1. Identification of motor unit firings in H-reflex of soleus muscle recorded by high-density surface electromyographyMiloš Kalc, Jakob Škarabot, Matjaž Divjak, Filip Urh, Matej Kramberger, Matjaž Vogrin, Aleš Holobar, 2023, izvirni znanstveni članek Ključne besede: motor units identification, high-density surface EMG, decomposition, H-reflex Objavljeno v DKUM: 13.06.2024; Ogledov: 133; Prenosov: 15
Celotno besedilo (1,43 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
2. LOGISTIČNI VIDIKI OSKRBE TUJIH TRGOV NA PRIMERU PODJETJA REFLEXSašo Popović, 2016, magistrsko delo Opis: V magistrskem delu smo iskali odgovore na vprašanje o pomembnosti logistike na sploh, predvsem pa pri oskrbi tujih trgov. Z razvojem in odpiranjem gospodarstev ima logistika vedno večjo vlogo, kljub temu pa še vedno ni sprejeta kot enakovredna poslovna funkcija, čeprav gre za dejavnost, ki je vpeta v vse pore podjetja in narodnega gospodarstva. Ker logistika skrbi za učinkovit pretok blaga od virov do končnih uporabnikov, smo v magistrskem delu analizirali to pot, podali svoje kritične poglede na potek logistične verige ter podali predloge za izboljšanje. Osnovna cilja logistike sta zniževanje stroškov in izboljšanje kakovosti storitev. Tudi zaradi tega nas je zanimalo, kakšen vliv ima zunanje izvajanje logističnih storitev na kakovost in stroške izvedbe.
Poslovanje s tujino podjetjem predstavlja vedno večji izziv, ki se mu je težko izogniti. Slovenski trg je majhen, zato je poslovanje s tujino velikokrat neizbežno. Je pa povezano z večjim tveganjem kot poslovanje doma, zato je tveganje treba prepoznati in ga obvladovati. Vprašanja, na katera smo si morali odgovoriti, so samoumevna: zakaj mednarodno poslovati in kaj prodajati, na kateri trg in kako vstopiti ter kako tam nastopati. Veliko vlogo pri uspešnosti nastopa na tujem trgu ima tudi logistika, še posebej pri vseh izvoznih oblikah, pri katerih so stroški transporta visoki in je njihova optimizacija nujna.
Pri izdelavi empiričnega dela magistrske naloge smo obiskali podjetje Reflex iz Podgrada pri Gornji Radgoni. Tam smo preverjali, kako se teoretična izhodišča ujemajo s stanjem v praksi, posebej na primeru podjetja Reflex. Zanimala nas je učinkovitost notranje in zunanje logistike. Poskušali smo pridobiti čim več informacij o poslovanju s tujino, osredotočili pa smo se na logistične vidike poslovanja z nemškim trgom. S pomočjo kompetentnih sogovornikov v Reflexu smo na podlagi njihovih pričevanj potrdili ali zavrnili zastavljene hipoteze. Kljub visoki zavesti o pomembnosti logistike je v praksi v zvezi s tem vseeno moč zaslediti veliko nedoslednosti.
Rezultati preverjanja hipotez kažejo, da so ob učinkoviti logistiki stroški dejansko nekoliko nižji od mnogih opisanih v teoriji. Podjetja ‒ in tako tudi Reflex ‒ pri izvozu še vedno najraje prisegajo na tradicionalizem, saj kot glavne trge še vedno razumejo države bivše Jugoslavije ter Avstrijo in Nemčijo. Ugotovili smo še, da zunanje logistično izvajanje pomeni nižje stroške transporta kot sicer. Ne preseneča pa ugotovitev, da so investicijske oblike vstopa na tuje trge za mala, srednja in tudi nekatera velika podjetja lahko zgolj želja. V praksi jim velikokrat ostanejo le izvozne oblike internacionalizacije, ki so veliko cenejše in preprostejše. Ključne besede: Logistika, logistična oskrba, tuji trg, vstop na tuji trg, podjetje Reflex. Objavljeno v DKUM: 25.10.2016; Ogledov: 1187; Prenosov: 130
Celotno besedilo (2,74 MB) |
3. ZUNANJI TRANSPORT V PODJETJU REFLEX D.O.O.Sabina Sever, 2016, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi smo predstavili transport kot element logističnega sistema. Diplomsko nalogo smo razdelili na dva dela, in sicer na teoretični in praktični del.
V teoretičnem delu smo s pomočjo strokovnih člankov ter tuje in slovenske literature opredelili teoretične osnove logistike ter transporta.
Pojasnili smo pojem, pomen in cilje transporta za podjetje. Največ poudarka je bilo na zunanjem transportu. Opredelili smo značilnosti vsake transportne zvrsti posebej. Seznanili smo se tudi z ISO standardi in outsourcingom.
V praktičnem delu smo s pomočjo zaposlenih v podjetju pridobili potrebne podatke in informacije o poslovanju ter organiziranosti v podjetju. Predstavili smo podjetje Reflex d.o.o., katerega temeljna dejavnost je steklarstvo. Na kratko smo opisali zgodovino podjetja, predstavili smo tudi celoten logistični proces v podjetju, in sicer od nabave do prodaje, ter predstavili organiziranost zaposlenih in njihove naloge. Ker smo se osredotočili predvsem na zunanji transport, smo le-tega opisali z vidika nabave in prodaje. Na koncu smo opisali še outsourcing, s katerim se v podjetju pogosto srečujejo. Ključne besede: logistika, zunanji transport, outsourcing, podjetje Reflex d. o. o. Objavljeno v DKUM: 16.06.2016; Ogledov: 1695; Prenosov: 226
Celotno besedilo (1,05 MB) |
4. IZOBRAŽEVANJE IN USPOSABLJANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU REFLEX D.O.O.Dejan Podlesek, 2010, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo najprej opredelili pojma izobraževanje in usposabljanje, ter predstavili vsebinske razlike. Predstavili smo njun pomen za podjetje ter za zaposlene. Nato smo si ogledali obstoječe oblike ter predstavili proces načrtovanja, organiziranja in izvedbe izobraževanja in usposabljanja. Teoretični del smo zaključili z nosilci izobraževanja in usposabljanja.
V praktičnem delu smo najprej predstavili podjetje Reflex d. o. o. Nato smo se osredotočili na izbrano temo izobraževanje in usposabljanje v podjetju. Predstavili smo pomen izobraževanja in usposabljanja za podjetje, ter sistem od ugotavljanja potreb do same izvedbe ter ovrednotenja procesa.
Na koncu smo predstavili analizo izobraževanja in usposabljanja zaposlenih v podjetju, ki smo jo opravili s pomočjo ankete, rezultate pa smo s komentarji prikazali grafično. Ključne besede: izobraževanje, usposabljanje, zaposleni, cilji, oblike, načrtovanje, organizacija, izvedba, nosilci, analiza, Reflex d. o. o. Objavljeno v DKUM: 11.11.2010; Ogledov: 2425; Prenosov: 470
Celotno besedilo (1,97 MB) |