| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 1321
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Izboljšava procesa razdeljevanja računalniške opreme
Gregor Mišmaš, 2021, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu je obravnavano področje razdeljevanja računalniške opreme v izbrani ustanovi. V uvodnem delu smo opisali izbrano ustanovo, računalniško opremo, komponente računalnika ter predstavili teoretične osnove javnega naročanja, skladiščenja, popisa opreme in elektronskih odpadkov. Nadaljevali smo s praktičnim delom, kjer smo natančneje predstavili proces poteka razdeljevanja računalniške opreme od oddaje interne naročilnice, javnega razpisa, dobave, priklopa, odpisa ter odvoza odslužene računalniške opreme. Z vzročno-posledičnim diagramom smo ponazorili vzroke za neučinkovito porabo časa. Ugotovili smo, da so najvplivnejši razlog za neučinkovit proces transportne operacije. Pri analizi procesa smo spoznali, da je za izboljšanje potrebno prerazporediti zaposlene, ki bodo opravljali zgolj transportne operacije. Poleg tega pa smo odkrili neprimerne transportne poti, zamakanje ter vdore vode v skladišče. Glede na ugotovitve smo pripravili predloge rešitev, ki bi ustanovi v celoti ali vsaj delno omogočile odpravljanje neučinkovito porabljenega časa. Rešitve smo predstavili in jih dodatno razvrstili po prioritetni ravni, ki bi jo predlagali glede na ugotovitve.
Ključne besede: računalniška oprema, logistika, izboljšava, proces
Objavljeno: 21.12.2021; Ogledov: 116; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

2.
Primerjava ponudnikov paketnih storitev v Sloveniji
Nataša Marić, 2021, magistrsko delo

Opis: V času nastanka magistrske naloge so ljudje vse pogosteje uporabljali storitve kurirskih služb. Trend naraščanja uporabe tovrstnih storitev je pogojen z razmerami, povezanimi s pandemijo koronavirusa. V času pandemije so bile številne trgovine zaprte za daljši ali krajši čas. Kurirske službe so morale kljub povečanemu številu paketov zagotavljati kvalitetno storitev dostave paketov. Z namenom, da bi analizirali kvaliteto dostave paketov, smo preko več kurirskih služb iz Celja v Boštanj poslali paket z lomljivo vsebino. Paket je vseboval steklo, zato je bilo z njim še posebej skrbno ravnati. V začetno analizo smo vključili 12 podjetij, ki delujejo v Sloveniji, glede na izbrane kriterije in pogoje pa smo paket poslali s šestimi. Z dvema podjetjema smo morali ponoviti poskus, saj je bil prvi poskus dostave neuspešen. Analizirali smo proces dostave od naročila za prevzem paketa vse do prejema paketa na naslovnikovi strani. Glavni kriteriji so bili: čas prevzema in dostave paketa ter cena storitve. Vsi paketi so prispeli na cilj nepoškodovani, kljub temu lahko trdimo, da je le Pošta Slovenije v celoti izpolnila pričakovanja.
Ključne besede: dostava paketa, kurirska služba, pazljivo ravnanje, proces dostave pošiljke
Objavljeno: 21.12.2021; Ogledov: 119; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (4,02 MB)

3.
Proces nasledstva v družinskih podjetjih
Matej Fekonja Skok, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo obravnavali proces nasledstva na naslednike v družinskih podjetjih. Osredotočili smo se na slovenska družinska podjetja in raziskali problematiko pri procesu nasledstva. Primerjalno smo raziskali proces nasledstva družinskih podjetij v EU in ZDA. V diplomski nalogi smo predstavili osnovna dejstva v družinskih podjetjih, pojasnili razlike med družinskimi in nedružinskimi podjetji, njihove prednosti in slabosti. V empiričnem delu smo opravili razgovor z izbranim slovenskim družinskim podjetjem. S tem smo preučevali prisotnost načrtovanja prenosa procesa nasledstva na drugo generacijo. Preučili smo probleme, ki so v tem procesu potekali.
Ključne besede: družinsko podjetništvo, problematika nasledstva, proces prenosa nasledstva, družinska ustava
Objavljeno: 09.12.2021; Ogledov: 114; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

4.
Predlog prenove procesa trombolitičnega zdravljenja možganske kapi
Gorana Krajnc Burić, 2021, magistrsko delo

Opis: Izhodišče: Možganska kap nastane nenadoma, brez opozorila in hudo prizadene osebo. Namen raziskave je bil posneti obstoječi proces trombolitičnega zdravljenja pacientov z akutno možgansko kapjo, ga analizirati in pokazati več variant možnih izboljšav ter z validacijo že obstoječega procesa predlagati najboljše tehnološke in organizacijske rešitve za prenovo le-tega. Metode: V teoretičnem delu naloge smo uporabili deskriptivno metodo dela z zbiranjem in analizo domače in tuje literature, s pomočjo katere smo opisali teoretična izhodišča. V aplikativnem delu raziskave smo uporabili kvalitativno metodologijo dela, kjer smo podatke zbrali z uporabo deskriptivne metode dela in analizo obstoječih dokumentov, katere smo pridobili na nevrološkem oddelku. Rezultati: S procesnim pristopom smo kritično analizirali operativne procese, jih časovno ovrednotili in izključili procesne korake, pri katerih nastajajo zamude. Tako smo zmanjšali pričakovani čas procesa na 38 minut, če prihaja pacient v urgentni center sam ali s svojci, in na 25 minut, če pacienta pripeljejo reševalci in urgentni zdravnik. Razprava : Pripravili smo popis vseh operativnih procesov in jih časovno opredelili. Izračunali smo pričakovane čase procesa trombolitičnega zdravljenja. Ugotovili smo, kje nastajajo zamude. Tako smo lahko izključili procesne korake, pri katerih nastajajo zamude, ter pripravili predlog prenove procesa, s katerim smo dosegli »door to needle time« (DNT) pod 60 minut. Pri magistrski nalogi smo naredili predlog prenove trombolitičnega procesa v eni od Splošni bolnišnici osrednje vzhodne Slovenije, katerega bi bilo potrebno pred samo implementacijo še verificirati s kliničnega vidika.
Ključne besede: proces, prenova procesa, možganska kap, trombolitično zdravljenje, DNT.
Objavljeno: 19.11.2021; Ogledov: 81; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (10,33 MB)

5.
Oblikovanje prodajnega načrta za "Balloon box"
Peter Tomaž, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo vključuje načrtovanje prodaje in oblikovanje prodajnega načrta. V prvem delu je na podlagi literature opredeljena prodaja s posebnim poudarkom na posameznih korakih načrtovanja prodaje in vsebini prodajnega načrta. Teoretično-analitični del diplomskega dela vključuje opredelitev analize obsega prodaje, analize stroškov in dobičkonosnosti, analizo prodajnega osebja, prodajnih cen, plačil in analizo zadovoljstva kupcev. V praktičnem delu je najprej predstavljeno izbrano podjetje ter izdelek, ki je kasneje predmet načrtovanja prodaje in oblikovanje prodajnega načrta. Načrtovanje prodaje je podrobno opisano po korakih ter rezultat načrtovanja prodaje natančno opredeljen prodajni načrt.
Ključne besede: podjetje, prodaja, spletna prodaja, proces načrtovanja prodaje, prodajni načrt.
Objavljeno: 09.11.2021; Ogledov: 76; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

6.
Analiza nakupnih navad potrošnikov izdelkov za dojenčke
Janja Črnko, 2021, diplomsko delo

Opis: Delo diplomskega projekta preučuje nakupne navade potrošnikov izdelkov za dojenčke. Zaradi širokega trga izdelkov za dojenčke se marsikateri starši težko odločijo za »pravilen« izdelek. Tudi nakup v specializiranih trgovinah za otroke ni več samoumeven, saj se je pojavilo mnogo nizkocenovnih in diskontnih trgovin, ki nudijo izdelke za dojenčke po dostopnejših cenah. V teoretičnem delu smo s pomočjo literature predstavili nakupno vedenje, model zadovoljstva potrošnikov, zvestobo potrošnikov, dejavnike, ki vplivajo na proces nakupnega odločanja, ter proces nakupnega odločanja. V empiričnem delu diplomskega projekta so prikazani rezultati raziskave nakupnih navad potrošnikov izdelkov za dojenčke. Ugotovili smo, da so potrošnikom najbolj pomembni dejavniki kakovost izdelkov ter predhodne izkušnje. Cena in blagovna znamka nista tako pomembna dejavnika, saj so starši pripravljeni narediti/kupiti vse, da bi uspešno zadovoljili potrebe svojih otrok. Zvestoba blagovnim znamkam izdelkov za dojenčke ni tako prisotna pri potrošnikih, kot smo pričakovali. Potrošniki še zmeraj v večini nakupujejo izdelke za dojenčke v specializiranih trgovinah zaradi dostopnosti vseh izdelkov na enem mestu, se pa zvišuje delež potrošnikov, ki kupujejo v trgovinah s splošno ponudbo ali pa rabljene izdelke predvsem zaradi nižjih cen.
Ključne besede: potrošnik, nakupne navade, proces nakupnega odločanja, dejavniki, izdelki za dojenčke
Objavljeno: 29.10.2021; Ogledov: 183; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

7.
Nabavni proces v podjetju Terme Olimia, d. d.
Patricija Zobec, 2021, diplomsko delo

Opis: Delo diplomskega projekta z naslovom Nabavni proces v podjetju Terme Olimia, d.d. je sestavljeno iz dveh delov, teoretičnega in aplikativnega. V teoretičnem delu je opredeljena nabava kot poslovni proces. Podrobno so predstavljena izhodišča za razumevanje nabavnega procesa, kot so vloga, pomen, cilji in naloge managementa nabave, razvrstitev nabavnih dobrin, povezanost nabave z ostalimi funkcijami v podjetju, organizacijska struktura nabave in raziskovanje nabavnega trga. Nabavno poslovanje je postalo eno izmed pomembnejših področij za izboljšanje poslovanja in konkurenčnosti podjetja. V aplikativnem delu je predstavljeno podjetje Terme Olimia, d.d. in faze njihovega nabavnega procesa, podane pa so tudi ugotovitve analiziranega nabavnega procesa in predlogi za izboljšanje.
Ključne besede: nabava, nabavni proces, dobavitelji, nabavni trg, naročilo.
Objavljeno: 29.10.2021; Ogledov: 190; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (789,69 KB)

8.
Nabava osnovnih sredstev
Mihael Gojčič, 2021, diplomsko delo

Opis: Pomembnosti nabave osnovnih sredstev se ne zavedajo vsa podjetja enako. Podjetja, ki vlagajo v osnovna sredstva in jih nabavljajo, vedo, da imata prodaja in nabava neposreden stik z zunanjim okoljem in zato predstavljata ključni funkciji vsakega podjetja. Skoraj vsako podjetje se pri poslovanju sreča z nabavo, ki je ključnega pomena pri upravljanju podjetja, saj brez nje ne bi mogli uspešno poslovati, v nekaterih primerih pa lahko pride do nezaželenih zakasnitev v nadaljnjem procesu. Večina podjetij nabavlja osnovna sredstva. Te v grobem razdelimo na materialna in nematerialna. Med materialna sodijo zemljišče, zgradbe, oprema, stroji itd., med nematerialna pa pravice, licence, programska oprema, koncesije itd. Kot drobni inventar se lahko skupinsko izkazuje opredmeteno osnovno sredstvo, katerega posamična nabavna vrednost ne presega 500 evrov po dobaviteljevem računu. V diplomskem projektu bom predstavil osnovna sredstva, kako jih podjetja nabavljajo in kaj nabava sploh je. Vse skupaj bom predstavil na več primerih in utemeljil, zakaj je nabava osnovnih sredstev tako bistvena pri poslovanju podjetja.
Ključne besede: nabava, nabavni proces, osnovna sredstva, naročanje.
Objavljeno: 28.10.2021; Ogledov: 161; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (2,03 MB)

9.
Analiza procesa marketinškega komuniciranja dveh kampanj podjetja Časnik Večer
Žan Trontel, 2021, diplomsko delo

Opis: Dandanes si poslovanja brez komunikacije med podjetjem in odjemalci ne moremo predstavljati, zato je marketinško komuniciranje bistvenega pomena za obstoj podjetij na trgu. Ker pa je konkurenca velika, je treba v komuniciranju izstopati in z ustvarjalnimi idejami privabiti odjemalce. V delu je predstavljena teorija marketinškega komuniciranja in opisane njene značilnosti. Predstavljeno je podjetje Časnik Večer d.o.o in njihovo delovanje na področju digitalnega marketinga. V sklopu podjetja sta predstavljeni tudi dve marketinški kampanji, s katerima je podjetje pridobilo nove odjemalce in na trg predstavila novo storitev. Delo vsebuje vizualne primere prodajnih oglasov in analizo uspešnosti dveh izbranih kampanj. Izkazalo se je, da podjetje Časnik Večer d.o.o izvaja marketinško komuniciranje zelo učinkovito in načrtovano. V samem procesu komuniciranja in analize pa je napredno in avtomatizirano s pomočjo raznih analitičnih in komunikacijskih orodij.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, digitalno marketinško komuniciranje, podjetje Časnik Večer d.o.o, proces marketinškega komuniciranja
Objavljeno: 26.10.2021; Ogledov: 120; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (2,22 MB)

10.
Vpliv covida-19 na nakupne navade potrošnikov
Eva Kovačič Miklavec, 2021, diplomsko delo

Opis: Trenutno se cel svet spopada z eno izmed najhujših kriz v zgodovini. Virus je v roku enega leta po svetu terjal že mnogo žrtev, pustil pa je tudi velik pečat na mnogih panogah, ki si še dolgo ne bodo opomogle. Globalno epidemijo je Svetovna zdravstvena organizacija (WHO) razglasila 11. marca 2020. Vse od takrat se mnogo držav spopada z premnogimi okužbami ter se z uvajanjem mnogih ukrepov trudijo zajeziti širjenje virusa. Zaradi veliko časa preživetega doma, je veliko podjetij oglaševanje svojih izdelkov usmerilo ravno na televizijo in družbena omrežja. Nakupne navade potrošnika so odvisne od njegovih potreb, ki se pa v različnih okoliščinah spreminjajo, na navade pa vplivajo tudi mnogi dejavniki, posledično je virus vplival na nakupne navade mnogih. Z pojmom nakupne navade opredeljujemo razloge, načine in vzorce nakupovanja in zanimanja po določenih izdelkih. Virus je imel pozitiven vpliv na okolje, saj se je zaradi mnogih zaprtih tovarn in manjše uporabe motornih vozil zmanjšal delež toplogrednih plinov v zraku. Nasprotno pa je vplival na družbo, saj so se mnogi ljudje soočali s strahom, paniko in mnogimi duševnimi boleznimi. Veliko ljudi se je v tistem času zatekalo k povečani uporabi družbenih omrežij, povečalo pa se je tudi zanimanje za spletne trgovine. Mnogi ljudje pa so čas doma izkoristili za povezovanje z družino, urejanje doma in skrbi za svoje telo. V uvodu diplomskega projekta bom predstavila cilje, hipoteze, problemsko tematiko in namen raziskave. V drugem poglavju bom predstavila osnovne pojme nakupnih navad, dejavnike, ki nanje vplivajo ter faze nakupnega procesa. Drugo poglavje bo zajemalo še predstavitev nakupnih navad v času Covida-19. V tretjem poglavju se bom posvetila virusu na splošno in predstavila njegove vplive na družbo, gospodarstvo in okolje. V zadnjem, četrtem poglavju bom predstavila lastno raziskavo o vplivu Covida-19 na nakupne navade.
Ključne besede: covid-19, virus, nakupni proces, potrošniki, nakupne navade
Objavljeno: 26.10.2021; Ogledov: 197; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici