| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 35
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Postavitev enotnega kontaktnega centra v banki : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Katja Cerovski, 2006, diplomsko delo

Ključne besede: klicni center, CRM, ITIL standardi
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 2210; Prenosov: 306
.pdf Celotno besedilo (640,99 KB)

3.
4.
5.
6.
Zagotavljanje varnega oddaljenega dostopa po načelih ITIL-a : specialistično delo
Tomaž Justin, 2008, specialistično delo

Ključne besede: ITIL, modeliranje procesov, oddaljeni dostop
Objavljeno: 19.06.2009; Ogledov: 3459; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (991,23 KB)

7.
UPRAVLJANJE IN NADZOR SISTEMA ZA ELEKTRONSKO CARINSKO POSLOVANJE (NCTS) CARINSKE UPRAVE RS
Vasilij Škrlj, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga uvodoma predstavi problem velikih in kompleksnih informacijskih sistemov. Ena pomembnih nalog je nadzor nad delovanjem takih sistemov, kar rešujemo s pomočjo priporočil ITIL, kot dobre prakse in z različnimi orodji, ki so dosegljiva na trgu. V nadaljevanju so predstavljena orodja, ki so trenutno na voljo: tako komercialna kot odprtokodna. Podrobneje je predstavljeno nadzorno orodje Nagios. Jedro naloge je spoznavanje porazdeljenega transakcijskega sistema NCTS (New Computerized Transit System), ki ga uporabljajo v šestnajstih državah članicah Evropske skupnosti in služi carinskim upravam pri spremljanju tranzita blaga. V nadaljevanju naloge se seznanite tudi s pripravo in vpeljavo nadzornega sistema v carinski informacijski sistem.
Ključne besede: nadzor, ITIL, porazdeljeni sistem, nadzor nad sistemom, procesiranje transakcij BEA Tuxedo, aplikativne rešitve, tranzitni sistem NCTS
Objavljeno: 15.09.2009; Ogledov: 1915; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (2,51 MB)

8.
9.
NENEHNO IZBOLJŠEVANJE INFORMACIJSKIH STORITEV PO PRIPOROČILIH ITIL
Aleš Brezovec, 2009, diplomsko delo

Opis: Vsaka sodobna organizacija je odvisna od informacijskih in komunikacijskih tehnologij, ki poenostavijo in pohitrijo izvajanje delovnih procesov. Investicije v informacijsko infrastrukturo in razvoj običajno predstavljajo znatne stroške, hkrati pa se resne organizacije zavedajo, da se naložbe izplačajo le, če jih v nadaljevanju pravilno upravljajo. V diplomskem delu bomo predstavili proces nenehnega izboljševanja storitev po priporočilih ITIL (Information Technology Infrastructure Library). Praktično izvedbo bomo raziskali na primeru MERKUR GROUP IT, ki preko ustreznih meritev poskuša izboljševati svoje storitve. Skozi preučitev rezultatov vsakoletne spletne ankete o kakovosti izvajanja IT storitev, bomo prikazali, kako izboljšave vplivajo na zadovoljstvo uporabnikov in kakovost storitev ter podali nekaj predlogov za nadaljnjo izboljšavo storitev v omenjeni organizaciji.
Ključne besede: ITIL, storitve, IT, storitveni center, anketa
Objavljeno: 09.11.2009; Ogledov: 1628; Prenosov: 217
.pdf Celotno besedilo (2,70 MB)

10.
VPELJAVA UPRAVLJANJA RAZPOLOŽLJIVOSTI IS PO PRIPOROČILIH NAJBOLJŠIH PRAKS ZBIRKE ITIL
Breda Kovačec Mencej, 2009, diplomsko delo

Opis: Področje dela, ki ga želimo raziskati v tem diplomskem delu je upravljanje razpoložljivosti informacijskega sistema in primer vpeljave in uporabe rešitve za upravljanje razpoložljivosti po priporočilih zbirke najboljših praks ITIL. Vpeljava rešitve bo obravnavala problem nadzora in upravljanja razpoložljivosti IS, kajti nepredvidene prekinitve delovanja IS imajo lahko precejšnje posledice na prihodek in ugled podjetja. Poleg tega pa se v podjetju srečujemo s potrebo po izboljševanju in merjenju nivoja storitev, in nadzorom nad delovanjem poslovnih aplikacij ter nadzorom nad dostopi do IS tudi zaradi varnosti. Da lahko izpolnimo zahteve po razpoložljivosti poslovanja, moramo uporabiti podporne rešitve strojne in programske opreme, ki nam dajejo merljive rezultate, nas opozarjajo na padec nivoja razpoložljivosti, še preden to zaznajo uporabniki in nam omogočajo vpogled nad razpoložljivostjo, predvsem s stališča nivoja storitev in varnosti.
Ključne besede: - Upravljanje - Razpoložljivost - Nadzor - Modeliranje - ITIL - informacijski sistem
Objavljeno: 07.01.2010; Ogledov: 1592; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici