| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 38
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Uvedba odzivno oblikovanih spletnih strani v repozitorije nacionalne infrastrukture odprtega dostopa : diplomsko delo
Alisa Paulinič, 2019, diplomsko delo

Opis: Odzivne spletne strani postajajo stalnica na spletu, saj je uporaba mobilnih naprav v velikem porastu. Potrebno je stopiti v korak s časom in odzivno oblikovanje uvesti tudi v spletne strani repozitorijev nacionalne infrastrukture odprtega dostopa, da obiskovalcem portala zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo. V diplomskem delu smo predstavili osnovne tehnike odzivnega oblikovanja, smernice za razvoj uporabniškega vmesnika in raziskali ogrodja za razvoj odzivnih spletnih strani. Z uporabo različnih ogrodij smo razvili primer odzivne spletne strani za Digitalno knjižnico Univerze v Mariboru.
Ključne besede: odzivno spletno oblikovanje, smernice za uporabniški vmesnik, ogrodje za odzivni razvoj, HTML5, SASS
Objavljeno v DKUM: 08.11.2019; Ogledov: 1154; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

2.
Implementacija videopredvajalnika html5 z beleženjem statističnih podatkov
Brane Lekić, 2017, diplomsko delo

Opis: Dandanes ima že večina ljudi dostop do svetovnega spleta preko osebnega računalnika ali kakšne druge pametne naprave. Vse večje je tudi zanimanje za spremljanje video vsebin preko svetovnega spleta in vedno več ponudnikov TV-vsebin ponuja ogled svojih storitev na takšen način. Do prihoda tehnologije HTML5 se je za predvajanje večinoma uporabljala tehnologija flash. V naslednjih nekaj letih pa se bo podpora flash tehnologiji v spletnih brskalnikih končala in tako bodo slej ko prej vsi prestavili svoje predvajalnike v tehnologijo HTML5. Cilj diplomske naloge je implementirati video predvajalnik v tehnologiji HTML5, ki bo zmožen predvajati video posnetke v MPEG-DASH in formatu HTTP Live Streaming, ob tem pa še implementirati strežnik za vodenje statističnih podatkov o predvajanih vsebinah ter spletno stran za prikaz vseh statističnih podatkov.
Ključne besede: HTML5, MPEG-DASH, HLS, erlang
Objavljeno v DKUM: 24.10.2017; Ogledov: 895; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

3.
RAZVOJ INFORMACIJSKEGA SISTEMA ZA VODENJE PROJEKTOV IN OPRAVLJENIH DELOVNIH UR NA PLATFORMI NODE.JS
Aleš Rakovič, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu obravnavamo problem vodenja projektov in evidentiranja opravljenih ur v manjšem podjetju. S pomočjo najnovejših spletnih tehnologij smo razvili informacijski sistem, ki je dostopen tako znotraj podjetja, kot tudi na oddaljenih lokacijah. Izveden je bil izbor tehnologij, ki delujejo na najrazličnejših napravah, tako namiznih kot mobilnih. Obravnavana je platforma Node.js, razvojno ogrodje Meteor, programski jezik JavaScript in HTML 5. Predstavljen je delujoč prototip razvite aplikacije, ki lahko podjetjem olajša popisovanje dela na posameznih projektih.
Ključne besede: Node.js, Meteor, MongoDB, JavaScript, HTML5, Upravljanje projektov, Informacijski sistem
Objavljeno v DKUM: 12.10.2016; Ogledov: 1444; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (7,15 MB)

4.
IZDELAVA IN PRIMERJAVA PROGRAMA ZA RISANJE Z UPORABO HTML5 CANVAS IN SVG
Matej Kotnik, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo si najprej ogledali, kako je nastal jezik HTML5. Nato smo opisali novosti, ki jih ta standard prinaša. Primerjali smo tehnologijo HTML5 z ostalimi podobnimi tehnologijami, ki so že obstajale pred njo, kot sta Flash in Silverlight, ter dognali, da je tehnologija HTML5 v marsikaterem pogledu boljša od preteklih tehnologij. Posebej smo se osredotočili na element HTML5 Canvas. Opisali smo primerjavo med vektorsko in rastrsko grafiko ter tako predstavili standard SVG, ki je izšel iz standarda HTML. Posebej smo primerjali tehnologiji HTML5 Canvas in SVG ter njuna načina izrisa grafike. V zaključku smo vse novosti in primerjave zajeli v dve enostranski spletni aplikaciji, s katerima je mogoče izrisovati različne like na zaslon, ter z njima praktično primerjali obe tehnologiji. Z meritvami smo dognali, da je tehnologija HTML5 Canvas bolj odzivna pri izrisu velikega števila elementov na zaslon. Ob primerjavi enostavnosti razvoja pri realni uporabi aplikacije pa smo ugotovili, da je za našo implementacijo bolj primerna tehnologija SVG.
Ključne besede: HTML5, canvas, SVG, vektorska grafika, rastrska grafika
Objavljeno v DKUM: 26.09.2016; Ogledov: 1665; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

5.
Zavedanje uporabnikov o zasebnosti/privatnosti v spletnih aplikacijah HTML5
Marino Lukovič, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali zasebnost podatkov v spletnih aplikacijah HTML5. Pregledali smo funkcionalnosti, ki zagotavljajo zasebnost uporabnikov na spletu. Preverjali smo zavedanje uporabnikov o zasebnosti in deljenju zasebnih podatkov, urejenih z različnimi predpisi. V obliki eksperimenta, je bil prikazan praktičen del. Znotraj eksperimenta smo analizirali pozornost uporabnikov na varnostna obvestila.. Preverili smo ali vedo, katere podatke delijo in zakaj. V zaključku smo pridobljene rezultate analizirali in ovrednotili. Ugotovili smo, da ljudje premalo časa posvetijo prebiranju varnostnih obvestil. Večina jih ne ve, kakšne so njihove pravice do zasebnosti podatkov na spletu. Glavnina pa jih sploh ne pozna funkcionalnosti HTML5.
Ključne besede: HTML5, spletne aplikacije, varnost, zasebnost, HTML5 API
Objavljeno v DKUM: 22.09.2016; Ogledov: 1217; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (1,65 MB)

6.
Izdelava spletnih aplikacij s pomočjo ogrodij Bootstrap 3 in Laravel 5
Ozren Blanuša, 2016, diplomsko delo

Opis: Spletne aplikacije imajo podobno strukturo, kar je njihove razvijalce v preteklosti vodilo v razvoj različnih spletnih ogrodij, s katerimi so želeli doseči hitrejši razvoj aplikacij. V ta namen so nastala številna ogrodja, od katerih sta trenutno najbolj popularna Bootstrap 3 in Laravel 5. Slednji sta bili v diplomskem delu podrobno preučeni in praktično uporabljeni na primeru razvoja lastne spletne aplikacije, imenovane ''Dogodko''. Potrjeno je bilo, da je razvoj aplikacije bistveno hitrejši in lažji kot brez uporabe ogrodij, saj sta raziskani in uporabljeni ogrodji zasnovani tako, da omogočata uporabo že napisane kode oziroma modulov.
Ključne besede: HTML5, CSS3, Bootstrap, Laravel, HTTP, WAMP
Objavljeno v DKUM: 13.09.2016; Ogledov: 1897; Prenosov: 197
.pdf Celotno besedilo (573,75 KB)

7.
IZDELAVA PREDSTAVITVENE ODZIVNE SPLETNE STRANI Z UPORABO MODERNIH SPLETNIH TEHNOLOGIJ
Sašo Kokol, 2016, diplomsko delo

Opis: Vsak dan se vse več majhnih in velikih podjetij odloči, da bodo svojo podjetje predstavljali tudi na spletu. Njihova rešitev za to je predstavitvena spletna stran, pri kateri je pomembna uporabniška izkušnja in prilagodljivost spletnih strani glede na zaslon. V diplomskem delu bomo predstavili načine, kako izdelati predstavitveno odzivno spletno stran. Predstavili bomo tudi moderne spletne tehnologije, ki izboljšajo uporabniško izkušnjo na spletni strani, njihovo delovanje in kako uporabniku izboljšajo izkušnjo brskanja po spletu.
Ključne besede: HTML, CSS, HTML5, odzivnost, medijske poizvedbe, spletne tehnologije
Objavljeno v DKUM: 06.09.2016; Ogledov: 2106; Prenosov: 214
.pdf Celotno besedilo (5,14 MB)

8.
ZAGOTAVLJANJE VARNOSTI V REŠITVAH, KI TEMELJIJO NA TEHNOLOGIJAH HTML5
Jernej Mušič, 2016, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo si ogledali varnostne ranljivosti standarda HTML5 ter načine, kako preprečiti takšne napade s pomočjo mehanizmov za zagotavljanje varnosti v standardu. Analizirali smo temeljne nove funkcionalnosti in njihovo implementacijo ter kakšne so njihove zmožnosti in iskali točke, kjer bi lahko napadalec potencialno ogrožal spletno aplikacijo, ki ta element uporablja. S pomočjo literature smo tudi poiskali omenjene vektorje, ki omogočajo varnostne vdore in načine, kako te vdore preprečiti in ali so učinkoviti. Ugotovili smo, da je standard HTML5 dopolnjen z varnostnimi predlogi za razvijalce, vendar obstaja preveč nerešenih varnostnih vprašanj, ki bi označevali ta standard kot ustreznega za razvoj varnostno kritičnih aplikacij.
Ključne besede: Varnost, HTML5, Web socket, Canvas, Vrivanje SQL
Objavljeno v DKUM: 05.07.2016; Ogledov: 1446; Prenosov: 185
.pdf Celotno besedilo (2,89 MB)

9.
RAZVOJ PREDVAJALNIKA VSEBIN DIGITALNEGA SPOROČANJA
Gregor Pohajač, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljen razvoj predvajalnika vsebin digitalnega sporočanja, temelječega na brskalniku, ki je realno-časovno povezan z osrednjim strežnikom. V začetku govorimo o naravi vsebin in različni terminologiji. Predstavimo koncept podajanja vsebin Adin DS, ki nam bo služil kot vodilo za razvoj predvajalnika. Nadaljujemo z definicijo komponent, komunikacije in spletnega brskalnika kot osrednje medijske predvajalne aplikacije z njenimi znanimi prednostmi in slabosti. V zadnjem delu podamo uporabo komponent in tehnike pri razvoju predvajalne naprave Adin Device. V zaključku podamo ugotovitve in možne izboljšave na področju datotečne zaščite sistema, prenosu vsebine ter načina predvajanja video vsebine, ki bo sledil zadanim izhodiščem.
Ključne besede: Digitalno sporočanje, oblačno računalništvo, platforma kot storitev, storitev kot storitev, spletni brskalnik, vtičniki NPAPI, vtičnik VLC, HTML5 video, realno-časovna komunikacija, protokol WebSocket, datotečni sistem Aufs
Objavljeno v DKUM: 04.07.2016; Ogledov: 1682; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (3,52 MB)

10.
Razvoj spletne igre s pomočjo tehnologij HTML5
Matic Leva, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu opišemo ustvarjanje iger prirastka, ki jih lahko igramo v spletnem brskalniku in katerih logika se izvaja izključno na spletnem odjemalcu. V ta namen predstavimo lastno igro omenjenega tipa. Diplomsko delo opisuje korake načrtovanja igre in njene programske ter grafične rešitve na tujih in lastnem primeru. Pri izdelavi igre smo uporabili skriptni jezik Javascript, ogrodje Knockout, orodje jQuery, animacije CSS3 in moderne elemente HTML5. V delu so predstavljeni tudi načini oglaševanja in trženja takšne igre, ki smo jo ovrednotili z vidika zabave in novosti za prihodnje igralce.
Ključne besede: HTML5, CSS3, jQuery, Knockout
Objavljeno v DKUM: 06.11.2015; Ogledov: 1395; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (927,27 KB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici