SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
DRUŽBENA ODGOVORNOST V PODJETJU ENGROTUŠ D.D.
Iva Roj, 2012, diplomsko delo

Opis: Obstoj in uspešnost vsakega podjetja pogojujejo njegove interakcije z okoljem. Bolj kot bo podjetje pri teh interakcijah uspešno, bolj bo tudi samo delovanje podjetja uspešno. Za proces svojega poslovanja podjetje potrebuje notranje in zunanje deležnike, način ravnanja z njimi pa določa kakovost medsebojnega odnosa. Torej bodo podjetja, ki s svojimi deležniki oz. z notranjimi in zunanjimi interesnimi skupinam ravnajo na družbeno odgovoren način, pri svojem poslovanju bolj uspešna od tistih, ki ta vidik zanemarjajo.
Ključne besede: Družbena odgovornost podjetij, zaposleni, kupci, dobavitelji, lokalna skupnost, naravno okolje, standard ISO 26000
Objavljeno: 10.12.2012; Ogledov: 876; Prenosov: 347
.pdf Celotno besedilo (687,77 KB)

2.
EFQM model in/ali družbena odgovornost
Anja Kmetec, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Naloga govori o modelu EFQM in družbeni odgovornosti, s poudarkom na njuni povezavi. Osredotočili smo se na raziskavo med ocenjevanjem delavcev in samoocenjevanjem vodstva podjetja Tehnika Set, d. d., po modelu EFQM. Raziskava, ki je temelj naloge, vključuje mnenja delavcev o vodenju vodstva podjetja in mnenja vodstva. Na podlagi enakega anketnega vprašalnika smo izvedli primerjalno analizo med delavci in vodstvom. Z njim smo ugotavljali razlike med ocenjevanjem obeh ciljnih skupin. Naloga prikazuje rezultate raziskave vseh devetih načel, kot jih predvideva model EFQM. Na podlagi tega smo poskusili poiskati povezavo med modelom in družbeno odgovornostjo podjetja. Namen naloge je na konkretni raziskavi pokazati princip modela EFQM in morebitno povezavo z družbeno odgovornostjo. Namen naloge je tudi ugotoviti, ali izbrano podjetje deluje v skladu z družbeno odgovornostjo in kje se to najbolj izraža.
Ključne besede: model odličnosti EFQM, družbena odgovornost, ISO 26000, standardizacija, odličnost
Objavljeno: 28.06.2016; Ogledov: 338; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (2,18 MB)

3.
Seven or fewer core contents of social responsibility?
Mira Zore, Majda Bastič, Matjaž Mulej, 2016, izvirni znanstveni članek

Opis: Corporate social responsibility (CSR) replaces causes of the current crisis by principles of accountability, transparency, ethics, and respect for organizational stakeholders, the law, international standards, and human rights (International Organization for Standardization, 2010). Interdependence and a holistic approach link them and CSR’s core contents. We examined if Slovene companies involve all seven CSR core contents of ISO 26000 (CSR to employees, customers, local community, environment, human rights, ethical behavior, and leadership). The analysis united three of them—CSR to employees, ethical behavior, and human rights—into CSR leadership to employees.
Ključne besede: CSR, customers, employees, leadership, Slovenia, ISO 26000
Objavljeno: 03.04.2017; Ogledov: 105; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (297,15 KB)

4.
Ugotavljanje družbene odgovornosti na primeru izbranega podjetja
Tamara Kerčmar, 2017, magistrsko delo

Opis: Dandanes se od organizacij več ne pričakuje samo to, da so njihovi proizvodi in storitve kakovostni temveč tudi, da je organizacija družbeno odgovorna. Zavedati se morajo, da je ključnega pomena, da v svoje poslovanje prostovoljno vključujejo skrb za družbo in okolje. Organizacije se morajo zavedati, da morajo iti izven okvirjev pričakovanega. S tem ko je določena organizacija družbeno odgovorna dela v svojo korist ter v korist njenih deležnikov. Čeprav se je v Sloveniji koncept družbene odgovornosti razvil dokaj pozno, pa danes težko najdemo organizacijo, ki ne bi bila družbeno odgovorna vsaj do enega od svojih deležnikov. Z družbeno odgovornostjo se je s sprejetjem Lizbonske deklaracije leta 2000 aktivno začela ukvarjati tudi Evropska unija. Cilj magistrske naloge je bil teoretično in praktično proučiti družbeno odgovornost organizacij. Tako smo na primeru izbranega podjetja X proučili dimenzije ter raven družbene odgovornosti. Zaposleni v podjetju so izpolnili anketni vprašalnik v pisni obliki, nato pa smo podatke obdelali s programom SPSS. Predstavili smo tudi podporne institucije, ter aktivnosti na področju družbene odgovornosti v Sloveniji. Dolgoročno bi tako naj družbeno odgovorno ravnanje organizacijam prinašalo korist, saj si s tem organizacija dviga tudi svoj ugled v družbi.
Ključne besede: Družbena odgovornost, modeli družbene odgovornosti, deležniki družbene odgovornosti, ISO 26000, SA8000, podporne institucije
Objavljeno: 12.12.2017; Ogledov: 40; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici