| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 90
Na začetekNa prejšnjo stran123456789Na naslednjo stranNa konec
1.
Uvedba standarda kakovosti sist en iso 9001:2015 in ocena učinkov uvedbe
Stanislav Hozjan, 2024, magistrsko delo

Opis: Zagotavljanje kakovosti je ključnega pomena pri izvajanju storitev v procesu graditve objektov. Ocenjevanje kakovosti pri storitvah je težje kot pri izdelkih, saj so storitve neotipljive in nemerljive. Dejavniki, ki vplivajo na doseganje visoke stopnje kakovosti pri storitvah graditve objektov, vključujejo neprimerne specifikacije v ponudbah, nepopolne ali slabe vhodne podatke, neprimerno komunikacijo med udeleženci, neustrezen nadzor nad kakovostjo in podobno. Za dosego visoke ravni kakovosti je pomembno vzpostaviti sistem vodenja kakovosti in sistem zagotavljanja kakovosti, ki omogočata usmerjanje, nadzorovanje ter izpolnjevanje pričakovanj naročnika, ustrezen nadzor nad projekti, zmanjševanje napak in pomanjkljivosti, izboljšanje učinkovitosti in produktivnosti ter povečanje zaupanja z naročnikove strani. Ključni namen magistrskega dela je podati napotke za vzpostavitev ustreznih sistemov vodenja kakovosti in zagotavljanja kakovosti v inženiring ter projektantskih podjetjih ter njihovo pravilno upravljanje za dosego optimalnih rezultatov. Magistrsko delo v nadaljevanju obravnava uvedbo sistema kakovosti v podjetje ZEU , družba za načrtovanje in inženiring d. o. o. v skladu z zahtevami mednarodnega standarda SIST ISO 9001:2015 in ob upoštevanju lastnosti obravnavanega podjetja ter izvedene analize anketnega vprašalnika skuša ugotoviti pomembnost vzpostavljenega sistema vodenja kakovosti v inženiring podjetjih ter oceniti učinke za podjetje. Bistvena ugotovitev dela je, da zagotavljanje kakovosti v procesu izvajanja storitev (svetovalnega) inženiringa omogoča izpolnjevanje pričakovanj naročnikov, zmanjšanje števila napak, povečanje zaupanja naročnikov, povečanje učinkovitosti in konkurenčne prednosti podjetja.
Ključne besede: SIST ISO 9001 : 2015, kakovost, zagotavljanje kakovosti, inženiring podjetje, projektantsko podjetje
Objavljeno v DKUM: 17.06.2024; Ogledov: 41; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (3,92 MB)

2.
Importance of innovativeness in the selected company and the introduction of standards as the tools
Žiga Lesjak, 2023, magistrsko delo

Opis: The master’s thesis provides a comprehensive investigation into the interplay of innovation management theory and standardization theory, with a particular emphasis on the ISO 9001 standard. The study is situated within the context of a technology enterprise, company X, offering an in-depth examination of the role of ISO 9001 standard implementation in enhancing the innovativeness and effectiveness of the company's marketing processes. It emphasises the transformative impacts of ISO 9001 standardization, including improved customer focus, process standardization, increased transparency, heightened team engagement, and enhanced risk management. The main purpose of this research is to demonstrate the successful integration of innovation theory with standardization, using company X as a model of best practice. The research further examines the transformation of the company's operations before and after the ISO 9001 standard implementation, highlighting a shift towards a more structured, customer-centric, and risk-aware approach to innovation. Lastly, an action plan to increase the innovative capacity of company X, aligned with ISO 9001 standards, is proposed.
Ključne besede: innovativeness, innovation, standardization, standard, ISO 9001
Objavljeno v DKUM: 19.04.2024; Ogledov: 137; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

3.
Primerjalna analiza zahtev standarda SIST EN ISO 9001:2015 z zahtevami v letalstvu
Maša Rakovec, 2023, magistrsko delo

Opis: Podjetja morajo zagotavljati kakovost izdelkov in storitev. SIST EN ISO 9001:2015 je eden izmed standardov za vodenje kakovosti, ki se osredotoča na uspešnost in učinkovitost sistema vodenja kakovosti in je lahko uporabljen v vsaki panogi. V letalstvu letalski prevozniki kakovost in varnost zagotavljajo z upoštevanjem zahtev v letalstvu, kjer je fokus na zagotavljanju varnosti. Primer tega so letalski prevozniki v Evropski uniji, ki zagotavljajo kakovostne in varne storitve z upoštevanjem regulacij EASA (angl. European Union Aviation Safety Agency). Namen zaključnega dela je izvedba primerjalne analize zahtev standarda SIST EN ISO 9001:2015 in zahtev, ki veljajo na področju letalstva (kot npr. EASA). Delo izhaja iz koncepta stalnega izboljševanja kakovosti. Sprva je bila temeljito pregledana literatura in nato izvedena primerjalna analiza med sistemom kakovosti SIST EN ISO 9001:2015 in zahtevami v letalstvu, da se je lahko odgovorilo na zastavljena raziskovalna vprašanja. Ugotovljeno je bilo, da sta SIST EN ISO 9001:2015 in EASA različna seta standardov z različnimi nameni in cilji. Ključne razlike so glede obsega in področja uporabe, pravne veljavnosti načina certificiranja, preciznosti in poudarka na varnosti. Zahteve v letalstvu so do določene mere komplementarne zahtevam standarda SIST EN ISO 9001:2015. Zahteve v letalstvu so specifične za to panogo in so zasnovane za zagotavljanje varnosti, zanesljivosti in skladnosti v letalski industriji, medtem ko standard SIST EN ISO 9001:2015 določa splošne zahteve za sistem vodenja kakovosti. Element zahtev v letalstvu, ki bi se lahko prenesel v SIST ISO EN 9001:2015, je varnostno usmerjen pristop. Pod varnost spadajo tudi tveganja. Vključevanje nadzora tveganj v okvir SIST ISO EN 9001:2015 bi poudarilo pomembnost prepoznavanja in obvladovanja tveganj za dosego kakovostnih rezultatov in izdelkov. Ugotovljeno je bilo tudi, da podjetja, ki so certificirana s strani EASA, dodatno ne potrebujejo biti certificirana še za SIST EN ISO 9001:2015. Določene letalske družbe imajo implementirane določene standarde ISO. Največkrat so oddelki za vzdrževanje letal certificirani s standardom SIST EN ISO 9001:2015. Čeprav letalska podjetja, ki so certificirana s strani EASA, dodatno sicer ne potrebujejo biti certificirana še za SIST EN ISO 9001:2015, bi bil certifikat ISO 9001 prednost in dodana vrednost pri pridobivanju novih partnerjev ali pa novih strank.
Ključne besede: IST EN ISO 9001:2015, zahteve v letalstvu, stalno izboljševanje kakovosti
Objavljeno v DKUM: 13.09.2023; Ogledov: 452; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (2,24 MB)

4.
Uvajanje sprememb v tehnološko-razvojnem podjetju adc sistemi d.o.o.
Luka Iličič, 2022, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je prikazati uvajanje sprememb v tehnološko-razvojnem podjetju ADC sistemi, ki je ustanovljeno na novo in si želi postavitev standarda ISO 9001:2015. Uporabljena je bila metoda analize razkoraka za primerjavo trenutnega stanja v podjetju z zahtevami, ki jih vsebuje standard. Z intervjujem so bile pridobljene potrebne informacije, ki so pripomogle pri vpeljavi standarda ISO 9001:2015. Podjetju so predložene predloge organizacijskih predpisov, potrebnih za standard.
Ključne besede: standard ISO 9001:2015, kakovost, vpeljava, procesi
Objavljeno v DKUM: 18.01.2023; Ogledov: 553; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

5.
Analiza sistema managementa kakovosti v malem podjetju
Sabina Filipović, 2021, diplomsko delo

Opis: Poslanstvo in smisel obstoja vsakega podjetja je zadovoljiti svoje kupce. Stranke v zameno za plačilo pričakujejo kakovostne proizvode. Podjetja, ki se zavedajo, kako je v današnjem času postala pomembna kakovost, postavljajo njeno nenehno izboljševanje pred dobiček podjetja. Pri tem igra pomembno vlogo vodstvo, ki se mora najprej zavezati k vzpostavitvi ustreznega sistema doseganja kakovosti, nato pa spodbujati svoje zaposlene v smeri njenega doseganja. V diplomskem delu smo želeli poudariti, kako pomembno vlogo ima danes kakovost in njeno vključevanje v storitve že v fazi samega planiranja. V teoretičnem delu bomo podrobneje opredelili kakovost skozi oči različnih strokovnjakov s tega področja in predstavili pomembno orodje za njeno doseganje, t. i. management celovite kakovosti. Nadaljevali bomo s poglavjem o standardizaciji in samih standardih, natančneje pa si bomo ogledali tudi najbolj znan standard za kakovost SIST EN ISO 9001 iz leta 2015 in postopek njegove certifikacije. Zanimali nas bodo pozitivni vidiki uvedbe standarda v podjetje in tiste slabosti, ki večinoma odvrnejo podjetja od odločitve za njegovo vpeljavo. Obvladovanje procesov določene organizacije tako poteka z vidika kakovosti, količine in stroškov, ker pa je poudarek tega diplomskega dela pretežno na analizi obvladovanja kakovosti, se bomo stroškov samo dotaknili. V empiričnem delu naloge bo predstavljeno storitveno podjetje, zato bomo kratko opisali tudi kakovost njihovih storitev in model vrzeli kot orodje za njihovo analizo. Raziskovalni del diplomskega dela bo temeljil na anketnem vprašalniku in bolj poglobljenem vidiku obvladovanja kakovosti znotraj izbranega podjetja. S pomočjo rezultatov ankete in izbrane strokovne literature smo oblikovali predloge in smernice za doseganje še višje kakovosti izvajanja storitev. Predlogi in smernice so opredeljeni skozi sedem dimenzij kakovosti, ki so jih ocenjevali anketiranci (kakovost storitev, zaposleni v podjetju, njihova dostopnost in komunikativnost, ugled podjetja, družbena odgovornost podjetja in splošna kakovost), ter na podlagi njihovega mnenja, ali vidijo uvedbo standarda kakovosti SIST EN ISO 9001: 2015 kot prednost, slabost oziroma v primeru njegove vpeljave ne vidijo dodane vrednosti. Pri analizi obstoječega stanja v podjetju smo primerjali zahteve, ki jih opisuje standard SIST EN ISO 9001:2015 z že ustaljeno prakso zagotavljanja kakovosti v podjetju Vesles, d. o. o., in na podlagi ugotovitev izdelali morebitne predloge za izboljšavo.
Ključne besede: kakovost, celovito obvladovanje kakovosti, standard kakovosti ISO 9001, kakovost storitev, model vrzeli.
Objavljeno v DKUM: 07.12.2021; Ogledov: 1283; Prenosov: 229
.pdf Celotno besedilo (2,19 MB)

6.
Priprava smernic za vpeljavo standarda SIST EN ISO 9001:2015 v storitveno podjetje
Maruša Podbevšek, 2021, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je mikro storitvenemu podjetju predlagati smernice za vpeljavo standarda ISO 9001:2015. Metoda analize razkoraka je bila uporabljena za primerjavo trenutnega stanja v podjetju z zahtevami standarda. Trenutno stanje v podjetju je pridobljeno z opravljenim intervjujem z osebo iz podjetja. Analiza obstoječega stanja je pokazala, da podjetje nima vseh informacij dokumentiranih in tveganj ne definira ter analizira sistematično. Podjetju so predložene smernice in osnutki nekaterih dokumentov potrebnih za vpeljavo standarda ISO 9001:2015.
Ključne besede: standard ISO 9001:2015, kakovost, vpeljava
Objavljeno v DKUM: 23.09.2021; Ogledov: 1221; Prenosov: 191
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

7.
Optimizacija poslovanja izbranega podjetja s pomočjo procesnega pristopa
Milena Kajba, 2020, magistrsko delo/naloga

Opis: Vsako podjetje, ki želi predstavljati konkurenco na trgu in obdržati svojo poslovno pozicijo, mora vlagati v kakovostno poslovanje – ali je to kakovost storitev, izdelkov, procesov znotraj podjetja ali pa sam način poslovanja. Iz tega izhaja cilj, h kateremu bi morala stremeti vsa podjetja: proizvajati kakovostne izdelke ali storitve, s katerimi je omogočeno maksimalno izpolnjevanje želja, potreb ter zahtev svojih strank. Malo podjetje iz Savinjske regije, ki se ukvarja z butično proizvodnjo, je zelo prepoznavno na svojem področju poslovanja. Zaradi želje po dolgoročni konkurenčnosti venomer iščejo možnosti inovacij in izboljšav. Ena izmed teh je vsekakor tudi procesni pristop, ki omogoča boljši nadzor nad procesi in njihovo optimizacijo. Vendar jim zaradi manjšega števila zaposlenih in velikega povpraševanja na trgu do sedaj ni uspelo uvesti procesnega pristopa. Zato bomo izvedli posnetek stanja, s katerim bomo pridobili obstoječi procesni pristop v podjetju, na podlagi katerega bomo izvedli kritično analizo. V namene izboljšanja poslovanja in konkurenčnosti bomo pregledali morebiti pridobljene certifikate kakovosti s strani podjetja in jim predlagali pridobitev še drugih ustreznih. Na podlagi vseh ugotovitev bomo tako podali predlog rešitve problema, ki predstavlja izboljšan procesni pristop na podlagi standarda ISO 9001:2015.
Ključne besede: procesni pristop, kakovost poslovanja, optimizacija poslovanja, ISO 9001:2015, posnetek stanja
Objavljeno v DKUM: 08.10.2020; Ogledov: 1489; Prenosov: 349
.pdf Celotno besedilo (1,74 MB)

8.
Analiza procesa uvajanja standarda sist en iso 9001 v družinsko podjetje slatin d.o.o.
Gregor Slatinšek, 2019, diplomsko delo

Opis: Vpeljava standarda sist en iso 9001 v družinsko podjetje.
Ključne besede: iso 9001, vpeljava
Objavljeno v DKUM: 16.01.2020; Ogledov: 1074; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (3,49 MB)

9.
Analiza uvajanja sistema managementa kakovosti v skladu s standardom sist en iso 9001:2015 v podjetju droga kolinska d.d.
Mark Strehar, 2019, diplomsko delo

Opis: Osredotočili smo se na vpeljavo standarda SIST EN ISO 9001:2015 pri podjetju Droga Kolinska d.d. kateri predstavlja pomembni del skupine Atlantic Grupa. Najprej smo v teoretičnem delu opredelili pojem kakovosti, spoznali vpliv kakovosti izdelkov in storitev na poslovanje podjetja ter se soočili s potrebno dokumentacijo za obstoj ustreznega sistema vodenja kakovosti. Bolj podrobno smo v teoretičnem delu definirali standard kakovosti SIST EN ISO 9001:2015. Za raziskovalni del smo uporabili metodo intervjuja, s katerim smo skušali od pristojne zaposlene za vodenje kakovosti v podjetju pridobiti čim boljši vpogled v načinu zadovoljevanja zahtev standarda SIST EN ISO 9001:2015. Ključna videnja smo strnili v tabelo. Ugotovili smo, da podjetje upošteva vse temeljne točke standarda ter ima ustrezno dokumentacijo. Podjetje vidi veliko vrednosti v pridobitvi certifikata kar je že obrodilo nove inovacije v sami proizvodnji.
Ključne besede: kakovost, sistem vodenja kakovosti, ISO 9001:2015
Objavljeno v DKUM: 23.10.2019; Ogledov: 1334; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

10.
Reorganizacija skladišč v podjetju Biro Ogis z vidika pridobitve standarda ISO 9001
Ivana Stjepanović, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Osnovna ideja sistema vodenja kakovosti je, da se v končnem izdelku ali storitvi odraža kakovost, ki je bila vključena v celoten proces izdelave izdelka oz. izvedbe storitve in da je to kakovost praviloma možno še izboljšati. K izboljšavam navadno privedeta ustvarjalnost in inovativnost, zato je pomembno, da v podjetju pri sledenju tej ideji ne kopirajo modelov vodenja kakovosti, ampak izberejo tistega, ki je zanje najprimernejši in ga implementirajo v celotni sistem poslovanja. Cilj diplomskega dela je bil raziskati problematiko skladiščenja v podjetju Biro Ogis in predlagati rešitve, ki so pogoj za pridobitev standarda ISO 9001, zato je najprej predstavljen posnetek obstoječega stanja, nato pa so na podlagi kritične analize opisane prednostne naloge, ki jih morajo izvesti v tem podjetju pri reorganizaciji skladišč in postopek, kako naj k temu pristopijo. Infrastrukturne spremembe, nakup dodatne strojne opreme in kadrovska širitev predstavljajo za podjetje večji finančni strošek, nekatera pridružena dela, kot so ureditev obstoječih skladišč in nove oznake transportnih poti pa so v primerjavi s koristmi, ki jih bodo prinesla, zanemarljiv strošek. Predvidevamo, da bo uvedba sistema kakovosti in pridobitev standarda ISO 9001 v podjetju Biro Ogis pripomogla k učinkovitejši komunikaciji na vseh nivojih, k znižanju stroškov, ohranitvi njihovih kupcev, širitvi poslovanja na zahtevnejše tuje trge in nenazadnje tudi k marketinški promociji.
Ključne besede: skladišče, skladiščni procesi, sistem vodenja kakovosti, standard ISO 9001, Biro Ogis
Objavljeno v DKUM: 30.07.2019; Ogledov: 1390; Prenosov: 154
.pdf Celotno besedilo (2,42 MB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici