate njegovega začetnega uvajanja, ki pa prav tako niso bili zadovoljivi. Plačilna nedisciplina je zadnje desetletje predstavljala velik problem, zato sem na primeru podjetja Impol prikazala, kako le-ta vpliva na poslovanje podjetja, na naročila in na finančno stanje v podjetju ter kako v tem konkretnem primeru problem rešujejo.
Ključne besede: likvidnost, plačilna nedisciplina, večstranski pobot, Impol, korelacija.
Objavljeno: 21.06.2016; Ogledov: 474; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici