| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 13
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
PROCESNA ORGANIZACIJA, SODOBNO VODENJE IN MODEL ORGANIZACIJSKE ZRELOSTI
Marjan Adamič, magistrsko delo

Opis: Poslovanje danes zahteva vse večjo hitrost, uspešnost in učinkovitost. Podjetje, ki da svoj originalni, unikatni proizvod ali storitev prvo na trg, razvije celostni sistem povezav z dobavitelji in izpolni pričakovanja ter naročilo kupcev, ima veliko možnost preživetja v novi ekonomiji. Procesna orientiranost in organiziranost je način, ki pomaga podjetju, da se osredotoči na vprašanje, katere so tiste aktivnosti in naloge, ki prinašajo vrednost za kupce. Teoretiki in praktiki na področju organizacije in vodenja se praktično od industrijske revolucije neprestano ukvarjajo s podobnimi problemi, to je, kako organizacijo narediti bolj učinkovito, uspešno, prožno, dinamično, inovativno, kako se bolj približati kupcu, poskrbeti za njegovo trajno zaupanje, kako se približati vsem ostalim deležnikom in tudi za njih ustvariti želene učinke. Sodobni razvoj organizacije in vodenja se je izpopolnjeval in razvijal od obdobja, ki je bilo delovno intenzivno, preko obdobja, ki je bilo kapitalsko intenzivno, do današnjega časa, ki je znanstveno tehnološko intenzivno. Naše raziskovanje in analiziranje sodobnih strokovnjakov nakazuje, da razvoj na področju organizacije in vodenja v podjetjih in organizacijah ni končan. Prihaja obdobje, ki bo poleg podpore znanosti in tehnologije od organizacije zahtevalo predvsem kompetentnega, motiviranega posameznika znotraj organizacije. Prihaja obdobje osvoboditve človeka vseh nepotrebnih organizacijskih in drugih spon. Samoiniciativnost, kreativnost, izvirnost, soodločanje, solastništvo, neprestano učenje, razmišljanje, samouresničevanje, iskanje novih poti in sodelovanje v timih, tudi tistih, ki segajo izven organizacije, pripadnost in istovetenje z organizacijo, je tisto, kar bo prineslo uspeh in učinkovitost v organizaciji, kakor tudi njenim članom. Pri sodobnem vodenju organizacij ni več prostora za nepotrebne aktivnosti, kot je na primer nadzor in kontrola nad drugimi sodelavci. Vodenje postaja v bistvu način delovanja, kako vsakega posameznega udeleženca organizacije popeljati na njegov maksimum ob istočasnem izgrajevanju skupnosti. Današnje poslovno okolje je v konkurenčnem in poslovnem smislu zelo zahtevno. Če k temu dodamo še poslovna nihanja kot posledico finančne in gospodarske krize, je to okolje za mnoge organizacije in podjetja praktično nerešljiva uganka. Edina rešitev za organizacije in podjetja je, sprejeti pot neprestanih prilagajanj na spremembe. Vendar moramo opozoriti, da to ni možno storiti »čez noč«, za to je potrebno sistematično in načrtno dolgotrajno prizadevanje najvišjega vodstva in vseh zaposlenih. Današnja kriza je za mnoga podjetja poslovna priložnost, saj bodo še utrdila in izboljšala svoj položaj. In kje se skriva njihov ključ do uspeha? Skozi naše raziskovanje in analiziranje poskušamo pokazati na tista temeljna področja v organizaciji in izgrajujemo model organizacijske zrelosti, ki podjetju lahko prinese želeno konkurenčno prednost, uspešnost in učinkovitost. Ugotavljamo, da s široko podporo zaposlenih izgrajena procesna organiziranost oziroma orientiranost, skupaj s sodobnimi koncepti vodenja, lahko prinese uspeh. Ploska procesna organiziranost, medsebojno zaupanje med vodstvom in zaposlenimi, usmerjanje organizacije na pota učeče se organizacije, z visoko zmožnostjo reševanja lastnih problemov in tistih v okolju, podjetništvo in inovativnost, to so samo nekateri vidiki modela, ki organizaciji pomagajo doseči njene kratkoročne in dolgoročne cilje. Trdimo, da ko je enkrat organizacija ali podjetje doseglo določeno stopnjo skladnosti z našim modelom, lahko govorimo o organizacijski zrelosti, vendar moramo vedeti, da se ta zgodba tukaj ne konča. Nadaljnja naloga najvišjega vodstva je neprestano motiviranje, vzdrževanje in podaljševanje ustvarjalne napetosti na poti sprememb. Zaposleni z uspehi postanejo samozavestnejši, pripadnejši in dosegajo visoko stopnjo samo-potrditve. Organizacijska kultura se spreminja, kar je dobra osnova za višjo razvojno stopnjo organizac
Ključne besede: Ključne besede: organizacija, podjetje, procesna organizacija, procesno orientirana organizacija, izboljševanje procesa, preoblikovanje procesa, merjenje procesnih dosežkov, horizontalna organizacija, six sigma, vitka organizacija, ISO/TS 16949, sodobno vodenje, procesno vodenje, strategija, učeča se organizacija, organizacijska kultura, podjetništvo, inovativnost, uspešnost in učinkovitost organizacije, model organizacijske zrelosti, profil organizacijske zrelosti podjetja, vidiki organizacijske z
Objavljeno: 03.04.2012; Ogledov: 4337; Prenosov: 747
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

8.
IZBOLJŠAVA STATISTIČNEGA NADZORA PROCESA PROIZVODNJE NA EMAG STROJIH V PODJETJU GKN DRIVELINE D.O.O.
Alen Hasanbegović, 2014, diplomsko delo

Opis: V začetku leta 2013 smo se v podjetju GKN Driveline odločili izboljšati pregled in statistični nadzorov procesov oz. ročnega izpolnjevanja kart x ̅-R. Na prvem sestanku in med zasnovo projekta, ki sta vključevala tehnologa za izdelek tripoda, vodjo kakovosti, vodjo za stalne izboljšave, vodjo proizvodne celice tripode, vodjo oddelka za merjenje in umerjanje ter vodjo informatike, in smo se odločili za pilotno celico tripode ter soglašali s postavitvijo digitalnih merilnih ur na šestih kontrolnih mestih strojev Emag, prav tako smo soglašali tudi z uvedbo računalniškega nadzora procesa s programsko opremo GausSPC. Na teh merilnih mestih so bila izvedena izobraževanja o uporabi merilnih ur in uporabi programske opreme GausSPC. Izobraževanja so bila organizirana za tehnike kakovosti, merilce, preddelavce in upravljavce. Med izobraževanjem je bilo treba pripraviti navodila za delo, določiti skrbnika in nastaviti pravice v programu GausSPC. V diplomski nalogi se praktični del osredotoča na reševanje trenutnega stanja na strojih Emag v proizvodni celici izdelave tripode. V nalogi je predstavljeno tudi trenutno stanje procesa in različne možnosti izboljšav. Predstavljena je analiza časa procesa, stroški realizacije celotnega projekta in zanesljivost avtomatizacije pri izvajanju kontrole izdelka s SPC. Opravljeni so tudi intervjuji z vsemi udeleženci v proučevanem procesu in pridobljene so informacije za pripravo predlogov za izboljšave.
Ključne besede: • kakovost, • ISO 9001:2008, • ISO/TS 16949:2002, • statistično obvladovanje procesa (SPC), • kritična in pomembna lastnost, • kontrolna karta, • stalno izboljševanje, • proizvodni proces.
Objavljeno: 29.05.2014; Ogledov: 963; Prenosov: 203
.pdf Celotno besedilo (3,51 MB)

9.
IZBOLJŠAVA STATISTIČNEGA NADZORA PROCESA V PODJETJU VIP - VIRANT D.O.O.
Tomaž Dolžan, 2014, diplomsko delo

Opis: Tema diplomske naloge so kabelski snopi oziroma povezave, ki se uporabljajo v namen avtomobilske industrije. Pri obravnavanih kabelskih snopih gre za problematiko statističnega nadzora proizvodnega procesa. V nalogi smo se ukvarjali z izboljšavo dosedanjega statističnega nadzora proizvodnega procesa in pri tem dobili tudi konkretne podatke za dva parametra, katera smo merili. Meritve smo opravljali na podlagi jemanja vzorcev iz proizvodnega procesa. Opisali smo preteklo stanje statističnega nadzora ter sedanje, ter pri tem navedli slabosti in prednosti obeh sistemov. Nadgrajeni sistem nam omogoča večjo sledljivost procesa, s čimer lahko bistveno hitreje odkrijemo morebitna odstopanja. Posledično lahko hitreje urgiramo ter s tem preprečimo izdelavo neskladnih kosov. S tem se izognemo stroškom iz naslova izmeta oziroma kasnejših reklamacij. Ugotovili smo, da je naš proces pod nadzorom. Z izboljšanim oziroma nadgrajenim sistemom prihranimo 26% časa pri samem statističnem nadzoru proizvodnega procesa.
Ključne besede: avtomobilska industrija, statistični nadzor proizvodnega procesa, sposobnost procesa, management kakovosti, kontrolne karte, ISO/TS 16949.
Objavljeno: 03.06.2014; Ogledov: 1226; Prenosov: 239
.pdf Celotno besedilo (2,85 MB)

10.
PRENOVA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE KAKOVOSTI V PROIZVODNEM PROCESU
Boris Rustja, 2014, diplomsko delo

Opis: Zaradi vedno višjih zahtev trga po visoki kakovosti izdelkov in konkurence se morajo podjetja prilagajati in izboljševati v smeri dvigovanja kakovosti. V ta namen so napisani tudi standardi, po katerih se postavljajo sistemi upravljanja kakovosti, kot so ISO 9001 in ISO/TS 16949. Zadnji je namenjen avtomobilski industriji, v kateri je visoka kakovost komponent bistvenega pomena. V diplomski nalogi se osredotočimo na proces proizvajanja izdelkov v podjetju Danfoss Trata. Proces se začne s planiranjem proizvodnega procesa in konča s končno sestavo izdelka. Preučene in razložene so točke iz ISO 9001 in ISO/TS 16949 standardov, ki se nanašajo na proces proizvajanja izdelkov. Podrobno so predstavljena vsa orodja, s katerimi zagotavljamo visoko kakovost izdelkov in orodja za sistematično reševanje problemov. Ker se v organizacijo procesa uvajajo novi dokumenti, je potrebno narediti tudi sistem za upravljanje dokumentacije v skladu s standardom ISO/TS 16949. Predstavljen je konkreten primer postavitve novih pravil in procedur za upravljanje dokumentacije in njihovo distribucijo do končnih uporabnikov v proizvodnih procesih. Z novim načinom dela je namen dvigniti ozaveščenost zaposlenih v smeri kakovosti od menedžmenta do proizvodnih delavcev.
Ključne besede: kakovost ISO 9001 ISO/TS 16949 sistem upravljanja kakovosti nenehno izboljševanje
Objavljeno: 16.09.2014; Ogledov: 701; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (3,22 MB)

Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici