| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
ORGANIZACIJA ODDELKA ZA INFORMATIKO V JAVNI AGENCIJI
Tomaž Brilej, 2012, diplomsko delo

Opis: Sodobna informacijska tehnologija je čedalje bolj nepogrešljiv element vsake organizacije. Ne glede na vrsto organizacije, naj bo ta javna ali zasebna, predstavlja prepletenost sodobnih tehnoloških rešitev s poslovnimi procesi organizacije vedno večji izziv za organizatorje. Preučevana organizacija, Agencija za trg vrednostnih papirjev, se sooča s problemom, ki je pravzaprav običajen za sodobno informacijsko organizacijo. Povečano število različnih informacijskih rešitev, ki so nujno potrebne za nemoteno in uspešno delovanje organizacije, zahteva vedno več vloženega truda in dela s strani informatikov, učinkovitost organizacije pa je vedno znova postavljena pred številne izzive. S pomočjo ITIL v3 zbirke dobrih praks si bomo ogledali, na kakšen način bi lahko še izboljšali organizacijo oddelka za informacijsko tehnologijo Agencije za trg vrednostnih papirjev. Izdelali bomo katalog storitev, ki jih oddelek za informatiko izvaja in tako postavili prvi temelj, ki bo organizacijo oddelka za informacijsko tehnologijo približal ISO/IEC 20000 standardu.
Ključne besede: ITIL v3 - zbirka dobrih praks, ISO/IEC 20000 standard, Katalog storitev, Storitev informacijske tehnologije, Oddelek za informacijsko tehnologijo, Agencija za trg vrednostnih papirjev
Objavljeno: 31.01.2013; Ogledov: 1233; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (3,21 MB)

3.
OPTIMIZACIJA MODELA UPRAVLJANJA INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE
Janez Bartol, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Nenehne spremembe v gospodarstvu povzročajo tudi spremembe v poslovnih procesih in njihovih podpornih podprocesih. Ob zadnjih spremembah, ko je bila večina kazalcev razvoja obrnjena navzdol, so bile vse spremembe naravnane k optimizaciji poslovnih procesov in zagotavljanju učinkovitejšega poslovanja družb. Tako kot se išče učinkovitejše izvajanja vseh procesov v družbah, tako se vršijo procesi za zagotavljanje učinkovitejšega izvajanj tudi v oddelkih za informacijsko podporo poslovnim procesom. Prav ti oddelki informacijske podpore so - hkrati z nalogami za zagotavljanje učinkovitejšega izvajanja - dobile naloge za zagotavljanje kvalitetnejšega in naprednejšega izvajanja podpore poslovnim procesom. Tako morajo ti oddelki praktično zmanjševati stroške izvajanja ob zagotavljanju več, boljših in naprednejših storitev, kar predstavlja dvojni nasprotujoči si učinek sprememb. Zagotovo pa so izvedljive tudi tako nasprotujoče si spremembe. S kvalitetnimi projekti in dobro zasnovanimi nalogami tranzicije je mogoče poiskati več še neprepoznanih rezerv v izvajanju procesov. V nalogi smo uspeli s poslovnim pristopom ob kvalitetno izvedenem popisu informacijske tehnologije (IT) družb skupine in preudarno načrtovanimi nalogami oblikovati celovito tranzicijo IT oddelkov vseh družb skupine. Tako oblikovana tranzicija posega v procese znotraj IT oddelkov, kadrovsko organizacijo, pogodbena razmerja med družbami skupine in zunanjimi partnerji ter same aplikacijske in infrastrukturne arhitekture. Načrtovanje in oblikovanje pričakovanih pozitivnih učinkov tranzicije temelji na uveljavljanju ISO standarda 2000 in vpeljavi dobrih praks ITIL v IT procese družb.
Ključne besede: ITIL, ISO 27001, ISO 20000, Upravljanje IT storitev, Skrbni pregled IT, Finančno upravljanje IT storitev, Strategija storitev
Objavljeno: 05.10.2016; Ogledov: 497; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (16,30 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici