| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjalna analiza funkcionalnosti analitičnih CRM rešitev Salesforce in HubSpot
Anže Lenovšek, 2022, magistrsko delo

Opis: CRM rešitve oz. rešitve za upravljanje odnosov s strankami predstavljajo pomemben delež trga poslovnih programskih rešitev, njihov pomen in dostopnost pa se hitro povečuje. Prav tako na pomenu pridobiva analitika, ki temelji na zbiranju relevantnih podatkov in preučevanju oz. obdelavi le-teh za namene izboljševanja poslovnega odločanja. Tako so se razvile analitične CRM rešitve, ki ponujajo funkcionalnosti, kot so nadzorne plošče, poročila, upravljanje podatkov, integracije med različno programsko opremo, poslovno analitiko, uporabo umetne inteligence in strojnega učenja itd. V samem magistrskem delu smo poskušali preučiti razvoj in potrebe po takšnih rešitvah ter njihove funkcionalnosti. V ta namen smo izvedli tudi primerjalno analizo dveh ponudnikov. Salesforce je vodilni ponudnik CRM rešitev na trgu in eden izmed pionirjev oblačnih programskih rešitev (imenovanih tudi SaaS). Primerjali smo ga z CRM rešitvijo ponudnika HubSpot, ki sodi med novejše, a hitro rastoče ponudnike ter je poznan po svoji edinstveni filozofiji pristopa k trženju. Analizo smo izvedli na podlagi uporabe obeh rešitev (prek brezplačnega preizkusa), uporabe obeh učnih okolij, ki ju ponujata (Salesforce Trailhead in HubSpot Academy) ter preučevanja spletnih mest obeh ponudnikov in drugih spletnih virov, kjer lahko najdemo izkušnje z obema rešitvama. Primerjalna analiza je bila izvedena po šestnajstih kriterijih (devet splošnih ter sedem kriterijev, vezanih na analitične zmogljivosti rešitev). Čeprav obe rešitvi ponudita visoko stopnjo prilagodljivosti in širok razpon cen in sta na ta način primerni za večino organizacij, ki potrebujejo tovrstne rešitve, smo vseeno zaznali precej razlik. Ugotovimo lahko, da je Salesforce na področju analitike vodilna CRM rešitev na trgu saj ponudi izreden nabor funkcionalnosti na svoji analitični platformi. To predstavlja tudi njihovo pomembno konkurenčno prednost napram ostalim rešitvam. HubSpot v tem smislu nima tako izpostavljene platforme za analitiko, je pa ta precej bolj cenovno dostopna. V splošnem smo tako ugotovili, da je Salesforce primeren za večje organizacije, organizacije z nišnimi dejavnostmi, ki zahtevajo visoko prilagodljivost, hitro rastoče organizacije ter organizacije, ki imajo potrebo po napredni analitiki. HubSpot je (tudi zaradi svoje brezplačne različice) izredno primeren za manjša in zagonska podjetja ter tudi za večje organizacije, katerih fokus je predvsem na trženju ali prodaji.
Ključne besede: CRM, analitika, podatki, Salesforce, HubSpot
Objavljeno v DKUM: 27.06.2022; Ogledov: 806; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (2,85 MB)

2.
Primerjalna analiza oblačnih CRM rešitev Salesforce, HubSpot in MS Dynamics 365 Customer Engagement
Matic Kocbek, 2022, magistrsko delo

Opis: Vse več podjetij seli svoje aplikacije in storitve v oblak. Prehod na računalništvo v oblaku je bil eden najpomembnejših tehnoloških trendov zadnjih nekaj let. Dandanes za podjetja ni več ključno vprašanje izbrati oblak ali ne, ampak kako čim hitreje tja. Podjetja v različnih panogah posodabljajo svoje podatkovne platforme, da bi hkrati izkoristila novodobne aplikacije in napredno analitiko, medtem ko svoje podatke selijo v oblak. Pandemija COVID-19 je tudi eden izmed faktorjev, ki je povečala uporabo oblaka. COVID in nestabilno gospodarstvo sta veliko pripomogla pri pospeševanju k bolj digitalnemu poslovanju, ki bi podjetjem omogočilo, da se lažje odzovejo na spreminjajoče se okoliščine. Storitve v oblaku podjetjem pomagajo, da so sposobna preživeti, ter ostanejo povezana s svojimi strankami in partnerji. Storitve v oblaku so postala za podjetja ''nova normalnost'' in rast se bo nadaljevala saj se tudi vedno več vlaga v digitalno preobrazbo. CRM rešitve, ki omogočajo celovit pogled nad strankami in upravljanje odnosov z njimi, so ključnega pomena za podjetja, da vzdržujejo kakovostne odnose s strankami. V magistrskem delu smo v poglavju Upravljanje odnosov s strankami predstavili zgodovino CRM rešitev, značilnosti, prednosti, njihovo arhitekturo, trende, glavne predstavnike rešitev ter zakaj se vedno več podjetij odloča za CRM rešitve v oblaku. V poglavju Računalništvo v oblaku smo med drugim podrobneje opisali kakšne so prednosti in slabosti ter zakaj uporaba oblaka za podjetja predstavlja manjše stroške kot lokalne rešitve. V naslednjih treh poglavjih smo predstavili izbrane tri rešitve, njihove aplikacije, prednosti in funkcionalnosti, ki jih ponujajo. V zadnjem praktičnem poglavju Primerjalna analiza oblačnih CRM rešitev, smo naredili primerjalno analizo vseh treh rešitev glede na razlike v samih uporabniških vmesnikih, delovanje na mobilnih napravah, razlike v cenah in funkcionalnostih, ki jih ponujajo posamezni paketi ter ocenah uporabnikov.
Ključne besede: Upravljanje odnosov s strankami, oblačne CRM rešitve, računalništvo v oblaku, Salesforce, Hubspot, Microsoft Dynamics 365 CE
Objavljeno v DKUM: 02.06.2022; Ogledov: 857; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (2,10 MB)

3.
Primerjalna analiza CRM rešitev med Zoho crm in HubSpot CRM
Žiga Majerič, 2021, diplomsko delo

Opis: CRM rešitve so v današnjem času in tudi v prihodnosti ključnega pomena za številna podjetja, da vzpostavijo kakovostne odnose s svojimi strankami, ki so osnova za obojestransko koristno in dolgoročno poslovno sodelovanje. Ker je ponudnikov CRM rešitev več in ker se rešitve med seboj razlikujejo, je pomembno, da podjetje izbere primerno CRM rešitev. V diplomskem projektu smo predstavili in primerjali dve oblačni rešitvi za upravljanje odnosov s strankami, to sta Zoho CRM in HubSpot CRM, ki v Sloveniji še nista tako uveljavljeni. Najprej smo predstavili, kaj CRM rešitve sploh so, njihov razvoj in vrste, potem smo predstavili njihove značilnosti in funkcionalnosti, nato pa pojasnili razlike med brezplačnimi in plačljivimi CRM rešitvam; predstavili smo še trenutne trende, ki jim morajo CRM rešitve slediti in našteli trenutne vodilne ponudnike CRM rešitev na svetu. V drugem delu diplomskega projekta smo predstavili dve rešitvi CRM, to sta Zoho CRM in HubSpot CRM. Za vsako izmed rešitev smo na kratko opisali posamezno podjetje oziroma ponudnika CRM rešitve, predstavili postopek uvedbe, opisali izgled začetne strani, našteli funkcionalnosti posamezne različice, predstavili možnosti podpore uporabnikom in možnosti integracije z drugimi programi. Na koncu smo omenjeni rešitvi primerjali po različnih kriterijih, in sicer po ceni, uvedbi, možnostih integracij, prilagodljivosti, funkcionalnostih, sledenju trendom in podpori uporabnikom. Na spletnih platformah, kjer ocenjujejo rešitve, smo poiskali tudi ocene dejanskih uporabnikov obeh rešitev in jih primerjali.
Ključne besede: CRM, oblačne rešitve, HubSpot CRM, Zoho CRM
Objavljeno v DKUM: 10.06.2021; Ogledov: 1580; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (963,98 KB)

4.
VPLIV SOCIALNIH MREŽ NA INTERNETNO POSLOVANJE NA SVETOVNEM SPLETU
Jože Aristovnik, 2012, diplomsko delo

Opis: Dandanes se vsi trudimo, da naše poslovne ideje čim uspešnejše predstavimo potencialnim kupcem. Eden od pogosto rabljenih vzvodov je svetovni internet. Vendar zaradi velike konkurence ni več dovolj zgolj odlična internetna stran z vsemi informacijami, ki jih potencialni kupci potrebujejo, če ne najdejo do nje. Google in njemu podobni iskalniki krojijo poslovno uspešnost mnogim podjetjem širom sveta. Torej lahko govorimo v pravem boju za prikaz na prvi strani vseh zadetkov. Ravno za to je potrebno izkoristiti vse načine, katere nam omogoča napredek v tehnologiji. Eden od teh načinov so socialni mediji, katere je potrebno sistematično vpeljati v našo stran. Govorimo o socialnih medijih kot so: Facebook, Youtube, Flicker, Twitter in še bi lahko naštevali. Ti se nenehno razvijajo in rastejo. Poslovanje pa praviloma raste vzporedno z njimi, če jim le namenimo dovolj pozornosti. Pri sami optimizaciji s socialnimi mediji pa se je potrebno držati nekateri pravil, da dosežemo želeni učinek. Predvsem pa je potreben čas in veliko potrpežljivosti. Ob upoštevanju vseh smernic, kako uspešno vplesti uporabnike v samo zgodbo, uspeh prav gotovo ne bo izostal!
Ključne besede: socialni mediji, Facebook, Twitter, Flicker, Youtube, blog, vrste blogov, Google, spletni forum, strategije, optimizacija spletnih strani, spletni pajek, ključne besede, promocija, marketinško komuniciranje, Hubspot, razvoj socialnih omrežij, strategija spremljanja, organsko iskanje, razvrščanje zadetkov
Objavljeno v DKUM: 07.12.2012; Ogledov: 2607; Prenosov: 204
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici