| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Grad Podsreda
Stela Levačić, Vera Stepanov, Taja Zupan, 2021, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: gradovi, Grad Podsreda, Posvaje, kulturna dediščina, digitalizacija, turizem
Objavljeno v DKUM: 25.01.2024; Ogledov: 221; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (7,96 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Analiza in razvoj mednarodne trženjske promocije Gradu Podsreda
Laura Kolar, 2022, diplomsko delo

Opis: Trženjsko komuniciranje predstavlja pomemben del delovanja podjetja, njegov pomen pa se s vplivom sodobnih digitalnih medijev še povečuje. Uporaba sodobnih komunikacijskih medijev ima vrsto prednosti, med drugim tudi lažji doseg ciljne skupine izbranega podjetja; internet namreč omogoča lažji in hitrejši dostop do informacij na stroškovno učinkovitejši način, kar je še posebej pomembno za podjetje. Privabljanje gostov je posebej pomembno za turistične destinacije, saj te s prihodom izključno domačih obiskovalcev enostavno ne bi mogle preživeti. V diplomskem delu se osredotočamo na koncept spletnega trženja na primeru izbrane turistične destinacije. V teoretičnem delu opredeljujemo trženjski splet aktivnosti in komunikacijo tako preko sodobnih kot tudi konvencionalnih medijev. Predstavljamo tudi prednosti spletnega trženja in način, kako učinkovito spletno tržiti produkt ali storitev. V empiričnem delu analiziramo oglaševalske pristope Gradu Podsreda. Primerjamo jih z oglaševalskimi aktivnostmi italijanskega gradu Spessa ter iščemo morebitne možnosti za razvoj. Diplomsko delo zaključujemo z opredelitvijo dodatnih priložnosti za razvoj trženjske promocije Gradu Podsreda na osnovi primerjave z izbranim gradom v Italiji in informacijami na drugih spletnih mestih.
Ključne besede: Trženjsko komuniciranje, spletno trženjsko komuniciranje, spletna stran, družbeni mediji, Kozjanski park, Grad Podsreda.
Objavljeno v DKUM: 28.11.2022; Ogledov: 684; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (2,63 MB)

3.
Turjaški plemiči na štajerskem
Maja Grajfoner, 2017, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga obravnava plemiško rodbino Auersperg, ki jo na podlagi izvornega gradu Turjak na Kranjskem istovetimo z nazivom Turjaški. Gre namreč za plemiško rodbino, ki je prehodila dolgo pot ter s tem postala na slovenskem prostoru ena izmed najstarejših ter hkrati tudi najvplivnejših plemiških rodbin. Rodbina Turjaških oziroma rodbina Auerspergov najverjetneje izvira iz Bavarske oziroma Švabske, od koder pa je v 12. ali morda celo v 11. stoletju prišla na Kranjsko. Tako kot druge številne visoke plemiške družine je tudi rodbino Auerspergov v naše kraje privlačilo prav neizkoriščeno ozemlje, možnost vzpona ter s tem hkrati tudi povezana možnost bogatenja. Prvi, v virih izpričani Turjačan kljub vsemu ostaja Engelbert I., ki je omenjen leta 1162, in šele od takrat so Turjačani postali predmet znanstvenega zgodovinskega raziskovanja. V listinah se Engelbert I. pojavlja kot priča in to vedno na zelo visokem mestu, kar nam govori o njegovem velikem ugledu. V prvi listini, torej v listini iz leta 1162, je Engelbert I. omenjen kot svobodnjak, kot priča pa stoji takoj za svobodnimi gospodi Vovbrškimi. V turjaški rodbini je v sredini 13. stoletja prišlo do preloma. Tako osebe, ki so se pojavljale v listinah od takrat dalje, niso več pripadale višjemu plemstvu, temveč so izgubile visok družbeni položaj. Auerspergi so tako postali nesvobodni ministeriali ter se s tem spustili po plemiški hierarhični lestvici navzdol. Vendar kljub temu gre verjetno za rodbinsko povezavo med obema vejama. Novi rod je kljub vsemu od starega podedoval ime, grb ter nekaj posesti. Kljub padcu po plemiški hierarhični lestvici je rodbina Auersperg pokazala veliko sposobnost prilagajanja, saj se je v sporih za oblast vedno znala postaviti ter izbrati pravo stran. Najprej so bili trdno povezani s Spanheimi, od leta 1335 pa so se postavili na stran Habsburžanov. Pod njihovim okriljem so Turjaški tako počasi začeli prevzemati pomembne službe. Na podlagi tega se Turjaški niso dvignili samo politično, temveč tudi gospodarsko. Spretno so izkoriščali deželne gospode, ki so jim v zameno za zvestobo podeljevali različne fevde. Po drugi strani pa so se tudi pametno poročali. Kaj kmalu so Turjaškim zaradi njihove pametne politike kranjske deželne meje postale pretesne. Zato so se pričeli ozirati onkraj meja, kaj kmalu tudi na vzhod, in sicer na ozemlje Štajerske. V drugi polovici 14. stoletja so tako Turjaški pričeli iskati zveze oziroma partnerje izven meja Kranjske. Rodbino Turjaških je spremljal velik blagoslov, ki se je kazal v obliki številnih moških potomcev in prav ti moški člani glavne ter šumberške veje ter njihovi potomci so si neveste iskali predvsem na štajerskem prostoru. Janez I. Turjaški se je tako v drugo pametno poročil z Ano s Kacenštajna, blizu Šoštanja. Na podlagi te zveze je v turjaško rodbino prišlo ime Dipold, kakor je bilo ime sinu Janeza I. Turjaškega ter Ane. Pomembnejša od pridobitve družinskega imena Kacenštajnskih je bila pridobitev kacenštajnske dediščine, ki je Turjaškim kot sorodnikom pripadala v prvi polovici 15. stoletja. Očetovo tradicijo glede izbire štajerskih nevest je nadaljeval tudi njegov sin Dipold Turjaški, ki si je za svojo ženo izbral Uršolo z Lihteneka. Dipoldova sinova Volker in Engelhard sta prav tako kot njun dedek ter oče poiskala partnerici na Štajerskem. Dipoldov sin Volker je namreč za svojo ženo izbral Barbaro, doma iz Viltuša, njegov drugi sin Engelhard pa Sholastiko s Kunšperka. Po smrti Erazma Viltuškega, ki je bil Barbarin brat ter hkrati tudi Volkerjev svak, so leta 1471 viltuško dediščino podedovali dediči Volkerja Turjaškega. Po smrti strica Erazma Viltuškega sta si viltuško dediščino namreč razdelila njegova nečaka Viljem in Jurij Turjaški. Poleg navedene dediščine je v dediščino spadala tudi polovica gradu Gromperk pri Slovenski Bistrici. Pod Viljemovo štajersko posest je med drugim sodil tudi Rogatec pri Rogaški Slatini. V Rogatcu je Viljem med leti 1475 in 1478 opravljal funkcijo oskrbnika.
Ključne besede: rodbina Auersperg, Turjaški, slovenska Štajerska, Janez I. Turjaški, Dipold Turjaški, Volker Turjaški, Engelhard Turjaški, Viljem Turjaški, Jurij Turjaški, Janez Turjaški, Volf Engelbert Turjaški, kacenštajnska dediščina, viltuška dediščina, grad Gromperk, Rogatec pri Rogaški Slatini, gospostvo Podsreda, gospostvo Laško, Štatenberg z bližnjim gospostvom Kebelj, dvor Betnava.
Objavljeno v DKUM: 14.04.2022; Ogledov: 1262; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (2,91 MB)

4.
Analiza in možnosti dostopnega turizma na gradu Podsreda : diplomsko delo univerzitetnega študija
Nina Perc, 2019, diplomsko delo

Opis: Dostopni turizem zajema senzorno in gibalno ovirane, osebe s psihičnimi in intelektualnimi ovirami, tiste, ki potujejo z otroki v otroških vozičkih, starostnike ter osebe, ki jim je turizem težje dostopen iz drugih zdravstvenih razlogov (diabetes, alergije …). Slovenija je po svoji dostopnosti prijazna gibalno oviranim osebam. Vse nove javne zgradbe in drugi večji poslovni in turistični objekti so bili v zadnjih letih zgrajeni s posluhom za ljudi z gibalnimi težavami. Prav tako je bil po mnenju Ministrstva za kulturo Republike Slovenije v slovenskem prostoru narejen opazen napredek muzejskih zbirk in s tem dosežen eden od pomembnih ciljev evropske kulturne politike. Dostopnost turistične ponudbe nikakor ne pomeni le fizične dostopnosti v smislu prilagoditve okolja za invalidske vozičke. Zaradi izredne raznolikosti potreb je dostopno turistično ponudbo potrebno urediti na različnih nivojih. Pomagamo si s kriteriji dostopnosti, in sicer z dostopnostjo do informacij, fizično, psihosocialno in ekonomsko dostopnostjo. S pomočjo kriterijev dostopnosti, benchmark analize, proučitve domače in mednarodne literature ter opravljenih intervjujev smo v diplomskem delu izdali smernice za razvoj dostopne ponudbe na gradu Podsreda.
Ključne besede: dostopni turizem, osebe s posebnimi potrebami, zavod Premiki, benchmark analiza, grad Podsreda
Objavljeno v DKUM: 14.11.2019; Ogledov: 1657; Prenosov: 273
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici