SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
DRUŽBENA ODGOVORNOST V PODJETJU ENGROTUŠ D.D.
Iva Roj, 2012, diplomsko delo

Opis: Obstoj in uspešnost vsakega podjetja pogojujejo njegove interakcije z okoljem. Bolj kot bo podjetje pri teh interakcijah uspešno, bolj bo tudi samo delovanje podjetja uspešno. Za proces svojega poslovanja podjetje potrebuje notranje in zunanje deležnike, način ravnanja z njimi pa določa kakovost medsebojnega odnosa. Torej bodo podjetja, ki s svojimi deležniki oz. z notranjimi in zunanjimi interesnimi skupinam ravnajo na družbeno odgovoren način, pri svojem poslovanju bolj uspešna od tistih, ki ta vidik zanemarjajo.
Ključne besede: Družbena odgovornost podjetij, zaposleni, kupci, dobavitelji, lokalna skupnost, naravno okolje, standard ISO 26000
Objavljeno: 10.12.2012; Ogledov: 954; Prenosov: 349
.pdf Celotno besedilo (687,77 KB)

2.
EFQM model in/ali družbena odgovornost
Anja Kmetec, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Naloga govori o modelu EFQM in družbeni odgovornosti, s poudarkom na njuni povezavi. Osredotočili smo se na raziskavo med ocenjevanjem delavcev in samoocenjevanjem vodstva podjetja Tehnika Set, d. d., po modelu EFQM. Raziskava, ki je temelj naloge, vključuje mnenja delavcev o vodenju vodstva podjetja in mnenja vodstva. Na podlagi enakega anketnega vprašalnika smo izvedli primerjalno analizo med delavci in vodstvom. Z njim smo ugotavljali razlike med ocenjevanjem obeh ciljnih skupin. Naloga prikazuje rezultate raziskave vseh devetih načel, kot jih predvideva model EFQM. Na podlagi tega smo poskusili poiskati povezavo med modelom in družbeno odgovornostjo podjetja. Namen naloge je na konkretni raziskavi pokazati princip modela EFQM in morebitno povezavo z družbeno odgovornostjo. Namen naloge je tudi ugotoviti, ali izbrano podjetje deluje v skladu z družbeno odgovornostjo in kje se to najbolj izraža.
Ključne besede: model odličnosti EFQM, družbena odgovornost, ISO 26000, standardizacija, odličnost
Objavljeno: 28.06.2016; Ogledov: 404; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (2,18 MB)

3.
Seven or fewer core contents of social responsibility?
Mira Zore, Majda Bastič, Matjaž Mulej, 2016, izvirni znanstveni članek

Opis: Corporate social responsibility (CSR) replaces causes of the current crisis by principles of accountability, transparency, ethics, and respect for organizational stakeholders, the law, international standards, and human rights (International Organization for Standardization, 2010). Interdependence and a holistic approach link them and CSR’s core contents. We examined if Slovene companies involve all seven CSR core contents of ISO 26000 (CSR to employees, customers, local community, environment, human rights, ethical behavior, and leadership). The analysis united three of them—CSR to employees, ethical behavior, and human rights—into CSR leadership to employees.
Ključne besede: CSR, customers, employees, leadership, Slovenia, ISO 26000
Objavljeno: 03.04.2017; Ogledov: 146; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (297,15 KB)

4.
Ugotavljanje družbene odgovornosti na primeru izbranega podjetja
Tamara Kerčmar, 2017, magistrsko delo

Opis: Dandanes se od organizacij več ne pričakuje samo to, da so njihovi proizvodi in storitve kakovostni temveč tudi, da je organizacija družbeno odgovorna. Zavedati se morajo, da je ključnega pomena, da v svoje poslovanje prostovoljno vključujejo skrb za družbo in okolje. Organizacije se morajo zavedati, da morajo iti izven okvirjev pričakovanega. S tem ko je določena organizacija družbeno odgovorna dela v svojo korist ter v korist njenih deležnikov. Čeprav se je v Sloveniji koncept družbene odgovornosti razvil dokaj pozno, pa danes težko najdemo organizacijo, ki ne bi bila družbeno odgovorna vsaj do enega od svojih deležnikov. Z družbeno odgovornostjo se je s sprejetjem Lizbonske deklaracije leta 2000 aktivno začela ukvarjati tudi Evropska unija. Cilj magistrske naloge je bil teoretično in praktično proučiti družbeno odgovornost organizacij. Tako smo na primeru izbranega podjetja X proučili dimenzije ter raven družbene odgovornosti. Zaposleni v podjetju so izpolnili anketni vprašalnik v pisni obliki, nato pa smo podatke obdelali s programom SPSS. Predstavili smo tudi podporne institucije, ter aktivnosti na področju družbene odgovornosti v Sloveniji. Dolgoročno bi tako naj družbeno odgovorno ravnanje organizacijam prinašalo korist, saj si s tem organizacija dviga tudi svoj ugled v družbi.
Ključne besede: Družbena odgovornost, modeli družbene odgovornosti, deležniki družbene odgovornosti, ISO 26000, SA8000, podporne institucije
Objavljeno: 12.12.2017; Ogledov: 120; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

5.
EMAS
Manuela Ingaldi, Dorota Klimecka-Tatar, 2016, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: The companies operating within the so-understood environment, affecting it, have led its degradation. Therefore, to prevent further pollution, a number of laws, policies and strategies were introduced. The article briefly describes all the most important rules. According to the Polish and EU legislation, these companies must take care of the environment and properly manage waste generated during the production process (Ingaldi 2013a). The waste management is particularly a major challenge for small and medium sized company mainly due to the costs connected with adaptation to the existing legislation. Not every company can afford such changes. Very often the companies prefer to pay the penalty because, from the economic point of view, it is lower than these costs. Very often, it also appears that investments in the environmental protection repeatedly exceed the amount of any possible benefits that can be achieved. However, despite of the situation on market there are a lot of companies for which the natural environment is a priority (Ingaldi 2013b). One of the most important element is environmental management is recycling of secondary raw materials. It helps to reduce raw materials, which in turn contributes to the protection of natural resources of the earth. It also reduces the amount of space in landfills. The use of waste, which are carriers of energy, is a component of efficient energy management (Lestyánszka Škůrková, Ingaldi 2014; Ingaldi Borkowski 2014). Management systems, especially environmental management systems, are very helpful tools in environmental management in companies. A management system is the framework of processes and procedures used to ensure that an organization can fulfil all tasks required to achieve its objectives. The environmental management system enables organizations to improve their environmental performance through a process of continuous improvement. It is therefore important to convince managers of companies to be interested in such systems. The object of this chapter is to help a reader to find summary about main standards of management systems, e.g.: EMAS, ISO 14000, ISO 9000 and ISO 26000.
Ključne besede: environmental management systems, environmental standards, EMAS, ISO 14000, ISO 9000, ISO 26000
Objavljeno: 10.05.2018; Ogledov: 19; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

6.
ISO 19011 and ISO 26000
Manuela Ingaldi, Dorota Klimecka-Tatar, 2016, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: quality management systems, companies, organizations, quality standards, environmental standards, ISO 19011, ISO 26000
Objavljeno: 10.05.2018; Ogledov: 15; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici