| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
INOVACIJE PODJETJA HENKEL SLOVENIJA D.O.O.
Marko Balant, 2010, diplomsko delo

Opis: Podjetja v današnjem času morajo ves čas biti usmerjana v nenehen razvoj, saj z razvojem nenehno inovirajo, ter so dovzetna za inovacije. Zato samo zares inovativno podjetje z inovativnim poslovanjem ima dolgoročne možnosti za uspeh na zahtevnem trgu z izdelki, procesi ali storitvami, ki jih trži. Imeti mora primerno zasnovano inovacijsko strategijo. Nastanek in razvoj inovacij ni enostaven. V podjetju morajo težiti k ustvarjalnosti svojih zaposlenih ter morajo ustvariti ustvarjalno in inovativno delovno okolje za nastajanje novih zamisli in zajemati invencije in jih spreminjati v inovacije. Na koncu pa inovacije tudi uvajati na trg, ter jih spremljati, da pridobijo informacije ali tržni udeleženci sprejmejo ali zavrnejo inovacije. Inovativni proizvodi, inovativne tehnologije, organizacijske izboljšave in tržne inovacije so konkurenčna prednost, s katero podjetje ustvari večje dobičke od tekmecev, kar mu omogoči boljšo pozicijo na trgu, večjo prepoznavnost … Motiv za in koristi od svojega početja morata imeti tako inovator, kot podjetje.
Ključne besede: invencija, inovacija, inovativno poslovanje, inovativno podjetje, življenjski cikel inovacije, Henkel Slovenija
Objavljeno: 14.12.2010; Ogledov: 2223; Prenosov: 296
.pdf Celotno besedilo (940,91 KB)

3.
MODEL DODELJEVANJA IZDELKOV REAKTORJEM V KOZMETIČNI INDUSTRIJI
Nenad Kuharič, 2011, diplomsko delo

Opis: Podjetje Henkel Slovenija d.o.o. uspešno posluje že vrsto let. K vedno večji učinkovitosti prispeva krepitev blagovnih znamk in močnejši položaj na rastočih trgih, eden izmed ključnih dejavnikov, ki vpliva na učinkovitost, pa je tudi zmanjševanje stroškov proizvodnje. V okviru diplomskega dela smo izdelali matematični model, katerega cilj je bil z računalniškim programom GAMS opraviti optimizacijo dodeljevanja produktov za reaktorje v kozmetični industriji glede na stroške proizvodnje. Pod drobnogled smo vzeli delo treh mešalnikov oz. reaktorjev, v katerih izdelujemo šampone, peneče kopeli, gele za prhanje in tekoča mila, upoštevali smo povpraševanje (oz. količino proizvodnje) in stroške proizvodnje. Prav tako smo upoštevali reaktorje različnih velikosti (5 t in 10 t), proizvodnjo izdelkov v različnih izmenah (dopoldan, popoldan, ponoči), kapaciteto reaktorjev v štirih urah in dnevno kapaciteto produktov. S podrobno analizo vseh zbranih podatkov smo preučili in ugotovili, da z ustrezno izbiro reaktorja, glede na razporeditev proizvodnje, lahko zmanjšamo stroške proizvodnje.
Ključne besede: dodeljevanje, strošek proizvodnje, mešalnik oz. reaktor, GAMS program, Henkel
Objavljeno: 22.12.2011; Ogledov: 1571; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

4.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PODJETJU HENKEL
Tamara Furjan, 2014, magistrsko delo

Opis: Dandanes je največji izziv za novodobna podjetja imeti dobro marketinško komuniciranje. Vsako podjetje se zaveda, da bo na konkurenčnem trgu uspešno le, če mu bo uspelo zadovoljiti potrebe kupcev in doseči čim večji dobiček. Potrebno je približati izdelke potrošnikom, jih prepričati v najboljšo kvaliteto in korist izdelka na trgu ter jih spodbuditi k samemu nakupu. V magistrski nalogi smo se osredotočili na marketinško komuniciranje v podjetju Henkel. Danes ni več le oglaševanje tisto, ki bi prinašalo informacije za porabnike, saj se sami odločajo o nakupu izdelka. Zato je še posebej pomembno, da podjetje sestavi dober načrt marketinškega komuniciranja, saj bo le tako lahko uspešno komuniciralo z ciljnim občinstvom in pridobilo lojalnost porabnikov.
Ključne besede: komuniciranje, marketinško komuniciranje, komunikacijski program, ciljno občinstvo, komunikacijski kanal, določitev marketinškega proračuna, mediji, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, neposredno trženje, promocijski splet, podjetje Henkel
Objavljeno: 08.10.2014; Ogledov: 985; Prenosov: 287
.pdf Celotno besedilo (2,02 MB)

5.
Ključni dejavniki uspešnosti portala v intranet omrežju na primeru podjetja Henkel slovensko s.r.o.
Vikica Štingl, 2017, magistrsko delo

Opis: Na podlagi predstavitve treh vrst omrežij: internet, intranet in ekstranet, smo opredelili intranet omrežje. Opredelili smo tudi pomen njegove zaščite. V sklopu tega omrežja smo se osredotočili na portal, ki smo ga opisali, našteli vodilne ponudnike portalnih tehnologij na trgu in podrobneje predstavili SharePoint portalno tehnologijo. Našteli in opisali smo tudi ključne dejavnike uspešnosti portala, ki so vplivali na potrebo po prenovi in nam omogočili ocenitev uspešnosti prenove portala v oddelku za Sisteme in poslovno inteligenco v podjetju Henkel.
Ključne besede: intranet, portal, SharePoint, ključni dejavniki uspešnosti portala, TeamSite, Henkel
Objavljeno: 20.10.2017; Ogledov: 396; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (2,68 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici